Hammaslaminaatit Rovaniemeltä ?

V!LMA

Hei !

Minua kiinnostais tietää missä Rovaniemellä voi laittaa hammaslaminaatit tai mikä on hinnasto ? Jos jollain olis kokemusta tai tietoa, niin olisin kiitollinen :)

14

2405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimetön.
      • Laatua kiitos

        Tunnen kaksi tapausta, jotka ovat käyttäneet Hammaspoikia ja molemmilla on ollut ongelmia heidän kanssa. Ovat joutuneet käymään korjauttamassa hampaita useampaan kertaan (yli neljä kertaa!!) ja ei ole tullut siltikään hyvää tulosta. Kuulostaa ainakin omaan korvaani melkoiselta!


      • Anonyymi
        Laatua kiitos kirjoitti:

        Tunnen kaksi tapausta, jotka ovat käyttäneet Hammaspoikia ja molemmilla on ollut ongelmia heidän kanssa. Ovat joutuneet käymään korjauttamassa hampaita useampaan kertaan (yli neljä kertaa!!) ja ei ole tullut siltikään hyvää tulosta. Kuulostaa ainakin omaan korvaani melkoiselta!

        Huonot ovat kokemukset.


    • sata5

      Sitten tännekki jos sait tietoon!! Pitäis itelläki saaha laminaatti laitettua neljään hampaaseen mutta tossa säästämisessä menee jonku aikaa.. :/

      • * V!LMA

        Kiitos paljon :) No mie oon aatellu ottaa iha pankista lainaa sitä varten :D


      • suusepiltä
        * V!LMA kirjoitti:

        Kiitos paljon :) No mie oon aatellu ottaa iha pankista lainaa sitä varten :D

        suusepiltä saa ainaki laminaatit ja hyvät tuli


      • eisuvakki
        suusepiltä kirjoitti:

        suusepiltä saa ainaki laminaatit ja hyvät tuli

        On tainnut Suuseppien ammattitaito mennä alaspäin kuin lehmän häntä kun menivät Oraliin. Samaa hammasta saa paikata useaan kertaan eikä hampaiden kokonaissuunnitelmaan ja hintaa saa vaikka sitä erikseen monta kertaa pyytää.


    • Huijattumies

      Hammaspojilla teetin hammasproteesin. Ensin proteesista irtosivat hampaat ja näkkileipää syödessä koko hammasproteesi halkesi keskeltä kahtia. Ei mitään puhettakaan ilmaisesta korjauksesta. Kaikki korjaukset pitää itse maksaa vaikka Hammaspojat itse tekevät todella heikkolaatuisia proteeseja. En suosittele tätä firmaa.

      Rovaniemen Hammaslaboratorio on hyvä ja työ siellä todella laadukasta ja osaavaa.

    • laminaatit

      Oisko K-raudassa?

    • heta900

      Mulla on hammaspojilla tehty yläproteesi kyllä kestänyt. Oli ensin osaproteesi johon sitten myöhemmin lisätty hampaita

    • hampaat

      lidl myy myös yleis mallia jos ei löydy niin motonet seuraavaksi.

    • Anonyymi

      Löytötavaratoimistosta saa kokeilla ja valitakkin.

      • Anonyymi

        Ajattele ensin mitä kirjoitat! Onko vintti pimeä?


    • Anonyymi

      Kun tuntuisi yhtäkkiä, että tällaisia asioita vois kysellä hammaslääkäriasemilta ennen kuin joltaki Suomi 24 palstalta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3418
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2098
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1662
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1517
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1097
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      150
      933
    Aihe