Pitseria

PETTYNYT SIELU

Kävinpä eräs kaunis päivä hetken mielijohteesta puolisoni kanssa syömässä pitsan puoliksi eräässä Kajaanissa sijaitsevassa pitseriassa, jota pitävät jotkut ulkomaalaiset miehet.

No, ensin tuli aivan väärä pitsa. Se ei ollut edes paistunut kunnolla päältä. Valitin tietysti asiasta. Odotimme sitten oikeaa pitsaa. Se tuotiin jonkun ajan päästä, jälleen hieman raakana. Pahoilla mielin saimme syötyä pitsan. Annoin palautetta pitsan raakuudesta, niin sain vastaukseksi jotain selitystä KIIREESTÄ. Siis: eihän kiireellä saa pilata maksavien asiakkaiden ruokia!

No, saivatpahan meistä entisiä asiakkaita samantien. :(

37

2623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Minulla samat kokemukset mutta yrittäjät ovat olleet pääsääntöisesti suomalaisia ketjuja. Että ei se kansallisuudesta ole kiinni jos kerran saat huonon pizzan.

      • Pizza....

        Jos on tuommosta, ja mitä olen kuullutkin muualta Kajaanista, niin nämä pizzamyyjät saavat mun puolesta syödä spermansa aivan itse tästä lähtien. En ole rasisti kuitenkaan. Toivottavasti tämä on vain joku yleinen vitsi.


      • totta se on
        Pizza.... kirjoitti:

        Jos on tuommosta, ja mitä olen kuullutkin muualta Kajaanista, niin nämä pizzamyyjät saavat mun puolesta syödä spermansa aivan itse tästä lähtien. En ole rasisti kuitenkaan. Toivottavasti tämä on vain joku yleinen vitsi.

        Sehän oli ihan lehdissä asti, labrassa tutkittu ja siemennestettä oli todettu. Se pitzeria lähti Oulusta, varmaan vääräuskoiset nielee spermaa nyt jossain etelä-Suomessa.


      • kätössä
        totta se on kirjoitti:

        Sehän oli ihan lehdissä asti, labrassa tutkittu ja siemennestettä oli todettu. Se pitzeria lähti Oulusta, varmaan vääräuskoiset nielee spermaa nyt jossain etelä-Suomessa.

        nuita näkynyt Kajaanissakin roskiksia tonkimassa,saadaan asiakkaille tuoretta salaattia.


      • Osta meiltä

        noin kaameeta?
        Kyllä Muhoksella ja Vaalassa saa teiltä eri hyvää pitzaa, kaikilla mausteilla ja ystävällisellä tarjoilulla ja juttelulla.
        Kebabit ja ym. on todella riittäviä.

        Mitä hittoo Kajjaanilaiset valittaa, en ymmärrä?


      • frontierseppo
        Osta meiltä kirjoitti:

        noin kaameeta?
        Kyllä Muhoksella ja Vaalassa saa teiltä eri hyvää pitzaa, kaikilla mausteilla ja ystävällisellä tarjoilulla ja juttelulla.
        Kebabit ja ym. on todella riittäviä.

        Mitä hittoo Kajjaanilaiset valittaa, en ymmärrä?

        Mo heiii, kato tää on: Kajaani!


      • Minä vaen
        frontierseppo kirjoitti:

        Mo heiii, kato tää on: Kajaani!

        Mitä itse olen kajaanissa ollessani syönyt pitsoja, ni ei niissä ole valittamista ollut, sama on kuhmon pitsoissa. Sotkamoon en ole pysähtynyt syömään, kun ei ole kertaakaan ollut nälkä sillä kohden. Ja olen kulkenut työkeikkojen takia ympäri Suomea ja syönyt kaiken näköstä roskaruokaa sillon tällön, mutta voin sanoa sen että kyllä matkalainen saa hyvää vatsantäytette sillon ku tarvitsee.

        PS. Seuraavan kerran kun tulen sinne päin niin Mantan Grilli kutsuu ja harmi vaan kun Kuhmossa ei ole enää Sirkan Grilliä.


      • re
        Minä vaen kirjoitti:

        Mitä itse olen kajaanissa ollessani syönyt pitsoja, ni ei niissä ole valittamista ollut, sama on kuhmon pitsoissa. Sotkamoon en ole pysähtynyt syömään, kun ei ole kertaakaan ollut nälkä sillä kohden. Ja olen kulkenut työkeikkojen takia ympäri Suomea ja syönyt kaiken näköstä roskaruokaa sillon tällön, mutta voin sanoa sen että kyllä matkalainen saa hyvää vatsantäytette sillon ku tarvitsee.

        PS. Seuraavan kerran kun tulen sinne päin niin Mantan Grilli kutsuu ja harmi vaan kun Kuhmossa ei ole enää Sirkan Grilliä.

        Maahanmuuttjia vaaditaan työllistymään ja sitten kun laittavat pitserian niin ei oo hyvä. Mikä on hyvä? jos suomalainen ei laita ptseriaa niin ei mitään puutu kuitenkaan. Kummallista porukkaa. Oli niin tai näin, aina väärin päin.


      • Manta Mahtavat
        Osta meiltä kirjoitti:

        noin kaameeta?
        Kyllä Muhoksella ja Vaalassa saa teiltä eri hyvää pitzaa, kaikilla mausteilla ja ystävällisellä tarjoilulla ja juttelulla.
        Kebabit ja ym. on todella riittäviä.

        Mitä hittoo Kajjaanilaiset valittaa, en ymmärrä?

        Niin, Kajaanissa on todella maankuulut kebabit.
        Ja se paikka on... tiedätkö missä.
        Se ei ole Kauppakadun tuntumassa, se on Mantan grilli Palokankaalla.
        Maankuulua laatua, isot annokset.
        Ja Mantan kotimaisuutta ei tarvitse valikoivan asiakkaan arvuutella.


      • Vertaahintaa
        re kirjoitti:

        Maahanmuuttjia vaaditaan työllistymään ja sitten kun laittavat pitserian niin ei oo hyvä. Mikä on hyvä? jos suomalainen ei laita ptseriaa niin ei mitään puutu kuitenkaan. Kummallista porukkaa. Oli niin tai näin, aina väärin päin.

        Oletko kuullut, että veronkierto ja pimeä työvoima on väärinpäin,
        teki sen sitten koti- tai ulkomainen yrittäjä.
        Jotkut kunnostautuvat siinä enemmän kuin toiset.
        Pizzan hinnasta voi lähteä asiaa miettimään eteenpäin....


      • =====
        Manta Mahtavat kirjoitti:

        Niin, Kajaanissa on todella maankuulut kebabit.
        Ja se paikka on... tiedätkö missä.
        Se ei ole Kauppakadun tuntumassa, se on Mantan grilli Palokankaalla.
        Maankuulua laatua, isot annokset.
        Ja Mantan kotimaisuutta ei tarvitse valikoivan asiakkaan arvuutella.

        Yhden ainoan kerran ollaan käyty mantan grillillä , toista kertaa ei mennä, ei ollu hääppöstä pöperöä.Et turha mainosttaa samalaista paskaa kuin muutki grillituotteet.


      • Piiparinen 2
        Vertaahintaa kirjoitti:

        Oletko kuullut, että veronkierto ja pimeä työvoima on väärinpäin,
        teki sen sitten koti- tai ulkomainen yrittäjä.
        Jotkut kunnostautuvat siinä enemmän kuin toiset.
        Pizzan hinnasta voi lähteä asiaa miettimään eteenpäin....

        Hyviä ovat pizzat olleet, ei valittamista kun ei ota maahanmuuttajilta


      • gallup tehty
        ===== kirjoitti:

        Yhden ainoan kerran ollaan käyty mantan grillillä , toista kertaa ei mennä, ei ollu hääppöstä pöperöä.Et turha mainosttaa samalaista paskaa kuin muutki grillituotteet.

        Gallupin mukaan se oli rankattu suomen parhaaksi.
        Muttasillehän emme voi mitään, että makuja on erilaisia.
        jos ei ylipäätään grilliruuista pidä, niin eihän se sitten
        maistu.
        Mutta gallupille et voi mitään, tulos oli tämä.


      • =====
        gallup tehty kirjoitti:

        Gallupin mukaan se oli rankattu suomen parhaaksi.
        Muttasillehän emme voi mitään, että makuja on erilaisia.
        jos ei ylipäätään grilliruuista pidä, niin eihän se sitten
        maistu.
        Mutta gallupille et voi mitään, tulos oli tämä.

        Laitappas semmoinen galluppi missä se on rankattu parhaaksi


      • pahastikin
        ===== kirjoitti:

        Laitappas semmoinen galluppi missä se on rankattu parhaaksi

        No voihan vinetto, pitäskö mulla olla kaikki lehtijutut tallessa?
        Ei oo, mutta niin se vain oli. Äläkä ota niin vakavasti jos joku
        höpsistä lehti tekee galluppia, mutta jotain suuntia se
        antaa. Mikä siinä nyt niin pipoa kiristää, jos noin on.
        Armeija pojjjaat on varmaan ollu asialla vastailemassa.


      • mumsmums

      • lättäri

      • ...
        gallup tehty kirjoitti:

        Gallupin mukaan se oli rankattu suomen parhaaksi.
        Muttasillehän emme voi mitään, että makuja on erilaisia.
        jos ei ylipäätään grilliruuista pidä, niin eihän se sitten
        maistu.
        Mutta gallupille et voi mitään, tulos oli tämä.

        "Gallupin mukaan se oli rankattu suomen parhaaksi."

        Joo ja sen gallupin tuloksen julkistamisen jälkeen annokset pieneni ja hinnat nousi.


      • Mantan isot
        ... kirjoitti:

        "Gallupin mukaan se oli rankattu suomen parhaaksi."

        Joo ja sen gallupin tuloksen julkistamisen jälkeen annokset pieneni ja hinnat nousi.

        No joka tapauksessa on todistettavasti rankattu Suomen parhaaksi grilliksi,
        mikä tosiasia täällä heti kyseenalaistettiin.

        Mutta miten on, mahtoikohan sen jälkeen omistaja vaihtua? Kävikö niin, että uusi omistaja ei sitten
        ole ymmärtänyt pitää kokoa yllä Näin siitä on kirjoitettu, päivämäärää ei kirjoituksessa näy:
        ***Tulivat kepab annokset ja LAPSENPÄÄN kokoiset hampurilaiset ! VOI PYHÄ JYSÄYS !
        Kepabissa on lihaa enemmän kuin hautausmaalla keskimäärin ja maku on kohallaan ! ***
        Lainaus on otettu täältä
        http://kalarauta.pointblog.fi/MANTAN-Grilli-KAJAANISSA-SUOMEN-PARAS-Todistetusti-.html

        Pitääpä käydä testaamassa, miten on.


      • että Vaalassa nyt
        Mantan isot kirjoitti:

        No joka tapauksessa on todistettavasti rankattu Suomen parhaaksi grilliksi,
        mikä tosiasia täällä heti kyseenalaistettiin.

        Mutta miten on, mahtoikohan sen jälkeen omistaja vaihtua? Kävikö niin, että uusi omistaja ei sitten
        ole ymmärtänyt pitää kokoa yllä Näin siitä on kirjoitettu, päivämäärää ei kirjoituksessa näy:
        ***Tulivat kepab annokset ja LAPSENPÄÄN kokoiset hampurilaiset ! VOI PYHÄ JYSÄYS !
        Kepabissa on lihaa enemmän kuin hautausmaalla keskimäärin ja maku on kohallaan ! ***
        Lainaus on otettu täältä
        http://kalarauta.pointblog.fi/MANTAN-Grilli-KAJAANISSA-SUOMEN-PARAS-Todistetusti-.html

        Pitääpä käydä testaamassa, miten on.

        tällähetkellä parhaimmat pizzat ym. tuotteet makoisimmat, käyppä edes ohikulkumatkallasi toteamassa ne!
        on kebabbia monenlaista, ja kanaa salaatein niin isoin ateriain, ettei jaksa syödä samana päivänä...todella maukasta. mmmm

        Kertoo lähes vakisyömärit ja muut kävijät...siinä oli mullekkin kahden päivän ateria samalla, kanaa ym...kertoo naissyömäri ja noin seven egua... jee


      • 2nft76
        että Vaalassa nyt kirjoitti:

        tällähetkellä parhaimmat pizzat ym. tuotteet makoisimmat, käyppä edes ohikulkumatkallasi toteamassa ne!
        on kebabbia monenlaista, ja kanaa salaatein niin isoin ateriain, ettei jaksa syödä samana päivänä...todella maukasta. mmmm

        Kertoo lähes vakisyömärit ja muut kävijät...siinä oli mullekkin kahden päivän ateria samalla, kanaa ym...kertoo naissyömäri ja noin seven egua... jee

        Vaalassa ei saa muuta kun selkäänsä. Portsaritkaan ei päästä ulkopaikkakuntalaisia sisään kun "saatte vaan turpaanne". Tuskin ravintoloitsijatkaan ulkopaikkakuntalaisille mitään myy.


      • Asdmon
        2nft76 kirjoitti:

        Vaalassa ei saa muuta kun selkäänsä. Portsaritkaan ei päästä ulkopaikkakuntalaisia sisään kun "saatte vaan turpaanne". Tuskin ravintoloitsijatkaan ulkopaikkakuntalaisille mitään myy.

        Hienoo kun porukka haukkuu täällä pizeriaa kuulopuheiden perusteilla.

        "Jos on tuommosta, ja mitä olen kuullutkin muualta Kajaanista, niin nämä pizzamyyjät saavat mun puolesta syödä spermansa aivan itse tästä lähtien. En ole rasisti kuitenkaan. Toivottavasti tämä on vain joku yleinen vitsi. "

        Mikä vittu teitä kajaanilaisia vaivaa? Huuteletta vaan laajakaistan takaa, ja trollaatte minkä kerkiätte.

        Ottakaa ite asioista selvää enneku rupeette palstalla mitään kirjottelemaan.


    • varma tapaus

      ählämi baarin. .. tee akkas kaa ite safka kotona !

    • pettynyt mies??

      puoliso, jos se olikin pano, ja tuntu niin väärältä koko touhu?
      raaka akka ja sulla kiire panemaan??

    • hiki virtaa rasvan j

      ählämi lätyt maistuu ihan hielle:D

      • joskus muinoin

        Onkos casa Bianca olemassa. Kävin siellä vuonna 1984.


    • luikku3

      Pystyssä on ja kevyesti kaupungin parhaat pizzat. Pannupizzat ihan mahtavia!

      • pitsmakarone

        Onko vielä puhvettipöytä?


    • Jussi Korhonen

      Alanya, Pariisi ja sit se Lohenpyrstön pizzeria.
      Siinä Kajaanin ykkösmestat.
      Sitä parempaa, mitä enempi se maksaa, mutta tähän ei pidä mennä sotkemaan tätä vaasalaista pizzaparonia mitenkään. Sen lätyt on vain säälittäviä savikiekkoja näihin "etnisiin" verrattuna.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1706
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1317
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1275
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      880
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      871
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      108
      821
    Aihe