Kuinkahan iso on noiden " tulen tuojien" palkkiot onko kukaan kuullut ?
Mietin vaan........ kertoisi paljon tulen tuojasta, ja seurakunnan johtajista :)
Morris Cerullon palkkio ???
20
323
Vastaukset
- Kitupiikitär
Mitäs siitä kuinka iso se palkkio on jos hän vaikka maksaa kymmenykset bruttotuloistaan! :P
- helppoa
on lahkokansan uunottaminen. Eipä ole ihme, että Ron Hubbard aikanaan keksi seuraavaa: "Writing for a penny a word is ridiculous. If a man really wants to make a million dollars, the best way would be to start his own religion."
Go, Cerrullo, go :)
Seurasin eilistä kokousta netin kautta. Palkkiot ovat varmasti "tuntuvia"; jos eivät olisi, niin toki niistä voitaisiin kertoa avoimesti. Näyttää vain menevän tämä asia vähän samaan tapaan kuin tuo puolueraihoituskin on mennyt. Salataan raha-asioita.
Moris Cerullon kokouksessa esitetty teatteri (toistakaa perässäni yms), hänen puheestaan puuttunut Jumalan Sanan opetus ja ilmoitus sekä käsittämätön epäjärjästys kokouksen loppuosassa "kertovat paljon ´tulen´ tuojasta ja seurakunnan johtajista", vaikka emme saisikaan tietää Cerullon palkkion suuruutta.
Kyselin kokousta seuratessani ja vielä vuoteessa unta odotellessani: kuinka seurakunnan johtoon valitut henkilöt voivat olla niin eksyksissä, että kutsuvat Cerullon kaltaisen julistajan tuomaan muka "uutta tulta ja uusia kokemuksia" seurakuntaan?
Tämä mitä nyt helluntaiseurakunnissa ja myös muissa seurakunnissa tapahtuu on uskoakseni vasta lopun alkua.- Ilm. 3:18
Ilm. 3:18
Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit. - wcw
Ilm. 3:18 kirjoitti:
Ilm. 3:18
Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.Ethän vain tarkoita, että kun kyselen olen jotekin sokea...? toi jae sopii silloin juuri sinulle :)
- oletko tosikristitty
wcw kirjoitti:
Ethän vain tarkoita, että kun kyselen olen jotekin sokea...? toi jae sopii silloin juuri sinulle :)
jos siis todella haluat olla Jeesuksen ystävä vai muuta, sinä teet valinnat..............
mutta jos olet niitä kirkonpenkin kuluttajia joista Mr Cerullo puhui, ja haluat pysyä sellaisena, unohda ja nauti elämästä, kyllä nautintoja vihollinen sullekin tarjoaa... - merim.raimo
Ja tulin siihen lopputulokseen, että ei Jumala asu käsintehdyissä "Saalemeissa", vaan niistä tulee tämän mailman "huvitteluhuoneita". Jumala etsii niitä jotka rukoilevat Hengessä ja Totuudessa, jotenka vanhanajan kotikokoukset tulevat olosuhteiden pakosta taas "muotiin", Jumala sen armossaan niin järjestää. ;)
- mutta.
merim.raimo kirjoitti:
Ja tulin siihen lopputulokseen, että ei Jumala asu käsintehdyissä "Saalemeissa", vaan niistä tulee tämän mailman "huvitteluhuoneita". Jumala etsii niitä jotka rukoilevat Hengessä ja Totuudessa, jotenka vanhanajan kotikokoukset tulevat olosuhteiden pakosta taas "muotiin", Jumala sen armossaan niin järjestää. ;)
Herra on sinun kohdallasikin eri mieltä, mietiskelysi on niin uskonnollista tekopyhää...
- Peter Parker
mutta. kirjoitti:
Herra on sinun kohdallasikin eri mieltä, mietiskelysi on niin uskonnollista tekopyhää...
kun sinulla tavallisella kuolevaisella ei ole röngtenkatsetta niinkuin on minun ystävälläni Clark Kentillä.
- wcw
oletko tosikristitty kirjoitti:
jos siis todella haluat olla Jeesuksen ystävä vai muuta, sinä teet valinnat..............
mutta jos olet niitä kirkonpenkin kuluttajia joista Mr Cerullo puhui, ja haluat pysyä sellaisena, unohda ja nauti elämästä, kyllä nautintoja vihollinen sullekin tarjoaa...ja todella olen penkin kuluttaja seurakunnassa koska raamattu kehoittaa meitä olemaan ja pitämään yhtä, eikä saisi jättää omia seurakuntakokouksia väliin.....ja haluan ja uskon, että Herra antaa voimia olemaan uskollinen Hänen sanalleen, sillä omat voimat eivät riitä.
Ja se jos kyselen jostain palkkiosta, ei tarkoita etten ole edes uskossa.....niinkuin sinun kirjoituksesta saa käsityksen.
Raamatussahan kehoitetaan ottamaan selvää ja tutkimaan kaikki mistä Hengestä jokin on lähtöisin, asia on vähän kuin toisinpäin : sinä kirjoittelet koko ajan vastaan Sanaa, kun minä pyrin elään siinä :) - valitettavasti.
wcw kirjoitti:
ja todella olen penkin kuluttaja seurakunnassa koska raamattu kehoittaa meitä olemaan ja pitämään yhtä, eikä saisi jättää omia seurakuntakokouksia väliin.....ja haluan ja uskon, että Herra antaa voimia olemaan uskollinen Hänen sanalleen, sillä omat voimat eivät riitä.
Ja se jos kyselen jostain palkkiosta, ei tarkoita etten ole edes uskossa.....niinkuin sinun kirjoituksesta saa käsityksen.
Raamatussahan kehoitetaan ottamaan selvää ja tutkimaan kaikki mistä Hengestä jokin on lähtöisin, asia on vähän kuin toisinpäin : sinä kirjoittelet koko ajan vastaan Sanaa, kun minä pyrin elään siinä :)jännä että sinuun osui sana, joka oli lähinnä tarkoitettu omahyväiselle jukalle, no ehkä sinäkin koet tarvitsevasi Jumalan sanaa...
- wcw
valitettavasti. kirjoitti:
jännä että sinuun osui sana, joka oli lähinnä tarkoitettu omahyväiselle jukalle, no ehkä sinäkin koet tarvitsevasi Jumalan sanaa...
Enpä ny tiiä mihin pyrit, mutta totuus on , että me molemmat tarvitsemme Jumalan Sanaa......ja en ymmärrä mikä sana osui minuun ??
penkinlämmittäjän voi tulkita myös hyvällä tavalla =uskollinen:)
Itse olen vuosien kokemuksella huomannut, että juuri nämä "penkinlämmittäjät" ovat todella uskollisia, luotettavia ja nöyriä ja syvällisiä uskovaisia, joita todella arvostan ja kunnioitan.
Todellakin on niitäkin jotka ovat vain penkinlämmittäjiä...
- kys. seura kunt aa n
Niin kuule mene vuosikokoukseen, jos sellainen järjestetään saalemissa. Siellä luetellaan srk:n rahamenot ja -tulot. Ja kysy heti, mitä kyseinen klovni sai? Seurakunta on paikka, jossa kaikki saavat olla kuin kotonaan. Kaikilla on oikeus kysyä ja saada vastaus.
- Clark Kent
Röngtenkatseeni sanoo että Morris Cerullo maksoi Saalem seurakunnalle ison tukun rahaa että pääsisi esiintymään Saalem seurakunnassa.
Lähetin ystäväni Peter Parkerin tarkistamaan asian ja toi todisteeksi ison tukun dollareita.
Emme ole vielä päättäneet mitä noilla dollareilla teemme, mutta aika näyttää. - Clark Kent
Paha hän varmasti on. Eikä vain paha vaan myöskin tyhmä. Mitä hyötyä on rahasta jos sitä ei käytä, vaan kerää aina vain lisää ja lisää.
- sunnyriver
No, mitä sinun palkkasi sitten kertoo pomostasi?
Kerrotko sinä palkkasi kaikille?
*
Tuli vain mieleen siitä sunnuntai-illan tilaisuudesta:
Oli kuulemma tupaten täynnä ja mieheni mukana hieman myöhässä
mennyt ruandalaispastori ihmetteli vain yhtä asiaa:
- Miksi ihmeessä he eivät vuokranneet suurempaa tilaa?
Taitaa olla niin, että afrikalaisten ensimmäinen ajatus
on sielujen pelastuminen,
suomalaisten, ainakin joidenkin, toisen ihmisen kukkaro.
:)- krisu99
Suomessa on eräs ruandalaispastori jota syytetään ruandan kansanmurhasta.
- VAI.
krisu99 kirjoitti:
YMMÄRRÄTKÖ SITÄKÄÄN....
- sunnyriver
krisu99 kirjoitti:
No, eipä vain ollut,
oli sellaisesta perheestä,
jonka äiti pahoinpideltiin henkihieveriin
siksi, että aviomies halusi olla rehellinen
eikä suostunut lahjontaan.
Vaimo odottaa yhä uutta leikkausta.
Hivenen hyvää tahtoakin meillä suomalaisilla voisi olla...
Room. 6:23
Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770