Kreatiinin vaikutuksista....

Urheilija

Kuinka nopeammin on mahdollisuus saada lihaksia Kreatiinivalmisteilla kuin tavallisella ruoalla? Harrastan paljon liikuntaa ja kuntosalilla käyntiä, mutta tulokset eivät näy vartalossa. Mitä Kreatiinivalmistetta suosittelette ja paljonko se suurinpiirtein maksaa?

Kreatiinista tulee niin monenlaista tutkimusta että ei tiedä mitä uskoa. Pitääkö paikkansa että Kreatiinilla on vaikutusta ihoonkin positiivisesti? Näin ainakin eräät ihovoidemainokset ainakin väittävät.

Australialaistutkijatkin kertovat, että Kreatiini kasvattaa aivoja... Mitähän tähän sanoisi? Onkohan takana jonkinlainen sopimus tutkijoiden kanssa että saataisiin erilaisia tuotteita myytyä. Tiedä häntä...

Itse haluaisin lihasta ja vartaloa, joten vastatkaa!

33

30204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karpaasi

      kreatiini vaikuttaa positiivisesti lihasmassan kasvuun osalla ihmisistä, mutta osalla ihmisistä mitään havaittavia vaikutuksia ei ilmene. kannattaa siis kokeilla. mutta ÄLÄ osta halvinta "made in indokiina kreatiinia". Esim Fastin kreatiini on suht halpaa peruskamaa jolla voit kokeilla vaikutuksia.

      • maxiiiiii

        fast on täyttä paskaa,ja hinnaltaan yhtä surkeaa.
        en suosittele,saa samalla hinnalla kaksi perinteistä kauan entisten bodareitten käyttämää amerikkalaista.


    • joku

      Oleellista on treeni, ravinto ja lepo. Jos ei ole ravinto tai lepo kunnossa niin ei sitä lihastakaan tule vaikka miten kovaa treenaisi. Kiinnitä ravintoon vähintään yhtä paljon huomiota kuin itse treeniin.

    • Aapo

      Kai olette lukeneet myös haittavaikutukset liiallisesta käytöstä??
      Munuaissiirtoa odotellessa voin kertoa, että kannattaa pari kertaa miettiä onko kivempaa kun on habaa vai se että käyt mahdollisesti loppuelämän dialyysihoidoissa??
      En yleistä että kaikille Kretiinista olisi haittaa, mutta kannattaisi otattaa munuaiskokeet ennen käyttöä. Miehen normaali Krea arvo on 118. Itselläni tällä hetkellä tasoa 550.

      • Pekka

        Joo, kyllä se kreatiinin yliannostus on vaarallista. Paljon sä otit sitä päiväannoksina? Mä oon itse puntaroinut tuota kreatiinin ostamista, mutta aatellu myös miten se vaikuttaisi sitten terveyteen.

        Kalasta ja lihasta sitä kreatiinia saisi luonnollisesti mutta aika paljon sitä pitäs sitten syödä...

        Muuten... Onko nuo Krea arvot sulla lopullisesti noin korkeat vai laskeeko ne normaaliksi ajan kuluessa? Mä en tosta oikein tiedä niin pakko kysyä...


      • åsädfj

        Itselläni oli likelle 600 krea arvo mutta se on laskenut 400 paremmalle puolelle kun lääkäri määräsi kihtiin lääkettä.


      • Majava007

    • Jarkko

      Niin, no kreatiinista en tiedä oikeastaan mitään mutta lihakset koostuvat kyllä pääosin proteiinista. Eli jos haluat lisää lihasta niin pidä huolta proteiinin saannista.

      Miehillä keskimääräinen tarve on 150g/pv. Nyrkkisääntönä on että 2g proteiinia per painokilo. Tietysti mitä enemmän on lihasta niin sitä enemmän tarvitaan lihasmassan ylläpitoon ja lisäämiseen.

    • minä vain..

      voiko kreatiini vaikuttaa mielialaan? eräs hyvä ystäväni rupesi käyttämään kreatiinia ja tuntuu että kaikki ei päässä le hyvin... ihan muuttunu oudoks... ei kyllä enään sama ihminen...

      • peke

        ite oon käyttäny kreatiinia kohta 4 vuotta enkä oo itessäni enkä kavereissani huomannu että yhtää enempää ois ruvennu vintissä heittää..mut joo ei liikaa kreatiini sopiva annos on noin 5 g päiväs se on ihan sama käyttääkö sitä vaikka 100 g päiväs koska sitä ei varastoidu yhtään enempää...


      • asassda
        peke kirjoitti:

        ite oon käyttäny kreatiinia kohta 4 vuotta enkä oo itessäni enkä kavereissani huomannu että yhtää enempää ois ruvennu vintissä heittää..mut joo ei liikaa kreatiini sopiva annos on noin 5 g päiväs se on ihan sama käyttääkö sitä vaikka 100 g päiväs koska sitä ei varastoidu yhtään enempää...

        ainakin aiheuttaa mielialan vaihtelua, saatan suuttua pienemmistäkin asioista. Lopetin koko kreatiinin käytön, ja nyt tunnen mielialani paljon leppoisammaksi.


      • Ironm
        asassda kirjoitti:

        ainakin aiheuttaa mielialan vaihtelua, saatan suuttua pienemmistäkin asioista. Lopetin koko kreatiinin käytön, ja nyt tunnen mielialani paljon leppoisammaksi.

        Moi,luin teidän kaikkien tekstejä kreatiinistä ja täytyy kyllä sanoa että suurinosa teistä on väärässä..olen käyttänyt kreatiini koht 2 vuotta ja minun maximalinen ja sarjakostonen voima on kehittynyt huomattavast..sitä paisti kreattini on maailman eniten käytetty ravintolisä.. kannattaa sekottaa kreatiini jonkun proteiini-hiilihydraattituotteeseen...


      • ei vittu
        Ironm kirjoitti:

        Moi,luin teidän kaikkien tekstejä kreatiinistä ja täytyy kyllä sanoa että suurinosa teistä on väärässä..olen käyttänyt kreatiini koht 2 vuotta ja minun maximalinen ja sarjakostonen voima on kehittynyt huomattavast..sitä paisti kreattini on maailman eniten käytetty ravintolisä.. kannattaa sekottaa kreatiini jonkun proteiini-hiilihydraattituotteeseen...

        vittu te ootte sekasin. Luulette et kreatiini on joku vitun kasvuhormoni. No mä voin kertoa et se ei ole! Ainoa haittavaikutus että saattaa vähän kerätä nestettä kroppaan, siis tosi vähän. Ittelläni siitä ei oo koskaa ollu mitään hyötyä vai vittu mättäis lapiollisen päiväs naamaa. Turhaa pelottelette nuoria kreatiinista tollasel tekstil. Kreatiini 5 g päiväs on iha hyvä, eka viikon kokonaa vois melkee ottaa 10g päiväs.


      • yötä.
        ei vittu kirjoitti:

        vittu te ootte sekasin. Luulette et kreatiini on joku vitun kasvuhormoni. No mä voin kertoa et se ei ole! Ainoa haittavaikutus että saattaa vähän kerätä nestettä kroppaan, siis tosi vähän. Ittelläni siitä ei oo koskaa ollu mitään hyötyä vai vittu mättäis lapiollisen päiväs naamaa. Turhaa pelottelette nuoria kreatiinista tollasel tekstil. Kreatiini 5 g päiväs on iha hyvä, eka viikon kokonaa vois melkee ottaa 10g päiväs.

        Kuuleppa nyt viisastelija.. lisäravinteet ei vaikuta samalla tavalla kaikkiin. Riippuu sitä mitä infektio*, opps siis kaikki eivät ole samanlaisia.


      • kreatiinia
        ei vittu kirjoitti:

        vittu te ootte sekasin. Luulette et kreatiini on joku vitun kasvuhormoni. No mä voin kertoa et se ei ole! Ainoa haittavaikutus että saattaa vähän kerätä nestettä kroppaan, siis tosi vähän. Ittelläni siitä ei oo koskaa ollu mitään hyötyä vai vittu mättäis lapiollisen päiväs naamaa. Turhaa pelottelette nuoria kreatiinista tollasel tekstil. Kreatiini 5 g päiväs on iha hyvä, eka viikon kokonaa vois melkee ottaa 10g päiväs.

        vahvempia aineita.


      • jonimaster
        kreatiinia kirjoitti:

        vahvempia aineita.

        Itse otin tossa vaihteeksi lenkin jälkeen 5 grammaa kreatiinia ja 5 grammaa L-Glutamiinia sekoitettuna mehuun. Ja tunnin sisään kävin 7 kertaa WC:ssä ja joka kerta tuli vähintään 2dl virtsaa ulos.

        Eli mulle ei taida sopia kyseiset tuotteet?


      • treenaajaa2003
        jonimaster kirjoitti:

        Itse otin tossa vaihteeksi lenkin jälkeen 5 grammaa kreatiinia ja 5 grammaa L-Glutamiinia sekoitettuna mehuun. Ja tunnin sisään kävin 7 kertaa WC:ssä ja joka kerta tuli vähintään 2dl virtsaa ulos.

        Eli mulle ei taida sopia kyseiset tuotteet?

        http://www.lisaravinteet.info/kreatiinit/kreatiini-kreatiinimonohydraatti

        Tässä vähän infoa aiheesta.


      • ...

        oliskohan ottanut jotain muutakin kuin kreatiinia...


      • ei vittu kirjoitti:

        vittu te ootte sekasin. Luulette et kreatiini on joku vitun kasvuhormoni. No mä voin kertoa et se ei ole! Ainoa haittavaikutus että saattaa vähän kerätä nestettä kroppaan, siis tosi vähän. Ittelläni siitä ei oo koskaa ollu mitään hyötyä vai vittu mättäis lapiollisen päiväs naamaa. Turhaa pelottelette nuoria kreatiinista tollasel tekstil. Kreatiini 5 g päiväs on iha hyvä, eka viikon kokonaa vois melkee ottaa 10g päiväs.

        Ainakin sinulla on vintti pimeä, ja mieliala varmaan vaihtelee kuin tuuliviiri, päätelen siitä miten sait raivarin näistä kirjoituksista, ota poika rauhallisesti..


    • maxiiii

      se vaikuttaa ihan hyvin,riippuu valmistajasta tietenkin.
      oon ite kokeillu FAST:tia,Leaderia,xtremea ja sitä mis on american lippu.
      halvin on se missä on american lippu ja se on yllättävästi paras,se imeytyy nopeasti ja se maistuu parhaimmalle ja tuntuu ja tehoaa.
      maksaa 6.90 life kaupois,mut ei kaikissa.
      oon 15 ja oon ihan oko kunnos.

    • Antero-Tero

      MUn yks kaveri on jääny koukkuun siihen proteiiniin. Se on muuttunut ihan oudoks. Sen naama on ihan punainen ja se puhisee vaan kaiken päivät.

    • testiapinatestailee

      Olen käyttänyt kreatiinia jo 10 vuotta. Paras lisäravinne. Käyttö kannattaa kuitenkin tauottaa oikealla tavalla. Näin saat parhaimman hyödyn irti ja vältät mahdoliiset sivuvaikutukset. (liiallinen käyttö) Blogissani on summattu tärkeimmät jutut kreatiinista sekä suomennos tuosta alussa mainitusta tutkimuksesta kreatiinin vaikutuksista aivoihin. http://www.testiapina.fi/2011/09/02/lisaravinteet-kreatiini-ja-henkinen-voima/

    • 12312313

      Vaikka olen harrastanut kehonrakennusta jo parisen vuotta, olen kiertänyt kreatiinin kaukaa, ainakin lisäravinnemuodossa. Punaisesta lihasta olen saanut kaiken kreatiinin mitä tarvitsen, luonnollisessa muodossa.

      • perkele

        Joo ja syövän sun muut diabetekset!


      • Roidzzzz

        Hihhii :'D harrasteluks tais jäädäkkin


    • paska foorumi

      plz ihomainokset mainostavat KERATIINIA ei kreatiinia...

    • skippiäpojjaat

      Skip Kreatiini TMG äänestetty pohjoismaiden parhaaksi kreatiini valmisteeksi 2014!!

    • tuppupillu

      Kaveri osti kreatiinia ja jäi koukkuun siihen . Sitten alkoi steroidien vetäminen ja kaverista tuli möykyn näköinen ja hiukset lähti.

      • Pieteri-massa

        Käyttikö FAST tuotteita?


    • vitunisomörkö

      Kuolkaa vitun sieluttomat ihmisperseet rimppakinttu siima pikkutytöt, haistakaa vittu t vitunisomörkö

      • Että sillei. 👉🐵👈


    • isompikusunkullis

      tuppupillu oot homo ouu

    • kilinvasenkulli

      Tuppupillun palli on pieni ouuu(siimahomo) Mato on iso

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe