Onko kukaan ajanut ajokortin yli viisikymppisenä? Millaisia kokemuksia? Itsellä on 18v hankittu kortti, mutta ei ole tullut koskaan ajettua, joten ajotaitoa ei ole ja pitäisi mennä autokouluun. Onnistuuko homma enää tässä iässä?
Ajotaidon hankkiminen yli 50 vuotiaana
7
595
Vastaukset
- Rohkeasti vaan
onnistuu. Valitse autokoulu käymällä paikan päällä muutamissa kouluissa, saat silloin paremman kuvan koulusta/henkilökunnasta ja helpottaa valintaa.
- uuuuuuuuuuuuuu
Sehän on oikein mukava paikka vanhalle pedofiilille istua siellä pikkupimujen seurassa
- rohkeasti vaan
uuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:
Sehän on oikein mukava paikka vanhalle pedofiilille istua siellä pikkupimujen seurassa
olet tulossa? Oletko päässyt vapaaksi? Kyllä sekin käy, mä satun olla roteva 120kg painava miesopettaja, tervetuloa vaan, kyllä minä pidän Sinusta huolta.
- 50v241247bgfds
Itse ajoin kortin 57 vuotiaana ja kaikki meni kerralla läpi. Olihan siellä autokoulussa kiva istua kun ympärillä oli toistakymmentä piikkitissiä.
- YLI 50 VUOTIAS
Tottakai onnistuu,ihan hyvä ikä ompahan jonninjoutava vouhotus jo hävinny,malttaa jo ajella liikennesääntöjen mukasesti,ei ole näyttämisen pakkoa.Rohkeasti vain koulun penkille,itekin ajoin yli 50v.kortin ja hyvin on menny,nyt vain nautitaan ajamisesta.ZEMPPIÄ
- nainen 52v
YLI 50 VUOTIAS kirjoitti:
Tottakai onnistuu,ihan hyvä ikä ompahan jonninjoutava vouhotus jo hävinny,malttaa jo ajella liikennesääntöjen mukasesti,ei ole näyttämisen pakkoa.Rohkeasti vain koulun penkille,itekin ajoin yli 50v.kortin ja hyvin on menny,nyt vain nautitaan ajamisesta.ZEMPPIÄ
kannattaa odottaa 50:seksi. Itse ajoin kortin 48v, ja oli muuten helkkarinmoinen näyttämisen tarve.
Kaikki piti kokeilla, ja ehdotttomasti se kielletykkin. Oli muten komeeta jättää muut seisomaan kuin tossu paskassa, kun tää lähti liikennevaloista.
Harva mun ikäinen nainen on niin tyhmä, ja uhkarohkea.
Mutta nyt sitä ollaan niiiin järkevä kuski, varmaankin pari kunnon pelästystä toi järkeä päähän.
Eikä yhtään kolaria, ei yhtään sakkoa. Missä ne poliisitki oli silloin kun niitä olis tarvittu:D
- gryhgdwe
Sinne vaan. Hyvin menee. Iäkkäämpänä on hieman enemmän malttia joka ei liikenteessä ole pahitteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****524312- 852872
- 892151
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e111472Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put1781344Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.231276Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk841224- 261109
A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem171099- 121099