Hyvä autohuolto

ttokning

Laittakaapa tietoa hyvistä autohuolloista Kotkassa. Itselläni on volkkari ja tarttis saada auto huoltoon. Kertokaa myös kokemuksistanne (myös huonoista).

Kiitokset asiallisista vastauksista!

100

11738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peeceen orja

      Siellä on mukava,hymyilevä henkilökunta ja laadukas huoltotiimi. Volkkari-ihmisiä "henkeen ja vereen".kaikki,ihan kaikki. Ruokaravintola vieressä,jossa voit käydä syömässä maukkaan kala-aterian,sillä aikaa kun autosi on huollon jälkeisessä ulkopesussa/vahauksessa Vianorilla.

      Itse olen asioinut ko.liikkeissä 15-vuoden ajan. Ei moitteen sijaa,päinvastoin kiitoksia,kiitoksia,kiitoksia kaikille autoistani huoltapitäville.

      • kokemustaonjotarpeeksi

        Tais olla Lehto pappa tai poju itse vastaamassa ilmaisesta mainoksesta.Autosi voit huollattaa monessa halvemmassakin paikassa....esim.Hovinsaarella yksi


      • Autoileva nainen
        kokemustaonjotarpeeksi kirjoitti:

        Tais olla Lehto pappa tai poju itse vastaamassa ilmaisesta mainoksesta.Autosi voit huollattaa monessa halvemmassakin paikassa....esim.Hovinsaarella yksi

        Joo Lehtoautolla asioinut muutamia vuosia, kunnes huomattiin ettei siellä oikeesti perhehdytty vikoihin. Varsinkin naispuolinen vastaava ei tajua mitään. Maksun osaavat ottaa kyllä...Nyt Hovinsaarelle huoltoon siirtynyt.
        Olen kuullut muiltakin, ettei Lehdolla oikein homma pelitä.
        Harmi !


    • audi mies

      Persut huoltaa ja nuohoaa ainakin autosi pakoputken ammattitaidolla!

      • Passatti

        Naapurikansa pojille mussaloon, on kuulemas hinta kohdillaan.
        Yksi vanhan Rellun konepellin lommojen paklaus ja maalaus sinnepäin sävyllä spraymaalilla ei kuulemmas maksanut kuin tonnin luokkaa.
        Olisi varmaan saanut uudenkonepellin halvemmalla ja jäänyt vielä taskuun tukko seteleitä.
        Kusettavat sumeilematta tietämättömiä siellä.
        Harmi etten sattunut paikalle niin olisi pistetty ry..ä koville.

        Karhulan varaosamaailman viereisellä olen omani käyttänyt ja aina on palvelu ollut hyvää sekä hintakin kohtuullinen. Toki tämä äijä ei tule puku päällä avaimia vastaan ottamaan ja niitä luovuttamaan, mutta ei sille myöskään tarvitse kustantaa joka huollosta uutta kravaattia ja kauluspaitaa.


      • pakoputki kuntoon
        Passatti kirjoitti:

        Naapurikansa pojille mussaloon, on kuulemas hinta kohdillaan.
        Yksi vanhan Rellun konepellin lommojen paklaus ja maalaus sinnepäin sävyllä spraymaalilla ei kuulemmas maksanut kuin tonnin luokkaa.
        Olisi varmaan saanut uudenkonepellin halvemmalla ja jäänyt vielä taskuun tukko seteleitä.
        Kusettavat sumeilematta tietämättömiä siellä.
        Harmi etten sattunut paikalle niin olisi pistetty ry..ä koville.

        Karhulan varaosamaailman viereisellä olen omani käyttänyt ja aina on palvelu ollut hyvää sekä hintakin kohtuullinen. Toki tämä äijä ei tule puku päällä avaimia vastaan ottamaan ja niitä luovuttamaan, mutta ei sille myöskään tarvitse kustantaa joka huollosta uutta kravaattia ja kauluspaitaa.

        Siellä tehdään valohoitoa, edes pakoputkea ei osattu asentaa, lähti irti välittömösti kuneivät osanneet.
        Etenkin kun niin kauan en mene sinne kun siellä on työssä erän henkilö, se on turakki, ei tee kunnon työtä. Entäs jos pitäi tehdä jotain vaativampaa?


      • Passatti
        pakoputki kuntoon kirjoitti:

        Siellä tehdään valohoitoa, edes pakoputkea ei osattu asentaa, lähti irti välittömösti kuneivät osanneet.
        Etenkin kun niin kauan en mene sinne kun siellä on työssä erän henkilö, se on turakki, ei tee kunnon työtä. Entäs jos pitäi tehdä jotain vaativampaa?

        Siis kumpi mussalon toverillinen huolto vai Karhulan paja ?


      • 6-vuotta vanha sakemanni

        Karhulan puolella on monta hyvää autokorjaamoa. Mm keltakankaalla.


      • Joskus tulee asioitua

        Tei....nen on ollut jo vuosia Uusi yrittäjä mikä on AMMATTI MIES Ei ainakaan anna valohoitoa


      • pakoputki kuntoon
        Joskus tulee asioitua kirjoitti:

        Tei....nen on ollut jo vuosia Uusi yrittäjä mikä on AMMATTI MIES Ei ainakaan anna valohoitoa

        Kyllä hän ei tee asiallisesti ei laittanu pakoputkea edes asiallisesti. En ole arvostellut ammattitaitoa. Se mikä on ammattitaito ja se miten tekee asioita on kaksi eri asiaa ja hänen tekemiseen ei voi luottaa, tekee sitten tahallaan ja välinpitämättömyyttään asiakkaalle huonosti. Siksi en enää mene hänen tyköönsä mitään teettämään. Eli voinee edellä mainittua nimittää valohoidoksi.


    • HS.

      Koneykköset Jylpyllä.

    • Saksalainen se on

      Merkkiliikkeessä. Aina.

      Takuusta ei tarvi itkeä.

      Jätän yhden kapakkaillan väliin, niin säästän sen mahdollisen lisähinnan, joka merkkiliikkeeseen menee- vuositasolla.

    • mun kokemuksii

      hyviä paikkoja ovat rommi pekkonen ja ratapiha pakarihommissa pako putkihuolto. lehtoauto on niin perseestä ihan paska
      rengashommat mulla on hyvin hoitanut se firma mikä on siinä samassa talossa kun lekemarin
      syynipaikkana ehdoton on siinä lankkarin kirkon kulmalla (sen toisen firman pihlajasaari on taatusti kaikkein paskin ja vittumaisin katsastusukko)
      niin ja uusi motonet korjaamo on kanssa hyvä myös sinne kannattaa mennä

      • vielä mä

        automaatti poisti sanani siis lehtoauto on huono surkee huijarifirma joka laskee kaiken sen varaan että kun heillä on juuri se paras merkki niin mitä näistä asiakkaista tuo nene rahansa kuitenkin . itse olen volkkaristina pyrkinyt hoitamaan kaikki pakolliset jutut pernerillä suosittelen


      • 3. Golf
        vielä mä kirjoitti:

        automaatti poisti sanani siis lehtoauto on huono surkee huijarifirma joka laskee kaiken sen varaan että kun heillä on juuri se paras merkki niin mitä näistä asiakkaista tuo nene rahansa kuitenkin . itse olen volkkaristina pyrkinyt hoitamaan kaikki pakolliset jutut pernerillä suosittelen

        HöpöHöpö

        13 vuotta olen huollattanut autoni Lehtoautossa. Jo silloin ennen toiminimen vaihtoa, korjaamon osalta. Mitään, pienintäkään moittimiseen liittyvää en ole kokenut.

        Minua palvellaan, mutta vastavuoroisesti käyttäydyn , niin kuin autostaan hyvää huolta pitävän asiakkaan kuuluukin.


      • lehto"syvältä"auto
        3. Golf kirjoitti:

        HöpöHöpö

        13 vuotta olen huollattanut autoni Lehtoautossa. Jo silloin ennen toiminimen vaihtoa, korjaamon osalta. Mitään, pienintäkään moittimiseen liittyvää en ole kokenut.

        Minua palvellaan, mutta vastavuoroisesti käyttäydyn , niin kuin autostaan hyvää huolta pitävän asiakkaan kuuluukin.

        hevonkakkaa , jotai pari vuotta sitte kun olin sopinut kaupan sen ceepparivammasen oloisen myyjän kaa niin tää juniori menee myymään sen auton jollekkiin kaverillensa että sellainen kauppase


      • vzsvxxx

        ratapihan auto rahastaa entinen omistaja oli ammattimies ja reilu. samaa ei voi sanoa uusista pojankolleista


    • kanta-asiakas

      onks tosta motonetista tietoo on ainaskii uusi ja hyvännäkönen korjaamo

      • Tyytyväinen asiakas

        Itse käytin autoni tuossa Motonetin viereisessä korjaamossa, palvelu oli mielyttävän asiallista ja tehtiin mitä oli sovittu ja ajallaan.


      • kiinnostunut
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Itse käytin autoni tuossa Motonetin viereisessä korjaamossa, palvelu oli mielyttävän asiallista ja tehtiin mitä oli sovittu ja ajallaan.

        Paljon oli tuntityön velotus.


      • kiinnostunut kirjoitti:

        Paljon oli tuntityön velotus.

        60€


      • Autoon apua

        Siellä on hyvä palvelu, parempaa saa etsiä !!


      • AutojenYstävä

        Todella hyvä palvelu ja motivoitunut, ammattitaitoinen ja ystävällinen henkilökunta! Useamman kerran asioinut siellä.


      • Laakeri
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Itse käytin autoni tuossa Motonetin viereisessä korjaamossa, palvelu oli mielyttävän asiallista ja tehtiin mitä oli sovittu ja ajallaan.

        Kyllä se öljyn vaihtokin meni pieleen motonetin viereisessä alle alarajan jättivät ja mitä bulkki kontti öljyä laittoivat mut kannu oli rahastettu laskussa..eienää sinne


    • ddvdfcsa

      Pek-kone jylpyllä..Moni kehunut. Ainoa miinus (tai plussa), Motonetin osia ei suostu laittamaan.

      • julle06

        no ei tietenkään, ku tilaa itse saa vetää välistä.


      • Poljin
        julle06 kirjoitti:

        no ei tietenkään, ku tilaa itse saa vetää välistä.

        Alvadi.ee virosta tilaavat halvalla ja välistä veto hirveetä


    • Jarrukilvet

      Alueen paras huolto , löytyy läheltä ABC- asemaa Karhulasta.

    • Hajottamo

      Paskenpaa ei ole kun AUTO_SUNI:(((

      • Autoon apua

        Ei siellä korjata osata, edes oman edustaman merkkejä. Huollot toimii jotenkuten.
        Surkea pajaja kallis. Ja toimistotyttö on töykeä.


    • f2500

      speed corner on fiksu liike ja huoltaa kaikki merkit yhdessä seinän takana olevan toisen ammattilaisen kanssa

      • nopeat jalat

        Kerran kävin ja näin kun todella isolla lekalla hakattiin auton pojaa mitä lie irrotettiin mutta mulle riitti sanotaankin mitä isompi vika sitä suurempi leka myös kun järki loppuu voima jyllää


    • tjlsn

      Halvin tuntivelotus taitaa olla AD-Autokorjaamo Laitisella, jotain alle 60 euroa.

      • laatu

        Millainen paikka on Autoklinikka keltakalliolla. Ainakin kovasti mainostavat.


      • mäyris
        laatu kirjoitti:

        Millainen paikka on Autoklinikka keltakalliolla. Ainakin kovasti mainostavat.

        Se on hyvä, ja asiakaspalvelu moittetonta. Monen vuoden kokemus, eikä mitään pahaa sanottavaa.


      • Kaukaa töissä
        laatu kirjoitti:

        Millainen paikka on Autoklinikka keltakalliolla. Ainakin kovasti mainostavat.

        Autoklinikka osaa joustaa ja löytää nopeast alle puolentunnin työlle heti sopivan työ vuoron.


    • asiakas H Linde

      Kymin aseman huoltokorjaamo on paitsi edullinen niin nopea. Isommatkin reijät auton helmoissa muurataan nopeasti umpeen, kampiakselin vaihto käy ripeästi, pullaa sekä kahvia piisaa ja hyvään palveluun kuuluu lisäksi, että voit tuoda pienkoneet esim. moottorisahat samalla reissulla huollettavaksi 33€/tunti (Alv 0%)
      Laadussa siis löytyy mutta kuittia ei kirjoitella.
      Eihän niitä kuitteja juuri muuallakaan kirjoitella?

      Kaupungin korjaamopääkön mukaan ..."kaupunki pyrkii lisäämään asiointia ko. korjaamon kanssa kunnes pian vihittävä 590 m2 laajennusosa saadaan käyttöön"...

      Että näin, tulin ja voitin.

      • kauppias Tura

        Duoda kun on loppuviikoksi luvattu suojakeliä ja auto vuotaa.
        Tehdäänkö siellä aseman korjaamolla myös vedeneristystöitä ja mihin hintaan?
        Auto on Octavia HB 2004.
        Kuitista en ole kovin kiinostunut kunhan homma käy eikä vesivahingot enää häiritse ajomukavuutta.
        Voiko sieltä saada edullisesti korjaussarjan jos aamulla sellaista itsekin tarvitsee?


    • persutkunniaan

      "Kymin aseman huoltokorjaamo on paitsi edullinen niin nopea. Isommatkin reijät auton helmoissa muurataan nopeasti umpeen, kampiakselin vaihto käy ripeästi, pullaa sekä kahvia piisaa ja hyvään palveluun kuuluu lisäksi, että voit tuoda pienkoneet esim. moottorisahat samalla reissulla huollettavaksi 33€/tunti (Alv 0%)
      Laadussa siis löytyy mutta kuittia ei kirjoitella.
      Eihän niitä kuitteja juuri muuallakaan kirjoitella? "

      Eikös Jartsa aikoinaan hääräillyt myös kyminaseman lähellä?

    • kuittiko

      Joo mies oli kuitti, eikä veropörssistäkään koskaan löytynyt.

    • Turani

      Vie autoni 30000km L-L huoltoon vw-taloon , kun se vuonna 2013 valmistuu.

    • tarjous1

      Missä edullisin korjaamo kotkassa. Pitäisi vaihtaa autoon jakohihna.

    • Asiantuntija.

      " tarjous 1"

      Mikä automerkki ?

      • tarjous 1

        Nissan


    • EiVolsuakiitos

      Volkkarin huoltopisteet melko kelvottomia kaikki - Lehtoauto kuulemma varsinkin. Saa taistella, pelkästään, että saisi autostaan ajokuntoisen. Kun menet hakemaan autoa pois huollosta - mitään ei ole tehty. Normijuttu siellä. Kerran oli auto kadoksissa, kukaan ei tiennyt missä se on. Niissä autoissa kun vikoja riittää, niin olisi pieni turva, jos löytyisi asiantunteva korjausliike, vaan ei. VW testaa autonsa kuluttajilla ja korjaamo lypsää siitä itselleen liksan. Saamatta niitä kuntoon.

      Ehdoton ei kiitos!

      • Elämäntapana GOLF

        Täyttä soopaa. Pian 10 vuotta olen Volkkareitani siellä huollattanut , eikä ole moitteen sijaa. Ovien jäävauriotkin korjattiin takuuseen, vaikka takuuaika oli umpeutunut 2 vuotta sitten.


    • 393939339

      Halvin tuntihinta missä? Halvin mitä oon nähnyt niin 55e tunti, joku pienikorjaamo prisman takana.

      • Kaunis nainen

        Jakopäässä on jotakin vikaa. Luulen, että sinne pitäis laittaa uusi kampiakseli. En osaa sitä viedä kun en oikein tiedä minne.


    • vyörengasasent

      Siellä ei ole jakopäätä. Taidat olla trolli.

      Tässä osaluettelo :

      Lirputin-lärpytin-liputin-pärrä ja öömi.

      Sekä luonnollisesti myös aukko ja eteinen.

    • Passatti 2006

      Lehtoautossa käytän niin kauan kun sen nimi ei vaihdu.

    • jarrupalat,eteen.

      Autohuolto, joka on motonetin yhteydessä.

    • rumpali65

      Hyvä autohuolto korjaamo K.Nygren on Motonetin yhteydessä ja tuntiveloituskin on edullinen elikkä 59,60 euroo.

      • Ihan saletti

        Puikoissa on ammattimies.


      • Autoon apua

        Paras paikka!!


    • Kupla 66

      Lehto-Auto palkittiin. Lue Ankkurista.

    • mds4

      Jos tahtoo nopeaa sekä ammatti taitoista huoltoa sekä hyvää palvelua kotkan alueella niin kannattaapi käydä sutelassa autokorjaamo Laitinen
      Hinta laatusuhde kohillaan eikä veloiteta turhaan kuten useissa m liikkeissä
      Oma auto toimii loistavasti. Kiitos siitä
      Ja näin meinas unohtua että 1 kerran vein auton merkkihuoltoon ja veloittivat työstä mitä ei ollut tehty :D enkä nyt halua parjata m liikkeitä mutta näitä on sattunut monille mutta harvemmin normikorjaamoilla ;)

      • delttaanko_sittenkin

        no vuodet on tuoneet ahneutta ko. firman toimintaan.. lämmittimen asennustarjous lähes sama kuin marmoriliikkeen.. joten .. jos asennus maksaa 670e 1,5-2h hommasta osien maksaessa 220e. niin aika kallista on. Noilla hinnoilla mileummin menee merkkiliikeeseen jo ;)


    • Villesanterivee

      Tässä minun kokemukset kotkan korjaamoista:

      Motonetin korjaamo: Loistava palvelu sekä halpa. Nygren kyllä tietää mitä tekee, onhan hän ollut vuosia opettajana autoalalla.

      Anttilan pakoputkihuolto: Täällä yritettiin selvästi kusettaa, ensiksi heitettiin posketon hinta ja kokeiltiin kepillä jäätä. Neuvottelun jälkeen hinta putosi puoleen mutta väitettiin tiettyjä osia halvemmiksi kuin alkuperäisiä. Asiaa hieman tutkittuani juuri alkuperäis putki sekä takapönttö oli huomattavasti edullisempia kuin ehdotetut osat. Mukava mies muuten ja kohtelias. Eihän se tyhmä ole joka pyytää??


      Reijon Diesel: Todellin kusettaja, keksi autoon tonnin vikoja mitä ei edes ollut, osat poskettoman kalliita. Sai autoa enemmän hajalle mistä piti tietysti maksaa lisää.. (voi olla yksittäinen tapaus) Auto laitettiin siellä "ajo kieltoon" ja vielä tänäkin päivänä ajan samalla autolla vaikka laakerit on kuulemma aivan paskana... motonetissä tarkistettiin, että hyvät ovat.

      • eiikinäenääsinne

        Keijo tietää paljon kun ollut opettajana, käytännössä siellä ei osata mitään. Niiden poikasten korjaukset ja huollot pitää käydä muualla korjauttamassa.


    • 342423424

      Ompas kovat hinnat esim tuossa mätänetin korjaamolla. Mussalon suunnalla on eräs paikka mikä tekee 25e/tunti ja töissä on oikeita ammattilaisia. Jos et kuittia tarvi ja haluat laadukasta jälkeä niin suuntaa sinne.

    • korjaamo sutela

      Joo laitiselle ääni. Hyvin korjaavat eivätkä ylilaskuta. Aina maksanut sen mitä sanottu,vaikka kauemmin on mennyt jumiutuneiden pulttien takia.

      • Näinkävi

        Laitinen kusettaa ainakin naisia, jotka ei tiedä autoista eikä korjauksista mitään, laskua tulee ja paljon kun on tilaisuus kusettaa.


    • Paras ehdottomasti

      Autosalpa :) Buahhahhaa

    • työtön mies

      ammattikouluun kymenlaaksonkadulle

    • Jups..

      Vie jylpylle!

    • kastrol 10-30

      Jylpylle !

    • vdf

      Hyväntuulen auto. Ehdottomasti. Jopa Laitistakin edullisempa ja homma toimii

    • heksi1

      Jos VAG-autoja pitää huoltaa niin joutuu ajamaan Lappeenrantaan. Lehtoauton tumpelot on töissä uudessa lasipalatsissa aivan samalla tuloksella kuin Jylpyllä.

      • Vakina-Das

        Tykkään vastasoitosta. Eli sinulle soitetaan ja asia hoidetaan.


      • eienäävolkkaria

        oot kyllä oikeessa!!!


    • exxxx

      Keltakallion auto. paras palvelu

      • KAKKA-JUTSKA

        Mitesnyt kun tää Rommi Pekkonen meni yhtymään siihen Vian Nooraan .


      • Uudet koiranluut
        KAKKA-JUTSKA kirjoitti:

        Mitesnyt kun tää Rommi Pekkonen meni yhtymään siihen Vian Nooraan .

        En tunne miestä.


      • korjaamo
        Uudet koiranluut kirjoitti:

        En tunne miestä.

        Rommi Pekkonen on tosihyvä autokorjaaja ja Via Nora on rengasliikkeistä se kaikkein suurin rosmo ihan hirveetä rosmoomista ei ikinä sinne


    • OIL DEVIL

      Huoltaa nykyää autojakin,sinne siis...

    • Kokeillut 3

      Uutela ja Motonet sekä Autoklinikka. Ei moitteen sijaa.

    • tunnenpapan

      Papan verstas pohjanmaalla on paras, kotkastaki ajavat sinne, pappa osaa korjata autoja sekä rekiä, veneitä ja lentokoneita, pappa kengittää hevosetki, ja terottaa luistimet.

    • Kutoja

      Jos uudessa Länsi-autossa on toimessa samat asiakaspalvelijat huollossa kuin Lehto-Autossa en varmaan vie omaani sinne, niin huonoa ja alentavaa palvelua, varsinaista kusetusta sain muutama vuosi sitten apua tarvitessani. Olen käynyt Kouvolassa sen jälkeen ja palvelu on ollut moiteetonta. Ehkä kohtelu oli siksi huonoa kun olen "osaamaton" nainen ja vielä iäkäs sellainen.

      • C.sv:tre/<

        Vastapuhelupalvelu on nyt valttia. Soita.soita,soita ja odota. Pian tulee äänite,jossa viehettävä naisääni sanoo,että yhteystietonne tallennetaan ja teille soitetaan PIAN.

        "Luoja anna minulle kärsivällisyyttä ja heti."


      • Nainen(akka)

        Kokeile soittamista HETI kun huolto aukeaaaaaaaaaaaa.


    • Luupiikki 5

      Vai niin. Terveyskeskuksessa vastapuhelupalvelu toimii myös kiitettävästi.

    • LehtoAnaali

      Mä en vie autooni Lehtoautoon enkä mihinkään sen jälkeläisenkään liikkeeseen. Mielummin ajan Kouvostoliittoon tai vaikka Helsinkiin. Lehdossa on ihan Hoo-Moilasporukkaa ja vaikka asiakaspalvelutiskille ihan istutaan alas ja palvellaan, annetaan siellä Ryssien KIILATA SIIHEN VÄLIIN ihan niinku ei mitään?!?! Huoltojen hinnat kalliimmat kuin toisessa valtuutetussa liikkeessä. Ja vieläpä töykeetä palvelua muutenkin.

      • eienäävolkkarii

        etsivät 2 viikkoa vikaa lehtoautossa,sitten joku huomasi että onkin yksi letku irti :) ihan tolloja koko sakki.vaihtu automerkki ja huolto


    • Usein asioinut

      Uutela Racing keltakalliolla on tosi hyvä. Edullinen ja ammattitaitoinen kaikissa merkeissä.

    • velvet 1

      motonet kaverin vento bensat varastettiin ovet viikonlopun auki pihalla ei turvakameroita akunkengät puoli irti kone sammui

      • EN suosittele

        Motonetin amisviikset mitään ei osaa, keväällä huoltivat ja rikkoivat.Piti sunilla korjauttaa kuntoon ja viedä lasku keijolle.


      • ValkoinenBaijerilainen2
        EN suosittele kirjoitti:

        Motonetin amisviikset mitään ei osaa, keväällä huoltivat ja rikkoivat.Piti sunilla korjauttaa kuntoon ja viedä lasku keijolle.

        Ihmetyttää tuo laskun vieminen.No tottakai laskun voi viedä vaikka mökkinaapurille.


    • 100% tyytyväinen

      Uutela,nimenomaan itse Uutela. Varmasti tulee auto kuntoon.

    • keltsu8

      keltakallion auto.hyvä palvelu ja ammattimiehet asialla.hinta myös kohdallaan

    • rasvanäppi

      AD- autokorjaamo Kotkan autotalo

    • Tule meille!!!

      Vielä on mainostilaa jäljellä ennenkuin ketju on täynnä!!

      Hop Hop!

    • julle09

      motonettiin riitti 1 käynti, jarrunesteen vaihto, asia hoidettiin ja lähdin ajaa suoraan katsastukseen kylän toiselle puolelle. Syynääjä tuli kesken kaiken sanoo, että milloin oot jarruhommia tehnyt, yks nippa vuotaa! katsottiin pellin alle ja jarrusäiliö lähes tyhjä.. Onneks oli vajaa purkki nestettä toisella asiakkaalla, että pääsin lähtee viemään takasisn. Ja annoin perkele palaa ku pääsin toimistoon. Kysymykseeni:" meinasitteko tappaa minut?", en saanut vastausta. ..pikkusen otti pulttia koko touhu, Ja kun lähdin paikalta pois, en muistanut tarkistaa, että jarruusäiliö oli täytetty uudestaan.. eihän ne vittupäät olleet edes säiliöön katsoneen.. lähes tyhjä, hyvä ettei vetänyt ilmoja sisään. Mulle riitti se reissu. Muutenkaan taida tämän alueen palvelut kiinnostaa. parempaa saa ku ajaa pikkusen matkaa kehille päin.

      • älkääviekömotonetkorjaam

        Motonetin korjaamossa ei kannata todellakaan käydä, muualla joudut korjauttamaan autosi sen jälkeen. Ja ensin syytetään asiakasta. Juu, vastausta et saa miksi näin käynyt, nygren hiljaa ja saattaa sanoa kun oikein tivaa, näin voi käydä joskus.


    • eisuni

      Auto Sunin huolto on pelkkää valohoitoa, huolto pisteitä jätetty tarkastamatta , mutta laskutettu kyllä .Palvelu toimi ainoastaan kassalla ja lasku oli tähtitieteellinen.
      Vaihdoin Keltakallion autoon kaikki toimi o.k

    • Tyäeläkeläinen

      Mulla on Hymmeirmopiili, suvella reissataan Toijala Viiala suunnalla.

      • SittenPrismaan

        Keltakalliolle jarrujen herkistykseen ja sitten Prisman taakse "puhuville katsastusmiehille" tarkastettavaksi.


    • välillä-näin

      Helkkarin hyvä autokorjaamo on Keltakalliossa Caaraklinikka. Siellä osaavat vaikeammatkin työt ja ajan saa nopeasti. Paikka ei ehkä ole siistein mutta osataan siellä autoja korjata. Myös matkailuautot onnistuu kun löytyy kunnon nosturi. Olen siellä käynyt useamman kerran ja ihan asiallista palvelua sieltä saa.

    • Tyytyväinen_asiakas

      Keltakalliolla kotkan Autoklinikka on laittanut autoni kuntoon joka kerta jo useiden vuosien ajan. Suosittelen! Siellä on joustava ja hyvä palvelu ja osaavaa porukkaa töissä ja heiltä saa myös sijaisauton. Eivät kuseta ja hinta arviot pitää ja ilmoittavat aina lisätöistä.

    • MannOill

      Missä sais halvalla vaihdettua öljyt vanhaan autoon niin että veis omat öljyt ja oman öljynsuodattimen? Yleensä olen maksanut tuosta työstä muualla 15e, niin missä firmassa sais suunnilleen samaan hintaan työn? Suosituksia?

    • 5W40

      Omat öljyt, vaihtotyö melkein joka paikassa 25€.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1635
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1059
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      897
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      694
    Aihe