CPI Vai Gilera ?

Mopoa.ostamassa95

Kumman ostaisin, CPI:n vaiko Gileran. Laittakaa kaikki hyvät ja huonot puolet esim, bensankulut, mittaristo, käynnistys, kestävyys yms..

37

1388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haggere

      CPI= valmistusmaa= Kiina/taiwan/unkari (ja mikä lie....)
      Gilera=valmistusmaa= Espanja

      CPI= Ruma
      Gilera= Komee
      Ja jos et noista perusteista tajua et kumpi on se kannattavampi niin sä et ansaitse sitä parempaa...

    • aegraergf

      Koskas täytät? Ite täytän huhtikuun lopussa. mut on toi mopo ollu jo yli vuoden.

      • hakkakakka

        Cpi on alussa ehkä houkuttava sähköstarttineen yms mutta sitte ku se hajoo nii voe helevetti... ja varaosien saanti vähän niin ja näin. ylihintanen muutenki sama mopo oikeestaan ku Keeway ja Generic


      • Mopoa ostamassa95

        21.3


      • Mopoa ostamassa95
        hakkakakka kirjoitti:

        Cpi on alussa ehkä houkuttava sähköstarttineen yms mutta sitte ku se hajoo nii voe helevetti... ja varaosien saanti vähän niin ja näin. ylihintanen muutenki sama mopo oikeestaan ku Keeway ja Generic

        Kiitos vastauksista, mut kumman sit otan rcr vai smt, ku aattelin ihan kaupunkiajoon niiku koulumatkoi ja tällee kaupaskäyntii, mut sit kans aattelin käydä sil mun mökillä kavereittenkaa, joka on forssassa, tammelassa, no ekaks kysyn että, pääseekö sinne ajamaan mopolla, niin, ettei mee moottoriteeitä ?, ja tokaks, että jos ostan vaikka smt, ni voinko vaihtaa siihen sit tarpeentullen crossi nappularenkaat ? et onko takahaarukassa mitään kokoeroa tai jousituksessa ?


      • Motard
        Mopoa ostamassa95 kirjoitti:

        21.3

        Toi SMT on sulle hyvä jos kaupungissa ajelet,ja kyl renkaat voi vaihtaa tosin sm renkailla pärjää muussakin maastossa jotenkin.


      • samurai69
        Motard kirjoitti:

        Toi SMT on sulle hyvä jos kaupungissa ajelet,ja kyl renkaat voi vaihtaa tosin sm renkailla pärjää muussakin maastossa jotenkin.

        Gileran valmistusmaa on kyl italia.

        Cpi: -ruma
        -laiska
        -epäluotettava
        Gilera: -komee
        -pirtee
        -luotettava


      • Mopoa ostamassa95
        samurai69 kirjoitti:

        Gileran valmistusmaa on kyl italia.

        Cpi: -ruma
        -laiska
        -epäluotettava
        Gilera: -komee
        -pirtee
        -luotettava

        Mutta, nyt oon iskeny silmäni myös Gas gas ec rookie sm mopoon, näyttää hyvältä, mut myydäänkö niitä vielä uusina ?


      • gsergawgreyh
        samurai69 kirjoitti:

        Gileran valmistusmaa on kyl italia.

        Cpi: -ruma
        -laiska
        -epäluotettava
        Gilera: -komee
        -pirtee
        -luotettava

        Gilera kootaan ja valmistetaan espanjassa....yhtiö vain on italiasta.


      • grgaserg
        Mopoa ostamassa95 kirjoitti:

        Mutta, nyt oon iskeny silmäni myös Gas gas ec rookie sm mopoon, näyttää hyvältä, mut myydäänkö niitä vielä uusina ?

        Se on kanssa hyvä mopo mutta tietääkseni niitä ei myydä uusina.


      • Mopoa ostamassa95
        grgaserg kirjoitti:

        Se on kanssa hyvä mopo mutta tietääkseni niitä ei myydä uusina.

        MBK X-Limit ? Eikös sitä myydä uutena ainaki jossai ?


      • asfsdf
        samurai69 kirjoitti:

        Gileran valmistusmaa on kyl italia.

        Cpi: -ruma
        -laiska
        -epäluotettava
        Gilera: -komee
        -pirtee
        -luotettava

        gileran valmistus maa on espanja vitun pälli!


      • Mopoa ostamassa95
        asfsdf kirjoitti:

        gileran valmistus maa on espanja vitun pälli!

        Nyt oon katellu tota aprilia sx racingii, ja se vaikuttaa ihan loistavalta, mitä mieltä te ootte, onko luotettava yms.. ?


      • sdfjgosdjg
        Mopoa ostamassa95 kirjoitti:

        Kiitos vastauksista, mut kumman sit otan rcr vai smt, ku aattelin ihan kaupunkiajoon niiku koulumatkoi ja tällee kaupaskäyntii, mut sit kans aattelin käydä sil mun mökillä kavereittenkaa, joka on forssassa, tammelassa, no ekaks kysyn että, pääseekö sinne ajamaan mopolla, niin, ettei mee moottoriteeitä ?, ja tokaks, että jos ostan vaikka smt, ni voinko vaihtaa siihen sit tarpeentullen crossi nappularenkaat ? et onko takahaarukassa mitään kokoeroa tai jousituksessa ?

        SMT:n istumakorkeus on n.85cm ja RCR:n n.89cm
        Itellä on RCR 09


      • ps. järki
        Mopoa ostamassa95 kirjoitti:

        Kiitos vastauksista, mut kumman sit otan rcr vai smt, ku aattelin ihan kaupunkiajoon niiku koulumatkoi ja tällee kaupaskäyntii, mut sit kans aattelin käydä sil mun mökillä kavereittenkaa, joka on forssassa, tammelassa, no ekaks kysyn että, pääseekö sinne ajamaan mopolla, niin, ettei mee moottoriteeitä ?, ja tokaks, että jos ostan vaikka smt, ni voinko vaihtaa siihen sit tarpeentullen crossi nappularenkaat ? et onko takahaarukassa mitään kokoeroa tai jousituksessa ?

        ei vitun pääli saatanan uus avuton yritä ottaa ite jostain ees selvää.


      • katuvine69
        samurai69 kirjoitti:

        Gileran valmistusmaa on kyl italia.

        Cpi: -ruma
        -laiska
        -epäluotettava
        Gilera: -komee
        -pirtee
        -luotettava

        Suurimmassa osassa Gileroita on Derbin tekniikka, vähän niinku sanois Benelliä italiaanoks vaikka se on Keeway eri paketissa :b


    • dffdfdf

      osta se gas gas vaikka onkin käytetty! on kaikista luotettavin.. jos et sitä niin osta se gilera SMT tai derbi X-treme... elä osta MBK tai DT eläkä kuvittele ostavas peugeot XPS! :)

      • Motard

        Aprilia on laatumerkki,en epärois ostaa :).


      • homooo
        Motard kirjoitti:

        Aprilia on laatumerkki,en epärois ostaa :).

        itse ostaisin Riejun


      • RieskaForEvah
        homooo kirjoitti:

        itse ostaisin Riejun

        Osa Rieju voimapesä, korjaa sitä koko kesä! Jos työntää jaksat ahkerasti, saatat päästä lappiin asti!!


      • Mopoa ostamassa95
        RieskaForEvah kirjoitti:

        Osa Rieju voimapesä, korjaa sitä koko kesä! Jos työntää jaksat ahkerasti, saatat päästä lappiin asti!!

        tutkii tota riejuuki, ja sitte tehä vähä johtopäätöksiä noista kaikista


      • 1234h
        Mopoa ostamassa95 kirjoitti:

        tutkii tota riejuuki, ja sitte tehä vähä johtopäätöksiä noista kaikista

        Laatumerkeistä kannattaa kattoo.


      • OSTA
        Mopoa ostamassa95 kirjoitti:

        tutkii tota riejuuki, ja sitte tehä vähä johtopäätöksiä noista kaikista

        OSTA PANTERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA eli kinroad xt py50

        8DDDDD


      • Mopoa Ostamassa95
        OSTA kirjoitti:

        OSTA PANTERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA eli kinroad xt py50

        8DDDDD

        en kyl kinkkuihi niinkää luottais, mut nyt oon päättäny, viimenen päätös, Rieju Mrt Pro Enduro 50, se on se oikea


      • Dt-tuleetäskuus95
        Mopoa Ostamassa95 kirjoitti:

        en kyl kinkkuihi niinkää luottais, mut nyt oon päättäny, viimenen päätös, Rieju Mrt Pro Enduro 50, se on se oikea

        Kannattaa käydä sitä dt kii kattoo.. Äläkä välttämättä kuuntele kaikkee mitä nää sanoo mut onnee sille moponhankinnalle.


      • Op
        homooo kirjoitti:

        itse ostaisin Riejun

        Siks en ihmettelekkää tot sun nimimerkkii :D


    • Late =)

      CPI on myös laatu peli!! se kestää!!!ainakin näitten tieto lähteitten mukaa mitä mä tiedän!!CPi valmistetaan ihan itävallassa ja taiwanissa...eikä missään vitun unkarissa niinkun tää yks munapää väittää...(mistä se senkin vetäs...)oikeestaan cpi on just hienompi kun gilera...ainakin tää uusin gileran malli verrattuna uusimpaa cpin mallii...cpi on helppo virittää...eikä se ainakaa lahoo käsii!! oikeestaa aika kestävä =)=) eikä se oo kyllä kalliskaa niiku tää yks tääl väittää...ite ostan 2200 =)) 2009 malli !!uus =)

    • RIEJUMRT50

      Rieju MRT 50 on kyl hyvä! kannatan...

      CPI - frendeillä ollu paskana kaikil ketkä omistaa ; ei kannata

      RIEJU!

      • lol1234567890

        vitu pällit gilerat on iha vitu rumia ja muutenkin ei kuljekkaan mihinkään,
        kaveril on leras 90cc ja mul itelkin on cpi sm proossa 90cc pytty niin mun cepa menee 45 kovempaa


      • lol12345
        lol1234567890 kirjoitti:

        vitu pällit gilerat on iha vitu rumia ja muutenkin ei kuljekkaan mihinkään,
        kaveril on leras 90cc ja mul itelkin on cpi sm proossa 90cc pytty niin mun cepa menee 45 kovempaa

        ja muutenkin kaikki mopot jossa on minarellin am6 kone on paljon laadukkaampia


    • Mopox kuitenkin
    • Xxxlldinalö

      Voi apinat gileralla ei tee mtn yhtä tyhjän kanssa

      • tässä on teille totuus

        voi vitun vittu... sanon tän nyt niille jotka tätä keskustelua myöhemmin lukevat: cpi on täyttä paskaa. derbi on hyvä ja kestävä kunhan olet heti uutena oston jälkeen asentanut sähköt uudelleen, koska tehtaalla niitä ei kunnolla asenneta. muuten sinulla on erittäin suuret mahdollisuudet että sähköt paskoo. gilera taas on hyvä ja kestävä mopo, helppo virittää (saat kulkemaan yli 70km/h vain holkin poistolla ja suuttimen vaihdolla.) lisäksi se kestää ja vakiona tankillisella voi kulkea jopa 240 km!!! se on myös pieni, joten sopii myös pienillekkin ihmisille. yamaha on muuten erinomainen, mutta syö tulppia kuin sorsa pullaa. aprilakin on hyvä, mutta vakiona yksi laiskimmista. pösö xps on myös hyvä, enkä ole kuullut että tutuillani olisi ilmennyt mitään ongelmia... rieju taas ei kestä mitään ellet huolla jatkuvasti. mutta joka pojan unelma mopoja ovat (ainakin) beta, tai ch racing. jos kuitenkin olet lyhyt ja pienellä budjetilla niinkuin minä, osta gilera. juu olen puhunut xD


    • 420kjhd

      mun cpi menee 106kmh

    • 420kjhd

      ja ei oo muita onkelmia ku sähköt

    • Majesteeeetti

      Kilera on paras! T: majesteetti
      Ja mitsu!

    • EihäTäsOllaKu7vMyöhässä

      Miks kukaa ikinä haluis ostaa kiinalaisen minarellin kopio koneella olevan mopon? :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe