Pykälän jonoon/ Stadin oikis

yomakeyo

Moi kaikki tytöt ja pojat!

Aion hakea nyt ens vuonna stadin oikiksee toista kertaa kybäl. Kerran hain ilman lukematta luottaen kykyihini. Jepjep. Olin viime vuonna valmennuskeskuksella, ja nyt aion pykälän teholle. Jonotusta se vaatii. mut aina jaksaa bailaakin yhden yön.

Mitä te muut ootte kelanneet? Mikä kurssi ja kenen? Jos meette pykälään monen aikaa ootte kelannu lähtee jäätymään? Onks motivaatio huipussaan jo nyt? Ketä lukee ens keväänä kirjastossa? Itse teen sen edarilla ja alexandriassa. Ollaan yhteyksissä jos aiot samoin, ja motivaatio todella kova. Viime vuonna tein sen ja se jeesas tosi paljon jälkikäteen ajateltuna, vaikka lopputulos oli murskatappio(nyt kun vain jaetaan kultamitaleita). Kaveri pääs kuitenki inee, ja opin monia opiskelutekniikoita, joita tuskin ilman häntä olisin snaijannut.

Kokeneemmat jonottajat: Mitä te ootte ottanu messii jonoon? Makuupussi, röökii..? Monen aikaa menitte ja pääsitte sille kurssille?

Hoilataan ja pidetään itsemme iloisina, tuleva pykälisti

ps. edari= eduskunnan kirjasto(vapaa pääsy) ja alexandria kirjasto sijaitsee kaisaniemessä, porthanian vieres.

4

1203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamppa9999

      jo oon täällä Kaivopihalla jonottamas; parisataa muutakin on vasta mut me ainakin päästään!! :D

      • pökälä

        Mitä luulette pääseekö tehokurssille jos tulee jonottamaan viiden aikaan?? mietin vain mikä olisi hyvä aika ilmaantua paikalle :)


    • hfhgfhf

      älä tunge alexandriaan meidän oikeiden opiskelijoiden tien tukkeeksi...siellä on jo valmiiksi ahdasta

    • Vastavalmistunut OTM

      Menin paikan päälle jonottamaan, kun ilmoittauduin Pykälän valmennuskurssille vuonna 2004. Olin jonossa muistaakseni noin klo 6.30 aikoihin, ja jono oli silloin vain muutamien ihmisten pituinen. Ainakin tuolloin lähes kuusi vuotta sitten saimme kyllä jonottaa ihan sisätiloissa, mutta ehkä asia on muuttunut sittemmin...

      Tsemppiä oikikseen hakijoille! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe