World Nails Itäkeskus, Helsinki

Verenmyrkytys

World Nails Itäkeskus, Helsinki sieltä sain maailman järkyttävimmän palvelun! Lucy niminen tyttö sai minut peräti sairaslomalle!

Kun Lucy hioi omia kynsiäni sillä hiomiskoneella ennen rakennekynsien laittoa, niin hän hioi kaikki sormeni kynsinauhat ihan verille! Sanoin lopeta tuo sattuu ja kun hän ei kuunnellut/tajunnut asiaa sanomalla vain: mita mita? mita sinä tarkoitta? pyysin hänen pomonsa siihen viereen ja kerroin ja näytin asiasta että kynsinauhani ovat iha verillä että väkisinkin sattuu! pomo sanoi vitnaminkielellä tytölle jotain ja pomo lähti taasen pois. Tyttö Lucy vaan jatkoi hiomista entiseen tapaan ja minä irvailin ja purin hammasta yhteen kivun takia. Sitten kun hioniset oli tehty kävin pesemässä käteni (verestä). Tulin takaisin istumaan ja odotas kun hän laittoi sitä rakennekynsien aluslakkaa minun kynsiin, se tietenkin kirveli kuin suola tai alkoholi niissä haavoissa. Eli irvailu jatku.

Sitten vihdoin hän otti akrylli aineen esiin ja alkoi tekemään kynsiäni. Se ei enään sattunut vaikka siltä ihmiseltä olisinkin voinut sitä odottaa. Lucy ei puhunut sanaakaan minulle koko 2 tunnin aikana! En tiedä osasiko suomea yhtään, mutta tekstiviestit hänelle näytti maistuvan vaikka minä istuin siinä ja odotin milloin hän taas tekee jotain kynsilleni. Aivan!!! Hän siis lähetteli tekstiviestejä jonkun kanssa samaan aikaan kun minä odotin saavani palvelua.

En ikinä missään kauneus-studiossa ole saanut noin huonoa palvelua kuin mitä World Nails -kynsistudiossa sain ja rakenne kynnetkin olen laitattanut kymmeniä kertoja eikä ikinä ennen ole sattunut!

No kynnet tulivat sitten valmiiksi ja ihan hienot niistä loppujen lopuksi tuli, mutta se tuska, kipu ja huono palvelu minkä sain sen 2 tuntia kestää ei ollut sen arvoista!

Mennessäni tiskille maksamaan sanoin etten tahtoisi maksaa täyttähintaa koska minuun sattui koko ajan ja kynsinauhani ovat verellä, ettei minulle ikinä näin ole käynyt vaikka kymmeniä kertoja ottanut rakennekynnet, MUTTA paskat mä mitään alennustakaan saanut!

Jouduin siis tyytymään ja menemään kotiin.
Illalla kipu vasta sormissani alkoikin! Ei pysynyt edes kynä kädessä kun sormieni viimeisestä nivelestä ylöspäin tuntui mieletöntä kipua: kuumotti, turvotti, nipisteli ja kirveli.
Otin särkylääkettä ja koetin rauhoittua olin niin pettynyt tulokseen!

Seuraavana aamuna näky ja tuska olikin sietämätön! Sormeni oli turvonnut lähes kolminkertaisiksi ja soitin saman tien lääkäriin ja sain ajan heti! Sain sairaslomaa koska niillä jumbosormilla ei mitään töitä pysty tekemään ja sairastodistuksen jossa lukee sormet tulehtuneet! 2viikon antibioottikuuri siitä siten lähti käyntiin!

EN IKINÄ SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN WORLD NAILS ITÄKESKUS, HELSINKI KYNSISTUDIOTA!!! VAROKAA TERVEYS VIELÄ MENEE!!! JA JOS MENETTE VAROKAA LUCY NIMISTÄ KYNSIEN TEKIJÄÄ!!! ( TEITÄ ON VAROITETTU )

23

8644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Min.

      Ihan muuten vaan huvittaisi tietää, miksi ihmeessä sitten jäit sinne paikkaan vielä sen hiomisen jälkeen? Ei kukaan pakota kärsimään tollasta.:P

      • Verenmyrkytys

        Jaa-a olisi kai pitänyt lähteä... Jotenki vaan ku oli se kielimuuri siin se ei tajunnu mitää mitä sanoin ja se pomo oliski tajunnu mut se ei ain ollu siin paikall... ja oisha ne siitä hiomisestaki pyytänny maksuu sit kelasin et hoidetaa homma ny loppuu....

        Niin mä kai ajattelin... Et joo tyhmä olin ku vil jäin mut kelasin et vahinko ja pahin on jo tapahtunut et koht saan hienot kynnet en tienny et seraavan päivän olis jumbosormet...


    • Katja10

      Olin kanss k'ynny siellä.Onneks eten joutunnu sairaslomalle,mutta sattui tosi paljon ku se sama Lucy teki mulle kynnet.Paska palvelu,ja nä kynsintekijät ei ole ammattilaisia.Näin ite,ku kävin siel ekan kerran etta pomo opetteli just sen nuoren Luckyn,eli ei heillä ole edes koulutusta.Ja kaiken lisäks ne huijaa ihmisiä.Kuulemma ne tekee geeli kynnet ja akryyli,mutt ei nillä oo edes näitä lamppuja geelin varten.Ja mulla kynnet on ollu jo melkein 8 vuotta, on käyny monessa paikassa,ja osaan erota missä on geeli,ja missä on akryyli.Ja kerran olin tarkistanu asian,ekan kerran tulin ja sanoin että haluan geelin,ne laittoivat mulle "geeli kynnet",maksoin jotain 55 tai 60 eu..sitt seuravalla kerralla multa kysyttin ett onko geeli vai akryyli????Mutt AMMATTILAINEN kyllä osa erota missä on geeli,ja missä on akryyli..sanoin akryyli(vaikka oli kuulemma geeli)hän teki huollon,ja mä maksoin niin ku akryyli huollosta.En mä kanss suosittele kenellekään tän paikan!
      Ja muutenki pitää soitta kuluttajavirastoon,ett joku voisi käydä tarkistamassa,miten ne huijaa ihmisiä!

    • kynsiteknikko

      Muistelkaa nyt yhen hyvän asian. Rakkennekynsien laitossa ei pitäs sattua ollenkaan, onko se viilaus tai pora. EI MISSÄN NIMESSÄ tätä saa kestä. Oikea ammattilainen tekee kaikki huolellisesti ja te vain nautite sitä koko prosessistä.

      • Kynnetön

        Onkohan tämä se sama paikka, missä miespuolinen "pomo" häärää mukana? Itse pari kertaa käyneenä lopetin, koska kuittia ei hommasta saa, eli ilmiselvää veronkiertoa ja näin avoimesti.
        Nykyään kävelen tyynen rauhallisesti paikan ohi.


      • Minä vaan 234567
        Kynnetön kirjoitti:

        Onkohan tämä se sama paikka, missä miespuolinen "pomo" häärää mukana? Itse pari kertaa käyneenä lopetin, koska kuittia ei hommasta saa, eli ilmiselvää veronkiertoa ja näin avoimesti.
        Nykyään kävelen tyynen rauhallisesti paikan ohi.

        Erittäin huono kokemus.Menin laittamaan geelit omien kynsien päälle ja muija meni ja napsas ne poikki.
        Kysyin miksi se noin teki,-koska olin ne työllä ja vaivalla kasvattanut.Molotti vaan jotain vietnamia.
        Pomo tuli paikalle,-sanoin että haluan kynnen katkaistun tilalle.Ei meinannut suostua.Laskutti vielä 68 e koko pas**.En enää ikinä astu jalallani moiseen paikkaan.Ja kuittia ei todellakaan saa.


      • mutta,
        Minä vaan 234567 kirjoitti:

        Erittäin huono kokemus.Menin laittamaan geelit omien kynsien päälle ja muija meni ja napsas ne poikki.
        Kysyin miksi se noin teki,-koska olin ne työllä ja vaivalla kasvattanut.Molotti vaan jotain vietnamia.
        Pomo tuli paikalle,-sanoin että haluan kynnen katkaistun tilalle.Ei meinannut suostua.Laskutti vielä 68 e koko pas**.En enää ikinä astu jalallani moiseen paikkaan.Ja kuittia ei todellakaan saa.

        muu yhden hengen firma. Mainosti edullista huoltohintaa ja täällä oli vielä kehuttu paikkaa jonka perusteella lähdinkin. Työtapa oli aika rankka, käytännössä koko ajan hiomakoneella (onneksi ei tullut tulehduksia kynsinauhoihin koska desinfioi välineet hyvin). Yhdestä kynnestä oli tippi irronnutja se korjattiin huollon yhteydessä. Kun tuli laskun maksun aika, edulliseen huoltohintaan lisättiin niin tipin korjaus kuin lakkauskin ja loppuhinta oli aivan muuta kuin mihin olin varautunut. Äänestin jaloillani ja seuraavan huollon teetin paljon halvempia hintoja käyttävässä liikkeessä. Huolto oli käytännössä kaikkien kynsien uusinta ja samalla laitettiin pari tippiä uusiksi ja lakattiin kynnet. Kaikki sisältyi hinnaston huoltohintaan, eikä mitään lisämaksuja lisätty loppusummaan.


      • kynneton
        mutta, kirjoitti:

        muu yhden hengen firma. Mainosti edullista huoltohintaa ja täällä oli vielä kehuttu paikkaa jonka perusteella lähdinkin. Työtapa oli aika rankka, käytännössä koko ajan hiomakoneella (onneksi ei tullut tulehduksia kynsinauhoihin koska desinfioi välineet hyvin). Yhdestä kynnestä oli tippi irronnutja se korjattiin huollon yhteydessä. Kun tuli laskun maksun aika, edulliseen huoltohintaan lisättiin niin tipin korjaus kuin lakkauskin ja loppuhinta oli aivan muuta kuin mihin olin varautunut. Äänestin jaloillani ja seuraavan huollon teetin paljon halvempia hintoja käyttävässä liikkeessä. Huolto oli käytännössä kaikkien kynsien uusinta ja samalla laitettiin pari tippiä uusiksi ja lakattiin kynnet. Kaikki sisältyi hinnaston huoltohintaan, eikä mitään lisämaksuja lisätty loppusummaan.

        Olen kokenut samaa hiomakoneella raatelua ja en enää sinne paikkaan astu!


      • Anonyymi
        Kynnetön kirjoitti:

        Onkohan tämä se sama paikka, missä miespuolinen "pomo" häärää mukana? Itse pari kertaa käyneenä lopetin, koska kuittia ei hommasta saa, eli ilmiselvää veronkiertoa ja näin avoimesti.
        Nykyään kävelen tyynen rauhallisesti paikan ohi.

        On joku ukko mut myös sutenööri nainen joka siellä vaihtaa likkoja.


    • Olain

      Olisit lopettanut ajoissa etkä odottaa siihen saakka kunnes kynsiä ovat valmiita. Lucy sai potkut ja nykyään tytöt ovat kiltimppiä varsinkin mopo on tosi ystävällinen.

    • Jenniwoo

      Itse on 4 kk käyttänyt kyseistä liikettä, ja aina ollut erittäin tyytyväinen. Kynnet tulee nopeasti valmiiksi ja lopputulos on kaunis. Kerran jouduin odottelemaan n. 20 min vaikka oli aika varattuna, pomo teki ilmaisen lisäkoristelun kynsiini !

    • kynnet summer 2011

      Itse myös olen käynyt samassa paikassa ja mitään negatiivista ei ole sanottavaa. Ei saa kuittia,SO? Olen menossa ottamaan kauniit kynnet, en hakemaan kuittia. Voihan sitä menn'ä toiseen paikkaa ja maksaa puolet enemmän ja saada se hieno kuitti kassalta laukkuun pyörimään =) Aio siis edelleen jatkaa käytiä siellä. Mutta jos tuollaista minulle tapahtuu niin paikka vaihtuu heti. Itse asiassa tossa kaivopihalla on pieni liike jota on työkaverit kehuneet ja kuulemma edullinen (kuitilla ja ilman =).

      • hth**

        Sinusta veronkierto on siis ok? Tämä tarkoittaa myös sitä, että työntekijät eivät maksa veroja -> heistä ei makseta sosiaaliturvamaksuja, työttömyysvakuutusmaksuja, heille ei kerry eläkettä jne. Ihanko tosissaan haluat tukea tällaista toimintaa? Häpeä.


      • Anonyymi

        Taidat olla siellä itse töissä.


      • Anonyymi

        KÄVIN HIUSTEN PIDENNYKSESSÄ JA KYNNET ! YSTÄVÄLLINEN PALVELU ! SAIN KUITIN! MUTTA BÄÄ HIUKSET 600e, EI KYLLÄ OLE AITOA HIUSTA , ON SYNTEETTISTÄ.: -Takkuilee, irtoilee, ei väriä vaihtoehtoja riittämiin?? EN suosittele ! HINTAVA


    • ...

      Itse voin yhtyä ensimmäiseen kommentoijaan (verenmyrkytys!) Erehdyin kerran astumaan kyseiseen paikkaan..ja huonoa tuuria oli mukana mullakin...kävi aivan tasan samalla lailla...itse kokemukseni vaan erosi sillä, että pelästyin illalla kynsien laiton (omien kynsien murhaamisen!) jälkeistä kipua niin paljon, että oli pakko saada kynnet liotettua irti heti...kipu oli niin sietämätön ja tiesin, että myös täysin asiaankuulumaton..:/ Mutta siis...paikasta tein kuluttajaviranomaiselle ilmoituksen ja se siirtyi terveysviranomaisten käsittelyyn...asia käsitelty, world nails porskuttaa eteenpäin(ei huomautettavaa!) ...ja näitä kokemuksia tulee varmasti tulevaisuudessa vielä monille ihmisille eteen...mutta, itse tiedän sen, että en tahdo kyseistä ja kyseenalaista toimintaa tukea, ja otan mielummin kynteni ammattilaisilla...:) Siitäkään ei nykyään tarvitse maksaa kovinkaan paljoa..kun niin monet "itseoppineetkin" (ystävät) tekevät kynsiä....puolet suuremmalla ammattitaidolla kun näistä "työntekijöistä" osa!!

      • Tyytyväine

        Minä olen käyttänyt kaksi vuotta kyseistä paikkaa eikä ole ollut valittamista. Usein olen saanut alennusta pyytämättä ja jouluna koristeen kynteen lahjaksi.
        Kynsien teko kestää tunnin. Kaunista jälkeä on tullut.


    • Kauniit kynnet

      Jopas on sattunut ja tapahtunut, itse käytän kyseistä yrittäjää ja olen ollut ERITTÄIN tyytyväinen omiin kynsiini. He käyttävät kyllä kovetelamppua mutta siellä on myös toinen tapa tehdä näitä kynsiä, minulle laitetaan akryylit ja lakkaus yleensä värilliset kärjet ja kaksi kerrosta lakkaa, kynnet kuivatetaan "tuulilaitteen" alla, kestävät hyvinä jopa 4 viikkoa ja lakan voi poistaa ja lakata itse jos kyllästyy ja haluaa vaihtaa väriä välillä. Minun kynteni tekee Ami joka tekee ne todella huolitellusti ja siististi ilman kipua. On hyvä ottaa huomioon että kyseessä ei ole yritys suomalaisine työntekijöineen vaan itämainen henkilökunta ja heillä oma tyylinsä kommunikoida, ja joka varmasti poikkeaa meistä tuppisuu suomalaisista, minua ei ainakaan heidän puheensa toisilleen haittaa en itse jaksaisikaan työpäivän jälkeen seurustella niitänäitä. Ei kannata yleistää ja levitellä huonoa mainosta jos et ole tyytyväinen mene muualle ja maksa enemmän, minulle kelpaa 25€/kk kynsiin jotka on tehty jopa paremmin kuin vastaavassa muussa liikkeessä jossa sai maksaa ranskalaisesta huollosta 85€ ja joka kerta pora osui kynsinauhaan kivuliaasti. Onneksi on varaa vaihdella jos ei ole tyytyväinen. Olen minäkin kokeillut ainakin kuutta eri paikkaa ja nyt käyn tuolla kunnes taas kokeilen jotain muuta. Se maksaako ne veroja ja kerryttääkö eläkettään ei liene asiakkaan ongelma ja kuitin saa jos pyytää, useimmat eivät edes kysy sitä, minä en saa kynsihuoltokuittia laittaa vähennyksiin joten en sitä tarvitsekkaan. Kun ollaan tekemisissä huonosti suomen puhuvien kanssa olisi hyvä ennen työn aloittamista selvittää mahdollisimman tarkasti mitä haluaa, kyseisessä paikassa on ihan suomessa syntyneitä ja täysin suomea ymmärtäviä tyttöjä.

    • Anonyymi

      No ei kyllä osaa suomea!!!!!

    • Anonyymi

      Todella huono palvelu. Mies häärää epäasiallisesti ja pyysi moneen kertaan bielä jättämään naiselle tippiä 😮

      • Anonyymi

        Joo se mies rasittava


    • Anonyymi

      Joo, sama kokemus. 15 euroa maksoi pari raapaisu partaterällä kulmakarvoista, kesti 1 min.

    • Anonyymi

      Ripsiä käynyt laittamassa, tulos vaihtelee, ja samalla ripsiharjalla harjataan monen asiakkaan ripset, joten altistaa silmätulehdukselle. Muissa paikoissa missä käynyt asiakas saa harjan mukaan. Ei tarvii enää mennä. Ilmspiiri kovaääninen/mies kailottaa ja sekava., ei rauhaisaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe