Katkera ex

ikävää, tosi ikävää

Exäni ei ole koskaan hyväksynyt ratkaisuani mennä eteenpäin ilman häntä. Hän aiheuttaa harmia minulle ja uudelle puolisolleni.
Minkälaisia kokemuksia teillä toisilla on? Mitä pitäisi tehdä että saisimme puolisoni kanssa rauhan. Ilkeilynsä vaikuttaa tähän suhteeseen, aiheuttaa turhaa mustasukkasuutta ja riitoja täysin tyhjistä asioista.

41

7842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain neuvoja.

      Älä anna exän kiukuttelun vaikuttaa uuteen suhteeseen. Taistelkaa rakkauden puolesta.
      Millä tavalla se ex aiheutta harmia teille? Joskus häirintä ja kiusanteko voi täyttää rikoksen tunnusmerkistön, joten siitä kannattaa kyllä mainita. Dokumentoi kaikki tekstit, s-postit, nauhoita puhelut keskustelut jos se ex häiriköi. Sano että menet viranomaisten puheille jos ei häirintä muuten lopu. vai mitä se exä sitten tekee?

      Kannattaisi varmaan laittaa tämä viesti tuonne eropalstoille ja parisuhdepalstoille, tulisi varmaan parempia kommentteja.

      Oma mielipiteeni on se, ettei exän pidä antaa sotkea omaa elämää. Eli oltava itse rauhallinen, ei saa provosioitua eikä provoisoida. Tämä oma rauhallisuus on tietysti erityisen tärkeää jos se exä syyllistyy häirintään ja yrittää saada viranomaisapua asiaan.

      Muista, ettei exällä ole mitään oikeutta häiritä uutta onneasi. Laki on kaikille sama.

      Minua ei jonkun exän kiukuttelu kyllä lannista.

      • ikävä tapaus

        Rakkauteni uuteen puolisooni vain syvenee mitä enämpi ex kiukuttelee. Huomaan kuinka tyhmän ihmisen kanssa olen ollut naimisissa.
        Olen moneen kertaan vaihtanut puhelinnumeronikin häirinnän vuoksi mutta aina onnistuu jotenkin saamaan sen selville. Soittelee ja laittelee asiattomia viestejä. Kärsivällisyys alkaa loppua.
        Mitä pitäs tehdä?


      • qwerthfgff
        ikävä tapaus kirjoitti:

        Rakkauteni uuteen puolisooni vain syvenee mitä enämpi ex kiukuttelee. Huomaan kuinka tyhmän ihmisen kanssa olen ollut naimisissa.
        Olen moneen kertaan vaihtanut puhelinnumeronikin häirinnän vuoksi mutta aina onnistuu jotenkin saamaan sen selville. Soittelee ja laittelee asiattomia viestejä. Kärsivällisyys alkaa loppua.
        Mitä pitäs tehdä?

        Jos rakkaus vain syvenee exän häiriköinnistä, eikös se silloin ole oikein hyvä asia?? Eli mihin tai miksi se kärsivällisyys nyt sitten loppuu?


    • antti48..

      Ihan sama meillä. 9 vuotta jo erosta ja edelleen entinen vaimo lähettelee ihan kaistapäisiä kirjeitä, tekstiviestejä ja jos kohtaamme jossain nakkelee niskojaan. Joskus hän käy naapurissamme (asutaan nyk vaimon kanssa ok.talossa josta eksä muutti pois) entisiä naapureitaan tapaamassa. Jos olemme ulkona hän katsoo asiakseen huudella typeryyksiä. Katkeruus on jotenkin niin säälittävää. Hän on koko 9 vuoden ajan uhonnut että eroan tästä naisesta. Niin ei ole käynyt, ollaan menty naimisiin ja meillä on yksi lapsi. Lapsikin on joskus saanut kuulla noita älyttömyyksiä. Hän pelkää eksääni. Eksän ja mun yhteiset lapset yrittää rauhoitella tätä pientä. Näitä ei enää tapahdu yhtä usein kuin alkuvuosina mutta jotain viisi kertaa vuodessa. Onneksi vaimoni ymmärtää ettenvoi eksän käytökselle mitään, mutta välillä hänelläkin pinna palaa ja uhkaa poliisilla. Silloin vanhemmat lapset sekaantuu, että äitiä ei sotketa poliisiin. Tilanne on järkyttävä myös siis lasten kannalta. Pienin pelkää ja vanhemmatkin lapset on hämillään. Kyllä he ymmärtävät asian ongelmat, mutta se on kuitenkin heidän äiti. Ovat puhuneet äidilleen mutta jos äiti ottaa vähän olutta ei häntä mikään estä. Mielestäni eksä ei ole ihan tasapainossa. Jos olisi, ei sotkisi lapsia tuohon ja ymmärtäisi hankkia apua katkeruuteensa.

      • elämässä eteenpäin

        Kauhea nainen.
        Minun exmies haukkui minut uudelle avokillenikin, ja täysin hänen ja nyxänsä keksimiä juttuja. Jotka itsekkin tietävät, että on täyttä sontaa. Nyxä oli jopa kehunut avolleni kuinka hän parempi nainen exälleni mitä minä olen koskaan ollut. (tosi huvittavaa, missä on naisen itsekunnioitus). Jos on niin hyvä niin nauttis ja eläis omaa elämäänsä ja antas minun olla ja elää minun elämää.

        Tässä tilanteessa en tiedä kuka on katkera. Onko ex katkera että olen löytänyt uuden puolison ja elän eläämääni eteenpäin, vai onko niin että nyxä onkin mustasukkanen minusta, pelkää että exällä vieläkin tunteita minua kohtaan. En tiedä enkä välitäkään tietää mutta tuo ainainen mollaaminen on kyllä tosi outoa.
        Minut on haukuttu niin suurelle piirille että se vaikeuttaa jo elämääni.
        Työpaikallani on käyty.
        Olen tehnyt poliisi-ilmoituksen mutta en saa sitä tukea mitä tarvisin. Olenhan se petetty ja jätetty jonk a pitäs olla katkera ja mustasukkanen mutta kun en ole ja sitä ei haluta ymmärtää.
        Olen päinvastoin onnellinen siitä että menivät lopultakin yhteen ja kiusaamiseni siinä suhteessa loppui.

        Se että minut mollattu uudelle avollenikin on niin mautonta, niin mautonta, en olisi ikinä osannut kuvitella että tekevät tuon, vaikka erittäin alhaisesti toimivatkin jo minua pettäessään.

        Itse olen toivonut heille kaikkea hyvää miksi he eivät voi toivoa minulle samaa?


      • Jäääätetty

        Tuskin olo on tässä tapauksessa jätetyllä vielä 9 vuoden jälkeenkään hyvä. Ihan tasapuolisuuden vuoksi pahaa mieltä on ihan sallittua levittää vähän exällekin! Ei siinä mitään pahaa ole! Jättäjä ei tainnut paljon lapsia ajatella erotessaan ja nyt sitten jeesustelee lasten kärsimyksellä.


      • monsterieksänuhrit

        antti48... voiko olla totta! Juuri samanlaista kuin meillä! Eli exvaimo käyttäytyy kuin aasi. Onneksi kuviossa ei ole lapsia mukana. Toisaalta oli lohduttavaa että emme ole ainoat jotka näistä ongelmista kärsivät.


    • helpompi tie

      välit. Eksäsi on luultavasti tyyppi joka tahtoo vain omistaa ihmisiä.

      • katkaistu on

        Ei vain hyväksy että jättämällään henkilöllä on oikeus elämään ja uuteen onneen.


    • kohtelemalla

      huonosti vaan kohtelemalla hyvin. Sopikaa riitanne, pyytäkää anteeksi ja jatkakaa elämäänne sovussa.

      • 5+12

        Naiivia tekstiä. Ei kaikkien ihmisten kanssa onnistu vaikka kuinka yrittäisi.


    • kaikki ongelmat

      entiset tai nykyiset eivät ole ex:säsi vika, vaikka niin haluaisitkin uskoa. Et voi syyttää ex:sääsi nykyisen puolisosi mustasukkaisuudesta etkä näin ollen myöskään riidoistasi nykyisen kumppanisi kanssa.

      • tosi ikävää

        Jopa oli taas viisaita vastauksia.


      • Hanna-Maria77
        tosi ikävää kirjoitti:

        Jopa oli taas viisaita vastauksia.

        minun eksä ottanut fb.ssä ja muualla kavereiksi ihmisiä jotka ovat naapureitani.Hän oli vain nimien perusteella etsinyt nämä kun muisti minkä nimisiä naapureita minulla on.Ja jauhaa paskaa niille.
        Miksei silloin kaveraannut niiden kanssa kun kävi minun luonani:D Naurattaa itseasiassa kun ajattelenkin että miten hän jaksaa jauhaa näille.Minulle tosin puheet ja paskanjauhamisjutut ei merkitse mitään
        kun itse tiedän miten asiat ovat...
        Mutta onhan se kurjaa tuollainen kyllä.


      • tosi ikävää
        Hanna-Maria77 kirjoitti:

        minun eksä ottanut fb.ssä ja muualla kavereiksi ihmisiä jotka ovat naapureitani.Hän oli vain nimien perusteella etsinyt nämä kun muisti minkä nimisiä naapureita minulla on.Ja jauhaa paskaa niille.
        Miksei silloin kaveraannut niiden kanssa kun kävi minun luonani:D Naurattaa itseasiassa kun ajattelenkin että miten hän jaksaa jauhaa näille.Minulle tosin puheet ja paskanjauhamisjutut ei merkitse mitään
        kun itse tiedän miten asiat ovat...
        Mutta onhan se kurjaa tuollainen kyllä.

        Exän sekaantuminen sai uuden puolisoni panemaan jarrut päälle ja mitään uutta ei enää ole.


      • tosi ikävää
        tosi ikävää kirjoitti:

        Exän sekaantuminen sai uuden puolisoni panemaan jarrut päälle ja mitään uutta ei enää ole.

        Minua on alettu kyseinalaistaa työpaikallani ja ihan exän puheiden perusteella.
        Miten saisin tuon ihmisen käsittämään että pitkän päälle joutuu puheistaan vastuuseen.

        Suhde uuteen ihmiseen meni jo pieleen exän puheiden vuoksi ja nyt on työpaikkakin vaarassa.

        Mitä tässä pitäisi nyt tehdä. Saako yksi ihminen pilata toisen


      • Eksä999

        Muista että yksipuolinen erokin voi pilata jättäjän elämän. Vaikka jättäjällä onkin oikeus jättää.


    • Kiusatut

      Niin kuinka ero tapahtui? Oletko ollut reilu vai Valehtelija. Jos rehellinen ero ollut ei ex silloin kiusaa. Kuulostaa sille että valehtelit ilmankos ei jätä rauhaan. Toki lähestymiskiellon saa nykyään helpostikin jos se sun elämää haittaa. Mikset siis hae? Onko mikä takana kun annat ex hillua ja häiritä uuttasi? En antaisi tuollaista tapahtua. Ole mies ja hae lähystymiskielto samalla näytät uudellesi kuinka olet sitoutunut siihen. Turhaan itket asiaa Täällä toimi mies!

      • neuvonumeroyksi

        Annan neuvon jos hakee lähestymiskieltoa niin kannattaa ehdottamasti viedä oikeuskäsittely maaliin asti. Me nimittäin uskoimme kun ex vannoi oikeudessa jättävän meidät rauhaa eli annoimme periksi ja vedimme hakemuksen pois. Tähän päätökseen oli kyllä osasyynä myös tuomari joka halusi keskustella meidän kanssamme kahden kesken ja viittasi exän mielenterveyteen, hänen mielestään vastassamme oli mielenterveyspotilas ja hän uskoi henkilön rauhoittuvat ajan myötä apua saatuaan. Toinen syy hänellä oli myös se, että meillä oli kirjalliset todisteet exän vastiineessa oleviin muka häneen koskeviin uhkaaviin kohtaamisiin. Minulla oli esim. todisteena lentoliput ja hotellilaskut että olin nimenomaisina päivänä ollut poissa maasta. Se oli hänen mielestään selvä merkkiä mielenterveyshäiröstä. Ja katin kontit. Siinäpä se nähtiin se "potilas" ei lopettanut eikä edes tänä päivänä ymmärrä mitä se sopuratkaisu tarkoittaa. Luulee "voittaneensa" oikeuskäsittelyn :) Eli kaikki jotka joudutte tuollaiseen tilanteeseen niin ei muuta kuin hoitakaa homma maaliin asti.


      • enhaluariitaa
        neuvonumeroyksi kirjoitti:

        Annan neuvon jos hakee lähestymiskieltoa niin kannattaa ehdottamasti viedä oikeuskäsittely maaliin asti. Me nimittäin uskoimme kun ex vannoi oikeudessa jättävän meidät rauhaa eli annoimme periksi ja vedimme hakemuksen pois. Tähän päätökseen oli kyllä osasyynä myös tuomari joka halusi keskustella meidän kanssamme kahden kesken ja viittasi exän mielenterveyteen, hänen mielestään vastassamme oli mielenterveyspotilas ja hän uskoi henkilön rauhoittuvat ajan myötä apua saatuaan. Toinen syy hänellä oli myös se, että meillä oli kirjalliset todisteet exän vastiineessa oleviin muka häneen koskeviin uhkaaviin kohtaamisiin. Minulla oli esim. todisteena lentoliput ja hotellilaskut että olin nimenomaisina päivänä ollut poissa maasta. Se oli hänen mielestään selvä merkkiä mielenterveyshäiröstä. Ja katin kontit. Siinäpä se nähtiin se "potilas" ei lopettanut eikä edes tänä päivänä ymmärrä mitä se sopuratkaisu tarkoittaa. Luulee "voittaneensa" oikeuskäsittelyn :) Eli kaikki jotka joudutte tuollaiseen tilanteeseen niin ei muuta kuin hoitakaa homma maaliin asti.

        että sellaista ei ne kaikki noita sopuratkaisuja ymmärrä. Meillä kävi niin että ex ykk.kakkosensa kanssa hakivat lähäriä minulle häirinnän vuoksi. Joutuivat ottamaan hakemuksensa takaisin koska minulla oli todistaja joka pystyi todistaan asioiden olevan juuri päinvastoin. Tuomari kehotti exnyxäparia perumaan hakemuksensa ja kummankin puolen lupaamaan jättää toisensa rauhaa. Johon kumpikin puoli suostui. Tuomari vielä sanoi minulle että minä voisin nostaa syytteen häirinnästä. En sitä tehnyt koska ajattelin että hyvä että nyt saatiin rauha. Noh, rauhaa ei tullut.
        He ovat myös käsittäneet lähärin perumisen täysin väärin. Heidän puheiden mukaan he voittivat ja minulle olisi määrätty elinikäinen lähäri.
        Mutta kuten niin monesti todettu joka on epärehellinen on epärehellinen myös tällaisissa asioissa. Vai olisiko asioiden ymmärtämisessä puutteita,..... tai mielenterveysongelmia.

        Minun olisi pitänyt tehdä se ilmoitus jonka tuomari kehotti minut tekemään. En vain halunnut jatkaa riitaa enkä sen vuoksi tehnyt sitä. Vahän olen katunut. En kuitenkaan tiedä olisinko onnellisempi jos olisin voittanut heidät oikeudessa. Tuskinpa.


      • eräsex
        neuvonumeroyksi kirjoitti:

        Annan neuvon jos hakee lähestymiskieltoa niin kannattaa ehdottamasti viedä oikeuskäsittely maaliin asti. Me nimittäin uskoimme kun ex vannoi oikeudessa jättävän meidät rauhaa eli annoimme periksi ja vedimme hakemuksen pois. Tähän päätökseen oli kyllä osasyynä myös tuomari joka halusi keskustella meidän kanssamme kahden kesken ja viittasi exän mielenterveyteen, hänen mielestään vastassamme oli mielenterveyspotilas ja hän uskoi henkilön rauhoittuvat ajan myötä apua saatuaan. Toinen syy hänellä oli myös se, että meillä oli kirjalliset todisteet exän vastiineessa oleviin muka häneen koskeviin uhkaaviin kohtaamisiin. Minulla oli esim. todisteena lentoliput ja hotellilaskut että olin nimenomaisina päivänä ollut poissa maasta. Se oli hänen mielestään selvä merkkiä mielenterveyshäiröstä. Ja katin kontit. Siinäpä se nähtiin se "potilas" ei lopettanut eikä edes tänä päivänä ymmärrä mitä se sopuratkaisu tarkoittaa. Luulee "voittaneensa" oikeuskäsittelyn :) Eli kaikki jotka joudutte tuollaiseen tilanteeseen niin ei muuta kuin hoitakaa homma maaliin asti.

        Kyllähän täällä saa kertoilla vaikka minkälaisia satuja koska kukaan lukijoista ei pysty tarkistaan asian oikeaa laitaa.


    • aloitus ei ole nimimerkkini tai minun

    • OnneksiPääsiEroon

      Useimmat naiset sekoavat erosta. Siinäkin tapauksessa, että nainen on se eropäätöksen tehnyt osapuoli.
      Ex-avovaimo itse ajoi suhteemme alas aikanaan ja silti oletti ja odotti, että mä en jatka elämääni eteenpäin, vaan jään kotiin möllöttämään ja parkumaa nhänen peräänsä. Kuvitteli kait muutenkin saavansa pidettyä mut jonkin asteisena takaporttina, jos hommat ei uuden ukon kanssa(jonka kanssa pettikin vielä mua aika kauan aikaa) toimikaan. Yks oudoimpia käytöksensä puolesta häneltä oli vielä se, että hän halusi saada multa lapsen, vaikka oli jo aika avoimestikin tämän "hoitonsa" kanssa muuten kimpassa. Ja se oli vielä tosiaan siinä vaiheessa, kun ero oli erilleen muuttoa vailla satavarma. Kehtasi suuttua vielä, kun kieltäydyin tekemästä lasta sellaisen kanssa, kenestä olin eroamassa ja kenen kanssa en halunnut enää muutenkaan olla missään tekemisissä. Vielä, kun tiesin, että hän olisi kuitenkin käyttänyt sitä lasta vain aseena mua vastaan.
      Viimeisinä aikoina vielä mustamaalasi mua loppuviimeksi vielä todella törkeästi ja aiheetta vielä kaikille tutuille ja tuntemattomille. Asuimme vielä pienehköllä paikkakunnalla, joten sen nyt tiesi, mitä siitä tuli. Pikku paikkakunta, kaikki niin helkkarin uteliaita ja hyväuskoisia juoruille. Niin osa hänen perättömistä väitteistään osui ja upposi kyläläisiin.
      Oli tosiaan aikas karvasta kalkkia hänelle, kun huomasikin, etten jäänyt turhia murehtimaan pieleen mennyttä liittoamme. Hullu ämmä.
      Mä en ole sinänsä mitenkään katkera, vielä kun erosta on jo vuosia, mutta kyllähän nuo jälkensä jättää. Muistaa tuon ajan ja sitä kautta on nykyään todella varovainen ja varautunutkin uusissa tilanteissa. Mieluummin sitten vaikka lopun ikää yksin, kun yhdenkään sairaan sekopään päähänpotkittavana.
      Ja onhan tässä pari juttua jälkeenkin päin, missä on ollut ihmeellisyyksiä, mutta ex-avovaimo kyllä veti pohjat.

    • tätäsepetostekee

      Olette kyllä tyhmää porukkaa. Jos petätte, teette entisistä laosistanne avioerolapsia ja tuhoatte heidän tärkeän ihmissuhteen - perhe on lapsen tärkein tuki, niin ansaitsette paskanne jota olette itse kalastaneet. Halveksin ihmisiä, jotka yekevät hirvittäviä henkisiä läheisiinsä jotka kerran luottivat heihin ja ovat ensimmäisenä vaatimassa hyvää käytöstä hirvittävän rumasti kohdelluilta. Nautettava egonne sekä loukkaantuu, että saa pönkitystä häpäisemienne ihmisten vihasta. Niin ohut on ymmärryksenne elämästä.

    • keijuna23509809890

      Oi tällaisia eksiä kyllä on . Kiitos ketjulle ja avautuneille.

    • Kakkosenjonkatiedän

      Niin myös mulla ongelma joka tulee kylläkin kakkosen taholta. Katkera on ja kiusaa edelleen miestä ja tiedän sen. Myös mies tietää sen kiusaavan ja on kertonutkin asiasta minulle. Olen sanonut että jos tämä kiusaaminen ei ala kohta loppua täytyy hakea lähystymiskielto. Ei se taida muutoin lopettaa. Katkera voi olla ja pahaolo mutta voisi yrittää kohdistaa se muuhun että irti pääsee. Rajat on vedettävä johonkin. Uskoo varmaan että kun saa minut epäilemään uudestaan miestä niin me erotaan ja saa miehen muuta syytä en näe tähän kiusaamiseen. En ole itsekkään siltä kiusaamisesta säästynyt.

      • likaistapeliä

        "Kakkosenjonkatiedän"Tuttua toimintaa hylätylä kakkoselta. Kuitenkin varoituksen sana sinulle:jos mies alkaa väittään olevansa vain ystävä tuon kanssa, niin silloin ei ole kaikki asiat kunnossa. Meillä mies väitti sietävänsä yhteydenottoja yleisen rauhan ja työrauhan vuoksi (sama työpaikka) sitten väitti suostuneensa olemaan kaveri, no loppu onkin historiaa, he saivat toisensa.


      • eräsex
        likaistapeliä kirjoitti:

        "Kakkosenjonkatiedän"Tuttua toimintaa hylätylä kakkoselta. Kuitenkin varoituksen sana sinulle:jos mies alkaa väittään olevansa vain ystävä tuon kanssa, niin silloin ei ole kaikki asiat kunnossa. Meillä mies väitti sietävänsä yhteydenottoja yleisen rauhan ja työrauhan vuoksi (sama työpaikka) sitten väitti suostuneensa olemaan kaveri, no loppu onkin historiaa, he saivat toisensa.

        Ketjun aihe on katkera ex. ei kummakaan jos ex on katkera saamastaan kohtelusta. Petturin olisi heti pitänyt ajatella miten petettyä kohtelee, mitä kertoo ja että pysyy totuudessa, eikä missään tapauksessa olisi saanut antaa kakkoseleen minkäänlaisia vapauksia petetyn suhteen.


      • eräex
        eräsex kirjoitti:

        Ketjun aihe on katkera ex. ei kummakaan jos ex on katkera saamastaan kohtelusta. Petturin olisi heti pitänyt ajatella miten petettyä kohtelee, mitä kertoo ja että pysyy totuudessa, eikä missään tapauksessa olisi saanut antaa kakkoseleen minkäänlaisia vapauksia petetyn suhteen.

        On, eron jälkeen, ollut katkeraa maksaa petturin velat jotka toi mukanann pesäämme, velat joihin en itse ole millään tavalla ollut osallisena. Tuon tyhmän rakkauden huumassa tehdyn päästöksen vuoksi olen joutunut pihistään luonnottoman paljon elämästäni. Onneksi velkavankeus kohta takana ja saan elää vapaasti. Jos enää osaan.


    • Kauhavan45

      En tiedä onko exäni katkera vai onnellinen nykyään :) Asuin aikanaan hänen kanssaan mutta päihdeongelmainen kun on niin hommasin hänelle oman asunnon mutta tapailimme kuitenkin normaalisti ja oli kivaa seurassaan ,hän asuu nyt eri puolella Suomea kuin minä ja kävin tapailemassa häntä kuitenkin säännöllisesti ,,ehkä hän ajatteli että muutan hänen luokseen vielä jonain päivänä tms! En kyennyt siihen kun hänellä edelleen se riippuvuus lääkkeisiin ja perussairautena vielä Epävakaa/kaksisuuntainen! Hän kertoi minulle tavanneensa uuden miehen loppukesällä vaikka vannoi ikuista rakkauttaan samaan aikaan minulle :) olinkin hetken alakuloinen ja päivä päivältä iloisempi vain kun se meni näin päin ! Itse olen tavannut toisen naisen alkukesällä ja ollut lähinnä puhelimen välityksellä tekemisissä kunnes kiintymys kasvanut vahvemmaksi viime viikkoina ! Exä sai tietää tämän asian ja alkoi sitten sen vinoilun jne ,,että olen hänen selkänsä takana vehdannut jne! Hän on nyt sitten meidän yhteisille tutuille haukkunut minua jne:) ja kehunut onneaan ! En tiedä itsekään että eikö hän suo minulle onnea lainkaan vaan haluaa että olisin ittekseni täällä oottamassa jotain ? Minulla nyt hyvin vakaa olo mitä ei ollut aiemmin kun hänen kanssaan elettiin!

    • Näinmiettisin

      Ei ole kokemusta. Yleisesti ottaen kannattaa nosta kissa pöydälle. Kutsukaa hänet vilpittömässä mielessä kahville ja jutelkaa tunteistanne, auttakaa häntä ymmärtämään ettei kannata nyt mikään.

    • juuuuuuuuuu

      Käypä lukemassa uskottomuuskeskusteluja. Siellä vaikuttaa katkerista katkerin 😀

      • nnnnnnnnnn

        juuuuuuuuu, kuka niistä?


      • ihmettelenvain

        juuuuuu, mitä syytä sinulla on olla noin katkera?


    • Typeräköolet

      Mitä annat ex vaikuttaa teihin? Eiköhän se ole sinun hommasi tehdä siitä loppu. Turhaan märiset ja vikiset moista. Tee asia selväksi myös ex ja uudellesi.

    • teoriaaihmisistä

      Eipä tässäkään kukaan myönnä pettäneensä ja ansainneensa omalla käytöksellään kaiken. Ja miten moni varoittaa pettämispalstalla, että paskaa alkaa satamaan niskaan.

      Ehkä katkerimmat ovat juuri nämä narsisti-petturit, joilla ei ole ymmärrystä ja anteeksiantoa sitä kohtaan, että henkisesti ruhjomansa hminen hyökkäsi sanallisesti kimppuun.

      Luin erään kirjan, jossa kuvattiin ihmisiä jotka eivät koskaan pysty myöntämään tehneensä väärin. Kirjassa kerrottiin, miten parhaiten vaikutat tällaiseen ihmiseen mielistellen "nuolemalla heidän persettä". Harvemmin vaan joku nöyrtyy niitä itseään pettäneitä lipomaan enää mistään (no yöks).

      • eräsesimerkki

        teoriaihmisistä; kommenttisi on niin hyvä että ei tarvi lisätä mitään. Sanon vain sen että on mahtavaa että on olemassa ihmisiä, kuten sinä, jotka ymmärtävät.
        Nämä petturit ja ykk.kakkoset ovat kauhissaan jos petetty jätetty on vihainen aivankuin petetyllä ei olisi oikeutta suuttua senhetkisen elämänsä turmelemisesta.

        Sillä puuntakaa tullut kakkosen esittäytyminen oli jo niin kauhea järkytys että siinä ei osannut sanoa eikä tehdä mitään. Itse jouduin tuossa tilanteessa toimiin paljastuksesta raivostuneen, silloisen, puolisoni ja kakkosen erotuomarina. Oma tuska oli painettava pois jotta säästytiin suuremmalta vahingolta. Tuon jälkeen , koska kakkonen ymmärsi että mies perui hänelle antamansa lupaukset, alkoi minun manipulointi miestä vastaan ja sitä kesti 3 vuotta. Vuoroin haukkuen miestä vuoroin minua. Tuohon kolmeen vuoteen sisältyi jos minkäkinlaista kiusantekoa.

        PAhin kisanteko on kuitenkin tapahtunut lopullisen eromme jälkeen. OLen todellakin ollut välillä melko puhki kaikesta mutta onneksi saan purkaa tänne, vaikka en aina saakaan ymmärrystä väsymykseeni koskien tuota paria ja heidän puheita ja tekoja.

        En ole katkera heille ainoa asia josta olen ollut katkera on se että olen joutunut maksaan ukon ulosottovelat joihin en itse ollut milläänlailla osallinen, hänellä oli ne kun menimme yhteen ja minä rakastuneena suostuin kiinnittään ne taloni lainaan.
        Siitä olen ollut katkera. Onneksi nuo velat alkavat olla maksetut.


    • Totuusonjapysyy

      Mistä katkeruus johtuu? Oletko antanut aiheen? Et kai? Jos toiselle kertoo eron syyt ja tunteiden loppumisesta niin kyllä se pitää miettiä mistä moinen juttu on tullut? Jos taas molemmat ovat samaa mieltä ei katkeruutta voi olla. Se mitä teemme vaikuttaa se toiseen.

    • Anonyymi

      Minä en usko puoliakaan näistä tarinoista, joissa haukutaan eksiä täällä hulluiksi. Siis miksi hyvin toimitussa erossa kukaan vihaisi ketään? Miten ero on tapahtunut? Oletteko edellisen suhteen aikana löytäneet uuden ja tapanne jättää on törkeä? Ei kukaan montaa vuotta vainoa, jos ei ole satutettu jotenkin.

    • Anonyymi

      Heipparallaa. Minä olen kaistapäinen mies exä.. (ajattelin että on hyvä sanoa tuokin)
      MINÄ, pommitin exääni turhaan kaiken maailman diibadaapa viesteillä.
      Minä myös jatkoin tuota lapsellisuutta noin 4 vuotta. Koska oma elämäni oli niin ojassa, etten oikein tiennyt missä olin.
      Se mitä en ikinä tehnyt, enkä koskaan olisi tehnyt.. On tuonmuotoinen häirintä,
      Että mennään "Orwellin tasolle"..
      Ei näin....

      Yritin kovasti evätä itseäni keskustelemasta, mutta jostain kumman syystä sieltä vaan
      provotaan taaksepäin...
      Jotta mitäs tässä sitten..?

      Kumpikin varmaan tietää että suhde on ollut toksinen tavalla tai toisella...

      Minä olen tullut siihen tulokseen, että ongelma on siinä, että ihmiset eivät puhu.

      Se on se suomalaisten kansantauti enemmänkin. Laskeskelin näin, että se helpotti
      (miehenä) noin 15 vuoden jälkeen sen... kun on oikeasti pahasti rakastunut.
      (Helpotti mutta ei hävinnyt)

      Nyt lähinnä maistuu kalja ja maailmanmenon katsominen iltalehdestä.
      Juuri se mitä vihasin teininä.

      Koska kiinnostaa sekin, että onko enää teinejä vuonna 2030.

      -"c'est la vie"
      Sanoi neandertali.

    • Anonyymi

      Sellastahan se joskus on. Järjetöntä katkeruutta, jossa ei tunnu olevan mitään järkeä.

      Oma exäni oli vuosikausia katkera ja vaikeutti elämääni monin tavoin vuosikausia eron jälkeen. Huvittavinta tilanteessa oli se, että minulla ei ollut uutta kumppania, mutta hänellä itsellään oli. Eksä ja hänen uusi kumppaninsa puhuivat minusta yhteistuumin p.skaa, vaikka minä en ollut sitä uutta kumppania koskaan edes tavanut, enkä ollut heidän kummankaan kanssa missään tekemisissä. Aina vaan yhteisten tuttujen kautta kuulin miten taas oli jotain uutta legendaa levitelty.

      Nykyään tilanne on onneksi jo ohi. Lähes viisi vuotta siihen meni, että sain lopulta kaikki siteet katkottua. Meillä oli yhteisiä omistuksia jne. ja minua pidettiin kynsin ja hampain sidottuna niillä. Homma ratkesi vasta kun olin päässyt itse taloudellisesti sen verran vahvoille, että voin ilmoittaa homman etenevän siitä eteenpäin pätevien laki-ihmisten kautta. Silloin nimi ilmestyi papereihin hetkessä, eikä lopulta tarvinut edes käräjöidä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe