naisten kohdalla...eräänkin kerran siellä oli pari nuorta tyttöä ovella ja poke totesi että tänne on ikäraja 20 mutta kun tyttönen sanoi että eikö voisi joustaa niin ovi aukesi oitis...ja sisällä oli totisesti paljon enemmänkin sen näköistä porukkaa että on joustettu pitkin iltaa...
Mitä varten noita ikärajoja asetetaan jos sinne pääsee kuitenkin kaikki 18-vuotta täyttäneet joustolla sisään???? Pääseekö sinne alaikäisetkin sillä samalla joustolla? Oli muutenkin kato käynyt Onnelassa...kohtuu hiljaista oli...taidan ensi kerralla suunnata Dorikseen...
Onnelan ikärajat ei pidä
13
658
Vastaukset
- PalmuPoika
Oliko siellä nyt kato vai talo täynnä 18v? Sehän ei ole mikään lainsanelema ikäraja, vaan baarien itse asettama. Ei se ole sama asia kuin joustettaisiin alaikäisten kohdalla. Varsinkin hiljaisina iltoina se on baarin kannattavuuden kannalta elintärkeää että näistä voidaan joustaa. Vai onko kyse siitä että tunnet olevasi "aikuisempi" kuin nuo 18v, ja siksi et heitä tahtoisi samaan paikkaan kanssasi? Sillä jos siitä on kyse, niin tuolla nillittämisellä todistat olevasi erittäin lapsellinen.
Itselläni ikää on jo lähemmäs 30v ja mua ei ole häirinnyt vielä kertaakaan vaikka olisi minkä ikäistä porukkaa ollut baarissa. Se ei multa ole pois.- ...
Justiinsa joo, jos kolmekymppinen setä tykkää väijyä juuri 18 vuotta täyttäneitä tyttölapsia niin sääliksi käy. Tietenkin jos pelkää hiukan aikuisemman naisen harkintakyvyn olevan paremmalla tolalla ja viinapääkin kestää naisella jo hiukan enemmän niin saattaahan siinä tulla pakit aika äkkiä. Onnea vain tirkistelyillesi, se siitä.
- PalmuPoika
... kirjoitti:
Justiinsa joo, jos kolmekymppinen setä tykkää väijyä juuri 18 vuotta täyttäneitä tyttölapsia niin sääliksi käy. Tietenkin jos pelkää hiukan aikuisemman naisen harkintakyvyn olevan paremmalla tolalla ja viinapääkin kestää naisella jo hiukan enemmän niin saattaahan siinä tulla pakit aika äkkiä. Onnea vain tirkistelyillesi, se siitä.
Sanoinko väijyväni ketään? Kerroin vain ettei mua haittaa lainkaan vaikka olisi eläkeläisiä samassa paikassa juhlimassa. Sehän ei mun iltaan vaikuta. Naisia mun ei tarvitse baarista metsästää, yksi löytyy jo kotoa ja se riittää vallan mainiosti. Ja kuka yleensäkään baariin menee p*llun perässä? Ottaako sulla koville kun et itse enää ole nuori ja viehkeä vai mistä viha nuorempia kohtaan? Minä ainakin olen elänyt hienon nuoruuden enkä ole yhtään kateellinen nuorille.
Selvennyksenä vielä että niin tytöt kuin pojatkin, miehet kuin naisetkin saavat mun puolesta iästä riippumatta olla samassa baarissa kuin minäkin, kunhan ovat täysi-ikäisiä. Tai vaikkeivat olisikaan, sehän ei minun ongelmani ole.
Vielä etukäteen pyyntö ettei joku huomionkipeä harakka tartu taas johonkin lauseeseen ja irrota sitä kontekstista. - eukko32
PalmuPoika kirjoitti:
Sanoinko väijyväni ketään? Kerroin vain ettei mua haittaa lainkaan vaikka olisi eläkeläisiä samassa paikassa juhlimassa. Sehän ei mun iltaan vaikuta. Naisia mun ei tarvitse baarista metsästää, yksi löytyy jo kotoa ja se riittää vallan mainiosti. Ja kuka yleensäkään baariin menee p*llun perässä? Ottaako sulla koville kun et itse enää ole nuori ja viehkeä vai mistä viha nuorempia kohtaan? Minä ainakin olen elänyt hienon nuoruuden enkä ole yhtään kateellinen nuorille.
Selvennyksenä vielä että niin tytöt kuin pojatkin, miehet kuin naisetkin saavat mun puolesta iästä riippumatta olla samassa baarissa kuin minäkin, kunhan ovat täysi-ikäisiä. Tai vaikkeivat olisikaan, sehän ei minun ongelmani ole.
Vielä etukäteen pyyntö ettei joku huomionkipeä harakka tartu taas johonkin lauseeseen ja irrota sitä kontekstista.Hyvä kirjoitus! Itseäni eivät myöskään nuoremmat naiset ja miehet baarissa haittaa. En myöskään kyttää itseäni nuorempia enkä vanhempia enkä ole sitä yhtäkään vailla keneltäkään ;). Kyllä se tuo ikä ilmeisesti antaa ihmisille itsevarmuutta ja suvaitsevaisuuttakin :).
- ap.
käynyt niin se ei tarkoita etteikö siellä olis yhtään porukkaa...oli siellä jonkun verran jengiä mutta paljon vähemmän mitä aikaisempina kertoina kun olen siellä käynyt...ja hyvin nuoren näköistä porukkaa noin muutenkin...en siis usko että läheskään kaikki oli siellä täyttäny kahtakymmentä...
Ja tiedän että baarit itse asettaa ne ikärajat mutta jos sellaisen asettaa niin eiköhän sitä ole silloin tarkoitus myös noudattaa...eihän siinä muuten ole mitään tolkkua...ja toisekseen jousto tuskin toimii kaikkien kohdalla...kannattaa mennä testaamaan ja vaatia että pääsee sisään kun muillekkin joustetaan...ja jos ei pääse niin voi esittää kysymyksen että pästäkertoimen mukaanko sitä joustoa tapahtuu vai onko se vain naisille...
Ihan vartavasten käyn paikoissa joissa ikäraja on korkeampi kun 18 kun en vain viihdy teinihelveteissä...sais olla vaikka vielä korkeampi ikäraja...vaikka näemmä se ikäraja onkin vain täyttä höpöä...ja teineille on muutenki omat paikkansa... - ap.
PalmuPoika kirjoitti:
Vielä etukäteen pyyntö ettei joku huomionkipeä harakka tartu taas johonkin lauseeseen ja irrota sitä kontekstista.Ehkä siellä saa sinun puolesta olla kuka vaan mutta kun kyse ei olekkaan nyt sinusta...itse ovat rajansa asettaneet niin noudattakoon niitä sitten myös...
Ei minuakaan sikäli haittaa ketä siellä pyörii eikä se ole minulta pois...mutta oletin että sitä itse asetettua ikärajaa noudatetaan...toisin jouduin kuitenki toteamaan!
Tunnen monia ihmisiä jotka välttelevät K-18 paikkoja...mutta eihän täällä mitään muita olekkaan jos muutkin baarit noudattavat tätä Onnelan jousto linjaa! Ja jokaiselle jotakin...ei niitä ikärajoja asetettaisi jos ei jotkut niitä myös haluaisi...
Ja sanottakoon vielä sekin etten itsekään mikään ikäloppu kuitenkaan ole...ja ihan tarpeeksi viehkeä...että siitä ei nyt ole kyse vaikka siihen onkin aina niin helppo vedota kun ei muuta keksi...
- käsitä mikä
ihmisiä viehättää noissa Onneloissa. Yks saatanan ketku etelästä pykää samanlaisia muovibaareja muovi-ihimisille joka pirkeleen kylään. Surkiata.
- näinpänäin
Kaikkialla, useissa kaupungeissa ainakin, on ihan sama juttu niin Onneloiden kuin muidenkin baarien kohdalla.
Naiset pääsee helpommin sisälle "alaikäisenä".
Kai niitä asetetaan sen takia, että baarilla kun on oikeus valita asiakkaansa ja tällä tavalla saadaan ainakin pahimmat juuri 18 täyttäneet känniääliöt pysymään poissa, kun sanotaan että ei käy kun et oo 20. Jos taas 18 vuotias näyttää ihan järkevältä niin sanotusti, niin voipi ottaa sisään. Jos nyt osasin asiani ilmaista ymmärrettävästi.
Tuskinpa alaikäiset pääsee samalla joustolla, baari saisi sakot jos paljastuisi "ratsiassa", että sisällä on alle 18 vuotiaita.- ..
Nuoret nykyään näyttää vain nuoremmilta kuin oikeasti ovat.. itseni kohdalla näin.. kuitenkin olen jo 22 vuotta ja saan näyttää paperit aina, vaikka ostaisin vain tupakkaa.. että näinkin päin.
- ikinuori kaiketi
.. kirjoitti:
Nuoret nykyään näyttää vain nuoremmilta kuin oikeasti ovat.. itseni kohdalla näin.. kuitenkin olen jo 22 vuotta ja saan näyttää paperit aina, vaikka ostaisin vain tupakkaa.. että näinkin päin.
Minäkin karkeasti "kolmekymppinen" ja viimeksi viikonloppuna piti näyttää henkkarit. Otan jo tässä iässä kohteliaisuutena!
- ihan kysymättä,,
ikinuori kaiketi kirjoitti:
Minäkin karkeasti "kolmekymppinen" ja viimeksi viikonloppuna piti näyttää henkkarit. Otan jo tässä iässä kohteliaisuutena!
Henkkareita, mutta ne vaan nauravat.
Mies 50v.
- e958739076
Mie kyllä menen aina mieluummin Dorikseen. Onnelassa on paska palvelu ja kalliit hinnat, eikä kiinnosta Sedun kukkaroa paksuntaa ihan yhtään.
- teit oikean valinnan!
Tiedätkös muuten kenen lompakkoa paksunnat Sokos Hotellien ketjuravintoloissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954