Leveälestiset pukukengät

Laua

Vähän on epätoivoista hommaa. Pitäisi löytää tyylikkäät pukukengät. Siis tyylikkäät= ei mitään naurettavia pappakenkiä. Olen muuten ihan normaalimitoissa oleva mies, mutta jalat ovat tuollaiset surkean leveät lättäjalat, joita pitää vielä erityisillä tukipohjallisilla tukea. Eli siis pitäisi olla päkiällä kunnolla leveyttä, joskus USAsta toin istuvat kengät, joissa leveys merkintänä oli EEEE, eli tosi leveä. Leveitä vapaa-ajan kävelykenkiä kyllä löytyy, mutta ohutpohjaisia pukukenkiä, kokoa 46, joissa olisi kunnolla leveyttä ei näytä olevan. Onko ainut ratkaisu ruveta teettämään?

11

1080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dikkeriduu

      Teetä Pekka Lahdella:

      www.bootfactory.fi

      Saat hyvät ja on vanhan ajan tyyliin kestävät. Varmaan kestää 15 vuotta päivittäisessä käytössä.

    • mittatilauksena

      Tilaa mittatilauksena Arabian ostarin suutari monofixistä. Siellä on laitteet jolla mitataan jalan pituus ja leveys ja tilaukseen Allen Edmondsin mallistosta juuri sopivan levyinen ja kokoinen kenkä haluamaansa mallia, väriä ja materiaalia (shell cordovan tai tavallinen vasikannahka). Hinnat ovat siellä edullisempia kuin esim. Brandos nettikaupassa, ja saa varmasti oikean koon.
      AE:n kaikkein formaaleimpia nahkapohjaisia pukukenkiä (musta Park Avenue) löytyy sieltä suoraan hyllystäkin paljon eri kokoja.

    • V.b.

      Ihan mukava asia. Mutta joka lättäjalalla ei oo ihan tommosiin massia.

    • halpahalleista

      Marketeissa ja tarjoustalossa myydään Mänty-Kengän pukukenkiä. Levein lesti mitä olen nähnyt, ja ovat ihan nahkavuorisia laatukenkiä 3 kympillä.

    • M.ALLI

      Jösses. Ne onkin niitä tyylin aatelia.

      • tyhjätaskun kengät

        Ne ovatkin pihistelijän (kuten nimim. v.b.) tyylisiä kenkiä.

        Mutta kyllä työttömätkin saavat sossusta niin paljon rahaa että hyvin voi ostaa vaikka AE:n kengät suutarilta. Shell cordovanina ne kestävät vähintään 30 vuotta hyväkuntoisina.


    • fromppa
    • ristioi

      Tässä myös yksi joka, omistaa kamalat leipälapion malliset lättäjalat. Työn puolesta kuljen aika ajoin keski Euroopassa, esim. Saksassa. Sieltä löytyy monia kauppoja ja merkkejä, joissa vaivatta löytyy hyvännäköisiä kenkiä, joihin nämä kroppansa parhaat puolet voi kätkeä. Eikä siellä ihmetellä, josa raavalla miehellä on 46 numeron kengissä tukipohjalliset.

    • LeveysVaiPituus

      Leveälestisyys on kovin suhteellista. Itse huomaan usein, että ihmiset väittää omaavansa leveän jalan, mutta oma jalkani on aina ollut huomattavasti leveämpi ainakin pituuteen suhteutettuna.
      Nykyään Topman tekee XXL merkinnällä varustettuja pukukenkiä, joten siinä yksi kotimainen vaihtoehto.

    • Fush

      Sitä vain, että tässä vielä yksi mies, jonka jalat on vähän tuonne räpylöiden suuntaan. Kyllä käy kateeksi miehet, jotka voi valita kapeisiin jalkoihinsa silmaa mielyttävät kengät. Minä se vain otan ne, jotka sattuu näihin ylileveisiin ponttooneihin sopimaan.

    • LeveydestäAhdistaa

      Hakee sitä pukukenkiä tai mitä tahansa kenkiä, niin tarpeeksi leveitä ei tunnuta valmistavan. Aina on tietenkin se mahdollisuus, että ostaa riittävn isoa kokoa olevat kengät, että leveys riittää. Ongelmana on vain se, että silloin joutuu aina hyppäämään sen monta senttiä pitkän tyhjän kärjen yli joka askeleella. Vaikeuttaa kävelemistä. Siis miksi ei valmisteteta leveitä kenkiä ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4137
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      61
      2942
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2731
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2498
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2279
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe