HP eli haista p*****n läppäri

pahasti kusetettu

Hp pavillion läppäri,vuoden takuu meni umpeen ja sitten alkoi ongelmat. Ensin akku kuumeni ja tietokone sammui 10 minuutin käytön jälkeen. Sitten meni läppärin näyttö, näkyy vain puolikas, toinen puoli näytöstä säröillä. Hiiri toimii vain osittain. Soitin vakuutusyhtiöön ja totesivat, että korvaavat muiden merkkien näytön, mutta eivät HP:n koska niissä on niin paljon tyyppivikoja. Eihän se kallis ollut, 599 euroa, mutta vois olettaa, että toimii kauemmin 1,5 vuotta.Heinäkuusta saakka yrittänyt hoitaa asiaa myyjän ja HP:n kanssa. Kuluttajariitalautakuntaan viennin jälkeen edes ottivat yhteyttä. Iso vitsi oli kun ottivat koneen ja tutkivat sitä niin vastaus oli, että takuu ei kata tällaisia vikoja. Myyjä puhui jotain itseaiheutetuista vioista. Kone on siisti kuin mikä, ei ole pudonnut eikä käsitelty muutenkaan huonosti. Minulla on kolme muutakin läppäriä fujitsu yli 4 v vanha ei mitään vikoja, samoin packard belli mini..2,5 vuotta ei mitään vikoja ja nyt toshiba kohta vuosi eikä mitään vikoja. Eli kun mietitte läppäriä älkää langetko tähän HaistaP:n merkkiin!!!! Säästätte itseltänne paljon harmia ja mielipahaa. Minä katson tämän prosessin loppuun saakka, mutta muut voi välttää tämän ostamalla viisaammin!

11

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syytä itseäsi kun ostit markettikoneen. HP:llä Pavilionit ja Compaq Presariot on marketissa tyhmille myytävää kuraa. Samanlaisia ne on kaikki markettiroskat olleet useita vuosia. Apple niitä harvoja poikkeuksia.

      HP:ltä kyllä saa Elitebookin ja Probookin jos haluaa normikoneen. Vanhemmillani on 4.5v ja 5.5v ikäiset HP:n normikoneet ja toimivat kuin uudet.

      • määkimääääääääääääää

        etteivät myisi paskaa, sillä koneen merkki kyllä painuu mieleen, ja toista kertaa emme yleensä erehdy...
        Tyttäreni HP Compac hajosi juuri takuun mentyä umpeen, ja soittaessani k. o. lafkaan, palvelu oli hyvin kielteistä. Oli jo toinen kerta, kun meille kävi saman merkin kanssa samoin, ja kolmatta kertaa ei tule, sen vannon.


      • määkimääääääääääääää kirjoitti:

        etteivät myisi paskaa, sillä koneen merkki kyllä painuu mieleen, ja toista kertaa emme yleensä erehdy...
        Tyttäreni HP Compac hajosi juuri takuun mentyä umpeen, ja soittaessani k. o. lafkaan, palvelu oli hyvin kielteistä. Oli jo toinen kerta, kun meille kävi saman merkin kanssa samoin, ja kolmatta kertaa ei tule, sen vannon.

        HP:n normaaliläppärit ovat Elitebookeja ja Probookeja. Katsos kun HP:llä on muiden isojen valmistajien tapaan normaalimallit ja lelut. Sama juttu jos menet ostamaan jotain Acer Aspirea, eMachinesia, Packard Belliä, Fujitsu Amiloa yms. roskaa.

        Tietysti HP:llä kannattaa ottaa se 3v takuulaajennos jos haluaa palvelua yli 1v ilman kuluttaja-asiamiestä. Kuluttajansuojalakiin vedotenkin voi saada tapeltua 2v kuluttua ostamisesta hyvitystä.

        Enpäs sitten tiedä, saako takuulaajennosta noille kertakäyttöleluille kun tarkoitushan niillä leluilla on, että ostat uuden vuoden välein. Saat ihan itse valita rahoillasi ostatko kertakäyttökoneen vaiko normaalikoneen joten turhaan siitä syytät HP:tä. Syytä itseäsi!


      • ei ole roskaa
        M-Kar kirjoitti:

        HP:n normaaliläppärit ovat Elitebookeja ja Probookeja. Katsos kun HP:llä on muiden isojen valmistajien tapaan normaalimallit ja lelut. Sama juttu jos menet ostamaan jotain Acer Aspirea, eMachinesia, Packard Belliä, Fujitsu Amiloa yms. roskaa.

        Tietysti HP:llä kannattaa ottaa se 3v takuulaajennos jos haluaa palvelua yli 1v ilman kuluttaja-asiamiestä. Kuluttajansuojalakiin vedotenkin voi saada tapeltua 2v kuluttua ostamisesta hyvitystä.

        Enpäs sitten tiedä, saako takuulaajennosta noille kertakäyttöleluille kun tarkoitushan niillä leluilla on, että ostat uuden vuoden välein. Saat ihan itse valita rahoillasi ostatko kertakäyttökoneen vaiko normaalikoneen joten turhaan siitä syytät HP:tä. Syytä itseäsi!

        "Fujitsu Amiloa yms. roskaa"

        Itselläni oli halpa Fujitsu Amilo. Pelitti loistavasti 3 vuotta, kunnes hellekesän nostattama ukkosmyrsky koitui sen kohtaloksi. Oli kuin uusi, olisi kestänyt luultavasti vielä pitkään, ellei ukkonen olisi hajottanut sitä.

        Eli kyllä halvatkin koneet kestävät.


      • ei ole roskaa kirjoitti:

        "Fujitsu Amiloa yms. roskaa"

        Itselläni oli halpa Fujitsu Amilo. Pelitti loistavasti 3 vuotta, kunnes hellekesän nostattama ukkosmyrsky koitui sen kohtaloksi. Oli kuin uusi, olisi kestänyt luultavasti vielä pitkään, ellei ukkonen olisi hajottanut sitä.

        Eli kyllä halvatkin koneet kestävät.

        Mikäli siinä oli Windows Vista Home Premium, Basic tai Starter niin siitä loppuu päivitykset reilun vuoden kuluttua. Ja jos siinä oli Windows XP niin se oli tehty varmaankin ENNEN kuin niitä koneita heikennettiin selvästi.


    • jackkron

      Itsellä on ollut kymmenisen HP:n läppäriä, eikä ikinä mitään vikaa, tosin ne eivät ole olleet noita markettimalleja vaan parempilaatuisia malleja. Jos haluaa halvan ja hyvän, täytyy ostaa kaksi, halpa ja hyvä!!
      Se on siellä 1000 euron rajoilla kun nuo hieman paremmat alkavat ilmaantua.

      -J-

      • HP boikottiin!

        älkää hyvät ihmiset ostako HP roskaa. Tyyppivikoja ja vittumaista asiakaspalvelua saatte vaan rahojenne vastineeksi. HP boikottiin!


      • HP boikottiin! kirjoitti:

        älkää hyvät ihmiset ostako HP roskaa. Tyyppivikoja ja vittumaista asiakaspalvelua saatte vaan rahojenne vastineeksi. HP boikottiin!

        Olen työn puolesta joutunut tekemisiin HP:n kuluttajapuolen laitteiden takuupalvelun kanssa ja on kyllä niin ikävää kohtelua, että en voi HP:n kuluttajamalleja suositella kenellekään. Bisnesluokassa on heilläkin aivan toinen ääni kellossa, eivät toki muuten olisi alallaan suurimpia, ainakaan kovin pitkään... ; )


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Olen työn puolesta joutunut tekemisiin HP:n kuluttajapuolen laitteiden takuupalvelun kanssa ja on kyllä niin ikävää kohtelua, että en voi HP:n kuluttajamalleja suositella kenellekään. Bisnesluokassa on heilläkin aivan toinen ääni kellossa, eivät toki muuten olisi alallaan suurimpia, ainakaan kovin pitkään... ; )

        kun Applen Maciin tulee vika takuun jälkeen ja asiakas sanoo tukeen sanan "virhevastuu", alkaa tapahtua. Jos et ole päivänselvästi rikkonut itse konettasi, se lähes aina korjataan maksutta. Applella arvostetaankin kohtalaisesti myös kuluttajien asiakastyytyväisyyttä eikä vain yritysten. Se tyytyväisyys näkyy sitten tutkimuksissa...

        No, jos HP:n haluaa, kannattaa varmistua että kyseessä tosiaan on varsinaisen yritysmalliston laite. Halvimpia Probookejakaan tuskin sellaisiksi vielä luetaan, jos hinnasta mitään voi päätellä.


      • nyt_viisaampi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        kun Applen Maciin tulee vika takuun jälkeen ja asiakas sanoo tukeen sanan "virhevastuu", alkaa tapahtua. Jos et ole päivänselvästi rikkonut itse konettasi, se lähes aina korjataan maksutta. Applella arvostetaankin kohtalaisesti myös kuluttajien asiakastyytyväisyyttä eikä vain yritysten. Se tyytyväisyys näkyy sitten tutkimuksissa...

        No, jos HP:n haluaa, kannattaa varmistua että kyseessä tosiaan on varsinaisen yritysmalliston laite. Halvimpia Probookejakaan tuskin sellaisiksi vielä luetaan, jos hinnasta mitään voi päätellä.

        onhan HP joskus tehnyt ihan hyviä koneita. Itselläni oli (on yhä) niiden pöytäkone joka toiii moitteettomasti. Sitten menin ostamaan HP läppärin joka on täyttä sontaa.. no vahingosta viisastuu ja kierrän ton firman tuotteet vastedes kaukaa.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        kun Applen Maciin tulee vika takuun jälkeen ja asiakas sanoo tukeen sanan "virhevastuu", alkaa tapahtua. Jos et ole päivänselvästi rikkonut itse konettasi, se lähes aina korjataan maksutta. Applella arvostetaankin kohtalaisesti myös kuluttajien asiakastyytyväisyyttä eikä vain yritysten. Se tyytyväisyys näkyy sitten tutkimuksissa...

        No, jos HP:n haluaa, kannattaa varmistua että kyseessä tosiaan on varsinaisen yritysmalliston laite. Halvimpia Probookejakaan tuskin sellaisiksi vielä luetaan, jos hinnasta mitään voi päätellä.

        Apple nyt tekeekin suunnilleen ainoa järkevät markettikoneet. Vika kyllä on näiden junttien jotka ostavat koneensa ainoastaan marketista ja sitten itkevät huonoutta. Ei se 500€ rimpula tietenkään mikään hyvä ole kun marketissa koneet ovat halpoja ja huonoja, ja sitten on joku kallis Apple mikä on vähän parempi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      80
      1605
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      70
      1288
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1218
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      1018
    5. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      994
    6. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      872
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      816
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      774
    Aihe