Päätimme sitten lähteä lasten kanssa käymään tässä uudessa Kiinalaisravintolassa.Paikan päällä ensivaikutelma oli hieno,viihtyisä.Kunnes...aloitimme ruokailun salaattipöydästä,tarjolla oli salaattia sekä leipää..ehkä 4 palasta..lapsemme pyysi lisää leipää hänelle tokaistiin että ei ole. No sitten huomasimme toisenkin asiakkaan ihmettelevän kun salaattipöydässä oli vain 2 palaa tomaattia ja siinäkin perheessä oli 3 syömämiestä.Asialle ei tehty mitään. Ravintolassa meidän aikana ei ollut kuin pari muuta pariskuntaa syömässä,tästä huolimatta odotimme ruokaamme melkein tunnin verran..sillä välillä lapsillemme tuotiin jopa ateriat jotka eivät olleet sitä mitä tilasimme.Me aikuiset saimme vasta tosiaan siinä tunnin päästä omat ruokamme, eteen tuotiin riisikippo joka ehti jäähtyä ennenkuin saimme pääruoan...Kokonaisuudessaan koko käynti oli pettymys..sekä ruoan SEN HINNAN .asiakaspalvelemattomuuden,ruokien kanssa sekoilun ja ilmipiirin vuoksi. Tähän paikkaan me emme enää jalalla astu.
RAVINTOLA DRAGON/MIKKELI
72
10207
Vastaukset
- 29
Kävin lounaalla ko. ravintolassa tänään maanantaina. Paikka oli kuten sanoit viihtyisä ja näki että on panostettu. Ruokaa oli meille riittävästi, jos jokin ruoka loppui niin pyydettäessä tuotiin lisää. Ruoka oli myös mielestäni parempaa kuin kahdessa muussa kaupungin kiinalaisessa, toivottavasti laatu pysyy samana jatkossakin. Lounaaseen kuului myös juomat (limppari, mehu, vesi) ja jälkiruokakahvi kakku. Täytyy kokeilla vielä perheen kanssa ja annoksia listalta.
- _Pettynyt_
Lisätäkseni äskeiseen että kävimme ks. ravintolassa EI lounasaikaan..listalta tilaten.. no toivottavasti toiset eivät saa samanlaista palvelua kuin me nyt..sillä moinen ravintola voisi muuten olla hyvinkin suosittu! :)
- xi hao
Suosi suomalaista!
Älä mene ensimmäisenä Kouvolan jengin tuottamien porukoiden haaviin. Tai mistäs noista tietää? - toinen asiakas
Missähän ravintolassa olet käynyt? Parhaat sapuskat mitä Mikkelissä olen kiinalaisissa syönyt, hakkaa kiinamiehen mennentulleen.
- qazxswedcvfrtgbnmklä
no missäs tässä mistään kiinamiehestä on puhuttu?
- Truthi
qazxswedcvfrtgbnmklä kirjoitti:
no missäs tässä mistään kiinamiehestä on puhuttu?
Ja varmaan olit asiakkaana siellä, etkä varmaankaan ole kummankaan toisen kiinalaisen ravintolan puolesta tässä kirjoittamassa? Ethän? :D
- Alicia_
Tiedoksesi että Chinaman ei ole ns. "kiinalainen ravintola", ravintola King´s sen sijaan on ja vertailua voi tehdä lähinnä siihen. Chinaman on pikaruokala joka on joitain vaikutteita ottanut itämaisesta keittiöstä, ainakin näennäisesti.
Itse kävin testaamassa lounaan uudessa "kinkissä", viihtyisä ympäristö, salaatti oli aikalailla nahistunutta ja yksipuolista, samoin lounaspöytä, "härän"liha kasvissotku oli lähes identtistä Kingsin kanssa, ehkä hiukan mausteisempaa. Menu listaa en nähnyt missään, tai en osannut pyytää, pitänee sekin käydä joku päivä testaamassa. Odotin kyllä hiukan enemmän, ei kovin hääviä tähän mennessä. - Hyvin maistui
Alicia_ kirjoitti:
Tiedoksesi että Chinaman ei ole ns. "kiinalainen ravintola", ravintola King´s sen sijaan on ja vertailua voi tehdä lähinnä siihen. Chinaman on pikaruokala joka on joitain vaikutteita ottanut itämaisesta keittiöstä, ainakin näennäisesti.
Itse kävin testaamassa lounaan uudessa "kinkissä", viihtyisä ympäristö, salaatti oli aikalailla nahistunutta ja yksipuolista, samoin lounaspöytä, "härän"liha kasvissotku oli lähes identtistä Kingsin kanssa, ehkä hiukan mausteisempaa. Menu listaa en nähnyt missään, tai en osannut pyytää, pitänee sekin käydä joku päivä testaamassa. Odotin kyllä hiukan enemmän, ei kovin hääviä tähän mennessä.Lounaalla perjantaina, ruoka oikein hyvää, palvelu iloista ja hinta-laatu suhde kohdallaan. Ei mitään moittimista ko paikassa
- 5xxxx5
Hyvin maistui kirjoitti:
Lounaalla perjantaina, ruoka oikein hyvää, palvelu iloista ja hinta-laatu suhde kohdallaan. Ei mitään moittimista ko paikassa
Vaimon kanssa käytiin kokeilemassa uusi ravinteli eilen, ei mennyt oikein putkeen.
Alku näytti hyvältä, tarjoilija ohjasi pöytään ja toi listat.
Jonkin ajan kuluttua tuli tiedustelemaan tilausta, jonka teimme.
Sitten alkoikin mennä pieleen, alkuruoat tuli ilman juomia, pyytämällä tuli nekin hieman odoteltuamme.
Viereisessä pöydässä jotka olivat tulleet meitä ennen oli jotain sekaannusta ruoka-annoksissa ja ihmettelinkin kun annokseni tarjoiltiin minulle ennen heitä, vaimoni ei saanut annostaan samalla.
Aikaa kului ja viereinenkin pöytä sai annoksensa, mutta meidän puuttuvaa annosta ei kuulunut.
Aikaa kului ja aloin jo tosiaan uskoa että annos on unohdettu. Kohta tulikin tarjoilija kysymään että maistuuko ruoka, johon todettiin että ei ole vielä saapunutkaan...tarjoilija ymmyrkäisenä pahoittelee että on unohtanut annoksen.
Vaimo pyysi toisen oluen itselleen odottelun ajaksi, tässä vaiheessa minä olin jo syönyt.
Olutta ei tullut, puuttuva annos 25 min päästä, jolloin vaimo kysyi: missäs se olut luuraa, johon tarjoilija taas sanoo että unohti taas, EI VOI OLLA TOTTA !!!
Kohta saapui myös puuttuva olut.
Vaimokin sai annoksensa syötyä ja jäimme odottelemaan jälkiruokaa.
Melko kauan odotetuamme, tarjoilija tuli kysymään ja pyysimme jälkiruoat.
Aikaa kului, kunnes kohta tarjoilija toi jälkkärit todeten että anteeksi anteeksi UNOHDIN !!!!!
Mitä helvettiä, asiakkaat unohdetaan kolme kertaa, lol
Karautimme kassalle maksamaan hieman närkästyneenä.
Jaahas kaksi annosta ja olut, hmm kaksi olutta... hmm kolme olutta, tässä vaiheessa alkoi riittää, itse en juonut olutta ollenkaan ja vaimoni yhden ja toisen kun ei saanut annostaan, mutta mistä kolmas ilmestyi laskuun, tarjoilijat selvitteli keskenään oliko 2 vai kolme olutta, päätyivät siihen että 2 oli.
50 e tiskiin ja pois, ei tartte mennä ihan vähään aikaan.
Koko ravintola käyntiin kului aikaa 2 tuntia 20 minuuttia, josta odottelua oli 1,5 tuntia. - Säker
5xxxx5 kirjoitti:
Vaimon kanssa käytiin kokeilemassa uusi ravinteli eilen, ei mennyt oikein putkeen.
Sitten alkoikin mennä pieleen, alkuruoat tuli ilman juomia, pyytämällä tuli nekin hieman odoteltuamme.
Viereisessä pöydässä jotka olivat tulleet meitä ennen oli jotain sekaannusta ruoka-annoksissa ja ihmettelinkin kun annokseni tarjoiltiin minulle ennen heitä, vaimoni ei saanut annostaan samalla.
Aikaa kului ja viereinenkin pöytä sai annoksensa, mutta meidän puuttuvaa annosta ei kuulunut.
Aikaa kului ja aloin jo tosiaan uskoa että annos on unohdettu. Kohta tulikin tarjoilija kysymään että maistuuko ruoka, johon todettiin että ei ole vielä saapunutkaan...tarjoilija ymmyrkäisenä pahoittelee että on unohtanut annoksen.
Vaimo pyysi toisen oluen itselleen odottelun ajaksi, tässä vaiheessa minä olin jo syönyt.
Olutta ei tullut, puuttuva annos 25 min päästä, jolloin vaimo kysyi: missäs se olut luuraa, johon tarjoilija taas sanoo että unohti taas, EI VOI OLLA TOTTA !!!
Aikaa kului, kunnes kohta tarjoilija toi jälkkärit todeten että anteeksi anteeksi UNOHDIN !!!!!
Jaahas kaksi annosta ja olut, hmm kaksi olutta... hmm kolme olutta, tässä vaiheessa alkoi riittää, itse en juonut olutta ollenkaan ja vaimoni yhden ja toisen kun ei saanut annostaan, mutta mistä kolmas ilmestyi laskuun, tarjoilijat selvitteli keskenään oliko 2 vai kolme olutta, päätyivät siihen että 2 oli.
Koko ravintola käyntiin kului aikaa 2 tuntia 20 minuuttia, josta odottelua oli 1,5 tuntia.Vieläkö Te oikein maksoitte? Ei kuulkaa, ei tuollaisesta makseta. Suomalaiset ovat ihmeellistä porukkaa kun eivät sano suoraan tarjoilijoille mitään ja maksavat vielä palvelun puutteesta. Ja sit täällä uskalletaan narista, väärä paikka.
- huh huh
5xxxx5 kirjoitti:
Koko ravintola käyntiin kului aikaa 2 tuntia 20 minuuttia, josta odottelua oli 1,5 tuntia.oisit sanonut että hups, unohdin maksaa.. uskomatonta!
- santtu
huh huh kirjoitti:
oisit sanonut että hups, unohdin maksaa.. uskomatonta!
Ensiksi nimi on Dragon Sheng, ei pelkkä Dragon.
Ja itse olen testannut kyseisen ravintolan, myös sukulaisteni kanssa ja ruoka on hyvää, eikä asiakaspalvelussakaan ole minun mielestä moittimista.
Olen kuullut, että kiirettä piisaa ja kaikkia asiakkaita palvellaan iloisesti ja osaavasti. Saattaa vain olla niin kiirettä, että menevät ruoat sekaisin ja asiakas joutuu odottamaan. Ja se on totta, että jos buffetissa ruoka on lopuillaan kokit lisäävät sitä. Salaattiakin he lisäävät. Mutta jos illalla sinne menee syömään listalta, ei leipä kuulu siihen vain salaatti. Ja jos jotain nokan koputtamista jostain on, niin miksei sano sitä samalla kertaa vaan jauhaa siitä sitten netissä. Huh huh. - Alicia_
santtu kirjoitti:
Ensiksi nimi on Dragon Sheng, ei pelkkä Dragon.
Ja itse olen testannut kyseisen ravintolan, myös sukulaisteni kanssa ja ruoka on hyvää, eikä asiakaspalvelussakaan ole minun mielestä moittimista.
Olen kuullut, että kiirettä piisaa ja kaikkia asiakkaita palvellaan iloisesti ja osaavasti. Saattaa vain olla niin kiirettä, että menevät ruoat sekaisin ja asiakas joutuu odottamaan. Ja se on totta, että jos buffetissa ruoka on lopuillaan kokit lisäävät sitä. Salaattiakin he lisäävät. Mutta jos illalla sinne menee syömään listalta, ei leipä kuulu siihen vain salaatti. Ja jos jotain nokan koputtamista jostain on, niin miksei sano sitä samalla kertaa vaan jauhaa siitä sitten netissä. Huh huh.Aika säälittävä yritys kehua paikkaa. Jos se on paska niin sitten se on, niin on lähes kaikki muutkin ravintolat Mikkelissä ja muualla. Tietysti jos ei omaa minkäänlaista makuaistia tai on tottunut lapsesta asti syömään skeidaa ja sen että kaikki syödään ja ruoka on pyhää niin ymmärrän. Ymmärrä säkin että jotkut ihan oikeasti haluavat HYVÄÄ ruokaa ja käyvät sen takia ulkona, ja näiden paskojen ravintoloiden takia on parempi tehdä sitten itse ruokansa.
- Hirmumanta
Alicia_ kirjoitti:
Aika säälittävä yritys kehua paikkaa. Jos se on paska niin sitten se on, niin on lähes kaikki muutkin ravintolat Mikkelissä ja muualla. Tietysti jos ei omaa minkäänlaista makuaistia tai on tottunut lapsesta asti syömään skeidaa ja sen että kaikki syödään ja ruoka on pyhää niin ymmärrän. Ymmärrä säkin että jotkut ihan oikeasti haluavat HYVÄÄ ruokaa ja käyvät sen takia ulkona, ja näiden paskojen ravintoloiden takia on parempi tehdä sitten itse ruokansa.
Olen käynyt syömässä kyseisessä ravintolassa. Ruoka oli hyvää, samoin palvelu. Alicia voi tehdä tosiaankin ruokansa kotona ja syödä myös.
Minä olen itse henk.kohtaisesti kotiruoan ystävä, mutta joskus on kiva käydä ulkona syömässä ja aion toistekkin mennä Dragon Shengiin syömään.
Hyvät asiakkaat, antakaa palautteenne suoraan henkilökunnalle, että he tietävät korjata puutteet.
Kaikille oikein hyvää joulunaikaa ja rauhallista vuotta 2010! - Alicia_
Hirmumanta kirjoitti:
Olen käynyt syömässä kyseisessä ravintolassa. Ruoka oli hyvää, samoin palvelu. Alicia voi tehdä tosiaankin ruokansa kotona ja syödä myös.
Minä olen itse henk.kohtaisesti kotiruoan ystävä, mutta joskus on kiva käydä ulkona syömässä ja aion toistekkin mennä Dragon Shengiin syömään.
Hyvät asiakkaat, antakaa palautteenne suoraan henkilökunnalle, että he tietävät korjata puutteet.
Kaikille oikein hyvää joulunaikaa ja rauhallista vuotta 2010!No on kai se sinusta hyvää kun syöt sitä skeidaa kotonakin.. :-D Hyvää on sano koira kun persettään nuoli, vai mitä? Sama kirjoittaja taas puolustelee Dragonia. Kyllä King´s on näistä Mikkelin 2 kiinalaisesta parempi valinta, jos on siis pakko valita.
- just.
Alicia_ kirjoitti:
No on kai se sinusta hyvää kun syöt sitä skeidaa kotonakin.. :-D Hyvää on sano koira kun persettään nuoli, vai mitä? Sama kirjoittaja taas puolustelee Dragonia. Kyllä King´s on näistä Mikkelin 2 kiinalaisesta parempi valinta, jos on siis pakko valita.
Vai, että täällä niiku yks ihminen joka puolustaa Dragon Shengiä vai ? Juu saat olla ravintolasta mitä mieltä haluat, ei sun tartte sinne enää mennä, mutta anna nyt muillekin vapaus omaan mielipiteensä. Jokainen syö ruokaa mistä tykkää, näin asia on. Ja täällä, niin kuin varmaan huomaat, jotkut vain tykkää ravintolasta Dragon Sheng. Mene itse King's:siin jos siltä tuntuu. Eipä kukaan sua pakota syömään paskaa ruokaa. Valitse mitä valitset, se tuskin ihmisiä kamalasti kiinnostaa. Ja tuskin ihmiset kotona paskaa ruokaa syövät. Ja tosiasia vaan on se, että Dragon Shengillä on vakioasiakkaita. Sovitaanko, että huonot ja hyvät puolet on kuultu ja nähty ja that's it ? Mielipiteesi on kuultu. Onnekkasta kuitenkin, että ravintolalla on asiakkaita. Ja siihen kukaan ei voi vaikuttaa.
- Topetus
just. kirjoitti:
Vai, että täällä niiku yks ihminen joka puolustaa Dragon Shengiä vai ? Juu saat olla ravintolasta mitä mieltä haluat, ei sun tartte sinne enää mennä, mutta anna nyt muillekin vapaus omaan mielipiteensä. Jokainen syö ruokaa mistä tykkää, näin asia on. Ja täällä, niin kuin varmaan huomaat, jotkut vain tykkää ravintolasta Dragon Sheng. Mene itse King's:siin jos siltä tuntuu. Eipä kukaan sua pakota syömään paskaa ruokaa. Valitse mitä valitset, se tuskin ihmisiä kamalasti kiinnostaa. Ja tuskin ihmiset kotona paskaa ruokaa syövät. Ja tosiasia vaan on se, että Dragon Shengillä on vakioasiakkaita. Sovitaanko, että huonot ja hyvät puolet on kuultu ja nähty ja that's it ? Mielipiteesi on kuultu. Onnekkasta kuitenkin, että ravintolalla on asiakkaita. Ja siihen kukaan ei voi vaikuttaa.
Ai missä ne vakioasiakkaat ovat?? ;-) Ja ei tässä läheskään kaikkia puolia ole vielä kuultu, harmi vaan että yksi ja sama henkilö puolustelee Dragonia.
- Just.
Topetus kirjoitti:
Ai missä ne vakioasiakkaat ovat?? ;-) Ja ei tässä läheskään kaikkia puolia ole vielä kuultu, harmi vaan että yksi ja sama henkilö puolustelee Dragonia.
Täällä on kyllä useampi puolustaja. Ja kyllä siellä on vakioasiakkaita. Onneksi näin. Siinä yläpuolella on työpaikkoja ja työntekijät jopa käyvät siellä lounaalla. Tiedän tämän, koska itse käyn siellä usein lounaalla ja näen ihmisiä, jotka ovat käyneet siellä aiemmin. Ja kehuja kuulee kun tarjoilijat hakevat astioita pois. Ihmiset saavat olla mitä mieltä haluavat, mutta vain parin ihmisen mielipide ei sitä paikkaa kaada. Jos te ette pidä ravintolasta, älkää enää sitten menkö sinne. Mutta eikö kuitenkin ole hyvä, että jotkut tykkäävät ravintolan ruoasta ja käyvät siellä, koska suomalaisiahan se vain työllistää, eikö asia kuitenkin ole näin.
- Hirmumanta
Alicia_ kirjoitti:
No on kai se sinusta hyvää kun syöt sitä skeidaa kotonakin.. :-D Hyvää on sano koira kun persettään nuoli, vai mitä? Sama kirjoittaja taas puolustelee Dragonia. Kyllä King´s on näistä Mikkelin 2 kiinalaisesta parempi valinta, jos on siis pakko valita.
Mistä sinä Alicia tiedät, minkälaista ruokaa minä syön kotona? Mielestäni kotiruoka esim. erilaiset keitot, kastikkeet, uuniruoat jne. eivät ole mitää skeidaa ruokaa.
Käy sinä vaan syömässä siellä, missä on mieleistäsi ruokaa. Sinun kannattaisi mennä Dragon Shengiin ja antaa palautetta suoraan kasvotusten, eikä valittaa takanapäin. - Alicia_
Hirmumanta kirjoitti:
Mistä sinä Alicia tiedät, minkälaista ruokaa minä syön kotona? Mielestäni kotiruoka esim. erilaiset keitot, kastikkeet, uuniruoat jne. eivät ole mitää skeidaa ruokaa.
Käy sinä vaan syömässä siellä, missä on mieleistäsi ruokaa. Sinun kannattaisi mennä Dragon Shengiin ja antaa palautetta suoraan kasvotusten, eikä valittaa takanapäin.No jo tuo että kun puhutaan RUUASTA osaat puhua ainoastaan ympäripyöreästi KEITOISTA, KASTIKKEISTA JA UUNIRUUISTA kertoo jotain makumaailmastasi. Äläkä nyt käsitä tätä niin että en itse niitä söisi, tosin tuskin niitä mitä sinä. Valitettava tosiasia on se että aika pitkään saa suomalaisissa ravintoloissa antaa palautetta että mitään alkaa tapahtua, saatika että ravintola osaisi ottaa palautteen rakentavasti, ja yksinkertaisesti resurssit (ammattitaito, ruoka-aineet, mausteet) harvoin riittävät hyvään ruokaan. Ja suomalaiset eivät ole tottuneet antamaan palautetta, heitä hävettää joka kertoo kai jonkinasteisesta huonosta itsetunnosta. Perusmuonaa saa kyllä. Jos joku tykkää perusmuonasta niin tykätköön, anna niiden olla pitämättä ja arvostella jotka haluavat enemmän maksaessaan siitä. Ei liene liikaa vaadittu.
- hyvää oli!
Olen käynyt tuolla kahdesti ja molemmilla kerroilla ruoka on ollut tosi hyvää, annokset isoja, salaattipöytä moitteeton ja palvelu ok. Toisella kerralla paikka oli ihan täynnä, toisella hiljaisempi - palvelu oli kuitenkin yhtä nopeaa. Ja aion mennä uudestaankin. Omalta osaltani voin kyllä suositella!
- 17+17
justiinsa santtu21.12.2009 09:35
Täysin päinvastaiset kokemukset hyvää oli!21.12.2009 09:55
Turha kehua kinukkien toimintaa. Teho on jo hävinnyt. - santttu.
17+17 kirjoitti:
justiinsa santtu21.12.2009 09:35
Täysin päinvastaiset kokemukset hyvää oli!21.12.2009 09:55
Turha kehua kinukkien toimintaa. Teho on jo hävinnyt.Toi 'Täysin päinvastaiset kokemukset' ei ole mun käsialaa. Totta, että ihmiset haluavat käydä syömässä ulkona, ja syö sitä mistä tykkää. Ruoassa ei mielestäni ole valittamista ja kuten länsi-savosta sai lukea, on ravintolassa muutama huippukokki. Jos ravintola on niin paska, miksi siellä ihmiset käyvät uudestaan ja uudestaan. Jokaisella saa olla omat mielipiteensä asiasta kuin asiasta. Ja jos jossain palvelu on mielestään huonoa ei sitten varmaan mene siihen paikkaan ja siitä se. Hyvä kuitenkin se, että kyseinen ravintola on aloittanut toimintansa Mikkelissä, koska työpaikkoja uudet yritykset lisää suomalaisille. Pitäisi varmaan seuraavalla kerralla kun siellä vierailen, sanoa vaikka palautelaatikosta. Voisivat ihmiset antaa risut ja ruusut sitten nimettöminä, niin tietävät omistajat missä korjata. Ainahan se on ikävää kun saa huonoa palvelua, sitähän me saamme joka paikassa, niin kaupoissa kuin ravintoloissakin. Ja mitä ruoan makuun tulee, on se osittain vahvempaa kuin King's:ssä. Ja hyvää myös ravintolassa on se, että saa syödä rauhassa ilman sitä ruoan käryä ja musiikkikin on hiljaisellaan. En kenenkään mieltä halunnut loukata, mutta halusin tuoda esille oman kokemukseni ravintolasta.
- ds
santttu. kirjoitti:
Toi 'Täysin päinvastaiset kokemukset' ei ole mun käsialaa. Totta, että ihmiset haluavat käydä syömässä ulkona, ja syö sitä mistä tykkää. Ruoassa ei mielestäni ole valittamista ja kuten länsi-savosta sai lukea, on ravintolassa muutama huippukokki. Jos ravintola on niin paska, miksi siellä ihmiset käyvät uudestaan ja uudestaan. Jokaisella saa olla omat mielipiteensä asiasta kuin asiasta. Ja jos jossain palvelu on mielestään huonoa ei sitten varmaan mene siihen paikkaan ja siitä se. Hyvä kuitenkin se, että kyseinen ravintola on aloittanut toimintansa Mikkelissä, koska työpaikkoja uudet yritykset lisää suomalaisille. Pitäisi varmaan seuraavalla kerralla kun siellä vierailen, sanoa vaikka palautelaatikosta. Voisivat ihmiset antaa risut ja ruusut sitten nimettöminä, niin tietävät omistajat missä korjata. Ainahan se on ikävää kun saa huonoa palvelua, sitähän me saamme joka paikassa, niin kaupoissa kuin ravintoloissakin. Ja mitä ruoan makuun tulee, on se osittain vahvempaa kuin King's:ssä. Ja hyvää myös ravintolassa on se, että saa syödä rauhassa ilman sitä ruoan käryä ja musiikkikin on hiljaisellaan. En kenenkään mieltä halunnut loukata, mutta halusin tuoda esille oman kokemukseni ravintolasta.
dragon sheng
- -Asiakas-
ds kirjoitti:
dragon sheng
Onko se osaavaa asiakaspalvelua, kun ruoat menevät sekaisin ja asiakas joutuu odottamaan kohtuuttoman kauan? Erilaisia kömmähdyksiä nyt sattuu välillä kaikille, mutta jos monta kertaa peräkkäin saman asiakkaan tilaus unohdetaan, kertoo se jo tarjoilijan ammattitaidosta. Kyllä huonompikin tarjoilija välillä varmasti tekee työnsä hyvin, niin eivät kaikki asiakkaat ole epäammattimaisuutta huomanneet. Ravintola itsessään on hieno ja kokit ammattitaitoisia, ongelma piileekin epäammattimaisessa asiakaspalvelussa.
”Sovitaanko, että huonot ja hyvät puolet on kuultu ja nähty ja that's it ?” Siis eikö kyseisestä ravintolasta saa sanoa omaa mielipidettään? Niitä varmasti on enemmän kuin nämä muutama tässä ja tämä on keskustelupalsta, jossa jokainen saa sanoa mielipiteensä ja väitelläkin. Tässä asiassa ei tosin ole mitään väiteltävää, koska se on vaan fakta, että kyseisessä paikassa on yksi tai useampikin epäammattimainen tarjoilija. Kirjoittaja tuntuu ottavan vähän henkilökohtaisesti negatiivisen kritiikin… Taitaa kyseisen ravintola työntekijä itse kirjoitella puolustuksia, sillä kirjoittajan äidinkielelliset taidot vaikuttavat yhtä lahjakkailta kuin tarjoilijan ammatillinen osaaminen. Ainakin neljä puolustavista kommenteista vaikuttaa saman kirjoittajan käsialalta ja niitä rivien välistä lukemalla voisi päätellä kirjoittajan olevan töissä puolustelemassaan paikassa ja kenties vielä olevan kyseinen tarjoilija… - Tupelot
santttu. kirjoitti:
Toi 'Täysin päinvastaiset kokemukset' ei ole mun käsialaa. Totta, että ihmiset haluavat käydä syömässä ulkona, ja syö sitä mistä tykkää. Ruoassa ei mielestäni ole valittamista ja kuten länsi-savosta sai lukea, on ravintolassa muutama huippukokki. Jos ravintola on niin paska, miksi siellä ihmiset käyvät uudestaan ja uudestaan. Jokaisella saa olla omat mielipiteensä asiasta kuin asiasta. Ja jos jossain palvelu on mielestään huonoa ei sitten varmaan mene siihen paikkaan ja siitä se. Hyvä kuitenkin se, että kyseinen ravintola on aloittanut toimintansa Mikkelissä, koska työpaikkoja uudet yritykset lisää suomalaisille. Pitäisi varmaan seuraavalla kerralla kun siellä vierailen, sanoa vaikka palautelaatikosta. Voisivat ihmiset antaa risut ja ruusut sitten nimettöminä, niin tietävät omistajat missä korjata. Ainahan se on ikävää kun saa huonoa palvelua, sitähän me saamme joka paikassa, niin kaupoissa kuin ravintoloissakin. Ja mitä ruoan makuun tulee, on se osittain vahvempaa kuin King's:ssä. Ja hyvää myös ravintolassa on se, että saa syödä rauhassa ilman sitä ruoan käryä ja musiikkikin on hiljaisellaan. En kenenkään mieltä halunnut loukata, mutta halusin tuoda esille oman kokemukseni ravintolasta.
No miksihän ihmiset käyvät yhä uudestaan missään tahansa Mikkelin ravintoloista vaikka taso on mitä sattuu? Mukaanlukien ravintolat, pitseriat yms? Holvi on tehnyt tästä muutaman kerran mukavan poikkeuksen, kiitos siitä heille, yritystä löytyy.
- Santtupa
-Asiakas- kirjoitti:
Onko se osaavaa asiakaspalvelua, kun ruoat menevät sekaisin ja asiakas joutuu odottamaan kohtuuttoman kauan? Erilaisia kömmähdyksiä nyt sattuu välillä kaikille, mutta jos monta kertaa peräkkäin saman asiakkaan tilaus unohdetaan, kertoo se jo tarjoilijan ammattitaidosta. Kyllä huonompikin tarjoilija välillä varmasti tekee työnsä hyvin, niin eivät kaikki asiakkaat ole epäammattimaisuutta huomanneet. Ravintola itsessään on hieno ja kokit ammattitaitoisia, ongelma piileekin epäammattimaisessa asiakaspalvelussa.
”Sovitaanko, että huonot ja hyvät puolet on kuultu ja nähty ja that's it ?” Siis eikö kyseisestä ravintolasta saa sanoa omaa mielipidettään? Niitä varmasti on enemmän kuin nämä muutama tässä ja tämä on keskustelupalsta, jossa jokainen saa sanoa mielipiteensä ja väitelläkin. Tässä asiassa ei tosin ole mitään väiteltävää, koska se on vaan fakta, että kyseisessä paikassa on yksi tai useampikin epäammattimainen tarjoilija. Kirjoittaja tuntuu ottavan vähän henkilökohtaisesti negatiivisen kritiikin… Taitaa kyseisen ravintola työntekijä itse kirjoitella puolustuksia, sillä kirjoittajan äidinkielelliset taidot vaikuttavat yhtä lahjakkailta kuin tarjoilijan ammatillinen osaaminen. Ainakin neljä puolustavista kommenteista vaikuttaa saman kirjoittajan käsialalta ja niitä rivien välistä lukemalla voisi päätellä kirjoittajan olevan töissä puolustelemassaan paikassa ja kenties vielä olevan kyseinen tarjoilija…Ootko itse käyny siellä, kun tunnut tietävät asiat niin hyvin. En ole siellä töissä vaikka mielekästä se voisi olla. Tiedän ulkonäöltä yhden tarjoilijan sieltä ja toiseen olen käydessäni vähän tutustunutkin. Eli siellä on siis kaksi suomalaista ja omistaja salissa. Jokainen asiakaspalvelija jännittää varmasti alussa, kyllä se taso siitä paranee. Ja onhan siellä omistajatkin tarjoilemassa ja heillä kuulemma 14 vuoden kokemus alalta. Tuntevat ruoan ja tietävät mitä tehdä. Voisin luulla että negatiivisen mielipiteen esittäjät, eivät halua suomeen ulkomaalaisia yrittäjiä ja, että suomalaisia palkataan. Olisko sitten hyvä, että työttömyys nousisi. Mä kyllä olen ihan suomalainen ja varmasti kirjoitan paremmin kuin ulkomaalainen. Että jos haukkua pitää ni hauku samantien muustakin. Ja jos vain olisi itsellä alan kokemus ja olisin siellä töissä, mutta kun en. Ja jokainen tekee virheitä, niin myös he.
- off-topiccia hieman
santttu. kirjoitti:
"työpaikkoja uudet yritykset lisää suomalaisille."
Työpaikka on aina hyvä asia, mutta jos yrityksen asiakaspalvelu on pielessä, toiminta epämoraalitonta, taloutta hoidetaan kepulikonstein, ollaan väärällä tiellä. Tämä ei tietenkään koske Dragon Shengiä (ei omakohtaista kokemusta), mutta ehkäpä joitain puhelinmyyntifirmoja, jotka vähät välittävät säännöistä. Mielummin olen työtön kun menen johonkin sellaiseen firmaan, joka näkee vain rahaa, rahaa ja rahaa, eikä esimerkiksi henkilöstön hyvinvointia.
- Pakastimessa!
"Ja kyllä siellä on vakioasiakkaita."
Puoti on ollut vasta vähän aikaa auki, ja sillä on jo vakioasiakkaita. Heh.
TsingTsangTsong, No thanks.- Hirmumanta
Monet minun ystävistäni ovat käyneet syömässä Dragon Shengissä ja aikovat jatkossakin siellä käydä. Näin tämä ravintola pikkuhiljaa saa ne vakioasiakkaat ja minä tulen olemaan yksi heistä.
- tyytyväinen paikkaan
Hirmumanta kirjoitti:
Monet minun ystävistäni ovat käyneet syömässä Dragon Shengissä ja aikovat jatkossakin siellä käydä. Näin tämä ravintola pikkuhiljaa saa ne vakioasiakkaat ja minä tulen olemaan yksi heistä.
hyvä hyvä. niin sitä pittää :) täällä tuskin niin moni käy siellä päivittäin, että tietää todeksi sanoa kävijöistä mitään. ellei sitten löydy niitä jotka lounastavat edullisessa ja hyvässä paikassa. harvassa saa niin paljon ruokaa kohtuullisella summalla. lisäksi vielä limsat ja kakku. kuulin kerran kun yksi mies ihmetteli, että saako oikeasti ottaa limsaa, kiinalainen nainen siihen, että tottai se kuuluu hintaan.
- Galleb
tyytyväinen paikkaan kirjoitti:
hyvä hyvä. niin sitä pittää :) täällä tuskin niin moni käy siellä päivittäin, että tietää todeksi sanoa kävijöistä mitään. ellei sitten löydy niitä jotka lounastavat edullisessa ja hyvässä paikassa. harvassa saa niin paljon ruokaa kohtuullisella summalla. lisäksi vielä limsat ja kakku. kuulin kerran kun yksi mies ihmetteli, että saako oikeasti ottaa limsaa, kiinalainen nainen siihen, että tottai se kuuluu hintaan.
Hahhahhaa..... lasketko sä ihan tosissasi ilmaiselle "limulle" jotain arvoa arvioidessasi ravintolaa?? Ei helvetti voi olla totta. Halvalla ne pystyy sit vedättää sun kaltaisia tyhmiä.
- Galleb
tyytyväinen paikkaan kirjoitti:
Hirmuranta se taas täällä kehuu ravintolaa usemman nimimerkin voimin.. :-D
- finish rulaa
Galleb kirjoitti:
mä en khyll mene kinuskien rafloihi syömää enkä ählämien. Nii paskasta touhua niitten ruoan laitto että kukaa ei usko jos ei omin silmin näe. Olen ollu kahdes mikkelin ählämipaikassa opiskelijana ja tiedän mistä puhun.. siel ei käsiä pestä. Myös olen nähny mite kinuskit ruokaa tekee ja mimmosista aineksista joten ei kiitos sanon mikkelin paikoille...
- Vr
finish rulaa kirjoitti:
mä en khyll mene kinuskien rafloihi syömää enkä ählämien. Nii paskasta touhua niitten ruoan laitto että kukaa ei usko jos ei omin silmin näe. Olen ollu kahdes mikkelin ählämipaikassa opiskelijana ja tiedän mistä puhun.. siel ei käsiä pestä. Myös olen nähny mite kinuskit ruokaa tekee ja mimmosista aineksista joten ei kiitos sanon mikkelin paikoille...
"Taitaa kyseisen ravintola työntekijä itse kirjoitella puolustuksia, sillä kirjoittajan äidinkielelliset taidot vaikuttavat yhtä lahjakkailta kuin tarjoilijan ammatillinen osaaminen"
TOTTA!!!
"suomalaisiahan se vain työllistää, eikö asia kuitenkin ole näin"
Onko kinukit suomalaisia? - Hirmumanta
Galleb kirjoitti:
En useamman nimimerkin voimin, vaan ainoastaan yhden ja se nimimerkki on Hirmumanta.
- mä.
Vr kirjoitti:
"Taitaa kyseisen ravintola työntekijä itse kirjoitella puolustuksia, sillä kirjoittajan äidinkielelliset taidot vaikuttavat yhtä lahjakkailta kuin tarjoilijan ammatillinen osaaminen"
TOTTA!!!
"suomalaisiahan se vain työllistää, eikö asia kuitenkin ole näin"
Onko kinukit suomalaisia?Kaikissahan niillä ilmeisesti työskentelee suomalaisia, että suomalaisiahan se työllistää.
- rottaaruuaksi
Kaverini on ollut huoltamassa tätä kyseistä kiinteistöä ja nähnyt king`sin keittiön eikä voinut uskoa näkemäänsä koko keittiö oli paksun rasvan peitossa lattiasta kattoon. Ja sitten vielä ne muutama kuollut rotta siellä ravintolan takapuolella tosin niitten yhteydestä emme tiedä. Mutta menkää ihmeessä sinne syömään herkku pöperöitänne jos ei uudemmassa ja varsinkin siistimmässä paikassa maistu.
- rapatessa roisQ
Onneton trolliyritys.
- oooftyerkilj
rapatessa roisQ kirjoitti:
Onneton trolliyritys.
onkohan noi viestit missä kehutaan henkilökunnan yms kirjoittamia... useat jo valittaneet palvelusta.. kaupungilla kuului että käyttävät lidlin pakasteita...
- ONKO JÄRKEÄ?
oooftyerkilj kirjoitti:
onkohan noi viestit missä kehutaan henkilökunnan yms kirjoittamia... useat jo valittaneet palvelusta.. kaupungilla kuului että käyttävät lidlin pakasteita...
poikaystäväni oli "käymässä" siellä paikan päällä ja huomasi kun siellä keittiössä poltettiin tupakkaa RUOANLAITON AIKANA!! aikamoinen shokki oli kun sain kuulla asiasta. joku oli vissiin jotain taikinaakin pyöritelly samaan aikaan. oon kuullu erään ystävän saavan jostain paikallisesta ravintolasta ruokamyrkytyksen. olisiko kyseessä sama paikka?! ihminen joka omistaa hygieniapassin ja ravintolakokin ammatin pitäisi tietää kuinka ravintolan keittiössä käyttäydytään! tiedän nyt etten mee siihen paikkaan ollenkaan!
- cheeffari
ONKO JÄRKEÄ? kirjoitti:
poikaystäväni oli "käymässä" siellä paikan päällä ja huomasi kun siellä keittiössä poltettiin tupakkaa RUOANLAITON AIKANA!! aikamoinen shokki oli kun sain kuulla asiasta. joku oli vissiin jotain taikinaakin pyöritelly samaan aikaan. oon kuullu erään ystävän saavan jostain paikallisesta ravintolasta ruokamyrkytyksen. olisiko kyseessä sama paikka?! ihminen joka omistaa hygieniapassin ja ravintolakokin ammatin pitäisi tietää kuinka ravintolan keittiössä käyttäydytään! tiedän nyt etten mee siihen paikkaan ollenkaan!
Ai mikä hygieniapassi tai virallinen kokin ammatti?? ;)
- intona
cheeffari kirjoitti:
Ai mikä hygieniapassi tai virallinen kokin ammatti?? ;)
jokaisella joka työskentelee elintarvikkeiden kanssa täytyy lain mukaan olla hygieniapassi tietoa saa raviradantien oppilaitoksesta tai terveystarkastajilta.omani suoritin raviradantiellä.riippumatta koulutuksesta se on oltava kun tekee töitä elintarvikkeiden kanssa.se on myös rahastuskeino,koska kaikki jotka suomea osaa läpäisee kokeen.ja työnantaja tietysti maksaa kulut niinkuin aina.kyllä kokiksi opiskellaan n.kolme vuotta se ei ole sama jos osaa kotona vähän pihviä paistaa,varmaan jokainen maksava asiakas haluaa syädä mieluummin ammattilaisen tekemän annoksen.siitä kokki voi n.1/2 vuoden teoriapohjaisella koulutuksella saada keittiömestarin kunniakkaan tittelin,mutta silloin ruuanlaittotaito on jo oltava itsestään selvää,ja työkokemusta pohjalla.terv.keittiömestari
- cheeffari
intona kirjoitti:
jokaisella joka työskentelee elintarvikkeiden kanssa täytyy lain mukaan olla hygieniapassi tietoa saa raviradantien oppilaitoksesta tai terveystarkastajilta.omani suoritin raviradantiellä.riippumatta koulutuksesta se on oltava kun tekee töitä elintarvikkeiden kanssa.se on myös rahastuskeino,koska kaikki jotka suomea osaa läpäisee kokeen.ja työnantaja tietysti maksaa kulut niinkuin aina.kyllä kokiksi opiskellaan n.kolme vuotta se ei ole sama jos osaa kotona vähän pihviä paistaa,varmaan jokainen maksava asiakas haluaa syädä mieluummin ammattilaisen tekemän annoksen.siitä kokki voi n.1/2 vuoden teoriapohjaisella koulutuksella saada keittiömestarin kunniakkaan tittelin,mutta silloin ruuanlaittotaito on jo oltava itsestään selvää,ja työkokemusta pohjalla.terv.keittiömestari
HALOO! Olen kyllä tietoinen että PITÄISI olla hygieniapassi.
- intona
cheeffari kirjoitti:
HALOO! Olen kyllä tietoinen että PITÄISI olla hygieniapassi.
no mitä perkelettä sitte ihmettelet...?mikkelissä ei varmasti ole yhtään ruoka paikkaa jossa terveystarkastajat ei ois käyny.on tää sen verran pieni kylä.se että onko mikkelissä hyviä ruokapaikkoja?niin saattaa kaksi löytyä jossa laatu on tasaista ja kehtaa suositella vaativammallekin vieraalle.meneehän nämä muutkin jos ei paremmasta tiedä.
- lops
intona kirjoitti:
no mitä perkelettä sitte ihmettelet...?mikkelissä ei varmasti ole yhtään ruoka paikkaa jossa terveystarkastajat ei ois käyny.on tää sen verran pieni kylä.se että onko mikkelissä hyviä ruokapaikkoja?niin saattaa kaksi löytyä jossa laatu on tasaista ja kehtaa suositella vaativammallekin vieraalle.meneehän nämä muutkin jos ei paremmasta tiedä.
vuorikadun uusi kiinalainen ravintolakiinteistö kuulema myytiin arto seppälän johtaman mikkelin jalkapallontuki ry:ltä.hintaan 120 000.kyseinen yhdistys on bingolla toimeen tullut viritys jossa seppälä häärää puh.johtajana.moneen vuoteen ei ks yhdistys ei ole tukenut mitään muuta kuin hallituksen jäseniä.ei kestä päivänvaloa tämä.palkkoja on maksamatta bingon työntekijöille.alkoholilakia on rikottu vuosia. velkaa uyhdistyksellä on kuulemma 400 000e.kokouspalkkiot sen sijaan on varmasti maksettu kiinteistö aikoinaan kuului työväenyhditykselle,he onnistuivat myymään demarivetoiselle tuki rylle kiinteistön.kaikki velat kaatui tuki rylle.moni ihminen on joutunut kärsimään näistä kaupoista.eräskin perhe joka yritti yhteistyötä bingon kanssa teki konkurssin.bingo palkkasi toiminnanjohtajan yllätys kyllä demarin,joka käveli päivät pitkät ympäriinsä saamatta aikaan yhtään mitään.osuuspankki lainasi rahat tuki rylle osuuspankin hallituksessa taitaa istua jälleen tuttu mies arto seppälä...????tämmöinen mies taitaa myös olla mikkelin kaupunginhallituksessa.?ja missä muualla?nuorisonjalkapallontuki on tullut aina vanhemmilta joiden lapset pelaavat ei tuki ryltä.tämmöinen tausta tarina k.o kiinteistön historiasta
- kiinnostunut.
ONKO JÄRKEÄ? kirjoitti:
mutta kumpaa tarkoitat king's:siä vai dragon shengiä?
- vain asioita tietävä
ONKO JÄRKEÄ? kirjoitti:
Dragon shengissä ei todellapaan polteta tupakkaa keittiössä, kun siellä tehdään ruokaa. Suomessahan on jokaisella ravintola-alan työntekijällä olla hygieniapassi. Ja kukaan ei ole Dragon Shengistä saanut ruokamyrkytystä ja keittiö pidetään puhtaana ja pestään se useaan kertaan viikossa.
- Alalla itsekin.
vain asioita tietävä kirjoitti:
Dragon shengissä ei todellapaan polteta tupakkaa keittiössä, kun siellä tehdään ruokaa. Suomessahan on jokaisella ravintola-alan työntekijällä olla hygieniapassi. Ja kukaan ei ole Dragon Shengistä saanut ruokamyrkytystä ja keittiö pidetään puhtaana ja pestään se useaan kertaan viikossa.
On täysin enteeksiantamatonta, että keittiössä poltetaan tupakkaa. Täysin. Täytyy kuitenkin sanoa, etten itse ole koskaa kyseisessä paikassa ole nähnyt mitään valitettavaa. Salaattipöytä on reilu ja runsas ja myös hinnat ovat erittäin kohdallaan. Ruoka on ollut aivan taivaallisen hyvää, sekä lounaspöydässä ja A`la Carte annoksissa. Ja kyllä, uskon, että tällä ravintolalla on paljonkin vakioasiakkaita, koska aina kun itse olen tullut sisään tai kävellyt vain ohi on ravintolassa ollut asiakkaita ja tarjoilijat tekevät työtään ammattimaisesti, iloisesti ja todellakin näyttävät nauttivan työstään. Täytyy myös niille mainita, jotka täällä ovat tuota Kingsiä kehuneet, että olen nähnyt kyseisen ravintolan keittiön ja työtavat ja itse lakkasin samantien käymästä paikassa. Olen alalla vuosia ollut ja tiedän mihin kiinnittää huomioni, kun astun ravintolaan sisään. Huono ruoan laatu ja maine saattavat myös olla syyllisiä siihen, että aina kun Kingsin ohi kävelee, on sali täysin tyhjä. Vilkkaimpaan ilta-aikaan. On valitettavaa sellainen tapahtuma, joka on osoittanut hajamielisyyttä ja asiakkaan tilausten sotkemista. Tietenkin alanihmisenä täytyy nyt sanoa myös, että onhan varmasti jokaisella tullut tilanne jossa on unohtanut jotain työssään. Tuli sellainen tunne, että tarjoilija on jännittänyt hyvin paljon, hän selvästi oli pahoillaan tilanteesta. Siitä olen varma. On myös todella valitettavaa, että ihmiset kirjoittavat nämä mielipiteensä tänne, koska enemmänhän niistä mielipiteistä olisi hyötyä jos kertoisitte niistä henkilökunnalle. Ravintola on kuitenkin vasta aloittanut ja varmasti ottaa palautetta vastaan, jotta saisi hyvän alun. Tämän jätän kyllä viimeiseksi kirjoitukseskseni, koska en tahdo kuitenkaan kehua liikaa "kilpailijoita"vaikka olenkin sanojeni takana.
- Tarja112
Alalla itsekin. kirjoitti:
On täysin enteeksiantamatonta, että keittiössä poltetaan tupakkaa. Täysin. Täytyy kuitenkin sanoa, etten itse ole koskaa kyseisessä paikassa ole nähnyt mitään valitettavaa. Salaattipöytä on reilu ja runsas ja myös hinnat ovat erittäin kohdallaan. Ruoka on ollut aivan taivaallisen hyvää, sekä lounaspöydässä ja A`la Carte annoksissa. Ja kyllä, uskon, että tällä ravintolalla on paljonkin vakioasiakkaita, koska aina kun itse olen tullut sisään tai kävellyt vain ohi on ravintolassa ollut asiakkaita ja tarjoilijat tekevät työtään ammattimaisesti, iloisesti ja todellakin näyttävät nauttivan työstään. Täytyy myös niille mainita, jotka täällä ovat tuota Kingsiä kehuneet, että olen nähnyt kyseisen ravintolan keittiön ja työtavat ja itse lakkasin samantien käymästä paikassa. Olen alalla vuosia ollut ja tiedän mihin kiinnittää huomioni, kun astun ravintolaan sisään. Huono ruoan laatu ja maine saattavat myös olla syyllisiä siihen, että aina kun Kingsin ohi kävelee, on sali täysin tyhjä. Vilkkaimpaan ilta-aikaan. On valitettavaa sellainen tapahtuma, joka on osoittanut hajamielisyyttä ja asiakkaan tilausten sotkemista. Tietenkin alanihmisenä täytyy nyt sanoa myös, että onhan varmasti jokaisella tullut tilanne jossa on unohtanut jotain työssään. Tuli sellainen tunne, että tarjoilija on jännittänyt hyvin paljon, hän selvästi oli pahoillaan tilanteesta. Siitä olen varma. On myös todella valitettavaa, että ihmiset kirjoittavat nämä mielipiteensä tänne, koska enemmänhän niistä mielipiteistä olisi hyötyä jos kertoisitte niistä henkilökunnalle. Ravintola on kuitenkin vasta aloittanut ja varmasti ottaa palautetta vastaan, jotta saisi hyvän alun. Tämän jätän kyllä viimeiseksi kirjoitukseskseni, koska en tahdo kuitenkaan kehua liikaa "kilpailijoita"vaikka olenkin sanojeni takana.
"Kehua kilpailijoita" onko dragon sheng sinun omistama ruokapaikka, vai oletko vaan siellä töissä? Tuosta edellisestä tekstistä tajuaa tyhmempikin, että ko. kirjoittaja ei ole mikään tavallinen asiakas, ei taitaisi täällä annettu palaute kiinnostaa niin paljon, että ravintolaa pitäisi ylistää pelkässä asiakkaan roolissa!
- Mikkeli015
Tarja112 kirjoitti:
"Kehua kilpailijoita" onko dragon sheng sinun omistama ruokapaikka, vai oletko vaan siellä töissä? Tuosta edellisestä tekstistä tajuaa tyhmempikin, että ko. kirjoittaja ei ole mikään tavallinen asiakas, ei taitaisi täällä annettu palaute kiinnostaa niin paljon, että ravintolaa pitäisi ylistää pelkässä asiakkaan roolissa!
Käytiin perjantaina Dragonissa lounaalla ja ruoka oli erinomaista. Ensimmäistä kertaa käytiin, mutta ei varmasti viimeistä.
- nams...
Mikkeli015 kirjoitti:
Käytiin perjantaina Dragonissa lounaalla ja ruoka oli erinomaista. Ensimmäistä kertaa käytiin, mutta ei varmasti viimeistä.
Käyty ja hyväksi todettu.... lounasaikaan keskiviikkona täynnä asiakkaita, menen uudestaankin.
- -M-
nams... kirjoitti:
Käyty ja hyväksi todettu.... lounasaikaan keskiviikkona täynnä asiakkaita, menen uudestaankin.
En ole itse tässä ravintolassa ehtinyt käydä syömässä, mutta olen kuullut kavereiltani pelkkiä kehuja kyseisestä paikasta. On kuulemma hinta/laatu -suhde erinomainen. Ja suosittelivat käymään siellä lounasaikaan.
- alalla itsekin
Tarja112 kirjoitti:
En kyllä kuitenkaan ole siellä töissä. Edelleenkään. Jos pakko on kertoa niin olen lähellä olevassa Huvi Retkessä ja siellä jo kaksi vuotta ollut. Alkoi vain henkilökohtaisestikin vituttaa tuollainen mollaus tiettyä yhtä ihmistä vastaan, koska hän vain on tehnyt työtään. Toki nähtävästi ei kovinkaan hyvin, koska siitä nyt tänne kirjoitetaan. Kuten jo sanoin, en olekaan mikään tavallinen asiakas, vaan tiedän mistä puhun. En kuitenkaan usko, että henkilökunta kyseisestä ravintolasta alkaisi jotain väittelyä täällä internetissä harrastaa tyytymättömien asiakkaiden kanssa vaan varmaan laittaisivat ainoastaan anteeksipyyntöä. Että näin. Arvostelkaa siis RAVINTOLAA älkääkä vain yhtä ihmistä.
- MIKÄ ASIANTUNTIJA
alalla itsekin kirjoitti:
En kyllä kuitenkaan ole siellä töissä. Edelleenkään. Jos pakko on kertoa niin olen lähellä olevassa Huvi Retkessä ja siellä jo kaksi vuotta ollut. Alkoi vain henkilökohtaisestikin vituttaa tuollainen mollaus tiettyä yhtä ihmistä vastaan, koska hän vain on tehnyt työtään. Toki nähtävästi ei kovinkaan hyvin, koska siitä nyt tänne kirjoitetaan. Kuten jo sanoin, en olekaan mikään tavallinen asiakas, vaan tiedän mistä puhun. En kuitenkaan usko, että henkilökunta kyseisestä ravintolasta alkaisi jotain väittelyä täällä internetissä harrastaa tyytymättömien asiakkaiden kanssa vaan varmaan laittaisivat ainoastaan anteeksipyyntöä. Että näin. Arvostelkaa siis RAVINTOLAA älkääkä vain yhtä ihmistä.
JOS TYKKÄÄ AROMISUOLASTA.YMS UMAMIELÄMYKSISTÄ JOIHIN SOIJA KASTIKE MYÖS KUULUU,NIIN KIINALAINEN RUOKA SISÄLTÄÄ NATRIUMGLUTAMAATTIA PALJON .AIHEUTAEN SEN ETTÄ .KANA,KALA,ÄYRIÄISET,POSSU JA NAUTA TASAPÄISTYY SAMANMAKUISEKSI KAIKKI.KIINALAISET OVAT YRITTÄNEET SAADA UMAMIN VIIDENNEKSI PERUSMAUKSI MUTTA LÄNSI EI OLE HYVÄKSYNY SITÄ.NATRIUMG:TÄ SIS. MYÖS TEOLLISUUDEN HUNAJAMARINOIDUT,OLEN ITSE OLLUT KIINALAISTEN KOKKIEN OPISSA V.83.SUOMEN ENSIMMÄISESSÄ KIINALAISESSA FEN-KUANISSA EERIKINKADULLA HELSSINGISSÄ.SE OLI PERUSTETTU V.1952 OLYMPIAVUONNA JA SAIN AIKA KATTAVAN YMMÄRRYKSEN KIINALAISESTA RUOKAFILOSOFIASTA.MIKKELIN KIINALAISET OVAT IHAN OK,MUTTA SE ON ns.HOLLYWOODIN KIINALAISTA,EI SUOMALAINEN ELINTARVIKELAKI PÄÄSTÄ LÄPI SITÄ KIINALAISTARUOKAA MITÄ KIINASSA SYÖDÄÄN.
- Nokunmiätiijän
MIKÄ ASIANTUNTIJA kirjoitti:
JOS TYKKÄÄ AROMISUOLASTA.YMS UMAMIELÄMYKSISTÄ JOIHIN SOIJA KASTIKE MYÖS KUULUU,NIIN KIINALAINEN RUOKA SISÄLTÄÄ NATRIUMGLUTAMAATTIA PALJON .AIHEUTAEN SEN ETTÄ .KANA,KALA,ÄYRIÄISET,POSSU JA NAUTA TASAPÄISTYY SAMANMAKUISEKSI KAIKKI.KIINALAISET OVAT YRITTÄNEET SAADA UMAMIN VIIDENNEKSI PERUSMAUKSI MUTTA LÄNSI EI OLE HYVÄKSYNY SITÄ.NATRIUMG:TÄ SIS. MYÖS TEOLLISUUDEN HUNAJAMARINOIDUT,OLEN ITSE OLLUT KIINALAISTEN KOKKIEN OPISSA V.83.SUOMEN ENSIMMÄISESSÄ KIINALAISESSA FEN-KUANISSA EERIKINKADULLA HELSSINGISSÄ.SE OLI PERUSTETTU V.1952 OLYMPIAVUONNA JA SAIN AIKA KATTAVAN YMMÄRRYKSEN KIINALAISESTA RUOKAFILOSOFIASTA.MIKKELIN KIINALAISET OVAT IHAN OK,MUTTA SE ON ns.HOLLYWOODIN KIINALAISTA,EI SUOMALAINEN ELINTARVIKELAKI PÄÄSTÄ LÄPI SITÄ KIINALAISTARUOKAA MITÄ KIINASSA SYÖDÄÄN.
olipa hyvä, että huusit asiasi. Vielä kun olisit tarkistanut kirjoituksesi. Pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti, on meinaan helpompi lukea. Puhumattakaan muista kirjoitusvirheistä.
- mikä asiantuntija
Nokunmiätiijän kirjoitti:
olipa hyvä, että huusit asiasi. Vielä kun olisit tarkistanut kirjoituksesi. Pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti, on meinaan helpompi lukea. Puhumattakaan muista kirjoitusvirheistä.
olen pahoillani jos kirjoitukseni ärsytti virheineen,olen parempi kokki kuin äidinkielentuntija.asia oli kuitenkin totta.olihan sitä rasittavaa lukea itsenikin.tarkoitus ei ollut niin paha kuin teko jos oisin tarkottanu oisin kirjottanu vielä huonommin.hyvää kevään jatkoa.?
- feetetga
ONKO JÄRKEÄ? kirjoitti:
Itsehän sain mahani sekaisin ruuasta. Söin nuudeleita kahtena päivänä ja sama juttu. Ensimmäisellä kerralla en hokassu, että siitähän se tuli.
- Melkein vakioasiakas
Olen käynyt useasti tässä uudessa kiinalaisessa. Aina on ollut asiakkaita, jopa siinä määrin, että keittiön kapasiteetti on ollut äärirajoilla lounasaikaan. Kun kerran ihmiset käyvät ravintolassa joka ei edes ole kovin hyvällä liikepaikalla täytyy hinta-laatu suhteen olla kohdallaan.
Kerran kävi niin, että väärinkäsityksen vuoksi kabinetista varaamani pöytä oli annettu toiselle seurueelle. Tämä tosin johtui siitäkin, että olimme puolisen tuntia myöhässä. Ehdotin korvauksena ilmaisia jälkiruokia. Yhdeksän jälkkäriä tuli iloisen palvelun myötä. Ja minä jätin tippiä tarjoilijalle. Seuraavan kerran kun tapasimme kohtaamisemme oli iloinen. Eli reklamaatiokin hoituu parhaiten paikan päällä, ei netissä kitisemällä.
Aion käydä vastakin. - kokki80
Ruoka oli hyvää, palvelu täysin ammattitaidotonta. Liekö jotain työkkärin tuilla otettuja vai mitä.
- lol..
No just just.
- ja tykätty.
Helmikuussa kävimme lounasaikaan, silti listalta tilaten sillä olihan "meidän päivämme".
Siistiä, nopsakkaa ja hyvää palvelua saimme, ruokakin mainion maistuvaa. Menemme varmasti toistekin!- klitsko
ei kannata mitään uutta teilata heti alussa.mikkelin uusin ravintola on porrassalmenkadulla kahden hautaustoimiston välissä?kävin ja oikeen mikään ei onnistunu.joku kauppa ja bistro oli paikan nimi.lykkyä heillekin.
- opiskelija07
klitsko kirjoitti:
ei kannata mitään uutta teilata heti alussa.mikkelin uusin ravintola on porrassalmenkadulla kahden hautaustoimiston välissä?kävin ja oikeen mikään ei onnistunu.joku kauppa ja bistro oli paikan nimi.lykkyä heillekin.
Todella hyvät on ollut ruuat aina kun on käyty tai haettu kotiin. Ruoka on yhtä hyvää kuin Jyväskylän parhaimmissa kiinalaisissa. Kukin testatkoon itse!
- kulinaristit
opiskelija07 kirjoitti:
Todella hyvät on ollut ruuat aina kun on käyty tai haettu kotiin. Ruoka on yhtä hyvää kuin Jyväskylän parhaimmissa kiinalaisissa. Kukin testatkoon itse!
Todella hyvää kiinalaista ruokaa. Lihaa on runsaasti take-away annoksissa ja se on korkealaatuista. Take-away hinnat on edulliset. Olemme hakeneet täältä usein ruokaa mukaan ja aina on ollut erittäin maukkaat ja isot annokset. Ja tämä on todella kiinalaista ruokaa, ei thai-tyyppistä niinkuin kiinamiehessä esim. Toivottavasti ravintola pysyy Mikkelissä !
- Takaisin Fernandoon
kulinaristit kirjoitti:
Todella hyvää kiinalaista ruokaa. Lihaa on runsaasti take-away annoksissa ja se on korkealaatuista. Take-away hinnat on edulliset. Olemme hakeneet täältä usein ruokaa mukaan ja aina on ollut erittäin maukkaat ja isot annokset. Ja tämä on todella kiinalaista ruokaa, ei thai-tyyppistä niinkuin kiinamiehessä esim. Toivottavasti ravintola pysyy Mikkelissä !
Kehuja kuulleina menimme tänään 8.6. Dragon Shengiin lounaalle puolenpäivän aikaan. Salaattiastiat huusivat tyhjyyttä, keittokulho oli myös tyhjä. Huomautuksen jälkeen niitä täytettiin, vähän. Sillä välin oli lämpimän ruoan astiat tyhjentyneet. Taas odottelua ja "kyttäilyä", koska voisi käydä ottamassa lautaselleen jotain syötävää. Ruokailun jälkeen olisimme ottaneet lounaaseen kuuluvat kahvit kakkupaloineen, mutta kakun ilmoitettiin loppuneen, eikä pöydässä ollut ainuttakaan kahvikuppia. Kesä tuonee Mikkeliin taas turisteja -olisi todella ravintolalla syytä panostaa niin ruoan riittävyyteen kuin henkilökunnan määrään. Me emme valitettavasti enää sinne mene.
- Makumatkailija
Takaisin Fernandoon kirjoitti:
Kehuja kuulleina menimme tänään 8.6. Dragon Shengiin lounaalle puolenpäivän aikaan. Salaattiastiat huusivat tyhjyyttä, keittokulho oli myös tyhjä. Huomautuksen jälkeen niitä täytettiin, vähän. Sillä välin oli lämpimän ruoan astiat tyhjentyneet. Taas odottelua ja "kyttäilyä", koska voisi käydä ottamassa lautaselleen jotain syötävää. Ruokailun jälkeen olisimme ottaneet lounaaseen kuuluvat kahvit kakkupaloineen, mutta kakun ilmoitettiin loppuneen, eikä pöydässä ollut ainuttakaan kahvikuppia. Kesä tuonee Mikkeliin taas turisteja -olisi todella ravintolalla syytä panostaa niin ruoan riittävyyteen kuin henkilökunnan määrään. Me emme valitettavasti enää sinne mene.
Luin tämän ketjun pikaisesti läpi ja päätin kuitenkin koittaa kyseistä ravintolaa...
Tarjoilijalla oli vaikeuksia ymmärtää suomea, annoksien mukaan saaminen ei meinannut onnistua. "Syöt molemmat täällä?" Molemmat mukaan. "Syöt toinen täällä?" Ei, kun molemmat mukaan.
Toinen tilaamistani annoksista oli väärä, vaikka näytin ruokalistasta annoksien numerot, josta huolimatta sain mukaani friteerattua jotain ketsuppikastikkeessa. Kyllä, kastikkeena pääasiassa pelkkää ketsuppia. Noh, tästä lannistumattomana maistoin toista mukaani saamaa ateriaa, joka ulkoisesti näytti oikealta. Hetken aikaa ihmettelin tuttua makua, bambunversot olivatkin lanttua! Tässä tätä nyt kirjoittelen ja suussa maistuu lanttulaatikko.
Mahtava ravintola, huomenna pitänee käydä jättämässä palautetta paikan päällä. - urpå
Makumatkailija kirjoitti:
Luin tämän ketjun pikaisesti läpi ja päätin kuitenkin koittaa kyseistä ravintolaa...
Tarjoilijalla oli vaikeuksia ymmärtää suomea, annoksien mukaan saaminen ei meinannut onnistua. "Syöt molemmat täällä?" Molemmat mukaan. "Syöt toinen täällä?" Ei, kun molemmat mukaan.
Toinen tilaamistani annoksista oli väärä, vaikka näytin ruokalistasta annoksien numerot, josta huolimatta sain mukaani friteerattua jotain ketsuppikastikkeessa. Kyllä, kastikkeena pääasiassa pelkkää ketsuppia. Noh, tästä lannistumattomana maistoin toista mukaani saamaa ateriaa, joka ulkoisesti näytti oikealta. Hetken aikaa ihmettelin tuttua makua, bambunversot olivatkin lanttua! Tässä tätä nyt kirjoittelen ja suussa maistuu lanttulaatikko.
Mahtava ravintola, huomenna pitänee käydä jättämässä palautetta paikan päällä.miten meni palautteen kans? saitko hyvitystä ja oliko bambu oikeesti lanttua??
- tanjuska70
Kannattaa ehdottomasti käydä Ensimmäisessä Mikkeliin tulleessa kiinalaisessa Ravintola Kings:ssä. Taatusti hyvää ruokaa ja hyvä palvelu!!!
- j
https://elomake3.laurea.fi/lomakkeet/3869/lomake.html
Käykääpäs vastaamassa lounaskyselyyn!
Uutta lounaspaikkaa suunnitellaan - Espoolaiset
Tää kinkkimesta mikä on siinä Naisvuoren kupeessa Vuorikadulla, on hirveä paska. Kaksi kertaa tuli käytyä, kun ei ekalla kerralla uskottu.
Ekalla kertaa oli todella tyly tarjoilija, ilmeisesti venäläinen, siis oikeasti venäläinen duunissa kinkkisessä.
Meitä oli kolme aikuista ja neljä lasta. Kysyttiin tältä "tarjoilijalta" onko vapaita pöytiä. Vastauksen olisi jo pitänyt käännyttää meidät pois. Vastaus oli, katsokaa sieltä, en minä tiedä onko siellä tyhjää.
No mentiin katsomaan, ja löytyi kaksi pöytää, tosin edellisten eväät olivat pitkin pöytää. Eipä ollut pyyhitty varmaan koko päivänä.
Vaan kun sisällä oltiin, niin eipä muuta kuin tilaamaan. Se toki kesti ennen kuin saimme tehtyä tilausta, ei näkynyt henkilökuntaa keneltä tilata.
Kun lopulta tilaaminen onnistui, ja alkoi ruokaa tulemaan, niin tuli muuta kuin oltiin tilattu. Sanoin että emme syö näitä koska emme ole näitä tilanneetkaan. Tämä tarjoilija alkoi väittämään että nämä te tilasitte, todella huvittavaa.
No lopulta tämä löysi listan missä oli meidän tilaus, ja kas vain nehän oli ihan eri jutut mitä pöytään oli kuskattu. Ei anteeksipyyntöä, vaan tokaisu et nyt vähän kestää.
Ja kestihän se. Oikein maittavat safkat tulivat lopulta. Vetiset kasvikset, sisältä kylmät kevätkääryleet, todella sitkeää porsasta(varmaan raakaa), ylitulista kanaa.
Mutta kun tyhmä olen niin duunireissulla menin kyseiseen lafkaan lounasaikaan.
Kattiloissa ja kupeissa oli lähinnä liemiä, kun odottivat että kupit tyhjenee, eikä lihaa lisätty, vaikka näin normaalipaikoissa tehdään.
Leipää ei pahemmin ollut. En tiedä missä tiskivedessä oli salatit pesty, mutta kovin oli etovia.
Vaikka tämä ketju on ikivanha, niin Dragon Shengissä on edelleen kaikki päin persettä, on se hyvä että jotkut asiat ovat muuttumattomia. Naamojen nyrpeys henkilökunnalla on varmaan hiukan kehittynyt, eli kait sekin on kehitykseksi laskettava.
Espoolainen perheenisä, joka ei tarvitse kolmatta opetusta Mikkelistä.- eijatkoon
Samat jutut savonlinnassa itsellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun49617956Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi452145Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3341625Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski2621456Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2671144- 541053
- 1031025
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l14954- 67849
- 36812