Autoliike Paimelan Paroni

Fade away

Miksi Paimelan paroni saa esiintyä Paroni-nimikkeellä?
Saanko minä esiintyä Ruhtinaana autoja myydessäni?
Minun mielestäni autoliikkeiden tulisi ilmoittaa automyynnistä vastaavien nimet ilmoituksissa, eikä esiintyä millään pellenimikkeillä.

Tämä ei siis koske ed. mainittua liikettä ainoastaan enkä halua loukata heitä millään tavalla.

http://www.nettiauto.com/lincoln/mark/2734825

10

3264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Madelainen

      Voit esiintyä vaikka ruotsin homoprinssinä halutessasi.

      • kaketus

        Täytyy se nimi olla tollanen että joku noista pensajuopista kinnostuu tänäpäivänä ja tohon hintaan


    • En sen kummempaa

      Y-tunnus: 2106388-7

      Viimeisin tieto Alkupvm Tietolähde
      Toiminimi Paimelan Paroni 30.03.2007 Patentti- ja rekisterihallitus

      Yritysmuoto Yksityinen elinkeinonharjoittaja Patentti- ja rekisterihallitus

      Kotipaikka HOLLOLA 30.03.2007 Patentti- ja rekisterihallitus

      Yrityksen kieli Suomi 26.03.2007 Verohallinto

      Päätoimiala Moottoriajoneuvojen osien ja varusteiden tukkukauppa (pl. renkaat) (45311) 31.12.2007 Verohallinto

      Postiosoite Paimelanraitti 12
      17120 PAIMELA
      26.03.2007 Yhteinen

      Käyntiosoite Paimelanraitti 12
      17120 PAIMELA
      26.03.2007 Yhteinen

      Sähköposti 26.03.2007 Yhteinen
      www www.paimelanparoni.net 26.03.2007 Yhteinen
      Matkapuhelin 0400867120 26.03.2007 Yhteinen
      [email protected]
      Voimassaolevat rekisteröinnit
      Rekisteri Tila Alkupvm
      Kaupparekisteri Rekisterissä 30.03.2007
      Verohallinnon perustiedot Rekisterissä 26.03.2007
      Ennakkoperintärekisteri Rekisterissä 26.03.2007
      Arvonlisäverovelvollisuus Liiketoiminnasta alv-velvollinen 23.03.2007

      Näytä rekisterihistoria
      Ennakkoperintärekisteröinnin voimassaolo:
      Tapahtuma Pvm
      Seuraava tarkistuspäivä 28.02.2011

      Y-tunnushistoria
      Pvm Tapahtuma Selite
      26.03.2007 Tunnus annettu

    • 1+6=8

      Paimelan Paroni Y-tunnus: 2106388-7 aloittanut 30.03.2007

      Tuo on ihan virallinen toiminimi, aina yrityksestä löytyy vastuuhenkilö tai henkilöt. Rehellistä yritystoimintaa pyörittävä, haluaa tehdä aina kauppaa samalla nimellä. Nimelle muorostuu aikoinaan arvo joko hyvä tai huono maine. Tuo nimi on aika hyvä ja mieleen painuva. Itse kuullut sen vasta muutamia kertoja, on hyvin jäänyt mieleen. Epärehelliset haluavat taas jonkun yleisen nimen mikä ei jäisi mieleen, tai sitten vaihtavat sitä mainee puhdistamiseksi.

    • .

      Jobbarit
      - esiintyvät keksityillä nimillä
      - jättävät autot rekisteröimättä
      - väittävät väärää rekkaria oikeaksi
      - valehtelevat katsastusajat ja muut tiedot

      - ruuvaavat mittarilukemat todellista pienemmiksi
      - käyttävät jatkuvasti vaihtuvia salaisia prepaideja
      - vastaavat puhelimeen yleensä vain sanomalla "Haloo!"
      - kertovat vuosimallin vuoden tai jopa kaksi uudemmaksi

      - kauppaavat romuttamokuntoisia autoja huippuyksilöinä
      - käyttävät kuvia muiden autoista kertomatta siitä lukijoille
      - väärentävät huoltokirjat tekemällä niihin omia merkintöjä "huolloista"
      - jättävät autojen käyttömaksut parkkisakkonsa muut maksut maksamatta

      • xfbzb r

        kun on idiootteja ostavia on myös rikollisia jotka niille myyvät. Jobbareita ei kannata sekoittaa niihin.


      • Jobbari huijaa aina
        xfbzb r kirjoitti:

        kun on idiootteja ostavia on myös rikollisia jotka niille myyvät. Jobbareita ei kannata sekoittaa niihin.

        Jobbarilla ei ole ikinä Y-tunnusta, eikä näin ollen myöskään minkäänlaista liikettä/yritystä. Jobbari on aina rikollinen yksityishenkilö, joka myy jatkuvasti ja ammattimaisesti autoja maksamatta myyntivoitoistaan veroja. Jobbari yrittää verottajan lisäksi huijata myös autojen ostajia kaikilla mahdollisilla tavoilla maksimoidakseen voittonsa.


      • taaaaaaaaaaass
        Jobbari huijaa aina kirjoitti:

        Jobbarilla ei ole ikinä Y-tunnusta, eikä näin ollen myöskään minkäänlaista liikettä/yritystä. Jobbari on aina rikollinen yksityishenkilö, joka myy jatkuvasti ja ammattimaisesti autoja maksamatta myyntivoitoistaan veroja. Jobbari yrittää verottajan lisäksi huijata myös autojen ostajia kaikilla mahdollisilla tavoilla maksimoidakseen voittonsa.

        Nostatko sitä rammarin vartta,on jääny sulla tuolevy hankaamaan samaan uraan.


      • Täsmennys

        Vaan Haluaisin, että autoliikkeiden lisätiedoissa esim. nettiauton sivuilla on näkyvissä itse kauppiaan/myyjien nimet
        Tiedän ettei se ole rikollista, mutta silti asia vaivaa minua, kun me yksityiset "joudumme" ilmoittamaan omilla nimillämme.


      • kjgdfshsdhsdhfg
        Täsmennys kirjoitti:

        Vaan Haluaisin, että autoliikkeiden lisätiedoissa esim. nettiauton sivuilla on näkyvissä itse kauppiaan/myyjien nimet
        Tiedän ettei se ole rikollista, mutta silti asia vaivaa minua, kun me yksityiset "joudumme" ilmoittamaan omilla nimillämme.

        Kaupalle luodaan mainetta ja uskottavuutta. Nimi pysyy samana kuten sinunkin nimesi yleensä. Jos nimeen sisältyvän maineen pilaa, niin se ei saa olla niin yksikertaista, että vaihtaa vaan nimen ja taas aloittaa uudet kusetukset.

        Kyllä autoliikkeet usein julkaisevat myyjien nimet ja jopa kuvat. Omassa yrityksessäni sama nimi ollut 15 vuotta, enkä vaihtaisi sitä mistään hinnasta jos samaa toimintaa jatkaisin. Nimenvaihos olisi sama kuin aloittaisi alusta, nyt asiakkaat voivat päätellä erilaisia asioita. Vaikka sellaisen, jos myyvät yritykselleni auton tai jotain muuta, niin lähettää siitä vaan laskun joka tulee myös automaattisesti maksetuksi. Luottamus on täkeä asia joka ei tarkoita sitä, että yritykselläni olisi ylenpalttisesti rahaa. Ainoastaan se tarkoittaa sitä, että ostokseen on raha järjestettynä tai sitä ei hankita laskulla ja aleta selitellä tai jättää lasku maksamatta vedoten johonkin typerään.

        Uuden nimen tai pilatun nimen sisään ajo on työläs homma. Internet aikakaudella maineensa pilannut tai nimen joutuessa huonoon valoon, ei saa samaa nimeä koskan uudelleen uskottavaksi. Kannattaa olla tarkkana miten toimia oman nimensä kanssa, eli jos tavara on huonoa myydä se myös huonona. Vastaavasti hyvä myydään hyvänä ja aina hinnan / laadun kohtaa, luottamus säilyy.

        Yrityksen luotettavan henkilön nimi on vahva sanapari sekä myydessä, että ostaessa.

        Kysymys vielä: Miksi yritetään myydä autoa toisen henkilön nimellä?
        Siksi kun oma nimi on niin paskannettu, ettei ketään osta jos sanoo nimen ääneen tai kirjoittaa sen myynti ilmoitukseen.

        Reilun kaupan voi aina tehdä ihan omalla nimellään, normaalin ostajan kanssa, vähemmistölle ei voi myydä millään nimellä, eikä kannata myydä. He voivat ostaa autonsa kaupasta ja myydä myös kauppoihin, koska eläkkeellä jo entuudestaan ovat.

        Vähemmistöön kuuluvat sukunimet ovat juuri niitä, mitä ei voi ilmoitukseen laittaa jo aikoo myydä.
        Mielestäni rehellinen romani voisi saada viranomaisilta luvan käyttää muuta sukunimeä kauppaa tehdessään, vaikka taas ne olisivat kaikki niitä "rehellisiä". Todellisuudesa suhde taitaa olla 1:5000 eli ei virastot papereista täyttyisi.

        Yhden tiedän itse jolta voin ostaa, tai pyytää säilyttämään kukkaroani yön yli.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1635
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1059
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      897
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      694
    Aihe