Pykälän jonoon/ Stadin oikis

yomakeyo

Moi kaikki tytöt ja pojat!

Aion hakea nyt ens vuonna stadin oikiksee toista kertaa kybäl. Kerran hain ilman lukematta luottaen kykyihini. Jepjep. Olin viime vuonna valmennuskeskuksella, ja nyt aion pykälän teholle. Jonotusta se vaatii. mut aina jaksaa bailaakin yhden yön.

Mitä te muut ootte kelanneet? Mikä kurssi ja kenen? Jos meette pykälään monen aikaa ootte kelannu lähtee jäätymään? Onks motivaatio huipussaan jo nyt? Ketä lukee ens keväänä kirjastossa? Itse teen sen edarilla ja alexandriassa. Ollaan yhteyksissä jos aiot samoin, ja motivaatio todella kova. Viime vuonna tein sen ja se jeesas tosi paljon jälkikäteen ajateltuna, vaikka lopputulos oli murskatappio(nyt kun vain jaetaan kultamitaleita). Kaveri pääs kuitenki inee, ja opin monia opiskelutekniikoita, joita tuskin ilman häntä olisin snaijannut.

Kokeneemmat jonottajat: Mitä te ootte ottanu messii jonoon? Makuupussi, röökii..? Monen aikaa menitte ja pääsitte sille kurssille?

Hoilataan ja pidetään itsemme iloisina, tuleva pykälisti

ps. edari= eduskunnan kirjasto(vapaa pääsy) ja alexandria kirjasto sijaitsee kaisaniemessä, porthanian vieres.

4

1299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamppa9999

jo oon täällä Kaivopihalla jonottamas; parisataa muutakin on vasta mut me ainakin päästään!! :D

• pökälä

Mitä luulette pääseekö tehokurssille jos tulee jonottamaan viiden aikaan?? mietin vain mikä olisi hyvä aika ilmaantua paikalle :)

• hfhgfhf

älä tunge alexandriaan meidän oikeiden opiskelijoiden tien tukkeeksi...siellä on jo valmiiksi ahdasta

• Vastavalmistunut OTM

Menin paikan päälle jonottamaan, kun ilmoittauduin Pykälän valmennuskurssille vuonna 2004. Olin jonossa muistaakseni noin klo 6.30 aikoihin, ja jono oli silloin vain muutamien ihmisten pituinen. Ainakin tuolloin lähes kuusi vuotta sitten saimme kyllä jonottaa ihan sisätiloissa, mutta ehkä asia on muuttunut sittemmin...

Tsemppiä oikikseen hakijoille! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3743
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2474
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      34
      2021
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      22
      1757
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1689
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1598
    7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      100
      1592
    8. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1457
    9. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1446
    10. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1409
    Aihe