ESPOO Kilonpuiston koulu ESPOO

Mikael KK.

Koulun päättäjäiset peruttu !!
-------------------------------------------
http://www.vartti.fi/artikkeli/3279dd38-6144-4334-bc49-c76ec8471881
------------------------------------------------------------------------------------------------


Kyseisen koulun oppilaat ovat muutenkin käyttäytyneet kuin pahaiset kakarat!

Koulun oppilat lorvivat naapuruston talojen ympäristössä, töhrivät seiniä, käyttävät napuritalojen parkkipaikkoja läpikäynti reitteinään, tupakoivat ihmisten parvekkeiden alla, mölyävät ja aukovat päätään kuin idiootit.

Kyseisen koulun johdolle on MONEEN OTTEESEEN ilmoitettu koulun oppilaiden aiheuttamasta häiriöstä, Koulun johdolle, espoon kaupungille ja talojen hallitukselle on ilmoitettu aitojen koulun ympärillä olevan liian matalia. Oppilaat EIVÄT PYSY koulun alueella koulupäivän aikana.

Tätä koulua on pidetty pitkään silmällä ja saattaapa tästä päästä YouTuBe:en tyhmimmät tempaukset mitä koulun oppilaat ja johto ovat saaneet aikaan.

Ehdotankin nyt seuraavaa :
-Nostetaan koulua ympäröivä aita 2m korkeaksi
-Asennetaan jatkuva tallentava videovalvonta koulun alueelle ja ympäröiviin kulkureitteihin.
-Asetetaan edes jonkinlaista tasoa oleva välituntivalvonta
-Vaihdetaan koulun johto kykenevämpään ja kuria vaativammaksi
-Poistetaan kaksi ylempää luokkaa koulusta ja siirretään muualle (tyhmien ihmisten malli ei ole hyväksi alemmille oppilastasoille)
-Asetetaan kurinpitovalvonnasta vastaava henkilö kouluun ja palautetaan kuri 50-luvun tasolle; sormille saa jos ei osaa käyttäytyä.

------------------------------
Jos ruualla leikkivät niin koulu on epäonnistunut todella pahasti ja koulun opettajat ja johto voi vain katsoa mitä koulutuksellaan ja koulutusmetodeilla ovat saaneet aikaan...

11

4613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dadadadadadadda

      Eiks toi oo se koulu, missä on autisteille omat luokat?
      Ois ollut kiva olla näkemässä, näkkärit ja maitopurkit lentää ja se maito lentää ulos sieltä purkista ja se muodostaa semmosen kivan "maitokuvion", joka näyttää ihan ufolta. XDXDXDXDXDXD!!!!

      • o____o

        Kuuluu vain LITSISLÄTSISLÖTILÖÖ kun pihvit menee päin seiniä ja perunamuusia tippuu ovenkahvasta.


      • HD-Hemuli

        Hej minä tässä vaan futuresta kirjoittelen. Harmi kun en napannut sinua hikiseen kainalokuopaani jo aikaisemmin. Toivottavasti letkun handlaaminen vielä luonnistuu kaltaiseltasi arsenautilta. Muistot elävät vahvoina kuin vaarin ryhmysauva lapsuudesani (se oli muuten aikamoinen kolossi, rektumi vuoti rekkamiehenpastiĺlien, naapurin Teron hammastahnan ja makaronikeiton sekaista taikinaa parisen viikkoa). Juu ja kyllä minä nuo oven perunamuussit painepesurilla persiiseen ruiskuttelin Muumipapan takamustani vakava ilme kasvoillaan pukkiessa. Ja kyllä oli nautinto saada siltä abc myymälän harpulta makoisa hepatiitti c...saat sen kyllä ilmaiseksi "käsittelyn" jälkeen...

        Ps ruskistahan sitä kaveriasi Pekkaa pakastepiimäkaalikastikkeella ja lähetä tulokset minulle terveisin entinen veturinkuljettaja ja palomies (letkun käsittelijä diplomeilla ja hero statuksella ( kalastin sen kapuikon taikuri byllystä)) hasta la vista ja kurpitsaa takalistoon smarketin hyllyllä


      • Rekkamies.Vakoinen
        HD-Hemuli kirjoitti:

        Hej minä tässä vaan futuresta kirjoittelen. Harmi kun en napannut sinua hikiseen kainalokuopaani jo aikaisemmin. Toivottavasti letkun handlaaminen vielä luonnistuu kaltaiseltasi arsenautilta. Muistot elävät vahvoina kuin vaarin ryhmysauva lapsuudesani (se oli muuten aikamoinen kolossi, rektumi vuoti rekkamiehenpastiĺlien, naapurin Teron hammastahnan ja makaronikeiton sekaista taikinaa parisen viikkoa). Juu ja kyllä minä nuo oven perunamuussit painepesurilla persiiseen ruiskuttelin Muumipapan takamustani vakava ilme kasvoillaan pukkiessa. Ja kyllä oli nautinto saada siltä abc myymälän harpulta makoisa hepatiitti c...saat sen kyllä ilmaiseksi "käsittelyn" jälkeen...

        Ps ruskistahan sitä kaveriasi Pekkaa pakastepiimäkaalikastikkeella ja lähetä tulokset minulle terveisin entinen veturinkuljettaja ja palomies (letkun käsittelijä diplomeilla ja hero statuksella ( kalastin sen kapuikon taikuri byllystä)) hasta la vista ja kurpitsaa takalistoon smarketin hyllyllä

        Moro vaan nääs täs on yks takapihan raivaaja toveri nääs. Oon myöki kääny siäl aapeeseel mut ihan eri tarkoitusperin. Nääs takavako ol männy iha säpäleiks. Olin nääs ostanu lelumarketista rekan jonka olin ajanut täysillä päin pimeää tunnelia if du vet what jag menar.hihihihi. mutta tähän loppuun kerron siulle esi isäin sanonnan. Lateksi ei lopu maailmasta ja vaseliinia vakkoon jo lähtee.


    • Kamaaa

      Vain pässit käyvät kilonpuiston koulua.

      • Mdlmcnfkospsldnfnfjiskdd

        Itse olen ainakin omasta mielestäni ihminen, en pässi. Ja se ei ole yleensä oma valinta mitä koulua käy. Sinne tulee 7 vuotiaana ja vanhemmathan siinä vaiheessa yleensä asioista päättää. Sitte vaa samassa rakennuksessa koko peruskoulu.


    • Kilonpuistoo

      Vaikka kilonpuistossa on käynyt vaikka minkälaista vahinkoa olisiko teistä oikeasti reilua että 1-6 luokkalaiset kärsisivät ylä asteen törttöityistä? Jos koululle annetaan tuonlainen maine olisi taas lisää muiden asiaan kuulumattomien kärsittävä koulu kiusaamisesta jos tollainen tulisi kouluun kyllä siitä aikamoinen soppa... Sen verran tiedän että joka vuosi koulussa kuulutetaan ettei lähi alueen talojen pihassa saa välituntia viettää

      • Naapurin mamma

        No olen toisaalta samaa mieltä kun joutuvat ala-asteen oppilaat kärsimään ylä koulussa saisi mielestäni olla kovempi kuri mutta ei meidän nyt tarvitse 50-luvulle itseämme teleportata..... Olen naapurin lapselta kuullut että koulussa kiusataan paljon ja vaikka kuinka hoetaan että me me emme kiusaamista hyväksy ei sille asialle mitään tehdä siinä olen samaa mieltä että pari uutta kuria pitävää opettajaa sisään ja velttoiliat pihalle :)


      • avstaanb
        Naapurin mamma kirjoitti:

        No olen toisaalta samaa mieltä kun joutuvat ala-asteen oppilaat kärsimään ylä koulussa saisi mielestäni olla kovempi kuri mutta ei meidän nyt tarvitse 50-luvulle itseämme teleportata..... Olen naapurin lapselta kuullut että koulussa kiusataan paljon ja vaikka kuinka hoetaan että me me emme kiusaamista hyväksy ei sille asialle mitään tehdä siinä olen samaa mieltä että pari uutta kuria pitävää opettajaa sisään ja velttoiliat pihalle :)

        olin KPK:ssa 9 vuotta ja en ainakaa ite koskaan kohdannu mitään säännöllistä kiusaamista toisaalta olin enkun kielisellä puolella jossa yhteishenki oli paljon parempi.


    • Kilonpuisto

      No hei mä oon erityisluokalla ja en oo mikään autisti. Mulla on omat henkilökohtaiset syyni, mutta olen integroituna esim. äidinkieleen, liikuntaan ja käsitöihin. Mä tiedän, että vain yläkoululaiset tekee tuollaista. Musta on huonoai esimerkkiä alakoululaisille. Ite en tykkää ylimielisistä teineistä.

      T:koulun kuudesluokkalainen

    • Kilonpuisto

      Se on niiden syytä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1459
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1225
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      105
      1133
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      964
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      142
      954
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      166
      900
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      842
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      814
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      796
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      77
      695
    Aihe