Pyöräkorjaamo tarvitaan !!

Takakumin venttiili

Perustakaa nyt joku hittovie Kotkan Saarelle jonkin sortin pyöräkorjaamo, koska Metsolaan vähän hankala viedä fillareita, joista on kumit puhki tai ketjut irti. Nyt vaan yritystä kehiin ja joku pyöräverstas pystyyn.

43

3796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -hgöl

      ei siellä ole korjaamoa ollu enää aikoihin, kun pikku korjaamot ei juurikaan kannta kun kesäaikana.

      • ent yrittäjä

        Talvella on huoltotyötä,niin paljon kun jaksaa tehdä.


      • Bianchino

        Eipä noita silikonipitoisia kumeja kannata paikkailla. Kun monessa kumissa paineet on jopa 3-4 bar, ei paikka enää ota kuten ennen kumeihin. Kumien laatu on heikkoa.

        Ketjut ja rattaat jne, niissä sitä sarkaa riittää. Laatu on surkeaa, jos ajat ympäri vuoden, niin pakka ja ketjut menee vuodessa, jopa alle. Monesti niiden vaihtoon tarvitsee erikoisavaimet, ei niitä kaikilla ole.

        Kunnon korjaamo puuttuu, ja vielä sellainen jolla olisi Shimanon parempia osia. Puhumattakaan palvelusta, sitä ei moni "polkupyörämestari" osaa.


      • Börjesetä
        Bianchino kirjoitti:

        Eipä noita silikonipitoisia kumeja kannata paikkailla. Kun monessa kumissa paineet on jopa 3-4 bar, ei paikka enää ota kuten ennen kumeihin. Kumien laatu on heikkoa.

        Ketjut ja rattaat jne, niissä sitä sarkaa riittää. Laatu on surkeaa, jos ajat ympäri vuoden, niin pakka ja ketjut menee vuodessa, jopa alle. Monesti niiden vaihtoon tarvitsee erikoisavaimet, ei niitä kaikilla ole.

        Kunnon korjaamo puuttuu, ja vielä sellainen jolla olisi Shimanon parempia osia. Puhumattakaan palvelusta, sitä ei moni "polkupyörämestari" osaa.

        Ei meikeläinen osaa korjata omia fillareita, joista toinen on löydetty pusikosta ja aivan ruosteessa. Mutta menopeliksi siitä vielä on.


    • Tee se itse

      Vähän sama systeemi kuin sirkuksella sehän tulee nykyään melkein pihalle.Nyt mamut hoi etenkin burmalaiset joille fillari on varmaan hyvinkin tuttu eli ei muuta kuin "riksha"korjamo pystyyn ja kiertämään.

      • Takakumin venttiili

        Palkintona yritysideasta saat kiertoajelun pyörän tarakalla Vellamon ympäri. Liikuva pyöräkorjaamo voisi bongailla tyhjillä kumeilla ajavia pyöräilijöitä ympäri saarta. Takuulla löytyy asiakkaita.

        Hopi hopi ja nyt tuumasta toimeen, tuon heti aamusta oman pyöräni huoltoon.


      • Ja perunankuoret
        Takakumin venttiili kirjoitti:

        Palkintona yritysideasta saat kiertoajelun pyörän tarakalla Vellamon ympäri. Liikuva pyöräkorjaamo voisi bongailla tyhjillä kumeilla ajavia pyöräilijöitä ympäri saarta. Takuulla löytyy asiakkaita.

        Hopi hopi ja nyt tuumasta toimeen, tuon heti aamusta oman pyöräni huoltoon.

        Etkö osaa itse edes pyörää korjata !

        Voi tätä uusavuttomien sukupolvea.

        Leipä pitää olla valmiiksi siivutettua ja perunoita ei osata kuoria.

        Hyi kakkaa hyiii.


      • Vulkaniseeraaja
        Ja perunankuoret kirjoitti:

        Etkö osaa itse edes pyörää korjata !

        Voi tätä uusavuttomien sukupolvea.

        Leipä pitää olla valmiiksi siivutettua ja perunoita ei osata kuoria.

        Hyi kakkaa hyiii.

        Jotka hiljaisina päivinä hieman avittaisivat "pääurakoitsijaa".Eli kate olisi säädettävissä.


      • uiklk
        Takakumin venttiili kirjoitti:

        Palkintona yritysideasta saat kiertoajelun pyörän tarakalla Vellamon ympäri. Liikuva pyöräkorjaamo voisi bongailla tyhjillä kumeilla ajavia pyöräilijöitä ympäri saarta. Takuulla löytyy asiakkaita.

        Hopi hopi ja nyt tuumasta toimeen, tuon heti aamusta oman pyöräni huoltoon.

        oletko halukas maksamaan kumin paikkauksesta myös kilometrikorvaukset eli kalliin ja suolaisen hinnan. Maksatko sisuskumista euron sijaan mielummin 13e tai jopa 17e?


      • Hyvä idea oli
        uiklk kirjoitti:

        oletko halukas maksamaan kumin paikkauksesta myös kilometrikorvaukset eli kalliin ja suolaisen hinnan. Maksatko sisuskumista euron sijaan mielummin 13e tai jopa 17e?

        joita voisi itsekin tehdä, mutta kaikilla ei riitä viitsiminen tai osaaminen ja pyörien korjaaminen kuuluu osaksi huoltopalveluammatteja. Joten ÄLÄ JÄKÄTÄ JÄKÄ JÄKÄ !!


      • Leikkaa ite tukkasi
        Vulkaniseeraaja kirjoitti:

        Jotka hiljaisina päivinä hieman avittaisivat "pääurakoitsijaa".Eli kate olisi säädettävissä.

        Yhtä hyvin joku urpo voisi sanoa, että miksi käyt leikkautamassa hiukset parturissa leikkaa ne ite. Tai miksi käyt kahvilassa keitä ite kahvisi, niin pääset halvemmalla.


      • Iha itte ?
        Hyvä idea oli kirjoitti:

        joita voisi itsekin tehdä, mutta kaikilla ei riitä viitsiminen tai osaaminen ja pyörien korjaaminen kuuluu osaksi huoltopalveluammatteja. Joten ÄLÄ JÄKÄTÄ JÄKÄ JÄKÄ !!

        Tuo se pyörä meille mun 11v poika korjaa sun takakumis 10 minuutissa.

        Vietkö autosi korjaamolle aina kun pissapojan säiliö tyhjenee.

        Hirveä vaiva viedä pyörää korjaamolle ja odottaa kun se korjataan.

        Itse teet sen hetkessä.


      • sssssuhsuh
        Iha itte ? kirjoitti:

        Tuo se pyörä meille mun 11v poika korjaa sun takakumis 10 minuutissa.

        Vietkö autosi korjaamolle aina kun pissapojan säiliö tyhjenee.

        Hirveä vaiva viedä pyörää korjaamolle ja odottaa kun se korjataan.

        Itse teet sen hetkessä.

        vaihanhan miekii auton joka kerta ku tuhkakuppi täys :P


      • Älähän viisastele
        sssssuhsuh kirjoitti:

        vaihanhan miekii auton joka kerta ku tuhkakuppi täys :P

        muta huoltoa tarvikkaan, joten autokorjaamot boikottiin. Fillareissa kun pitää joskus huoltaa myös vaihderatasten, ketjujen, jarrujen ym huollot. Meidän kadulla toimivassa pyöräkorjaamossa on jatkuvasti ruuhkaa ja ei puhettakaan, että työt loppuisi tältä yrittäjältä.


      • sdfgzdtre386789
        Älähän viisastele kirjoitti:

        muta huoltoa tarvikkaan, joten autokorjaamot boikottiin. Fillareissa kun pitää joskus huoltaa myös vaihderatasten, ketjujen, jarrujen ym huollot. Meidän kadulla toimivassa pyöräkorjaamossa on jatkuvasti ruuhkaa ja ei puhettakaan, että työt loppuisi tältä yrittäjältä.

        paljastit paikkasi kylläkin, mutta yksi iso korjaamo voi toimia hyvin, ne pienet eivät. Onhan niitä yritetty mutta kun ei ole toiminut eikö se kerro todellisuuden. tämän kokoinen paikkakunta ei tarvitse kun 2 koskenkorva ja mikä perkele se ruonalas nyt oli...

        että asia on näin metsolassa on yritetty ja ei toiminut kaupungissa on yritety ja ei toiminut, tällähän tämä on selviö asia.


      • 200x365
        sdfgzdtre386789 kirjoitti:

        paljastit paikkasi kylläkin, mutta yksi iso korjaamo voi toimia hyvin, ne pienet eivät. Onhan niitä yritetty mutta kun ei ole toiminut eikö se kerro todellisuuden. tämän kokoinen paikkakunta ei tarvitse kun 2 koskenkorva ja mikä perkele se ruonalas nyt oli...

        että asia on näin metsolassa on yritetty ja ei toiminut kaupungissa on yritety ja ei toiminut, tällähän tämä on selviö asia.

        200euron päivätulot,jos taitaa homman . Tilat löytyy vaikka kotiliiteristä.
        Pitää olla ammattitaitoa. Jos olis nuorempi aloittaisin.


      • olensuomalinen
        Ja perunankuoret kirjoitti:

        Etkö osaa itse edes pyörää korjata !

        Voi tätä uusavuttomien sukupolvea.

        Leipä pitää olla valmiiksi siivutettua ja perunoita ei osata kuoria.

        Hyi kakkaa hyiii.

        nykyään myydään jo valmiiksi maustettua jauhelihaa :)


    • Veli Vieno

      Karhulasta löytyy Himanen

      • Tekisit itse

        Veli Vienolla jäänyt marrkka-ajan hinta tuotteeseen(Sisäkumi 10 egeä robbarissa 3,99)


    • hävisikooo

      Miksei metsolassa ole enää sitä pyöräliikettä joka siinä oli muutaman vuoden. Oli hyvä korjaamo.

      • takakumit

        Metsolan pyöräkorjaaja on kuollu jo vuosia sitten,kyllä kävinsiellä,sekä robihoodin lähellä,missä aiemmin oli se korjaamo.nyt ei mitään kotkassa.pulassa olen"takarengas puhki"


      • Yks nainen
        takakumit kirjoitti:

        Metsolan pyöräkorjaaja on kuollu jo vuosia sitten,kyllä kävinsiellä,sekä robihoodin lähellä,missä aiemmin oli se korjaamo.nyt ei mitään kotkassa.pulassa olen"takarengas puhki"

        Aivan uskomatonta telepatiaa taas. Ennen kuin avasin tämän palstan niin juuri mietin tuota että missä voi korjauttaa pyörän ja miksi ihmeessä täällä Kotkansaarella ei ole pyöräkorjaamoa. Olin jo laittamassa aihee tänne mutta se olikin jo kaivettu esille. Telepatias ja ajatusten lukua.


    • metsolan sola

      Metsolassa ollut jk-pyörä on lopettanut toimintansa. Nykyään paikalla on vissiin joku pitseria.

      • ei munaa pinnoihin

        Onko muka totta että pyöräliikkeen omistaja olisi kuollut? Oli mun mielestä kotkan paras pyöräkorjaamo.


    • karkkarinapina

      Salomaa on hyvä, Oikea PYÖRÄMESTARI. Kallis tosin

      • Haistakoonitse

        Myi lukon, joka ei toiminut. Kehtasi vielä veloittaa poistosta.
        Sen jälkeen en ole moisessa paikassa käynyt. Ei voi suositella.


    • Kaken pyörä&tarvike

      Anteeks ny vaan kotkansaarelle avataan pian uusi pyöräkorjaamo mutta en voi sanoa vielä minne koska se tila on maalauksen alla mutta ystävät hyvät 2-3 viikkoa sit se on auki!

      • Börjetäti

        Tattista tattista vaan paljon. Kohta kyllä pakastuu niin paljon, että ei tarkene enää fillaroida.


    • 3242423

      ketä kiinnostaa joku Kotkansaari.. homppeleitten mesta! Eikait pyöräilevät ihmiset Ksaarella asu.. voi pyhäyksinkertaisuus!

      • hah hah

        Taidat olla homoahtaaja karkkarista.


    • Työtön pyöräkorjaaja

      Ei pyöräkorjaamolla elä. Ihmiset ei jostain syystä talvella pyöräile, ainakaan moni.

    • nahkiaisia

      MInne se metsolassa sijaiseva pyöräkorjaamo joutui? Menikö konkkaan?

    • Työtön pyöräkorjaaja

      Ei pyöräkorjaamo kannata, kun kukaan ei ole valmis maksamaan korjauksesta mitään. Autokorjaamoiden hinnat pulitetaan mukisematta, vaikka esim. Shimanon kappavaihteet ovat yhtä monimutkaisia kuin autojen automaattivaihteet. Sisäkumejaei kannata enää paikkailla, koska ns. kumi ei enää vulkanoidu. Jos naapurisi kuulee sinun olevan pp.mek., niin ilmaiseksi tai kahvipalkalla pitäisi korjaukset tehdä. Perusta siinä sitten pyöräkorjaamo ja ryhdy yrittäjäksi, helpompi on vetää nailonköysi kaulaan. Että korjatkaa vaan itte pyöränne jos osaatte.

    • rolf kiima

      minulla on kuminen penisrengas. on erittäin tukevaa tekoa ja käytän sitä usein. merkki on superpower penis xxxl master.

    • n.2000km/vuosi

      Jaa, mistähän johtuu että Karhulassa oleva pyöräkorjaamo hukkuu töihin, niin taitaa olla oikeastaan ympäri vuoden. Nytkin taitaa olla reilun kuukauden jono huoltoon. Joten mistä kumpuaa nämä ihmeelliset kommentit siitä ettei se työllistä. Minä olen ainekin valmis maksamaan pyöräni huollosta kunnon hinnan jotta voin taas nauttia huoletta koko kesän pyöräilyn iloista. Enkä kaipaa nyt tähän niitä pervojen ja mt-ongelmaisten fiksuja kommentteja, pitäkää ne mölyt mahoissanne. Kukaan vähänkään itseään kunnioittava ei sellaisia asiattomia tekstejä kirjoita...

    • onksPyöräpaja

      Onks Pyöräpaja Hovinsaarella yhä voimissaan ja jos niin missä? Se ainaskin oli ex-Kesoilin tiloissa jossain vaiheessa.

      • Anonyymi

        Eiks tuolla mamut korjaa fillareita, ainakin siinä pihalla niitä pyörii. Saiskohan raiskauksen kaupan päälle.


    • hehHehHeeee

      Aittiksessa hyvä virapeli pyöränkorjaaja.
      Kumin paikkaus toimitusaika puolivuotta. Kevät kunnostus syksyllä.

    • angst-gummi

      Tarvitseeko joku jossakin pyöränkorjaajaa kumin paikkaukseen???? Onpa uusavutonta jengiä todella. Vanhan jääkärin piti kyetä paikkaamaan fillarin kumi kulkevan traktorin peräkärryssä kovassa pakkasessa, lumisateessa ja vaikka keskellä yötä - pystykorva selässä. Nyt ei sellaista ole lupa teettää edes tuvassa, koska tulis äitin pikku tappajille ylimääräinen trauma ja angst. Ja vielä kuulovaurio, jos pumpatessa kumi poksahtaisi.

      • hihiiihiiihh

        Äidin ylipainoiset pikku liiman haisteliat hih.


    • Eienääkiitos

      Salomaata ei ainakaan voi suositella. Todella törkeää toimintaa ja suhtautumista.
      Jätin tuon paikan vuosia sitten.
      Kannattaako asiakkaiden halveksunta?
      Muualta saa palvelua ja kunnollista tavaraa.

    • 25235ddf

      Salomaa SIKAKALLIS! kumien vaihto maksaa enempi kuin uusi pyörä, jossain menee silloin pahasti vikaan.

    • Anonyymi

      KySassa näkyi olevan juttu Salomaassa. Siis sekö on vielä olemassa?! On ollut todella törkeää toimintaa. Ei todellakaan voi suositella. Toivottavasti poistuu pian.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe