mistä nosto-ovet talliin?

jack

Mistä löydän lämpöeristetyt nosto-ovet talliin?Tai siis mitkä kannattais ostaa?

20

15535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -L-

      Noita ainakin on paljon asenneltu eri puolille. Itsellekin olen laittamassa moisia. Kokemusta ei ole muuta kuin naapureilta kuultua, eivät ainakaa ole haukkuneet.

      http://www.vavino.fi/noviatrw.html

      Yhteystiedoista löytyy jälleenmyyjiä.

      • project

        Hankin juuri 3m leveänä uretaanitäytteisen, hyvä laatu ja hinta ratkaisivat.


      • TURNERnassau
        project kirjoitti:

        Hankin juuri 3m leveänä uretaanitäytteisen, hyvä laatu ja hinta ratkaisivat.

        mainostaa keskustelupalstalla ovia kun ei muuten mene kaupan. Turnerin ovet ihan paskoja. Vaijerit ei pysy paikallaan ja ovet pitää rumaa ääntä liikkuessaan. Rullia vaihdetaan jatkuvasti. Huolto kallis ja ei niin ammattimainenkaan.


    • Heini

      Meillä toimii ainakin hyvin (kaukosäädin-avaus) ja hinta oli sopiva.

    • oven ostaja
      • ars73

        Meille hommattiin turnerin ovet ja näin puoli vuotta asennuksesta täytyy sanoa että olen todella pettynyt. Hinta oli pikkasen kilpailijoita kovempi joten ajattelin että näin on myös laatu, mutta nyt mielestäni lämmöneristyskyky ei ole ihan sitä luokkaa mitä luvattiin.


    • nosto-oviko

      Miten lie nuo ovet sitten pysyneet seinällä, mutta jos ostopaikkoja katsotaan, niin kyllä myyjät näkyy olevan aktiivisiä kehumaan täällä omia tuotteitaan. Tuotteet saattaapi olla hyvi, mutta onko muita paikkoja mistä saa samat ovet? herää kysymys onko hinta laatu suhde kohdallaan? ja jos sapi samaa ovia joltakin edullisemmin, kyllä kannattaa kilpailuttaa, molemmat myyjät näyttää myyvän samaa R... ovia. Laatu ei varmaan parane kummallakaan, hinnassa voi olla eroa.

      • Vaikeata oli löytää

        Meille tuli pitkän jahkailun jälkeen Sevimon Oy n toimittamat ovet. Kaverit selkeesti ovat kiinnostuneet asiakkaistaan. Ovat muuten puuseppätaitoisia kavereita tekivät koko talon ikkunasmyygit ja aakkospäädyn valmiiksi samalla käynnillä, lisäveloituksella tietysti tuntiveloitus ehkä ei ollut markkinoiden halvin timpuripuolella mutta homma kävi nopeasti ja jälki oli huippua. Loppuhinta ei ollut paha, luultavasti halvempi kun jos joku halpa porukka olisi tullut seisoskelemaan pihalle halvalla tuntihinnalla.

        Löysin nämä kaverit tuttavan kautta kun hän asensi itse ovensa ja ei sitten saannut toimimaan, Sevimon kaveri tuli paikalle ja auttoi kaveria joka ei ollut asennusohjeesta ymmärtännyt jonkun jutun, ei kaikki ole syntyneet ruuvari kädessä.
        Itsehän päätätte mitä ostatte mutta itse voin ainakin suositella tätä porukkaa.
        http://www.sevimon.fi/autotallinovet.php
        Hyvää jatkoa kaikille.


      • seksi seppo
        Vaikeata oli löytää kirjoitti:

        Meille tuli pitkän jahkailun jälkeen Sevimon Oy n toimittamat ovet. Kaverit selkeesti ovat kiinnostuneet asiakkaistaan. Ovat muuten puuseppätaitoisia kavereita tekivät koko talon ikkunasmyygit ja aakkospäädyn valmiiksi samalla käynnillä, lisäveloituksella tietysti tuntiveloitus ehkä ei ollut markkinoiden halvin timpuripuolella mutta homma kävi nopeasti ja jälki oli huippua. Loppuhinta ei ollut paha, luultavasti halvempi kun jos joku halpa porukka olisi tullut seisoskelemaan pihalle halvalla tuntihinnalla.

        Löysin nämä kaverit tuttavan kautta kun hän asensi itse ovensa ja ei sitten saannut toimimaan, Sevimon kaveri tuli paikalle ja auttoi kaveria joka ei ollut asennusohjeesta ymmärtännyt jonkun jutun, ei kaikki ole syntyneet ruuvari kädessä.
        Itsehän päätätte mitä ostatte mutta itse voin ainakin suositella tätä porukkaa.
        http://www.sevimon.fi/autotallinovet.php
        Hyvää jatkoa kaikille.

        kaikki vaan kehuu et hinta laatu suhde.... mikä on sit halpa nosto ovi(autotalli)? ilman automatiikkaa???

        200? 300? 400? 500? 600? 700? 1000?


      • Itse päätät
        seksi seppo kirjoitti:

        kaikki vaan kehuu et hinta laatu suhde.... mikä on sit halpa nosto ovi(autotalli)? ilman automatiikkaa???

        200? 300? 400? 500? 600? 700? 1000?

        Mikä nyt sit on halpa, laadukkaan nosto-oven saa Alk.n. 600-1000eur ilman nostinta.
        Kiinalaisia ovia saa n 500eur nostimen kanssa mutta en suosittele.
        Voi toimia mutta epäilen, käyttävät muoviosia ja särkyvät kuulemma kovalla pakkasella ja ei kestä kulutusta.


      • JERPPUU
        seksi seppo kirjoitti:

        kaikki vaan kehuu et hinta laatu suhde.... mikä on sit halpa nosto ovi(autotalli)? ilman automatiikkaa???

        200? 300? 400? 500? 600? 700? 1000?

        K-raudasta nosto oven,merkki tais olla turner.Lamellit läpejään jotain 40mm paksuja.Hinta 400€.
        Hyvin on pitäny pakkasen loitolla.Yleensä jos ei ovi toimi kunnolla niin vika asennuksessa.


    • teppo1111111

      Renecom edustaja kävi lipevästi edustamassa oveaan ja lupasi 3-5vko toimitusaikaa. Juuri selvisi, että menee ainakin 3viikkoa pitkäksi. Onneksi tulen perumaan tilaukseni ja myyjä oppii tavoille, myyköön mitä voi toteutttaa.

    • Vaihtaja1

      Omani hankin täältä. www.doormaster.fi Hinta jäi sen verran crawfordin ja turnerin tarjouksia halvemmaksi. Hyvä laatuvaikutelma jäi minulle tuotteesta ja palvelusta.

      Mukava käyttää tallia kun saa ovet auki nappia painamalla. (ennen pariovet)

    • Todella pettynyt..

      Onks kenelläkään kokemusta JSP-HOUSE ovista????
      Esim ns. "TAKUU"
      Ei ole vielä ilon päivää nähty, vaikka ostohetkellä kaikki oli niin selvää ja varmaa.

    • En tiedä minne muualle laittaa tän postauksen, ei oikein löytyny mikään muu sopiva. Ollaan tultu siihen pisteeseen että nyt on melkein kaikki ovet asennettu koko taloon ostettiin tuolta www.mattiovi.fi yritykselät. Nyt on enään jäljellä toi autotallin ovi. Sain onneksi täältä hyvät vinkit. Kiitos :)

    • Tpsjk

      Laitoin puoli vuotta sitten Saksalaisen Hörmannin nosto-oven. Kallis oli mutta en viitsinyt pilata uutta rakennusta millään kiinalaisella joka voi uutena toimia mutta ei varmasti pitkän päälle toimi yhtä hyvin. maksoi noin 1500 €. Asennusohjeet oli pelkästään kuvalliset mutta pienellä miettimisellä onnistui hyvin eli ei kannata hosua jos itse asentaa. Säästöä siitä noin 200 €.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19481
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      96
      3825
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2296
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      1993
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      301
      1702
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1402
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1385
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1197
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      245
      1103
    Aihe