KOKEMUKSIA http://www.lightinthebox.com :sta!!!!

Heippa hei!

Olisin halukas kuulemaan jos jollakin on kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta :)
Meillä häät heinäkuun alussa ja puku vielä ostamatta.
Nuo kyseisen kaupan puvut ovat mielettömän ihania mutta en uskaltaisi ihan "noin vaan" mennä verkkokaupasta tilaamaan, varsinkin kun kaikki on englanniksi.
Odottelen innokkaasti vastauksia! :)
Ilmianna
Jaa

81 Vastausta



Moi,

Vähän minäkin mietin että uskallanko tilata, mutta tilasin kuitenkin kun näin siellä niin ihanan puvun minkä halusin eikä ollut kallis. Kokemukseni tästä verkkokaupasta oli positiivinen. Pukuni saapui kuukaudessa ja vielä kotiovelle asti.
Ilmianna
Jaa
Itse oln miettinyt tuota samaa. Oma englanninkielen taito ei vaan riitä tilaamiseen ja siksi hieman jänistänkin sitä. Siellä oli aivan ihania pukuja ja kenkiäkin tosi edullisesti. Odottelen myös innolla kokemuksia ja laitan tänne sit palutetta jos uskallan tilata jotain :)
Ilmianna
Jaa
Tilasin sieltä viime tipassa (reilu kk ennen) juhlamekon häihin. En siis ollut morsian vaan ihan vieras. Teetätin itselle omien mittojen mukaisen puvun ja sieltä tuli täydellisesti istuva mekko.

Itse kyllä uskaltaisin sieltä tilata jos omat häät olisivat kyseessä. Harmillista, että en tiennyt yrityksen olemassaoloa silloin, kun itse avioiduin.

Koska milloinkaan ei voi olla 100% varma oikeasta koosta, niin suosittelisin kuitenkin varaamaan aikaa mahdollisiin pieniin korjaustöihin (lyhennys, kaventaminen jne) jos sattuu, että puku ei ihan täysin sovikaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hei mekontilaaja, millä olet maksanut sinun ostoksia? oliko se luotettava?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9957481#comment-50588217

Tuossa minun tuoreita kokemuksiani nettikaupasta tilaamisesta, tosin kauppa eri! :)
Ilmianna
Jaa
Löysinpäs ketjun jossa varoittaa tuosta lightintheboxista. Minä perään rahojani vieläkin. Pukuni oli liian lyhyt, muuten kaunis. Helmet olivat löyhästi kiinni, postitin puvun takaisin kera kourallinen helmiä poimittuna kouraan! Ja arvatkaa vain kuka maksoi lähetyksen takaisin.
Ilmianna
Jaa
Ostin ko. postimyynnistä vatsatanssivaatteita ja ne kyllä tulivat aikoinaan ja olivat oikein hyviä hintaansa nähden (housut, hihakkeet ja kolikkovyö yht. 40 euroa kuljetuksineen). UPS parcel Service toi kotiovelle saakka, soittivat vaan päivällä, että mihin aikaan olen kotona. Maksu hoitui PayPal-vierastilin kautta.

Tilauksen vastaanoton jälkeen sain kaikesta tilaukseeni liittyvästä aina ilmoituksen sähköpostiin: koska käsitelty, koska toimitettu jne. eli olin koko ajan kartalla, että missä mennään.

Minulla on kyllä varsin hyvä kokemus, tosin, ostos oli pieni ja eihän nuo tanssikamat nyt ihan hääpukuun ole verrattavissa. Mutta noin arki/jumppakamojen tilaamiseen ilmeisen hyvä mesta!
Ilmianna
Jaa
Noihin toimitusaikoihin senverran huomautettavaa, että nopeimmillaankin ryjät tulee 2-3 vkon kuluttua..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Höpö höpö, olen tilannut vaatteita ja elektroniikkaa. Tuotteet aina kotiovella 3-4 päivässä UPS:n toimittamana.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No huh huh! Ostin ihan kylmiltään LightInTheBox'sta tabletin kynän ja tablettisuojan. Toimitettiin tosi nopeaan ja yllärinä tablettisuojassa oli upotettuna näppis. Erittäin tyytyväinen ja onnellinen ostoksestani! 165 ecua maksaneessa tabletissani on Andoid 4.1.1, HDMI, USB 3G, kamera x 2, prosessori 1.66 GHz, T-Flas/SD, 16 GB/32 GB, Wi-Fi jne-jne... Yllärinä leikkiessäni koneella se puhuukin vielä kanssani: Sanon Google - ja Google ilmaantuu... TÄYDELLINEN. Tullimaksunkin jälkeen näillä ominaisuuksilla jäin rankasti plussalle! Yrittäkääpä samaa Suomessa näillä ominaisuuksilla...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
paljonko tullimaksut oli?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
=kyssäri kirjoitti:
paljonko tullimaksut oli?
Itsellä $160 maksaneella kyynärnoja-dvd:llä Tullaus Alv UPS:n hoitamana 38 eur...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Rupes kiinnostamaan ostamasi tabletti. Mikä merkki ja mikä tuumakoko?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Itse tilasin noin vuosi sitten parit kengät, boleron ja solmittavan satiinivyön light in the boxista. TIlauksen perusteella voisin sanoa, että tuotteiden laatu vaihteli erittäin paljon. Satiinivyö on erittäin hyvälaatuinen ja kauniisti ommeltu, voisin tilata uudelleenkin. Kengät olivat yhtä ihania kuin kuvissa, mutta toinen pari oli liian pieni vaikka yleisesti tilaamani koko olikin. Tämän kenkäparin laitoin kaverille eteenpäin. Toiset kengät sitten olivatkin aivan täydelliset! Eniten petyin kuitenkin tuohon boleroon. Niin huonosti istuvaa vaatetta en ole ennen tavannut! Se on kuin olisi suunniteltu jollekin Quasimodolle, selässä pitäisi olla kunnon kyttyrä että bolero istuisi. Tähän olin tosi pettynyt :( Tuolla vaatekaapissa se bolero on edelleen, kun en palauttaakaan viitsinyt. Ja itselleni tuli vielä nuo tullimaksut aika yllätyksenä... eli hinta ei niiden jälkeen niin kauhean edullinen ollutkaan. En kyllä ehkä tilaisi toiste, jos ei jotain aivan vastustamatonta tulisi vastaan!
Ilmianna
Jaa
Älkää hyvät ihmiset ostako yhtään mitään kyseisestä firmasta! Tilasin puvun. Se ei tullut ajoissa, joten jouduin ostamaan päivää ennen juhlia toisen puvun. Tämä tilaamani juhlapuku tuli kylläkin samana päivänä, mutta olin jo toisella paikkakunnalla....viisi viikkoa meni, se nyt ei ole paha aika, mutta liian pitkä aika siihen nähden mitä lupasivat.

Ongelma ei ollut niinkään toimitus, vaan se, että puku oli täysin sopimaton. Olen hoikka, joten tässä ei nyt ole kyse liian pienestä puvusta (sitäpaitsi tilasin sen tarkalleen omilla mitoillani). Puku oli näennäisesti sopiva, mutta malliltaan täysin sopimaton. Se ei pysy hartioilla koska on selkeästi tehty erittäin harteikkaille ihmisille. Olkaimet menevät yli kymmenen senttiä yli omien hartioitteni, puku on kauhean näköinen päällä. Sitä ei voi pitää. Rintojen kohdalta hyvä ja siitä alapäin, mutta hartioitten leveyttä ei siinä ollenkaan kysyttykään.

Kyllä kirosin. Tarjosivat sellaista vaihtoehtoa, että maksaisivat 30 prosenttia puvun hinnasta takaisin, mikäli korjautan ja pidän sen. Eihän tässä muutakaan vaihtoehtoa ole. Mutta siitä pidän huolen, että mahdollisimman moni kuulee, ettei kannata tilata ainakaan yli sadan euron pukua tuolta. Tietenkin kannattaa mielummin teetättää lähiseudulla, johon pääsee sovittamaan ja jos maksaakin hieman enemmän niin se raha ei mene hukkaan. Tässä meni nyt hukkaan parisataa euroa. Oppirahat on elämässä maksettava, näin se on.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Minäkin pettynyt. Rahoja ei nähtävästi saa takaisin enkä tilattua tuotetta. Monesti ottanut jo yhteyttä kyseiseen firmaan ja he jopa löysivät tilausnumeroni. Ensimmäisellä kerralla tilaukseni meni nappiin ja olin tyytyväinen. Toisella kerralla....kuten aiemmin kirjoitin. Tarkoitus kai onkin että asiakkaat ovat ensimmäisen ostoksen jälkeen tyytyväisiä...toisella kolmannella kerralla menetät vaan rahasi.-ei ikinä enää netistä ostoksia,tunnetut suomalaiset myyntiketjut ihan eriasia-
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kuinka tyhmä täytyy olla laittaakseen yli 100 euroa kiinalaiseen tehtaaseen josta ei voi olla varma mitä sieltä paketista tulee?

"Tämä tilaamani juhlapuku tuli kylläkin samana päivänä, mutta olin jo toisella paikkakunnalla....viisi viikkoa meni, se nyt ei ole paha aika, mutta liian pitkä aika siihen nähden mitä lupasivat" niin siis toimituksessa 2 vikkoa ja siinä että hait sen niin 3 viikkoa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kannattaa googlata se nimi englanniksi., niin löytyy palaute.
Ilmianna
Jaa
Erittäin huonoja kokemuksia. tilasin pyöräilykengät kokoa 43 ja sain kengät kokoa 38!!! Olen yrittänyt heiltä saada selvyyttä siitä, miten palautan virheellisen lähtyksen takaisin heidän kustannuksellaan mutta vtkuttavat asiaa puoleen tai toiseen. Olen ilmottanut, että peruutan koko tilauksen. Onneksi maksoin luottokortilla, joten en menetä rahojani. Tavarat muuten tulevat Kiinasta, joten joudut maksamaan tuontitullin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
ai minkä tullin? tilattu 4 kertaa vaikka ja mitä ei kertaakaan ongelmia. ei tullia tai ylimääräsiä hintoja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
järki käteen kirjoitti:
ai minkä tullin? tilattu 4 kertaa vaikka ja mitä ei kertaakaan ongelmia. ei tullia tai ylimääräsiä hintoja.
jos tuotteen arvo ylittää 22 € niin menee ainakin ALV.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
LightInTheBox ei vastaa myymistään tuotteista lupauksista huolimatta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tota noin..Uskaltaisin väittää että melkein kaikki niiden vaatteet löytyy myös Ebaysta vähintään puolet halvemmalla. Monet mekot mitä Lightinthebox myy voi maksaa esim 20-100e ja Ebayssa samat mekot 6-25e. Esimerkkinä eräs katsomani mekko maksaa lightintheboxissa 43e, ebayssa 12e ilmaisilla postikuluilla...:) Kannattaa siis tilata Ebaysta, koska ne on samoja tuotteita, tulee Kiinasta myös ja samalla ellei hieman nopeammalla toimitusajalla. Tollaiset firmat menestyy juurikin sillä ettei moni tiedä, että jostain saisi halvemmalla täysin samat tuotteet..
Ilmianna
Jaa
mitä ne tullimaksut maksaa ? :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Itse tilasin tässä vähän ennen joulua LightInTheBoxista cosplay -peruukin. Peruukki itsessään maksoi n. 11€, ja kotiovelle toimitettuna postikulua tuli reilut 13€. Erittäin nopea toimitus, pakettini tuli alle viikossa. Ihan hyvä kokemus jäi, tulee luultavasti tilattua uudestaankin tuolta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kokemuksia LitB:sta kirjoitti:
Itse tilasin tässä vähän ennen joulua LightInTheBoxista cosplay -peruukin. Peruukki itsessään maksoi n. 11€, ja kotiovelle toimitettuna postikulua tuli reilut 13€. Erittäin nopea toimitus, pakettini tuli alle viikossa. Ihan hyvä kokemus jäi, tulee luultavasti tilattua uudestaankin tuolta.
älä ihmeessä tilaa kts halpavoiollakallista
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
riippuu paketin koosta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tilasin sieltä kaksi kattokruunua 5.10. ja maksoin erikseen 54,08 € nopeasta, 6-8 päivän toimituksesta sekä vajaat 8 € vakuutusta..

Toinen valaisin tuli 32 päivää, ja toinen 35 päivää tilauksesta. Lisäksi ne tulivat tullin kautta enkä saanut niitä pois ennen kuin maksoin yli 105 € tulli/alv:a. Kamala pettynyt kun heillä lukee että sama hinta joka puolelle maailmaa.

Olen lähettänyt useita viestejä mutta vastausta ei ole tullut. Mielestäni tulli/alv ei kuulu asiakkaalle jos sitä ei missään ilmoiteta. Mutta tappele nyt sitten kiinalaisia vastaan...

Aikaisemmin olin tilannut vain jotain kynsisälää ja sen vuoksi uskoin että on ihan luotettava firma kun kaikki toimi nopeasti. Kyse olikin alle 22 €:n toimituksista jotka eivät jääkään tulliin makaamaan.

Lisäksi mieheni huomasi heti että valaisimien johdotus on tehty ihan ohuesta johdosta, joka tuskin käy Suomessa käytettäväksi eli joudun teettämään johdotukset ja asennukset uudelleen.

Kalliit siis tulee kattokruunuista. Lähtöhinta 320 € ja nyt ollaan jo jossain 600 €:ssa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
"Lisäksi mieheni huomasi heti että valaisimien johdotus on tehty ihan ohuesta johdosta, joka tuskin käy Suomessa käytettäväksi eli joudun teettämään johdotukset ja asennukset uudelleen. " anteeks mitäköhän luin... JOHDOTUS LIIAN OHUTTA? siis vittu jos ei miellytä niin ei oo pakko tilata. ja hei kukaan ei pakottanu sua hakemaan niittä kattokruunuja sieltä tullista. ja laskeppa paljon ois hinnaks tullu jos oisit jostai 200km päästä suomesta hakenu? veikkaan että ovat sen 600euroa/kpl bensat
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tullimaksut kuuluu asiakkaalle, ja se varmasti jossain siellä pienellä lukeekin, koska eihän myyjä maassa x voi olla velvollinen tarkistamaan jokaisen myyntimaansa tullit yms. Tuo tullimaksu tieto löytyy niin helposti, että seko on itse syyllinen siihen.

Mutta mitä LitB:n tuotteiden laatuun tulee, niin en suosittele. Tilaisin sieltä kanvaasitaulusarjan ja se oli todella huonosti tehty ja ruma! Lapsikin tekisi paremman (tai lienekkö lapsi tehnyt). Ensinnäkin taulujen raamit olivat ihan vinksinvonksin ja osa rikki (nidottu vain kiinni). Maalausjälki oli myös kammottava, suttuja, suttujen piilotteluja ym. sekä todella amatöörimäinen sivellintekniikka. Valituksen jälkeen taisivat tarjota 10% hyvitystä. Palauttaminen olisi maksanut niin hirveästi, ettei siihen kannata lähteä.

Ei kannata noiden vaatteidenkaan suhteen ihastella niitä kuvia, ne on kopioitu suoraan jostain designer-talon kuvakokoelmista eli ei todellakaan vastaa heidän tuotettaan. Voi sieltä silti saada ihan kivan mekon.
Ilmianna
Jaa
kauanko tulee sellainen pieni paketti sieltä? kakkukoriste olisi mielessä, mutta, just kun oon lukenut että voi mennä kuukausi ennen kun se paketti saapuu, niin, perkele, uskallanko sitten ostaa sieltä?! :/
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
siinä menee se 14-30 päivää. useimmiten 14-16
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
voiko sieltä tilata laskulle?
tai maksaa visa electronilla?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Mun mielestä visa electron käy :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Aiempaa kokemusta kirjoitti:
Mun mielestä visa electron käy :)
Pystyykö pelkällä visalla maksaa jos ei ole yhdistänyt korttia nettiin ? Ja miten se maksu tapahtuu ?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tilasin itse kolme taskumattia kyseiseltä firmalta, valitsin halvimman toimituksen ja maksoin tilauksen visa electronilla. Paketti tuli postilaatikkooni 14 päivän jälkeen tilauksesta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Itse tilasin penkkareihin puvun, maksoin tullit ja postikulut ja puku oli kotiovella neljässä päivässä. pelkkää plussaa!
Ilmianna
Jaa
Attelin tilata rc vehkeitä ja attelin kysyy että paljon postikulut ja tulli maksu? Ja onks toi luotettava paikka
Ilmianna
Jaa
Tilasin viikko sitte vaatteita ja mukamastes vieläkin käsitellään pakettia. arvioitu saapumisaika viikonpäästä, saapanähä miten käy jos ei ole vielä etes lähetetty. Voisko joku neuvoo et miten sinne otetaa yhteyttä ku noista sivunselityksistä ei saa mitään selkoa...
Ilmianna
Jaa
Paljon olisi halpoja leivonta tuotteita, muotteja ym.. mutta tullit mietityttää. Tuleeko muutamien eurojen silikonemuoteista monien eurojen hintaisia. Kellään kokemusta leivonta juttujen tilaamisesta?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
ei mitään maksuja jos pidät ostoksen kokonaissumman pienenä. Eli n. 20 euroo voisit pitää rajana. Niitä tullilaskureita löytyy netistä jotka laskee sekä alv:n että tullin. Olen tilannut juuri keittiökamaa ja ottanut ihan muutaman per lähetys. Lähetyshän ei monessa tuotteessa maksa mitään, joten pienet erät ovat siten mahdollisia. Ainoo huonopuoli oli silicon muoteissa, ettei tullut mitää käyttöohjetta. Ilmeisesti ovat kuitenkin uuninkestäviä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Älkää koskaan tilatko tuolta mitään!! Sain sieltä väärän puvun postissa eivätkä lupauksesta huolimatta suostu enää ottamaan sitä takaisin!! Viesteihini ei enää vastata. Kaamea paikka!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Arvoisa asiakkaamme,

Pahoittelemme tätä ongelmaa ja myöhäistä vastausta. Olemme juuri liittyneet jäseneksi tänne. Voisitteko ystävällisesti lähettää tilausnumeronne, niin voimme selvittää, jos sittenkin saisitte palauttaa kyseisen väärän tuotteen.Toivottavasti voimme auttaa Teitä.

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
olisin ostamassa kauko ohjatavan helikopterin hinta 27e tuleeko paljonkin tullikuluja
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
no voi jumalauta teidän kanssa! kerrankin olis halpa kauppa joka yrittää tehdä parhaansa myydessään tuotteitta. ei ole mikään 5 tähden luxus puoti mistä tulee juuri täydelliset hääpuvut tai jotkut kattokruunut. ja onko se kaupan vika jos et lukenut että mukana tulee tullimaksut? ja hei tuo paikka on Kiinassa, ei ne paketit oo heti ovella
Ilmianna
Jaa
Itse tilasin viimeksi pikkusälää 16 eurolla. Kaikki tuli ja ihan oikein alle kuukaudessa, ilman posti- tai muitakaan kuluja.

Usean tuotteen tilaukset kannattaa yleensä tilata kaikki erikseen jos lähetyskulut 0e. Helpottaa tullimuodollisuuksia kun loppusumma ei ole niin iso.
Ilmianna
Jaa
mulla se roikku vielä jossain kiinassa...
Ilmianna
Jaa
Mä en saa mun visa electronia toimiin, eli en voi tilatakaan :( harmittaa suuresti.
Ilmianna
Jaa
Mä tilasin sieltä joululahjan mutsille .. meikkisettejä yms .. ja tilasin ne elokuussa ja joulukuussa ei viel näkyny mitää ja sit tammikuussa tuli joku tulli juttu ja en koskaa saanu niit himaa, vaik maksoin ja sen maksun .. en saanu rahoi takasin ..
Ku en osannu tehä sitä tulli juttuu mis ois pitäny maksaa lisää

kusetusta!! mut miniintheboxista tilasin kerran 10e ja ne tuli kahes kuukaudes perille..

ja se 30 e oli ne mitä maksoin niist mitkä ei tullu
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
9 VASTAUSTA:
Arvoisa asiakkaamme,

Olemme pahoillamme ongelmasta ja siitä Teille koituneesta vaivasta. Olisitteko ystävällinen ja tarkentaisitte ongelmaanne ja sen taustoja, niin voimme mahdollisesti vielä auttaa Teitä. Kiitos ymmärryksestä ja yhteistyöstä!

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
lightinthebox kirjoitti:
Arvoisa asiakkaamme,

Olemme pahoillamme ongelmasta ja siitä Teille koituneesta vaivasta. Olisitteko ystävällinen ja tarkentaisitte ongelmaanne ja sen taustoja, niin voimme mahdollisesti vielä auttaa Teitä. Kiitos ymmärryksestä ja yhteistyöstä!

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
Hei! Ostaisin teidän kaupasta puhelimen (cubot S308 5) Mistä maasta se tulisi?
Maksisiko tullimaksu kuinka paljon? Ole hyvä ja vastaa!!:) Ja voitko liittää asiakaspalvelut johonkin?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
CubotS3085 kirjoitti:
Hei! Ostaisin teidän kaupasta puhelimen (cubot S308 5) Mistä maasta se tulisi?
Maksisiko tullimaksu kuinka paljon? Ole hyvä ja vastaa!!:) Ja voitko liittää asiakaspalvelut johonkin?
Hei,

Tuotteemme valmistetaan Kiinassa ja toimitetaan Kiinasta, joten tilaukseenne saatta tulla tuotteesta riipuen ylimääräisiä tullimaksuja. Lisätietoja tullimaksuista löydätte sivulta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1256/a3362.html

Selvittääksenne tullimaksun suuruuden Teidän kannattaa käydä Suomen tullin verkkosivuilla sekä kysellä asiaa tulliviranomaisilta. Saatte todennäköisesti ajantasaistinta ja täsmällisintä tietoa sieltä.

Olkaa hyvä ja seuratkaa osoitteesta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1363/a3962.html löytyviä ohjeita tai lähettäkää yksityisviestiä meidän Facebook –sivullemme, mikäli haluatte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
lightinthebox kirjoitti:
Hei,

Tuotteemme valmistetaan Kiinassa ja toimitetaan Kiinasta, joten tilaukseenne saatta tulla tuotteesta riipuen ylimääräisiä tullimaksuja. Lisätietoja tullimaksuista löydätte sivulta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1256/a3362.html

Selvittääksenne tullimaksun suuruuden Teidän kannattaa käydä Suomen tullin verkkosivuilla sekä kysellä asiaa tulliviranomaisilta. Saatte todennäköisesti ajantasaistinta ja täsmällisintä tietoa sieltä.

Olkaa hyvä ja seuratkaa osoitteesta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1363/a3962.html löytyviä ohjeita tai lähettäkää yksityisviestiä meidän Facebook –sivullemme, mikäli haluatte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
Niinpä se halpa hinta sitten nousee mukavasti.... Ja näiden tulliasioiden takia toimitus viivästyy. Ja, kun näistä asioista ei kerrota mitään tilausvaiheessa...

Ei hirveen hyvä ostopaikka siis kyseessä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
lightinthebox kirjoitti:
Hei,

Tuotteemme valmistetaan Kiinassa ja toimitetaan Kiinasta, joten tilaukseenne saatta tulla tuotteesta riipuen ylimääräisiä tullimaksuja. Lisätietoja tullimaksuista löydätte sivulta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1256/a3362.html

Selvittääksenne tullimaksun suuruuden Teidän kannattaa käydä Suomen tullin verkkosivuilla sekä kysellä asiaa tulliviranomaisilta. Saatte todennäköisesti ajantasaistinta ja täsmällisintä tietoa sieltä.

Olkaa hyvä ja seuratkaa osoitteesta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1363/a3962.html löytyviä ohjeita tai lähettäkää yksityisviestiä meidän Facebook –sivullemme, mikäli haluatte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
Haluaisin tilata toppatakin.pitääkö minun tilata isompi koko kuin normaalisti suomesta ostaisin??Eli vastaako ko'ot suomen kokoja? Kiitos
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
lightinthebox kirjoitti:
Hei,

Tuotteemme valmistetaan Kiinassa ja toimitetaan Kiinasta, joten tilaukseenne saatta tulla tuotteesta riipuen ylimääräisiä tullimaksuja. Lisätietoja tullimaksuista löydätte sivulta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1256/a3362.html

Selvittääksenne tullimaksun suuruuden Teidän kannattaa käydä Suomen tullin verkkosivuilla sekä kysellä asiaa tulliviranomaisilta. Saatte todennäköisesti ajantasaistinta ja täsmällisintä tietoa sieltä.

Olkaa hyvä ja seuratkaa osoitteesta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1363/a3962.html löytyviä ohjeita tai lähettäkää yksityisviestiä meidän Facebook –sivullemme, mikäli haluatte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
Haluaisin tilata toppatakin.pitääkö minun tilata isompi koko kuin normaalisti suomesta ostaisin??Eli vastaako ko'ot suomen kokoja? Kiitos
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
lightinthebox kirjoitti:
Hei,

Tuotteemme valmistetaan Kiinassa ja toimitetaan Kiinasta, joten tilaukseenne saatta tulla tuotteesta riipuen ylimääräisiä tullimaksuja. Lisätietoja tullimaksuista löydätte sivulta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1256/a3362.html

Selvittääksenne tullimaksun suuruuden Teidän kannattaa käydä Suomen tullin verkkosivuilla sekä kysellä asiaa tulliviranomaisilta. Saatte todennäköisesti ajantasaistinta ja täsmällisintä tietoa sieltä.

Olkaa hyvä ja seuratkaa osoitteesta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1363/a3962.html löytyviä ohjeita tai lähettäkää yksityisviestiä meidän Facebook –sivullemme, mikäli haluatte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
Haluaisin tilata toppatakin.pitääkö minun tilata isompi koko kuin normaalisti suomesta ostaisin??Eli vastaako ko'ot suomen kokoja? Kiitos
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
toppatakki kirjoitti:
Haluaisin tilata toppatakin.pitääkö minun tilata isompi koko kuin normaalisti suomesta ostaisin??Eli vastaako ko'ot suomen kokoja? Kiitos
Tilasin toppatakin kokoa XXL ja se vastasi kokoa 40, joka on oma kokoni, täydellisesti. Koska olen tilannut Kiinasta aiemminkin, tiesin varautua siihen, että heidän kokonsa ovat pienempiä. Annetut mitat ovat vaatteen ulkomittoja. Lähetys tuli luvatussa ajassa DHL ekspressinä. Takki on erinomainen ja hyvin tehty.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
lightinthebox kirjoitti:
Hei,

Tuotteemme valmistetaan Kiinassa ja toimitetaan Kiinasta, joten tilaukseenne saatta tulla tuotteesta riipuen ylimääräisiä tullimaksuja. Lisätietoja tullimaksuista löydätte sivulta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1256/a3362.html

Selvittääksenne tullimaksun suuruuden Teidän kannattaa käydä Suomen tullin verkkosivuilla sekä kysellä asiaa tulliviranomaisilta. Saatte todennäköisesti ajantasaistinta ja täsmällisintä tietoa sieltä.

Olkaa hyvä ja seuratkaa osoitteesta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1363/a3962.html löytyviä ohjeita tai lähettäkää yksityisviestiä meidän Facebook –sivullemme, mikäli haluatte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
Kuinka kauan pienen tuotteen tuleminen kestää ja saapuvatko ne postiin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Heippa! Saako tilaukset maksettua laskulla mitenkään? Olisi kivoja tavaroita myytävänä, mutta en löytänyt selvää vastausta maksamiseen. KIITOS
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ei saa maksettua laskulla, kun tilaa ja siirtyy kassalle maksamaan ovat vaihtoehdot joko PayPal tai kortit (itse muistan niistä vain Visan ja Visa Electronin).

(Miten jokin kiinalainen firma muka mitään laskuja lähettelisi? Ei taida kuulua edes SEPA-alueeseen... :D :p )
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hei! Tilasin tuotteen jossa luki 24h toimitus ja maksettuani luki 3-5 päivän aikana. Maksoin kalliimman toimituksen mukaan. Saanko tuotteeni siis jo ensi viikolla??
Ilmianna
Jaa
Hyvä halpa kauppa.... halvalla ei ikinä saa priimaa.. muistakaa vaan ne tulli maksut ja et tilakaa isomman kokoiset vaatteet... made in china ja niitte mittojen mukaan...
(esim. mies jonka koko on s/m niin ostakaa L! kerran oli tuote loppu ja sain rahat takaisin 2-3 päivän päästä.
Ilmianna
Jaa
DHL hoitelee tulliasiaa tällä hetkellä, paketti tuli Kiinasta Suomeen kolmessa vuorokaudessa siis rahtina niin että on nyt tullissa Helsingissä.
Täältä löytyy ajantasaista tietoa tulleista: http://www.tulli.fi/fi/suomen_tulli/julkaisut_ja_esitteet/asiakasohjeet/ostaminen_ulkomailta/tiedostot/019_yksityish.pdf

Ja täällä osviittaa antava laskuri tulleihin. http://tullau.tuu.fi/

Nyt jännään onko kengät se mitä odotan ja koko onko oikea....
Ilmianna
Jaa
Eilen hain postista ekan korupaketin. Tilasin alle kympillä kullattuja zirkoniakoruja ja hiuslisäkkeitä yhdestä etusivun "pikatarjouksesta" tai mikä se nyt onkaan. Tullia ei siis kiinnostanut tällainen pikkutilaus ollenkaan. Käytin sitä hitainta mutta ilmaista kuljetusta. Hiuslisäkkeet tulivat kahdessa viikossa postiluukkuun, koruja jouduin odottamaan kuukauden verran. Huvitti hieman hakea paketti - iso pahvilaatikko, jonka sisällä pikkupusseissa kaksi kaulakorua ja yhdet korvikset.

Ilmaisrahti ei tosiaan ole kiireisille, ja itse tilaan vain jotain tuollaisia ei rikkoutuvia pikkujuttuja - mitään elektroniikkaa en todellakaan, enkä riskeeraisi rahojani kalliimpien ostosten kanssa. Komeita koruja kyllä ovat, ja hiuslisäkkeetkin vaikuttavat oikein laadukkailta (oli pakattu hyvin). Halvemmalla sai kuin suomalaisista tai muunmaalaisista kivijalkakaupoista.
Ilmianna
Jaa
En suosittele kyseistä kauppa paikkaa. Itse tilasin verkkokameran. Toimitus aika paljon luvattua pitempi ja sain rikkinäisen tuotteen. Yhteyden ottojeni jälkeen lupasivat selvitellä asiaa ja siihen se sitten jäikin.

Ensimmäinen ja viimeinen tilaus kyseiselta huijarilta.
Ilmianna
Jaa
Itse tilasin pariviikkoa sitten kyseisestä puljusta, vielä ei ole mitään kuulunut paitsi että toimitettu. Seurantakoodia ei löydä lähetysfirman sivuilta. Aiemmin puolivuotta sitten tilasin pienemmän paketin joka tuli kolmessa viikossa postilaatikkoon. Saas nähdä jääkö tämä isompi paketti jo tullin haaviin vaiko ei..

Tänään illasta tilasin myös toisesta kiinalaisesta puljusta kaksi eri pakettia, molemmissa parilla kympillä romua tulossa niin ei tarvitse pelätä tulleja (ilmaiset toimitukset niin voi tilata vaikka 10 pakettia kunhan arvo alle 22e/paketti). Kannattaa myös huomioida että myös lähetyskulut lasketaan tullissa ja niistä joudut myös maksamaan arvonlisäveron :)
Ilmianna
Jaa
Kuinka tuotteen palautus oikein onnistuu? Tilasin jakun ja liian pieni, joten takaisin vain, hassua, ettei kyseiselle tuotteelle edes ollut kokoa, eihän mikään voi olla yhdenkoon, siis jakku???? Vasta eka kerta, kun tilasin (taitaa jäädä viimeiseksikin). Kommunikointi työn takana!
Ilmianna
Jaa
Voisko ken,joka tietää MILLÄ osoitteella saa yhteyden tähän 'Loistokauppaan',
voisiko julkaista ohjeen,esim. s-postiosoitteen, joka toimii.
En ole sellaista tän puljun sivuita löytänyt.!?
Ilmianna
Jaa
Miks ihmeessä mä en saanu niitä mun 60e tilaamia tavaroita jos kerran muut on saanu eikä mitään moitteita. Eikä mitään informaatiookaa että ne nyt palautetaan kiinaan että sinne meni 60e !!
Ilmianna
Jaa
Hei! Tilasin lampun LIGHTLNTHEBOX. Tuote on kuvassa todella nätti, jäin lankaan kuvan perusteella. Mutta olisi lähikuvia, niin huomaa että työn jälki on todella karseaa. Kaikki lasi tavara on kuin puukolla veistetty. Pohja levy näyttää kiiltävältä kuvassa, oikeasti levy on ohkaista tumman harmaata seinä peltiä. Mikä on ihan kuprulla ja lasi koristeitten viimeistely on kuin 6 vuotiaan pikku lapsen piirtämä. Osa lasin reunoista on niin täynnä pieniä lohkeamia, että en viitsi koota lappua loppuun asti. Jatkan tuoteen kehumista vielä muissakin sivuissa. 190EUR ROSKAKORIIN, PALAUTUS MAKSAA MELKEIN SAMAN.
PS.SUOSITTELEN KAIKILLE
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hahahahahahahaha................ oot tyhmä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hyviä kokemuksia. Tilaukset tullu n. 3 viikossa, tilaillu seinätarroja, kynsihjuttuja ja muuta pientä. Mutta ihan tosi. Älkää tilatko lasitavaraa elektroniikkaa tai muuta rikkimenevää. Ja kai itsekkin tajuatte, että jos otatte yberhalvalla jonku mekon tai paidan niin saattaa juu olla vikaa. Ja se nyt on sanomattaki selvää että saattaa tullimaksu tulla. Innolla odottelen tilausta jonka pitäisi olla matkalla :)
Ilmianna
Jaa
Huijarikauppa: tilasin noin 50 eurolla, saadakseni toimituksen luvatussa muutamassa päivässä. Nyt tilaukseni kohdalla lukee, että käsittely vie aikaa noin 25 päivää. Toimitusaikaa ei edes ilmoiteta, vaikka piti olla 3-4 päivää.
Sähköpostimainoksia tulee useampi päivässä. Niitä ei saa poikki, vaikka sieltä tulee postituksen lopettamisen hyväksymisilmoitus. Pitää ohjata posti jatkossa suoraan roskakoriin. Postia tulee myös miniinthebox:ista.
Ilmianna
Jaa
Tilasin joululahjoja ko. kaupasta 15 eurolla marraskuussa 2015. Toimitusaika oli 3 viikkoa ja maksoin laivakujetuksen mukaan. Ei ole vieläkään pakettia näkynyt. Otin yhteyttä ja lupasivat hoputtaa kuriiria. Josko tulisi äitienpäiväksi....
Ilmianna
Jaa
Muistakaa maksaa paypalin tai luottokortin kautta niin saatte rahanne takaisin! Pankkitilitä maksaessanne rahoja on turha oottaa takaisin!
Ilmianna
Jaa
Olen tilannut kaupasta 5 kertaa jotakin ja aina on tullut perille hienosti, mutta ei kannata tosiaan kiireellä tilata. Kerran olen kengät ostanut nopeimmalla toimitus tavalla ja tiesin niiden jäävän tulliin koska olivat niin kalliit. Annoin DHL hoitaa tullimaksujen käsitelyn. Laskun saatuani otin yhteyttä lightintheboxiin koska olin otanut tullimaksuvakuutuksen ja kas he hyvittävät tullimaksun minulle vaikka olin hyvin skeptinen asian suhteen mutta totta se on !Hienoa! Tykkään lighintheboxin valkoimasta kun sieltä löytyy ihan eri juttuja mitä suomen kivijalkakaupoista. Tilaan varmasti jatkossakin lisää heiltä ja enää en pelkäää ostaa yli 22€ (alle 22€ tuotteet ei jää tulliin) tuotteita koska tullimaksuvakuutuksen otettuani tiedän että saan rahani siitä takaisin. :) Antaisin kaupalle arvotähtiä 4/5. 1 tähti tipahtaa sen tähden että kerran ostamani todella edukas keittiöleikkuu setti oli ihan pilipali muovia, mutta toisaalta mitä voit odottaakaan jos se maksoi sen 5€.. :D Suosittelen lightintheboxia sellaisille asiakkaille ainakin joilla on pitkä pinna se tavara tulee kyllä mutta se kestää sieltä mantereen takaa vähän toisella tapaa kauemmin.
Ilmianna
Jaa
VAROKAA, jos joudutte palauttamaan tilauksenne esim. viallisena, niin saatte maksaa palautuskustannukset, koska yrityksellä ei ole postin kanssa sopimusta. Korvausten kanssa voi olla vaikeata. Minulle ei ainakaan tuottanut tulosta kahden kuukauden aikana.
Ilmianna
Jaa
Älkää missään nimessä ostako sieltä mitään!! Tietoni joutui heidän kautta vääriin käsiin kun ostin elektroniikkaa keväällä ja nyt on tehty epämääräisiä pankkikorttiostoksia jenkeissä...
Ilmianna
Jaa
Tässä oma kokemukseni Light In the Boxista:

27.7. tilasin mekon. Mekon hinta oli sivustolla 13,71 euroa. Maksusta tuli heti sähköpostiin kuitti, jossa lukee että mekko maksoi 13,99 USD, lisäksi veloitettiin 1,87 USD lähetys- ja vakuutuskuluja, yhteensä 15,86 USD. Luottokortilta oli mennyt 15,54 euroa. Vähän sekavaa on, että summat ovat välillä euroja ja välillä dollareita, mutta näin pienessä summassa se ei haitannut minua.

10.8. paketti saapui postiin, hain sen samana päivänä. Mekko oli pettymys: koko oli periaatteessa (leveyssuunnassa) oikea, ja vastasi netissä ilmoitettuja mittoja, mutta yläosa oli tosi lyhyt. Vyötärö asettui aivan liian korkealle, joten mekko ei pituussuunnassa istunut päälleni. Olen oikeastaan vähän lyhytselkäinen, joten se oli mitoitettu todella lyhyelle, kuten Aasiassa tuotetut vaatteet usein ovat. Nettisivulla ei ollut ilmoitettu mittaa olkasaumasta vyötärölle, joten sitä ei voinut mittataulukon perusteella tietää. Materiaaliksi ilmoitettiin nettisivuilla ”pääosin puuvilla”, mutta mekossa ei ollut minkäänlaisia materiaali- tai pesumerkintöjä. Arvioisin että materiaali oli pääosin tekokuitua. Sinänsä materiaali tuntui hyvältä ja sopi mekkoon, mutta hieman arveluttavaa on, ettei itse vaatteessa ollut kerrottu materiaalia ja pesuohjeita. Mekossa on sivussa vetoketju, joka oli ommeltu siten että ylipitkä vetoketju oli ommeltu sivusaumaan, ja vetoketjun ylijäävä osuus (n. 10 cm) oli jätetty sisäpuolelle ylimääräiseksi ”hännäksi”. Mekkoon kuului vyö, joka oli ihan rimpula ja todella tökerön ja halvan näköinen. Tein saman tien (10.8.) netissä palautuspyynnön.

11.8. sain sähköpostissa palautuslapun. Lähetin mekon takaisin samana päivänä. Pakkasin mekon siististi takaisin muovipussiin jossa se oli tullut, ja kiinnitin päälle palautuslaput ohjeen mukaan. Palautusosoite oli Puolassa. Tuotteiden palautus pitää maksaa itse, mutta onneksi paketista tuli niin pieni ja kevyt että (halvin mahdollinen) postimaksu oli vain n. 4 euroa. Kannattaa muistaa että mitä suuremman/painavamman tuotteen haluaa palauttaa, sitä kalliimpaa se on.
24.8. sain viestin että pakettini on saapunut palautuskeskukseen, ja saan rahat takaisin 7-25 päivän sisällä.

26.8. tililleni oli palautettu 13,71 euroa.

Mitä jäi käteen: Tilaus ja palautus toimi kohdallani moitteettomasti. Maksoin mekosta 15,54 euroa, josta sain takaisin 13,71 euroa (1,83 euroa lähetyskuluja ei palautettu). Lisäksi maksoin itse n. 4 euroa postikuja palautuksesta, joten yhteensä kärsin kokeilustani noin 6 euroa. Kalliimmassa tilauksessa olisi lisäksi saattanut olla tullimaksuja, mutta kohdallani niitä ei ollut. Mekko ei ollut minulle sopiva, mutta se riski on kai aina vaatteiden kohdalla. Jos mekko olisi sopinut, olisin voinut näin halvan mekon kohdalla ummistaa silmäni muille puutteille, sekä heivata ruman vyön roskiin. LIB lähettää minulle jatkuvasti sähköpostiin mainoksia, vaikka olen pyytänyt että ”poistakaa minut sähköpostilistaltanne”. Halpojahan ne on, mutta en usko että tilaan tästä nettikaupasta uudestaan.
Ilmianna
Jaa
Lisäyksenä edelliseen viestiini: Sen jälkeen kun olin saanut tuotteen palautettua ja rahat takaisin, kirjoitin LIB:iin tämän tuotteen kohdalle arvostelun, koska sitä pyydettiin. Arvosteluni oli negatiivinen, mainitsin mm. halvannäköisen vyön sekä sen että materiaali ei ole puuvillaa (ainakaan pääosin) vaikka tuotetiedoissa niin väitetään. Mainitsin myös että mekko ei yläosan lyhyydestä johtuen sopinut minulle. Kommenttini on poistettu tuotteen kohdalta. Sain sähköpostiin viestin jossa kerrotaan että "valitukseni" on vastaanotettu, ja olisin saanut antaa lisätietoja. En antanut. Päättelen tästä että vain 4-5 tähden positiiviset "Ihana!" -kommentit saavat jäädä, muut poistetaan. Tuotteella on 22 arvostelua, joista yhdessäkään ei ole kritiikkiä, ainoastaan hehkutusta ja kiitoksia ihanasta tuotteesta. Omasta mielestäni arvosteluni oli asiallinen, vaikkakin negatiivinen. Miksi negatiiviset arvostelut poistetaan?

Mekon tietoja tutkiessani huomasin muuten että mekon kohdalla lukee "30 päivän ilmainen palautus". Palautuksen postimaksun joutuu kuitenkin itse maksamaan, mihin olin kyllä varautunut, koska olin etukäteen lukenut muiden kokemuksia LIB:sta. Vaikka yritin oikein etsimällä etsiä, en löydä LIB:n sivuilta mainintaa että palautuksen kulut joutuu maksamaan itse. Miksi sitä ei voi siellä selvästi sanoa?

Tällaiset pienet asiat ärsyttää, ja saa ainakin minut sellaisiin aatoksiin, että tästä nettikaupasta en tilaa toiste.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

KOKEMUKSIA http://www.lightinthebox.com :sta!!!!

Heippa hei!

Olisin halukas kuulemaan jos jollakin on kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta :)
Meillä häät heinäkuun alussa ja puku vielä ostamatta.
Nuo kyseisen kaupan puvut ovat mielettömän ihania mutta en uskaltaisi ihan "noin vaan" mennä verkkokaupasta tilaamaan, varsinkin kun kaikki on englanniksi.
Odottelen innokkaasti vastauksia! :)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta