Moi kaikki tytöt ja pojat!
Aion hakea nyt ens vuonna stadin oikiksee toista kertaa kybäl. Kerran hain ilman lukematta luottaen kykyihini. Jepjep. Olin viime vuonna valmennuskeskuksella, ja nyt aion pykälän teholle. Jonotusta se vaatii. mut aina jaksaa bailaakin yhden yön.
Mitä te muut ootte kelanneet? Mikä kurssi ja kenen? Jos meette pykälään monen aikaa ootte kelannu lähtee jäätymään? Onks motivaatio huipussaan jo nyt? Ketä lukee ens keväänä kirjastossa? Itse teen sen edarilla ja alexandriassa. Ollaan yhteyksissä jos aiot samoin, ja motivaatio todella kova. Viime vuonna tein sen ja se jeesas tosi paljon jälkikäteen ajateltuna, vaikka lopputulos oli murskatappio(nyt kun vain jaetaan kultamitaleita). Kaveri pääs kuitenki inee, ja opin monia opiskelutekniikoita, joita tuskin ilman häntä olisin snaijannut.
Kokeneemmat jonottajat: Mitä te ootte ottanu messii jonoon? Makuupussi, röökii..? Monen aikaa menitte ja pääsitte sille kurssille?
Hoilataan ja pidetään itsemme iloisina, tuleva pykälisti
ps. edari= eduskunnan kirjasto(vapaa pääsy) ja alexandria kirjasto sijaitsee kaisaniemessä, porthanian vieres.
Pykälän jonoon/ Stadin oikis
4
1270
Vastaukset
- jamppa9999
jo oon täällä Kaivopihalla jonottamas; parisataa muutakin on vasta mut me ainakin päästään!! :D
- pökälä
Mitä luulette pääseekö tehokurssille jos tulee jonottamaan viiden aikaan?? mietin vain mikä olisi hyvä aika ilmaantua paikalle :)
- hfhgfhf
älä tunge alexandriaan meidän oikeiden opiskelijoiden tien tukkeeksi...siellä on jo valmiiksi ahdasta
- Vastavalmistunut OTM
Menin paikan päälle jonottamaan, kun ilmoittauduin Pykälän valmennuskurssille vuonna 2004. Olin jonossa muistaakseni noin klo 6.30 aikoihin, ja jono oli silloin vain muutamien ihmisten pituinen. Ainakin tuolloin lähes kuusi vuotta sitten saimme kyllä jonottaa ihan sisätiloissa, mutta ehkä asia on muuttunut sittemmin...
Tsemppiä oikikseen hakijoille! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873786
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m871704Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281452- 1641327
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231118Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921038- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124979Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell157814