Paras kotisiivous

..........

Firma Hyvinkäällä?
Tarvitsen kotisiivoojan. Onko ehdotuksia mikä olisi hyvä ja mikä ei niin hyvä firma.

16

6996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällaista meillä =)

      Uudenmaan Tukipalvelu on meillä käytössä, siivooja tulee kerran viikossa ja on erittäin ystävällinen. Huolehtii jopa, että tokaluokkalainen poikani ehtii kouluun (siivooja tulee klo 8, poika lähtee kouluun klo 8.30).

      Eipä sillä hintaakaan hirveästi ole, olikos tunnin siivous jonkun parikymppiä, riippuu tietysti kuinka tarkkaan siivotaan.

      http://www.uudenmaantukipalvelut.com/

      Suosittelen! :)

      • Sokabok

        Tzaan Siivous tekee Hyvinkäällä ahkerasti ja halvalla koti ja toimistosiivouksia.

        Sain kotitalousvähennykseen siivouskuitit. : )

        [email protected]


      • Chuenchom

    • aikaansaamaton

      Minäkin haluaisin siivoojan, siivous ei ole ihan sitä vahvinta alaani ;)
      Katselin tuota Uudenmaan tukipalvelua, kovin vähäisesti oli mielestäni kerrottu tuolla nettisivuilla, mutta voisin ottaa yhteyttä ja vertailla er firmoja.

      Onko muista hyvistä palveluista tietoa?

      • Eijaksaitse

        siivouspalvelu Hohtoa.
        Itsellä ainakin toiminut moitteettomasti.
        Homma toimii ja mukavaa porukkaa.


      • koolioy

        hommaa joku hoitamaan pimeenä... niin meillä ja varmasti toimii....raukat saa vaan pennit ja firmat vie loput


      • ex kotiorja
        koolioy kirjoitti:

        hommaa joku hoitamaan pimeenä... niin meillä ja varmasti toimii....raukat saa vaan pennit ja firmat vie loput

        kotitalousvähennys on tuota varten :-)


      • vertty88
        ex kotiorja kirjoitti:

        kotitalousvähennys on tuota varten :-)

        se on yhtä tyhjän kanssa koko kotitalousvähennys....onko se nyt pari tonnii....mulla käy siivooja joka viikko, maksan 80e.....käteen....laske kuinka pitkälle se vähennys riittää jos firma laskuttaa nämä kerrasta 100-150...kun mulla näitä neliöitä riittää---et semmosta


    • Paula12345

      Voin lämpimästi suositella Kodin Apujoukkoja. On kolmas siivousfirma meillä ja nyt vasta ollaan tyytyväisiä. Eivät ole kertaakaan peruuttaneet sovittua siivousta (kuten edellinen teki tämän tästä) vaan aina on tullut sijainen jos on ollut oma siivooja sairaana. Laskut ovat olleet aina oikein ja siivousjälki hyvää ja minulle tärkeää on myös, että osaavat ottaa palautetta vastaan. Tämä on meidän koti ja minä tietysti itse siivoaisin sen parhaiten :) mutta kun ei ole aikaa niin erittäin hyvä vaihtoehto. Aina jos on ollut jotain pientä huomauttamista, siivooja on ottanut sen todella hyvin vastaan ja korjannut asian.

      • putsis

      • justkyl

        Taidat olla niitä ihmisiä jotka huomauttavat pienistä asioista ja antavat palautetta jokakerran jälkeen. Ihmekkö tuo jos joutuu vaihtamaan siivousfirmaa useasti..
        Minä en jaksa niuhota pikkuasioista pääasia että on siistiä.


    • kotisiivous

      Hyvinkäällä ATP Siivous. hyvä hinta ja hyvä siivous

    • äityli21+2v

      Hyvinkään ahkeraliisa siivouspalvelu :)

      • Puhtautta

        Tzaan Siivous T:mi on uusi, pieni, luotettava, halpa ,siivousliike hyvinkäällä
        [email protected]


    • jokaisellejotain
    • Äläolehullu

      Jety on ihan järkky!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2988
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1900
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1572
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1360
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      78
      1231
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      263
      1172
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      971
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      831
    Aihe