Pykälän jonoon/ Stadin oikis

yomakeyo

Moi kaikki tytöt ja pojat!

Aion hakea nyt ens vuonna stadin oikiksee toista kertaa kybäl. Kerran hain ilman lukematta luottaen kykyihini. Jepjep. Olin viime vuonna valmennuskeskuksella, ja nyt aion pykälän teholle. Jonotusta se vaatii. mut aina jaksaa bailaakin yhden yön.

Mitä te muut ootte kelanneet? Mikä kurssi ja kenen? Jos meette pykälään monen aikaa ootte kelannu lähtee jäätymään? Onks motivaatio huipussaan jo nyt? Ketä lukee ens keväänä kirjastossa? Itse teen sen edarilla ja alexandriassa. Ollaan yhteyksissä jos aiot samoin, ja motivaatio todella kova. Viime vuonna tein sen ja se jeesas tosi paljon jälkikäteen ajateltuna, vaikka lopputulos oli murskatappio(nyt kun vain jaetaan kultamitaleita). Kaveri pääs kuitenki inee, ja opin monia opiskelutekniikoita, joita tuskin ilman häntä olisin snaijannut.

Kokeneemmat jonottajat: Mitä te ootte ottanu messii jonoon? Makuupussi, röökii..? Monen aikaa menitte ja pääsitte sille kurssille?

Hoilataan ja pidetään itsemme iloisina, tuleva pykälisti

ps. edari= eduskunnan kirjasto(vapaa pääsy) ja alexandria kirjasto sijaitsee kaisaniemessä, porthanian vieres.

4

1280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamppa9999

jo oon täällä Kaivopihalla jonottamas; parisataa muutakin on vasta mut me ainakin päästään!! :D

• pökälä

Mitä luulette pääseekö tehokurssille jos tulee jonottamaan viiden aikaan?? mietin vain mikä olisi hyvä aika ilmaantua paikalle :)

• hfhgfhf

älä tunge alexandriaan meidän oikeiden opiskelijoiden tien tukkeeksi...siellä on jo valmiiksi ahdasta

• Vastavalmistunut OTM

Menin paikan päälle jonottamaan, kun ilmoittauduin Pykälän valmennuskurssille vuonna 2004. Olin jonossa muistaakseni noin klo 6.30 aikoihin, ja jono oli silloin vain muutamien ihmisten pituinen. Ainakin tuolloin lähes kuusi vuotta sitten saimme kyllä jonottaa ihan sisätiloissa, mutta ehkä asia on muuttunut sittemmin...

Tsemppiä oikikseen hakijoille! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      5938
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      60
      3545
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      186
      2759
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      15
      2705
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2319
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      32
      2245
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      18
      2047
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      18
      1885
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      148
      1399
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      281
      1332
    Aihe