Viktor Klimenko retuutti naista.

Rikosilmoitus

30

8262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boikotoikaa

      "Minähän en ämmien kanssa keskustele" Siinäpä oikein aito kirkonmies?

      Toivottavasti yksikään nainen ei enää eksy tämän saarnasmiehen tilaisuuksiin.

      Saarnatkoot salin seinille ihan yksikseen.

      • ko laulajan

        teossa se, että oli ensin haukkunut istuvaa presidenttiä setalaiseksi=lesboksi?!
        Ei taida käydä enää täysillä koko Klimenko? Aivan törkeää. Siitä presidentin haukkumisesta se nainen oli mennyt Klimenkon eteen, josta ko "taiteilija" oli sitten kimpaantunut...Tuosta oli juttua tekstitv:ssä.


      • on julkilesbo
        ko laulajan kirjoitti:

        teossa se, että oli ensin haukkunut istuvaa presidenttiä setalaiseksi=lesboksi?!
        Ei taida käydä enää täysillä koko Klimenko? Aivan törkeää. Siitä presidentin haukkumisesta se nainen oli mennyt Klimenkon eteen, josta ko "taiteilija" oli sitten kimpaantunut...Tuosta oli juttua tekstitv:ssä.

        Mitä sitä kieltämään?

        http://gaytoday.badpuppy.com/garchive/world/020800wo.htm


      • Anonyymi

        Jos yksi Ämmä vittuilee, niin tarkoittaako myös , kaikki ämmät vittuilee


    • wikiviki

      On esitetty vakava syytös saarnamiestä kohtaan. Odotetaan nyt, että löytyykö todistajia. Monia hengenmiehiä on syytetty aiheettomastikin.

      • Presidentti oli loukkaamaton.
        Viktor sais mennä nurkkaan ja muistella omia saunakamari aktiaan.

        Tämä ei ole aiheeton syytös veetä kohtaan. Olen itse saanut häneltä tuomion, kun en ymmärrä mikä on pyhä henki. Hän sanoi minun joutuvan helvettiin, moisesta tiedon puutteesta.
        Mutta ei ne Viktorin ja poikansa rofetoimisetkaan toteutunut 1980 luvulla: Niiden takia moni myi omaisuutensa ja muutti keskisuomeen tai pohjoisemmaksi.

        Laulajana sais laulaa useammin koskettavan venäläisen sävelmän- Kirje äidille-


      • haukkuminen
        maagikko kirjoitti:

        Presidentti oli loukkaamaton.
        Viktor sais mennä nurkkaan ja muistella omia saunakamari aktiaan.

        Tämä ei ole aiheeton syytös veetä kohtaan. Olen itse saanut häneltä tuomion, kun en ymmärrä mikä on pyhä henki. Hän sanoi minun joutuvan helvettiin, moisesta tiedon puutteesta.
        Mutta ei ne Viktorin ja poikansa rofetoimisetkaan toteutunut 1980 luvulla: Niiden takia moni myi omaisuutensa ja muutti keskisuomeen tai pohjoisemmaksi.

        Laulajana sais laulaa useammin koskettavan venäläisen sävelmän- Kirje äidille-

        olisi loukkaus, jos kerran kohde on lesbo?


      • näyttöä
        haukkuminen kirjoitti:

        olisi loukkaus, jos kerran kohde on lesbo?

        heterosuhteista kun lesboudesta pressan kohdalla sentään on. On toisissa naimisissa heteromiehen kanssa, ensimmäisestä liitosta yksi lapsi.

        En ymmärrä miksi leimataan lesboksi jos on ollut jonkun setan lakimies tms...Kyllä minäkin tunnen ja voisin toimia setan tms sellaisen riveissä, vaikka olen varma hetero.
        Aivan älytöntä päättelyä tyyliin, kun kerran on ollut setan hommissa jne... kuin samaa jos jos äänestän kommunistia, niin mun täytyy olla kommari vaikka olen kokoomuslainen...Herätkää urpot jostain!!!


      • Johan nyt...
        haukkuminen kirjoitti:

        olisi loukkaus, jos kerran kohde on lesbo?

        Jos lakimies puolustaa työkseen esim. pedofiliasta epäiltyä tai murhaajaa, tuleeko hänestä itsestään pedofiili tai murhaaja?

        Tasavallan presidentti on toiminut mm. romanijärjestöjen riveissä, tarkoittaako se, että se että hän on salaa romani?

        Tekeekö psykiatrista hullun se, kun hän hoitaa työkseen hulluja?

        Jo täällä näkee kummallisia teorioita...!! Presidentin kanslia voisi nostaa jo aiheesta kanteen.


      • mielenkiintoista on

        Niin mielenkiintoista on nähdä löytyykö yhtään todistajaa salillisesta ihmisiä. Pystyykö kaikkia todistajia vaientamaan ja painamaan uskovaisten tapaan väärinkäytökset villaisella? Mikähän syndrooma tämäkin ilmiö on, että sammuvat tähdet alkavat saarnamiehiksi mutu-tuntumalla ja esittämään syrjiviä kommentteja julkisesti toisista, miten usko siihen oikeuttaa? Hyvää käytöstä pitäisi peräänkuuluttaa myös näiltä suurisuisilta saarnamiehiltä.

        Ajaako siihen riippuvuus julkisuudesta tai esilläolosta? Vähänkö nolo juttu tämmöinen käytös hengellisisissä tilaisuuksissa, joissa pitäisi sen jumalallisen rakkauden henkiä, eikä oman egon.

        Vähänkö naurattaa uutisointi, jossa kerrotaan klimenkon olevan "suosikkilaulaja". Tuskin kukaan nykypolvesta tietää kuka hän edes on.


      • mielenkiintoista on

        Hienoa, että joku nuorison edustajakin seuraa keskustelua. Kyllä herra klimenko on ollut laulajakin, joka pukeutui nuorempana massiiviseen turkkiin ja kasakanvaatteisiin. Mutta muuten hänellä ei taida olla mitään tekemistä itse kasakkuuden kanssa? Luulin hänen jo menneen manan majoille, mutta elossahan tuo näkyy vielä olevan. Siistisi nyt kuitenkin suutaan.


      • Veikko66
        näyttöä kirjoitti:

        heterosuhteista kun lesboudesta pressan kohdalla sentään on. On toisissa naimisissa heteromiehen kanssa, ensimmäisestä liitosta yksi lapsi.

        En ymmärrä miksi leimataan lesboksi jos on ollut jonkun setan lakimies tms...Kyllä minäkin tunnen ja voisin toimia setan tms sellaisen riveissä, vaikka olen varma hetero.
        Aivan älytöntä päättelyä tyyliin, kun kerran on ollut setan hommissa jne... kuin samaa jos jos äänestän kommunistia, niin mun täytyy olla kommari vaikka olen kokoomuslainen...Herätkää urpot jostain!!!

        Katsos kun tämä politiikkaa. Eli loan heittoa ja vastapuolen mollaamista.


      • ;;;
        näyttöä kirjoitti:

        heterosuhteista kun lesboudesta pressan kohdalla sentään on. On toisissa naimisissa heteromiehen kanssa, ensimmäisestä liitosta yksi lapsi.

        En ymmärrä miksi leimataan lesboksi jos on ollut jonkun setan lakimies tms...Kyllä minäkin tunnen ja voisin toimia setan tms sellaisen riveissä, vaikka olen varma hetero.
        Aivan älytöntä päättelyä tyyliin, kun kerran on ollut setan hommissa jne... kuin samaa jos jos äänestän kommunistia, niin mun täytyy olla kommari vaikka olen kokoomuslainen...Herätkää urpot jostain!!!

        Halonen on ihmisoikeusaktivisti ja juristi, joten lienee luontevaa, että on ollut Setankin toiminnassa mukana. Sitäpaitsi Setan säännöissä ei sanota, että työntekijän itsekin tulee kuulua seksuaaliseen vähemmistöön; toihan olis ihan naurettavaa jos näin olisi.


    • tietää millaisen

      jumalan asialla tämä Viki oikeastaan on puhutellessaan ihmisiä lehtiartikkelissa kuvatuilla ilmaisuilla ja käymällä käsiksi? Ei kuulosta ainakaan ihan luterilaisen tai ortodoksisen kirkon jumalan sanan asiamieheltä.

      • ***www***

        oli ainakin ennen helluntalainen, saarnasikin helluntaiseurakunnan tilaisuuksissa. Kaipa on edelleenkin vahva uskoinen helluntalainen.


      • palvoja
        ***www*** kirjoitti:

        oli ainakin ennen helluntalainen, saarnasikin helluntaiseurakunnan tilaisuuksissa. Kaipa on edelleenkin vahva uskoinen helluntalainen.

        se on!!


      • apina............
        palvoja kirjoitti:

        se on!!

        Piähän se turpavärkkisi soukemmalla, ja lopeta iltalehtiin uskominen, usko Jumalaan ennemmin sinä rienaaja!

        Ota asioista selvää räkätti, ennenkuin alat katkeruuttasi kylvää, sinulla ei ole ketään, ja se on laisellesi ihan oikein.


      • Anonyymi
        apina............ kirjoitti:

        Piähän se turpavärkkisi soukemmalla, ja lopeta iltalehtiin uskominen, usko Jumalaan ennemmin sinä rienaaja!

        Ota asioista selvää räkätti, ennenkuin alat katkeruuttasi kylvää, sinulla ei ole ketään, ja se on laisellesi ihan oikein.

        Räkättirastas oot itte, vejä wittu päähäs


    • luinko oikein

      mutta en voinu kattoo ku joku mies tuli eteen.
      Olin penska, kun Aira samulin laittoi imarteluja ja victor oli jotenkin jäykkä ja kiree.
      Ihmettelin vuosikymmeniä.

      Ehkä mulla on taas pilleri ottamatta..

    • marette26

      No enpä minä usko että Viki oisi mitään mustelmia aiheuttanut ,ja siks toisekseen osaa ne muijatkin vääristellä ja juoruilla. Kerrankin olin yhdes seurakunnassa ,yritin mennä istumaan,mummo potkaisi mua jalkaan eikä päästänyt sille penkki riville.Katsokaa peiliin.

      • Tämä todistaa uskisten itsekkyyden niin mummelin joka potkaisi, koska ei halunnut syntistä viereensä.
        Vikiä joka luulee olevansa Jumalan valtuuttama ylin tuomari.

        Älä välitä, en ole helluissa saanut ollenkaan istuin paikkaa, vaikka tilaa oli. Toivat tuolin oven pieleen. Empä antanut myöskään rahaa kolehtiin....Joka ylensä kerätään saarnaajan palkaksi.
        Kuka tekee lahkolaisten kirjanpidon?


      • tympääntynyt
        maagikko kirjoitti:

        Tämä todistaa uskisten itsekkyyden niin mummelin joka potkaisi, koska ei halunnut syntistä viereensä.
        Vikiä joka luulee olevansa Jumalan valtuuttama ylin tuomari.

        Älä välitä, en ole helluissa saanut ollenkaan istuin paikkaa, vaikka tilaa oli. Toivat tuolin oven pieleen. Empä antanut myöskään rahaa kolehtiin....Joka ylensä kerätään saarnaajan palkaksi.
        Kuka tekee lahkolaisten kirjanpidon?

        Kyllä asia on näin että Viktor Klimenko on narsisti,hakee huomiota osakseen tavalla jos toisella,varmaan tietää että jos jotain tommosta tekee,niin jo on keltainen lehdistö kuumana,eli hän hyödyntää kaiken minkä voi,hän on takinkääntäjä,joka muutama vuosi sitten sanoi tv haastattelussa,eeeen laula muuta kuin hengellistä,nyt laulaa taas ns maallisia lauluja,eli teot ja sanat ovat erittäin pahoin ristiriidassa keskenään,hän puhuu monessa asiassa kyllä ihan ok juttuja,mutta jos on ns uskova,sanat on ihan turhaa,jos teot puhuvat toista,mutta lasketaan vanhamies lepäämään,varsinkin nyt kun kirkko on tullut kapakkaan,ja kapakka kirkkoon......


      • järkevä -uskis
        tympääntynyt kirjoitti:

        Kyllä asia on näin että Viktor Klimenko on narsisti,hakee huomiota osakseen tavalla jos toisella,varmaan tietää että jos jotain tommosta tekee,niin jo on keltainen lehdistö kuumana,eli hän hyödyntää kaiken minkä voi,hän on takinkääntäjä,joka muutama vuosi sitten sanoi tv haastattelussa,eeeen laula muuta kuin hengellistä,nyt laulaa taas ns maallisia lauluja,eli teot ja sanat ovat erittäin pahoin ristiriidassa keskenään,hän puhuu monessa asiassa kyllä ihan ok juttuja,mutta jos on ns uskova,sanat on ihan turhaa,jos teot puhuvat toista,mutta lasketaan vanhamies lepäämään,varsinkin nyt kun kirkko on tullut kapakkaan,ja kapakka kirkkoon......

        Aika vakavaa tekstiä siinä mielessä,että tässä mielestäni mustataan Viktor aika pahasti. Ihmettelen ovatko kaikki kirjoittajat uskovaisia. Ei kai uskovan pidä olla ensimmäisenä lyömässä. Jos mitään ylipäätään on tapahtunutkaan.
        Minä henkilökohtaisesti epäilen suuresti,että Klimenko olisi narsisti ! Minusta Viktor on lahjakas ,tunteellinen ja empaattinen artisti. Todella kuuluisa ja arvostettu evankelista -laulaja ympäri maailmaa. Tiedän että Viki on myös tunnollinen ja järkevä ihminen. Ja hän on todella Jumalan lapsi.


      • L-M.N
        järkevä -uskis kirjoitti:

        Aika vakavaa tekstiä siinä mielessä,että tässä mielestäni mustataan Viktor aika pahasti. Ihmettelen ovatko kaikki kirjoittajat uskovaisia. Ei kai uskovan pidä olla ensimmäisenä lyömässä. Jos mitään ylipäätään on tapahtunutkaan.
        Minä henkilökohtaisesti epäilen suuresti,että Klimenko olisi narsisti ! Minusta Viktor on lahjakas ,tunteellinen ja empaattinen artisti. Todella kuuluisa ja arvostettu evankelista -laulaja ympäri maailmaa. Tiedän että Viki on myös tunnollinen ja järkevä ihminen. Ja hän on todella Jumalan lapsi.

        Minä en usko yhtäkään sanaa kirjoituksistanne ,kun ette ole laittaneet omaa nimeänne. Minun mielestä Viktor on totuudellinen ,Jumalaa kunnioittava ja tunnollinen veli Herrassa. Leena-Margit Niemi


      • vapaa uskonnoista
        L-M.N kirjoitti:

        Minä en usko yhtäkään sanaa kirjoituksistanne ,kun ette ole laittaneet omaa nimeänne. Minun mielestä Viktor on totuudellinen ,Jumalaa kunnioittava ja tunnollinen veli Herrassa. Leena-Margit Niemi

        eläkkeelle? Kiihkouskovaisuus sulattaa aivotoiminnan.


      • Ihailija yli 40 vuotta
        järkevä -uskis kirjoitti:

        Aika vakavaa tekstiä siinä mielessä,että tässä mielestäni mustataan Viktor aika pahasti. Ihmettelen ovatko kaikki kirjoittajat uskovaisia. Ei kai uskovan pidä olla ensimmäisenä lyömässä. Jos mitään ylipäätään on tapahtunutkaan.
        Minä henkilökohtaisesti epäilen suuresti,että Klimenko olisi narsisti ! Minusta Viktor on lahjakas ,tunteellinen ja empaattinen artisti. Todella kuuluisa ja arvostettu evankelista -laulaja ympäri maailmaa. Tiedän että Viki on myös tunnollinen ja järkevä ihminen. Ja hän on todella Jumalan lapsi.

        Olen vasta nyt saanut keskustella hänen kanssaan(muutamia kertoja).Hän on taiteilija ja uskossa.Miksi hän ei voisi laulaa lauluja,joita laulanut nuorempana?Muuttaako se uskoa jotenkin?Haluaisin tutustua häneen paremmin,ihana ihminen♥


      • totuutta

        Klimenko sanoi mm. Halosesta sen, mitä monet , monet haluaisivat sanoa, mutta eivät uskalla.


    • vetävästi

      Miksiköhön tuohon juttuun ei ole kirjoitettu mitään alkuperäistä uutista selventävää? Tulee mieleen se kun Harri Nykänen kirjoittaa muistelmissaan miten eräs tuonkaltainen lehti (en muista olisiko ollutkin juuri tuo) teki jonkinlaisen tarjouksen että sille voisi kirjoittaa sellaisia 'vetäviä' juttuja eikä tosiasioistakaan niin kovin tarkasti tarvitsisi välittää.

    • Hupiukko-

      Olikos tämä se nakit ja muusi tyyppi?

    • GREGREWGREWG

      Ei. Tämä on Eeke Mantereen velipuoli..Viktuuria kalboreen isä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      219
      1871
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1179
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1090
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe