Cheerleading (nousijoiden koko)

cheerious

heips, nii aattelin semmosta, et minkä kokosii nousijoit teijä joukkueis on?
siis niiku about cm ja painoo, jos yhtää tiiätte, siis vaa noin. Jaja jos ite ootte (:
mieluite sennu ja junnu ikäste. Ite oon sennu ikäne, ja harrastanu pari vuotta nousijana.
aattelin vaa et oonkoha jo liia pitkä/painava nousijaks. ku oon 160/44::'D
joukkuelaiset sanoo ettei, mut tuntuu et jooo.

66

11293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chippa

      päätin vastata . Ite olen junnuikänen (en kilparyhmäs viel mut kevääl joo jos onnistaa :D) ja nousijat ovat yleensä joukkueen lyhimpiä ja (eivät välttämättä) myös laihimpia. Meidän harrasteess molemmat nousijat ovat jtn. 140-155 pitusii. En osaa tarkasti määrittää. Painoa vaikea sanoa. Mutta yleensä joukkueen valmentaja päättää ketkä nousee ylös. Jos onni on kohdannut sinulle ja olet flyeri (vai miten kirjoitetaankaaan) nii olet varmasti juuri sopivan kokoinen. Jos joukkuelaisesi sanoo ettet ole niin et varmastikaan ole. Tsemppii ja voithan kysyä asiaa valmentajaltasi. Oletko joukkuelaisiisi verrattuna pitkä avi lyhyt?

      toivottavasti oli apua. Hei ja kiitti muuten noista sun vastauksista tuohon kysymykseeni ;D

    • cheerleading1

      160cm ja painat 44? huhhuh.. Onks pakkomielle nousiaks? On varmaa vakuttanu kivast sun kehityksee ym :( Meijä jengis kaikki nousiat on 150-156 cm pitkii ja painaa 42-47kg eli sinua lyhyemmät ovat painavempia nousioita vaikkakin erittäin kevytä noin lihaksikkaksi tytöiksi. Älä nyt oikeasti ala laihduttamaan cheerleadingin takia! Jos teidän ryhmässä olet liian pitkä hyväksy se! tai mene sekajoukkueeseen.

    • cheeppari_00

      oon nousija junnuis, oon 151/45 (:

    • Epäluuloinen

      Jos olen 157 cm ja 44kg niin pääsisin nousijaksi ? Olen myös aika notkea

      • jeepäjee576

        Voit päästä mut riippuu et onks muut lyhyempii. Ite oon 163cm ja en kerro painoo koska oon tosi laiha D: oon siis nousija mutta mut vrm laitetaan moustiks tai pohjaks koht.


      • Cheeppari0000

        No voit päästä nousijaks. Ite oon 153 ja 37 ja pyrin junnu joukkueeseen nousijana


    • Tanssityttö-80

      Niin toi riippuu joukkueen rakenteesta. Itse joskus pyysin päästä kokeilemaan uudelleen nousua (olin periaatteessa kasvanut jo ohi siitä). Sillon mulle otettiin pitkät nostajat, ja pääsin taas kokeilemaan yläihmisenä oloa. Olin kovasti kaivannut sitä lentämisen tunnetta, mutta sitten tauon jälkeen huomasin kuitenkin pelkääväni liikaa. Jatkossa olin mielelläni nostajana. Kuitenkin voi siis pyytää, jos haluaa kokeilla nousua, jos ei ole aivan joukkueen isokokoisimpia.

    • Cheerdancer

      Itse olen 157 cm/49 oon myös tosi venyvä. Oon varmaan liian painava nousijaks, mut mitäs mieltä te ootte

      • Cheeppari0000

        No en mä usko et oot liian painava. Riippu kyl mikä taso ja kuin isot pohjat


      • Anonyymi

        Ite oon 150cm/38 nii oisinko junnuissa nousija tai mineissä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon 150cm/38 nii oisinko junnuissa nousija tai mineissä? :D

        Joo! Ite oon 153cm/38 :D


    • Pullasors

      Olen sennu nousija 165/56kg :D

      • Anonyymi

        ELI MÄ PÄÄSISIN NOUSIJAKS🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ELI MÄ PÄÄSISIN NOUSIJAKS🤩

        Et välttämättä se riippuu täysin joukkueesta ja muun joukkueen pituudesta ja siitä mitä paikkaa ne on ennen tehny se ei oo vaa painosta ja pituudesta kiinni joukkueessa voi olla nousia joka on takarii pidempi mut osaa hyvin sen paikan nii sit se on nousia


    • Cheergoals

      Hei haluisin kysyy et oonko liian painava nousijaks jos painan 40kg ja oon 150cm koska pääsin isojen tyttöjen alotelia joukkueeseen ja huolettaa painoni koska joudun oleen nousija😞

    • Mooiheee

      Olen itse pohjana cheerleadring joukkueessa ei sulla kyl toi paino oo mikää este ainoastaa pituus 160 cm jos on pitkät pohjat ni onnistuu ite ku oon pohja ja vaan 150cm pitkä ni mul pitää olla se 140 cm pitkä ja aika kevyt muuten ei haastavat stuntit onnistu

    • cheerleaderi

      Vastaan myöhässä sori! Mä oon junnujen SM- tasolla ja 160cm ei oo yhtään liian pitkä! Mäki oon saman pitunen ja olin pitkään nousija ennen kun pohja joukkueestani lopetti ja minusta tuli pohja. Valmentajat katsovat miten sinulla menee nousijana ja jos löytyy sopivat pohjat voit olla hyvinkin nousija! Mun joukkueessa on myös mua pidempiä nousijoita mut mä olin kaikista sopivin sen tietyn tytön pohjapariksi! Ja jos susta tulis pohja niin hei, mä en ollu koskaan tehnny pohjaa ja pääsin nousijana SM - tasolle ja alotin ihan alusta pohjana mut myt oon kehittynyn tosi nopeesti! Aika moni haluaa olla nousija mutta mun mielestä pohjana on ehkä jopa kivempaa.

      • toivotonn

        umm aattelin että oonko liian painava/pitkä nousemaan ku oon 158cm ja 53kg ja pyrkisin level 4 junnuihin. 🤨


      • Anonyymi

        Mietiskelin sitä kun menisin ehkä junnuihin nousijaksi ja oon noin 151cm mitkä ja painan noin 36kg niin pääsisinköhän nousijaksi kun olen todella lihakseton ja näin?


      • Anonyymi
        toivotonn kirjoitti:

        umm aattelin että oonko liian painava/pitkä nousemaan ku oon 158cm ja 53kg ja pyrkisin level 4 junnuihin. 🤨

        Et ooo! itse painan saman verran ja about saman pituinen junnu nousija.


      • Anonyymi
        toivotonn kirjoitti:

        umm aattelin että oonko liian painava/pitkä nousemaan ku oon 158cm ja 53kg ja pyrkisin level 4 junnuihin. 🤨

        ite oon 164 ja painan ton verran


      • Anonyymi
        toivotonn kirjoitti:

        umm aattelin että oonko liian painava/pitkä nousemaan ku oon 158cm ja 53kg ja pyrkisin level 4 junnuihin. 🤨

        Ite oon myös lvl 4 junnuis nousiana mä oon 141cm pitkä ja n.35kg mut ainaki mun joukkuees on myös painavempii nousioit et voi olla et olisit nousia jos oot ennen tehny sitä paikkaa ja löytyy tarpeeks vahvat pohjat ja takari


    • Anonyymi

      No mä alan harrastaa cheerleadingiä kesäloman jälkeen mut oon 08/11v 152cm ja 42kg ja meen 08/05 joukkueeseen tai siellä on niinku sen ikäsiä niin mä vasta painava oon, voiko joku sanoa et jos oisin aikusena 166cm ja painaisin 53 esim nii pääsisinkö silti nousijaksi😭😭

    • Anonyymi

      olen itse nousija ja olen 167 pitkä ja painan 53 joten et todellakaan oo liian painava

    • Anonyymi

      Nousijoita on eri pitusia ja kokosia. Ite oon joukkueen pisin nousia ja n.155cm. Junnuissa (07-05veet ja ite 06) tosiaan mennään kilpatasolla. Tarkkaa painoo en sano mut 39-41kg. En oo lihaksikkaimmasta päästä mut en myöskää se kaikista pulkannaruin. Pientä lihasta on mutta melko vähän kuitenkin.

    • Anonyymi

      Ite oon mineis😅ja siis 145cm ja 35kiloo ja teen pohjaa. Vaihan siis junnuihin ja oon siis oman ikäsiäni lyhyempi ja niin kun oon oman ikästen kaa nii onks mahollist esim joutuu nuosee?

    • Anonyymi

      Oon mikro kilpatasolla oon 141cm niin joutuisinkohan olemaan nousija jaguars spirit athletes Pluto-joukkueessa onko kukaan Jyväskylästä?

    • Anonyymi

      Moi!!oon 11v tyttö ja harrastan cheerii 5lvl eli siis oon 134cm pitkä:) ja se paino ei nyt liity siihen mitenkää vaa se määritellää pituuden kautta:))

      • Anonyymi

        No jos olis ihan jäätävän pulska mut lyhyt nii ei sitä kyllä nousijaks laitettais


    • Anonyymi

      Olisinko liian painava ja pitkä junnu joukkueen flyeriksi kun oon 146cm ja 49kg?Haluaisin niin kovaa flyeriksi mutta en halua että muut joutuu nostaa vaan koska haluaisin olla flyer😕

      • Anonyymi

        Ainiin ja siis se level on 4


    • Anonyymi

      Olen myös isekkin miettinyt että olisinko hyvä nousija? Osaan aika hyvin olla nousija kaikki heitot menee,libet/libra ja kierteet!! Olen 140cm pitkä ja painan 37,3kg ( olen siis ollut aina pohja) mutta haen ehkä nousijaksi🙃

    • Anonyymi

      Ite oon 147 ja 32 kg oonko painava

    • Anonyymi

      Ite ois joskus siistii alottaa cheerlanding tai miten se ny kirjotetaan mut musta tuntuu et oon liian painava oon 08/11 tyttö 149 cm 78kg

      • Anonyymi

        En tiiä ootko alottanu jo ja että ootko jo aikune mut kannattaa ei se painosta oo kii mietin itte samaa mut sut toden näköisesti laitettais ton pituuden perusteella pohjaksi tai takariks


    • Anonyymi

      Mä oon 09 ja oon 145cm ja painan 40kg ja karsin ens vuonna junnuihin tulisko musta nousija

    • Anonyymi

      Määkin haluisin oll nousija mut oon level 2 ja oon 152cm pitkä ja painan 36-38 kiloo tiiän et oon liian painava nousiaksi mutta haluaisin niin olla nousija!!!

    • Anonyymi

      haluisin olla nousia ja oon siis level 2 junnuissa oon 06/13 ja pitkä 159cm ja painan 51kg oonko liian painava nousijaksi?

    • Anonyymi

      Mun mielestä nousijoille ei oo mitään et kuinka painava pitäis olla. Ite oon 13/07 157cm nousija ja painan about 44kg. Nousijoilla täytyy kans olla lihaksia, jotka tietenkin myös painaa. Ja jos pohjat ei jaksa nostaa sua, niin se on niiden vika, että niillä ei oo tarpeeks lihaksii. Ja jos pohjilla on oikeet otteet ja tarpeeks lihaksii, nii se ei ees tunnu missään. Olin joskus pohja ja oon nostanu paljon mua pidempiä nousijoita. Kukaan ei oo painava cheerleader eli kaikki voi olla nousijoita jos haluaa/joukkueessa on tilaa nousijoille. Mutta muistakaa, että kaikilla stunttien jäseneillä eli pääpohjalla, hampparilla, nousijalla ja takarilla on kaikilla yhtä tärkeet roolit. Eli jos joudut esim pääpohjaks, nii hoida se homma kunnolla äläkä sure ettet oo just se mitä halusit, esim nousija. Tsemppii kaikille, joilla on jotain murheita oman painon tai pituuden kanssa. Oot täydellinen just tollasena! ☺️

    • Anonyymi

      Heippa itse harrastan Junnu joukkueessa, oon about 150cm ja painan 32 kg😊 Valmentajat päättää ketkä pääsee nousijoiksi, ja että oletko sopiva siihen , se otetaan taidon mukaan, ei painon tai pituuden mukaan 👍🏻 Joten jos haluat olla nousija niin vinkkaa valkuille 🥰

    • Anonyymi

      Haittaako jos painaa yli 50 kiloo tai vhän enemmän oon ite 50-65 kiloo en kerro tarkkaa painoa mutta painan siis 50-65 kiloa ja160cm haittaako

    • Anonyymi

      Siis mä haluisin olla iha sairaast nousija mut ku vaihan kesäl joukkuetta ja must varmaa tuliski siel nousija nii mua pelottaa et en osais tai etten oia tarpeeks notkee

    • Anonyymi

      Oon 11v ja en ole koskaan harrastanut cheeriä tai voimisteluu mut osaan spagaatin, olen 36 painava ja noin 141cm. Olen AINA unelmoinut olevani nousija. Pystyisinkö mä olla nousija?

    • Anonyymi

      entä jos olet 163 ja 50kg niin voiko olla nousia

    • Anonyymi

      Okei, eli musta siis tuntuu, ettei mun tosiaankaan pitäisi kertoa mun pituutta ja painoa täällä (koska monet vertaavat itseänsä toisiin), mutta olen 166cm ja 43kg. Voisiko musta joskus tulla nousija? :0 Mietin tässä vain.

      • Anonyymi

        Mä oon 012/10 oisinko nousija oon about 150cm ja noin 38-40kg kummassa joukkueessa oisin nousija minien vai junnujen joukkueessa


    • Anonyymi

      oon jo nyt vähän myöhässä tästä keskustelusta mut joku näitä voi tulevaisuudes lukee niin kuunnelkaas nyt tarkkaan. oon 154 (45-47kg) ja oon pohja mut molempina kausina mitö oon harrastanu mut on laitettu nousemaan koska oon ollu yks lyhyimmistä. oon siis lvl 3 junnu joukkueesa ja pituudella on merkitystä ei painolla. jos sua ei jakseta niin se on täysin sun nostajien vika ei sun. jos sut laitetaan nousemaan ja sun pohjat on liian heikkoja niin heidän pitää hankkia lihasta ei sinun laihduttaa. en sano että oisin jotenki painavasta päästä koska oon ollu nostaja nii mulla on edellee aika paljon lihasta ja tiiän minkälaista on nostaa yläriä jota ei välttis jaksa mutta se on sillon mun vika etten jaksa ja sillon Mun pitää tehdä töitä sen eteen että saan sitä lihasta ja pidän sen stuntin kasassa. valkut päättää kuka nousee ja kuka nostaa jos susta tehdään nostaja se ei välttämättä tarkota ettei sua laitettas ylöriks esim lyhyimmistä nostajista tehään tosi monesti nousioita jos niitä puuttuu ja sillon ei katota painoa.

    • Anonyymi

      Meillä on jotain 130-145cm kokosii nousijoita ja ne tyyliin painaa 30-40kg et siis aika pienii jo oon siis level 2 mineissä

    • Anonyymi

      Moi:) Haluisin siia jossain vaiheessa alottaa cheerin niin onks hyvä jos on 142cm ja painan 34kg? Taino jos alotan cheerin niin oon sillon 28kg ku aijon laihuttaa mut oonko sit hyvä nousijaks?

      • Anonyymi

        Olet nyt jo tosi sopiva älä laihuta se vaikuttaa sun kasvuun lot just hyvis mittasuhteis nyt


    • Anonyymi

      Olenko painava nousija 40 kg 150 cm ja 10 v

      • Anonyymi

        Oon samassa tilanteessa kuin sä


    • Anonyymi

      Mä oon 162 ja painan about 52 ja mun pohjat kyllä jaksaa nostaa mua en tiiä onko ne vaa voimakkaita vai oonko niitten mielestä kevyt mut iha hyvi voit olla nousija ! Mut yleensä takari ja pohjat on pidempiä tai samanpitusii et en suosittele pohjia jotka on lyhyempiä ku sä ite.

    • Anonyymi

      Kukaa ei varmaa enä lue näit mutta oon kait jotai 40kg ja 151cm ni oisinks suunnillee sellasta kokoo et ois mahis nousiaks

    • Anonyymi

      Noh ite oon 150cm painan 35kg oon tosi painava

    • Moiks! Mietin semmosta, ku pyrin nyt kilpajoukkueeseen niin voinko joutua yhtäkkiä takariksi jos en haluisi? Oon nyt pohja, ja siis 157cm ja 47kg ja haluisin olla pohja TAI ehkä nousija mut oon sillaitti epävarma, ni voiko musta tulla takari jos en yhtään haluisi

      • Anonyymi

        Kukaa ei varmaa luo näitä mut voit joutua tai et joutuoa mä oon sanonu mun valkulle et haluun olla pohja mut aina ei voi olla et välillä oon takari mut kyllä suo kuunnellaa


    • Anonyymi

      Mä oon itse lvl 4 junnuissa nousijana. Oon ehkä noin 151-154 pitkä ja painan 46 kiloa. Pqinoin ennen pqljon vähemmän, mutta lihasmassa kehittyy niin ei sitä painoa saa alemmaksi. meidän joukkueen muutkin nousijat jopa jaksaa nostaa mua. Ei ole olemassakaan liian painavaa nousijaa vaan liian heikkoja pohjia. Lol vähän myöhässä liityn keskusteluun.

    • Anonyymi

      Voinko päästä nousijaks jos oon joku 139cm ja painan joku 28—29

    • Anonyymi

      Itekkin jotai 160cm ja ton painonen, normaali painoinen oot ❤️

    • Anonyymi

      Kukaa ei lue näit enää mut haluun vaa sanoo et cheerissä painol ei oo välii vaa pituudella ja sillä et mitä paikkaa osaa parhaiten ja älkää ajatelko et ootte liian painavii älkääkä laihduttako koska ootte täydellisii just tollasina❤

    • Anonyymi

      oonko liian painava nousiaks jos oon 151/45 ja oon tosi venyvä

    • Anonyymi

      Et oo yhtään liia pitkä ps meijän joukkueessa yks nousia on vaan 128😱

    • Anonyymi

      Ajattelin alottaa cheerleadingin ja oon siis 169/54. Haluisin olla nousija mut oonkohan siihen sopivan kokonen?

    • Anonyymi

      Oon 2lv youth sarjassa ja oon noin 145cm ja painan noin 34kiloo oonko liian painava?

    • Anonyymi

      Pääsenkö nousijaksi jos olen 140cm ja 34kg? Junnuis😅

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe