Valikko

RENAULT MEGANE 2 **KOKEMUKSIA**

Eli tuossa kesällä osti Renault Meganen 1.6 l koneella.Malli Hatcback ja vuosimalli 2003.Kivan näköinen pirssi (ainakin vaimon mielestä) ja mukavahan sillä on ajaa.Mutta muutamia "pieniä" murheita on ollut jo tällä lyhyellä taipaleella ja ajattelin tähän niistä kirjoittaa.

PELKÄÄJÄN PUOLEN LATTIAMATTO MÄRKÄ

Eli muutama päivä auton oston jälkeen huomasin että lattialla olevan kannelisen säilytystilan pohja oli märkä.Kun sormella painoi niin oikeen loiske kävi!Ensin epäilin että tuulilasi vuotaa kun se oli siihen edellisen omistajan toimesta juuri vaihdettu.Oli ollut muutamia kovia sadepäiviä joten oletin vian olevan siinä.Asia tarkastettiin tuulilasiliikkeessä ja lasin liimaukset oli kunnossa.Onneksi tässä liikkeessä oli pätevä mies töissä (ex.Renault liikkeen huoltomies) ja hän sitten kokemuksesta tiesi tarkastaa ilmastoinnin huohotin letkut (Autossani on automaatti ilmastointi!) Kappas vaan, yksi huohotin letkuista oli muurautunut umpeen kuumuudesta (sijaitsee lähellä pakoputkea) ja se kun aukaistiin niin vettä tuli ulos letkusta melkein litran verran.Lisäksi raitisilmasuodatin oli kastunut käyttökelvottomaksi koska lauhdevedet oli osittain tulleet sisälle tuon suodattimen läpi.Vika tuli korjattua ja vaihdettiin suodatin samalla.Seuraavaksi vein auton fixaamoon missä auto tyhjennettiin/imuroitiin vedestä ja lattiamatot kuivattiin.Viime hetkellä kylläkin,sillä vettä oli auton sisällä jo sen verran että olisi saattaneet johdinsarjat kärähtää!Tai ainakin olisi kohta matot homehtuneet!

KESKIMMÄINEN LISÄJARRUVALO EI TOIMI

Koska tämä jarruvalo on toteutettu ledeillä,niin niiden tulisi kestää loppuun asti,siis ihan siihen asti kun auto menee paalaimeen.Tämän korjaus kannattaa tehdä itse vaikkei mikään automekaanikko olekaan.Hiukan rohkeutta vaatii ottaa takaluukun muovipaneeli irti että pääsee käsiksi jarruvaloon.Se lähtee kyllä kun varovasti vääntää.Kolmella klipsillä se on kiinni.Jarruvaloon pääsee tämän jälkeen käsikisi helposti.Kun olet saanut liittimet irti ja jarruvalo kädessä, niin yleensä riittää että puhdistaa hapettumat liittimestä, sellaista vihertävän harmaata karstaaJa jos omistat kolvin niin kannattaa hapettuneet juotokset kolvata uudelleen.Tämän jälkeen pitäisi toimia tai ainakin mulla alkoi pelittämään!Uusi jarruvalopaketti olisi Wetterillä maksanut 113€ + työt päälle joten kyllä tällä hommalla pääsi ihan tuntipalkoille.

VETTÄ TULEE ETUOVIEN SÄILYTYSTILAAN

Kyseessä vissiin yleinen ominaisuus näissä Renaulteissa.En ole tämän ongelman kanssa yksin.Olen yrittänyt paikallistaa että mistä vesi tulee auton sisälle.Veikkaan, että syypää on sivupeilit.Eli jostain sieltä saumoista sadevesi pääsee valumaan oven sisään ja lopulta osa valuu säilytlokeroihin.En ole uskaltanut verhoilua irroittaa ovista joten tämä vika on autossa edelleen.Ajattelin hoitaa asian niin, että laitan silikoonia säilytyslokekeroiden reunoille auton sisälle.Ei tarvi verhousta irrottaa mutta oven sisälle kerääntyvä vesi saattaa myöhemmin viottaa esim.sähköikkunoita tai muuten ruostuttaa paikkoja.Onko jollakin parempia ideoita?Onko oven sisällä materiaaleja mitkä voi kosteuden takia homehtua?

YKSI AVAINKORTEISTA EI AVAA OVIA MUTTA KÄYNNISTÄÄ KYLLÄ AUTON

Kokeilin auton huvikseni autoni vara-avainta.Ne oli ollut jo käytössä jossain vaiheessa.Oli sen verran kuluneen näköiset.Siinä oli sitten sellainen vika että keskuslukitus ei auennut sillä sillä mutta auto kyllä käynnistyi.Vaihdoin uudet patterit siihen mutta ei auttanut mitään.Varsinaiset käyttöavaimet toimii kyllä moitteettomasti.Pitää katsoa että mitä tuolle jaksais tehdä joskus...

Siinäpä se vikalista toistaiseksi oli.Niin, ei lähtenyt käyntiin tuossa yhtenä päivänä.Oli aivan mykkä.Piti uusi akku vaihtaa.Akku oli tosin auton alkuperäinen, vuodelta 2002 joten sen oli jo aika muutenkin väistyä uuden tieltä.Nyt taas ollaan muutama viikko ajeltu ilman huolia.

Koputetaan puuta!

THE END.

Tämä keskustelu on suljettu
Ilmianna
Jaa

21 Vastausta



Ovista tulee vettä. Katso onko ovien alareunoissa olevat reijät auki, eli niistä pitäisi vesi tulla ulos. Joskus menevät tukkoon autonmassaus aineesta.

Ilmianna
Jaa

Tuttujen autoa ajaneena.... omia kokemuksiani 2004, 1,6 meganesta ovat seuraavat:

-sähköinen ohjaustehostin tekee auton ohjauksesta todella tunnottoman, aivan kuin kääntelisi kumipalloa

-liikkeellelähtö autolla on vaikeaa. Painat kaasua, auto lähtee liikkeelle, kunnes moottori nyykähtää, kori tuuppaa moottoria eteenpäin ja taas mennään. Eli liikkeellelähtö ilman niskan nitkausta, ei tunnu onnistuvan.

-moottorin käynnistyksen yhteydessä kuuluva rallatus ja auton sammuminen. No tuohan johtuu siitä nokka-akselin käyttöpyörästä... Odotellessa sen lopullista hajoamista ja korjausta... Kustannukset noin 1000 euroa!!

-sähköinen kaasupoljin antaa tunteen kuin moottorissa olisi enemmänkin tehoa. Kuitenkin tiukan paikan tullen kun tehoa tarvisi, kaasua painamalla lisää, tehoa ei enää olekaan. Eli kaikki teho tulee käyttöön jo kaasun avautimisella 0-30% ja loppu on vain silmänlumetta.

Voihan se toki olla että nuo ovat vikoja eikä ominaisuuksia, kertokaa toki jos nuo on korjattavissa.

Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:

Jos et niskaa niksauttamatta liikkeelle pääse. Herranjestas sentään.

Ilmianna
Jaa

Kurn kurn kirjoitti:

Jos et niskaa niksauttamatta liikkeelle pääse. Herranjestas sentään.

Show more

Vaikka auto ei minun olekaan vaan tuttuni, tervetuloa kokeilemaan.

Sijaintina Espoo, anna sähköpostiosoite tai puhelinnumero niin kerron tarkemman ajankohdan ja osoitteen niin pääset näyttämään miten homma toimii.

Eli, ilmeisesti autossa on jotakin vikaa kun se noin käyttäytyy.

Ilmianna
Jaa

dghsgfsdgsgsdfsdf kirjoitti:

Vaikka auto ei minun olekaan vaan tuttuni, tervetuloa kokeilemaan.

Sijaintina Espoo, anna sähköpostiosoite tai puhelinnumero niin kerron tarkemman ajankohdan ja osoitteen niin pääset näyttämään miten homma toimii.

Eli, ilmeisesti autossa on jotakin vikaa kun se noin käyttäytyy.

Show more

Olen ajanut 2006 Meganella 70 000 km ja yhteensä kohta 100 tkm täynnä. Tähän asti olen selvinnyt ilman korjaamokäyntiä. Radio pimeni pakkasella mutta sain uudelleen toimimaan irrottamalla ja laittamalla kiinni takaisin. Tuosta ohjauksesta urputtaminenkin on ihmeellistä. On se tietysti keskialueella vähän epätarkka mutta ei juuri poikkea muista vastaavista autoista. 1.6 on minusta hyvä kierroskone. Kiihtyy ripeäasti ja melutaso siedettävä jopa moottoritienopeuksissa. Vertaappa vaikka samankokoiseen 1.6 Astraan. Onpahan vielä parhaita ruostesuojauksen suhteen. Bensaa voisi mennä vähän vähemmän (nyt. keskikulutus 7.2) mutta halpa hankintahinta kompensoi tämän.

Ilmianna
Jaa

aaaaaa. kirjoitti:

Olen ajanut 2006 Meganella 70 000 km ja yhteensä kohta 100 tkm täynnä. Tähän asti olen selvinnyt ilman korjaamokäyntiä. Radio pimeni pakkasella mutta sain uudelleen toimimaan irrottamalla ja laittamalla kiinni takaisin. Tuosta ohjauksesta urputtaminenkin on ihmeellistä. On se tietysti keskialueella vähän epätarkka mutta ei juuri poikkea muista vastaavista autoista. 1.6 on minusta hyvä kierroskone. Kiihtyy ripeäasti ja melutaso siedettävä jopa moottoritienopeuksissa. Vertaappa vaikka samankokoiseen 1.6 Astraan. Onpahan vielä parhaita ruostesuojauksen suhteen. Bensaa voisi mennä vähän vähemmän (nyt. keskikulutus 7.2) mutta halpa hankintahinta kompensoi tämän.

Show more

Samainen urputtaja jatkaa....

Tuosta ohjauksesta... Kun itse ajan peugeot 406:lla, joka ei sekään nyt maailmanhistorian autosuuruuksiin tule tietysti jäämään, on sen ja meganen ohjeustuntumassa aivan huikea ero. Ei tuo ohjaus sinänsä huono ole kuin joissakin ääritilanteissa, maantieajossa ei haittaa laisinkaan. Mutta esim. moottoritien rampilla, tiukassa kurvissa kiihdyttäessä, tuntuma on täysin poissa ja ohjaus tuntuu jotenkin kumipallolta.

Melutaso on alhainen, myönnetään, paitsi takpenkillä... tässä on kyseessä farmari. Voihan se tietty olla että pösön kanssa olen tottunut liian hyvään, onhan toki 406 luokkaa suurempi autokin.

Mutta... syy miksi alumperin aloin kirjoittamaan, oli tuo liikkeellelähdön vaikeus. Se täytyy siis olla vika jos kenelläkään muulla ei tuollaista niskan niksautus lähtöongelmaa esiinny.

Ja jos nyt jäi epäselväksi niin pitäisin meganea ihan kohtuullisena autona, omat ongelmansa siinäkin on, mutta niin ne on kaikissa, merkistä riippumatta.

Ilmianna
Jaa

aaaaaa. kirjoitti:

Olen ajanut 2006 Meganella 70 000 km ja yhteensä kohta 100 tkm täynnä. Tähän asti olen selvinnyt ilman korjaamokäyntiä. Radio pimeni pakkasella mutta sain uudelleen toimimaan irrottamalla ja laittamalla kiinni takaisin. Tuosta ohjauksesta urputtaminenkin on ihmeellistä. On se tietysti keskialueella vähän epätarkka mutta ei juuri poikkea muista vastaavista autoista. 1.6 on minusta hyvä kierroskone. Kiihtyy ripeäasti ja melutaso siedettävä jopa moottoritienopeuksissa. Vertaappa vaikka samankokoiseen 1.6 Astraan. Onpahan vielä parhaita ruostesuojauksen suhteen. Bensaa voisi mennä vähän vähemmän (nyt. keskikulutus 7.2) mutta halpa hankintahinta kompensoi tämän.

Show more

Omasta 2007 Meganesta (ajettu 27tkm) pimeni juuri radio (-20 pakkasta, ensikertaa tänä talvena). Pitänee koittaa irroittaa tuo perkeleen mölytoosa, josko sillä korjautuis =)

Ilmianna
Jaa


Ainakin apukuskin jalkatilan kosteusongelma ratkeaa näin...

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8556569

Ovitaskuun mullakin tuli vettä jossain vaiheessa. Lieneekö sitten jossain 'röörissä' ollut roskia ovessa.

Ilmianna
Jaa

Minulla oli samanlainen auto ja samanlainen veden valuminen oven lokeroon. Valitin asiasta usein, mutta korjaamossa ei viitsitty asiaan perehtyä, vaan se lokeron pohja sotkettiin jollain silikonimassalla ja asia oli heidän mielestään korjattu. Huomioin silloin, että vettä valui vain auton ollessa sateessa paikallaan. Se viittaisi siihen, että ikkunaa pitkin valuva vesi kulkeutuu oven sisällä jotain pitkin väärään paikkaan. Asia olisi selvinnyt, jos korjaamolla olisivat viitsineet katsoa, mutta ei. Oven vedenpoistoaukosta ei koskaan tullut vettä ulos. Vaihdoin auton Sceniciin, jossa ei ole ollut kyseistä vikaa, eikä myöskään niitä jatkuvia harmeja avainkortin kanssa, vaan kaikki on toiminut moitteetta neljä vuotta.

Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:

Meganen omistaminen vaatii hieman erilaista suhtautumista autoon kuin hajuttomien, persoonattomien, varusteettomien ja ylihintaisten tojojen tai volkkareiden.

Oma Megane (vm. -2001 185tkm) on toiminut erinomaisesti. Ainoa varsinainen hajoaminen on ollut kyseisen mallin tyyppivika eli sylinterin puolan hajoaminen. Itseltäni 1. ja 4. puola. Hinta merkkihuollossa vaihdettuna 180 euroa (molemmat yhteensä). Ottaen huomioon, että kyse oli paikkakunnan kalleimpien merkkihuoltajien joukkoon kuuluva korjaamo niin kyse ei ole taloudellisesti mistään pankinjohtajan puheille vievästä operaatiosta.

Normaalit korjaamokäynnit ovat olleet normaaleja huoltokäyntejä sekä ajokilometrien vuoksi eteen tulevia kulutusosien uusimisia. Mitään Rellujen yhteydessä usein mainittavia "sähkövikoja" ei ole ollut. Sähkövika yleensäkin on terminä aika epämääräinen ja sähkövikoja on merkitykseltään niin erilaisia, että jonkun tietyn auton karttaminen tuohon vedoten on hätävarjelun liioittelua.

Yleensäkin huollot omaan automalliini ovat edullisia, koska konetila on uudehkoksi autoksi vielä melko väljä ja tilava. Esimerkiksi monessa autossa hintava operaatio, jakopään vaihto, oli töineen vain 390 euroa.

Lisäksi esimerkiksi ajovalojen polttimon vaihdot onnistuvat 1 minuutti/puoli.

Ajo-ominaisuudet ovat myös kunnossa, sisätilat riittävät sekä varustus erittäin kattava.

Meganen hankkiminen on mielestäni maalaisjärkinen päätös.

Ilmianna
Jaa

Baskeripää kirjoitti:

Meganen omistaminen vaatii hieman erilaista suhtautumista autoon kuin hajuttomien, persoonattomien, varusteettomien ja ylihintaisten tojojen tai volkkareiden.

Oma Megane (vm. -2001 185tkm) on toiminut erinomaisesti. Ainoa varsinainen hajoaminen on ollut kyseisen mallin tyyppivika eli sylinterin puolan hajoaminen. Itseltäni 1. ja 4. puola. Hinta merkkihuollossa vaihdettuna 180 euroa (molemmat yhteensä). Ottaen huomioon, että kyse oli paikkakunnan kalleimpien merkkihuoltajien joukkoon kuuluva korjaamo niin kyse ei ole taloudellisesti mistään pankinjohtajan puheille vievästä operaatiosta.

Normaalit korjaamokäynnit ovat olleet normaaleja huoltokäyntejä sekä ajokilometrien vuoksi eteen tulevia kulutusosien uusimisia. Mitään Rellujen yhteydessä usein mainittavia "sähkövikoja" ei ole ollut. Sähkövika yleensäkin on terminä aika epämääräinen ja sähkövikoja on merkitykseltään niin erilaisia, että jonkun tietyn auton karttaminen tuohon vedoten on hätävarjelun liioittelua.

Yleensäkin huollot omaan automalliini ovat edullisia, koska konetila on uudehkoksi autoksi vielä melko väljä ja tilava. Esimerkiksi monessa autossa hintava operaatio, jakopään vaihto, oli töineen vain 390 euroa.

Lisäksi esimerkiksi ajovalojen polttimon vaihdot onnistuvat 1 minuutti/puoli.

Ajo-ominaisuudet ovat myös kunnossa, sisätilat riittävät sekä varustus erittäin kattava.

Meganen hankkiminen on mielestäni maalaisjärkinen päätös.

Show more

Nykyinen peli on Scenic 2.0T privilege 2005. Siinä on ollut tähän mennessä seuraavat viat: Jarruvaloanturi (euron osa, mutta koko ajonvakausjärjestelmä+autocruiserit menivät pois käytöstä ja jarruvalot paloivat koko ajan) Ajovalonpolttimot (molemmat) Yksi puola. Raidetangon nivel.

Auto on erinomainen, ja olen siihen kaikin puolin tyytyväinen.

Ilmianna
Jaa

Baskeripää kirjoitti:

Meganen omistaminen vaatii hieman erilaista suhtautumista autoon kuin hajuttomien, persoonattomien, varusteettomien ja ylihintaisten tojojen tai volkkareiden.

Oma Megane (vm. -2001 185tkm) on toiminut erinomaisesti. Ainoa varsinainen hajoaminen on ollut kyseisen mallin tyyppivika eli sylinterin puolan hajoaminen. Itseltäni 1. ja 4. puola. Hinta merkkihuollossa vaihdettuna 180 euroa (molemmat yhteensä). Ottaen huomioon, että kyse oli paikkakunnan kalleimpien merkkihuoltajien joukkoon kuuluva korjaamo niin kyse ei ole taloudellisesti mistään pankinjohtajan puheille vievästä operaatiosta.

Normaalit korjaamokäynnit ovat olleet normaaleja huoltokäyntejä sekä ajokilometrien vuoksi eteen tulevia kulutusosien uusimisia. Mitään Rellujen yhteydessä usein mainittavia "sähkövikoja" ei ole ollut. Sähkövika yleensäkin on terminä aika epämääräinen ja sähkövikoja on merkitykseltään niin erilaisia, että jonkun tietyn auton karttaminen tuohon vedoten on hätävarjelun liioittelua.

Yleensäkin huollot omaan automalliini ovat edullisia, koska konetila on uudehkoksi autoksi vielä melko väljä ja tilava. Esimerkiksi monessa autossa hintava operaatio, jakopään vaihto, oli töineen vain 390 euroa.

Lisäksi esimerkiksi ajovalojen polttimon vaihdot onnistuvat 1 minuutti/puoli.

Ajo-ominaisuudet ovat myös kunnossa, sisätilat riittävät sekä varustus erittäin kattava.

Meganen hankkiminen on mielestäni maalaisjärkinen päätös.

Show more

1997-classic seisoi yli kaksi viikkoa Helsinki-Vantaan pitkäaikaisparkissa. Palattuani se oli käytännöllisesti katsoen valtavan kinoksen sisällä. Lähti käyntiin yhdellä nykäsyllä 10-13 asteen pakkasessa. Tosin kytkin oli kankea eikä aluksi palautunut ylös. Pensatankin olin täyttänyt juuri ennen parkkiin menoa ja laittanut masiinolia sekaan. Akku melko uusi. Käyntiin lähti, muttei se silti ole hyvä talviauto.

Ilmianna
Jaa


Päätin juuri pitkän ajourani Renaultin merkeissä. Minulla on ollut yhteensä kahdeksan Rellua,

alkaen 19, on koettu Clio, Laguna, pari vanhempaa Meganea ja sitten tämä viimeinen murheenkryyni;

uutena -05 ostettu Megane. Aiemmissa Relluissa ei ole koskaan ollut mitään merkittävää vikaa, mutta tässä viimeisessä sitäkin enemmän. Laskin juuri tuossa, että olen upottanut siihen rahaa neljässä vuodessa

3500 € huoltoineen! Siis jo kakkosauton hinnan verran. Vikalista on pitkä ja surullinen ja korjauttaminen

merkkiliikkeessä maksaa, tosin korjautin sitä takuun loppumisen jälkeen muuallakin.

Tulin siihen tulokseen, ettei mun rahapussini enää riitä. Vaihdoin japsin, katsotaan miten sen kanssa käy.

Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:

sopivan paikan mistä kysellä puolueetonta lausuntoa auton vioista??

Itellä Meganen kanssa ollu ongelmia ja kuluttajariitalautakunnasta tullu pariin hommaan lausunnot, mutta lautakunnan päätökset vähän vaillinaisia, vaikkakin minulle hyviä... Pitäisi siis saada puolueetonta lausuntoa juurikin -05 Meganen vioista, että tietää tarkasti lähteekö vielä vetämään asiaa oikeuden kautta loppuun...

Ilmianna
Jaa

r kirjoitti:

sopivan paikan mistä kysellä puolueetonta lausuntoa auton vioista??

Itellä Meganen kanssa ollu ongelmia ja kuluttajariitalautakunnasta tullu pariin hommaan lausunnot, mutta lautakunnan päätökset vähän vaillinaisia, vaikkakin minulle hyviä... Pitäisi siis saada puolueetonta lausuntoa juurikin -05 Meganen vioista, että tietää tarkasti lähteekö vielä vetämään asiaa oikeuden kautta loppuun...

Show more

Ostin viime kesänä vm 2003 Megane II 1,6 hatchback 5ov ja tähän asti mennyt ihan kivasti. Mitä nyt yksi kylkilista tippui kesällä, mutta kaksipuoleisella teipillä on pysynyt tähän päivään asti. Moottori on tosi pirteä ja auto on hiljainen, jousitus on mukava ja auto hyvin varusteltu. Renaultin kytkimeen totuttelu vei kyllä aikansa, helposti tuli lähdettyä isolla kaasulla kun ekaksi ei lähtenyt mihinkään. Taitaa olla niin että riippuu paljon yksilöstä, ennen Meganea mulla oli -02 Audi A4 1,8turbo (suomiauto), joka oli puolen vuoden aikana muutaman kerran korjaamolla. Pari vuotta sitten oli Alfa 159, jossa ei ollut mitään ongelmaa. Autot on vaihtunut kerran vuodessa ja niistä ollut eniten huoltamolla Audi, perheen toisessa Audissa ei ollut mitään yllättäviä vikoja. Voi olla että ollut kohtuu hyvä tuuri autojen kanssa, joskus sekin kai loppuu..

Ilmianna
Jaa

Megane 2004 farmari minulla on ollut kyseinen auto vuodesta 2007 alkaen, ja vikoja on piisannut, monenlaisia. Viimeisin vika on se, että auto ei starttaa aina. saattaa olla ,että se toimii hyvin viikon tai pari, mutta sitten taas tekee topin. Se on ollut merkki korjaamolla sekä muuallakin korjattavana, mutta mitään vikaa ei löydy, auto on heidän mielestä täysin kunnossa. Onkohan jollakin ollut sama vaiva ja onko siihen löytynyt selitystä? Startti moottori on hiljan vaihdettu.

Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:

Kampiakselin asennon tunnistin

Ilmianna
Jaa

ei merkkikorjaaja kirjoitti:

Kampiakselin asennon tunnistin

Show more

Meillä Rellu Megane 1.6 hatchback 2003. Ostettiin keväällä ja suht hyvin on pelittänyt. Tuon puolan vaihdon kun opettelee itse, säästää selvää rahaa. :) Siitä helpompaa hommaa ei ole! Puola itse maksaa 20-30€ ja korjaamolla vaihdolle tuolee hintaa 60-100€

Ilmianna
Jaa

oisko ihan vaan akku entinen tai laturista jännitteensäädin/hiilet vetelemässä viimesiään.

Ilmianna
Jaa


megane 1.6 vm2003 uuskorinen, osto hetkellä 200tkm myynti hetkellä 295tkm , kokemukset: aina jotain vikaa ei ikinä katsastuksesta läpi. vikoja mm abs,airbag, puolat,,,ym ei saanu ehjäksi edestä korjas takaa samaan aikaan hajos, todella kallis pitää . katsastuksen yhteydessä sai aina miettii kannattaako enää korjata. en suosittele . sopii sellaselle joka korjaa ite . tai jolla on toinen auto millä ajelee. arvosana 4+ .

Ilmianna
Jaa

megane -02 dci ja ei päivää ettei olisi jotain vikaa.

Ilmianna
Jaa

Tämä keskustelu on suljettu

Voit yhä lukea viestiketjua, tykätä kommenteista ja ilmiantaa asiattomuuksia. Halutessasi voit aloittaa uuden keskustelun samasta aiheesta.

Aloita uusi keskustelu