Ajotaidon hankkiminen yli 50 vuotiaana

Pelkääjän paikalla

Onko kukaan ajanut ajokortin yli viisikymppisenä? Millaisia kokemuksia? Itsellä on 18v hankittu kortti, mutta ei ole tullut koskaan ajettua, joten ajotaitoa ei ole ja pitäisi mennä autokouluun. Onnistuuko homma enää tässä iässä?

7

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkeasti vaan

      onnistuu. Valitse autokoulu käymällä paikan päällä muutamissa kouluissa, saat silloin paremman kuvan koulusta/henkilökunnasta ja helpottaa valintaa.

      • uuuuuuuuuuuuuu

        Sehän on oikein mukava paikka vanhalle pedofiilille istua siellä pikkupimujen seurassa


      • rohkeasti vaan
        uuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

        Sehän on oikein mukava paikka vanhalle pedofiilille istua siellä pikkupimujen seurassa

        olet tulossa? Oletko päässyt vapaaksi? Kyllä sekin käy, mä satun olla roteva 120kg painava miesopettaja, tervetuloa vaan, kyllä minä pidän Sinusta huolta.


    • 50v241247bgfds

      Itse ajoin kortin 57 vuotiaana ja kaikki meni kerralla läpi. Olihan siellä autokoulussa kiva istua kun ympärillä oli toistakymmentä piikkitissiä.

      • YLI 50 VUOTIAS

        Tottakai onnistuu,ihan hyvä ikä ompahan jonninjoutava vouhotus jo hävinny,malttaa jo ajella liikennesääntöjen mukasesti,ei ole näyttämisen pakkoa.Rohkeasti vain koulun penkille,itekin ajoin yli 50v.kortin ja hyvin on menny,nyt vain nautitaan ajamisesta.ZEMPPIÄ


      • nainen 52v
        YLI 50 VUOTIAS kirjoitti:

        Tottakai onnistuu,ihan hyvä ikä ompahan jonninjoutava vouhotus jo hävinny,malttaa jo ajella liikennesääntöjen mukasesti,ei ole näyttämisen pakkoa.Rohkeasti vain koulun penkille,itekin ajoin yli 50v.kortin ja hyvin on menny,nyt vain nautitaan ajamisesta.ZEMPPIÄ

        kannattaa odottaa 50:seksi. Itse ajoin kortin 48v, ja oli muuten helkkarinmoinen näyttämisen tarve.
        Kaikki piti kokeilla, ja ehdotttomasti se kielletykkin. Oli muten komeeta jättää muut seisomaan kuin tossu paskassa, kun tää lähti liikennevaloista.
        Harva mun ikäinen nainen on niin tyhmä, ja uhkarohkea.
        Mutta nyt sitä ollaan niiiin järkevä kuski, varmaankin pari kunnon pelästystä toi järkeä päähän.

        Eikä yhtään kolaria, ei yhtään sakkoa. Missä ne poliisitki oli silloin kun niitä olis tarvittu:D


    • gryhgdwe

      Sinne vaan. Hyvin menee. Iäkkäämpänä on hieman enemmän malttia joka ei liikenteessä ole pahitteeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      107
      2084
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1603
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1122
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1050
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      959
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      877
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      804
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      771
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      753
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      663
    Aihe