PetriTek oy:n huijauslaskut!

huijattu

Vuokralaiseni tettätti vuokrayksiössään ikkunaansa uuden tiivisteen. PetriTek Oy lähetti tätä yhtä tiivistettä tekemään kaksi remonttimiestä, joilla kului saamani laskun mukaan neljä tuntia ikkunan tiivistämiseen. Vuokralaiseni kertoman mukaan kaverit olivat istuneet ensin kahvilla ja sen jälkeen saapuneet ikkunaa tiivistämään, viettäen tiivistyshommissa maksimissaan tunnin. Näin ollen iloinen kuluttaja maksaa tuollaisen huijausfirman työntekijöiden kahvituntia.

ÄLKÄÄ IKINÄ TEETTÄKÖ MITÄÄN TUOLLAISELLA FIRMALLA.

Kun soitin PetriTek Oy:lle ja vaadin yksilöintiä siitä, mihin nämä neljä tuntia olivat menneet, minulle ilmoitettiin ettei sellaista ole tulossa. Työntekijät ilmoittavat tehdyt työtunnit ja laskutus tehdään niiden perusteella.

Hyi, en voi sietää enää näiden rakennusliikkeiden epäluotettavuutta.

11

1147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjkljlk

      Eikös olis edullisempaa, ostaa kaupasta paketti ikkunatiivistettä ja laittaa se itse paikalleen. Ei montaa euroa maksaisi. Ei tulis mieleenikään, että rakennusliikettä tarvitsisi kutsua jotain tiivistettä ikkunaan uusimaan.

      • ...

        No ei minullekaan tullut. Tähän mennessä olen aina itse vastaavat hommat hoitanut. Vuokralainen oli sitä mieltä, että (ilmeisesti koska olen nainen) ammattimies kannattaa laittaa asia hoitamaan. Kuulemma kaikki olivat hänelle sitä suositelleet. Itse tarjouduin, että voisin ikkunan itse tiivistää mutta ei kelvannut. Tekisi mieli laskuttaa vuokralaiselta moinen summa. Kun ei omat rahat ole kysymyksessä, antaa mennä vaan, maksoi mitä maksoi. Vuokralainen ilmoitti minulle, että hän tuntee pari kaveria, jotka tekevät homman nopeasti ja edullisesti. Siinä sitten sain 350 euron ikkunantiivistyslaskun yhdestä ainoasta ikkunasta.


      • idiootit toimii näin
        ... kirjoitti:

        No ei minullekaan tullut. Tähän mennessä olen aina itse vastaavat hommat hoitanut. Vuokralainen oli sitä mieltä, että (ilmeisesti koska olen nainen) ammattimies kannattaa laittaa asia hoitamaan. Kuulemma kaikki olivat hänelle sitä suositelleet. Itse tarjouduin, että voisin ikkunan itse tiivistää mutta ei kelvannut. Tekisi mieli laskuttaa vuokralaiselta moinen summa. Kun ei omat rahat ole kysymyksessä, antaa mennä vaan, maksoi mitä maksoi. Vuokralainen ilmoitti minulle, että hän tuntee pari kaveria, jotka tekevät homman nopeasti ja edullisesti. Siinä sitten sain 350 euron ikkunantiivistyslaskun yhdestä ainoasta ikkunasta.

        KAIKESSA, rakentamisesta elektroniikkahuoltoon, parturista kassinkantajaan PITÄÄ AINA KYSYÄ HINTA JA TYÖARVIO! Hölmö on se joka antaa avoimen laskutusluvan.

        Valtio toki näyttää mallia terveysarkistonsa kanssa, puolen miljardin euron käytön jälkeen ollaan kahvit juotu ja seuraavat neljä vuotta (Suunnitelmissa että valmistuu 2015) painetaankin ylitöitä avoimella laskutuksella jotta joskus saatais valmista.


      • vuokranantaja myös
        ... kirjoitti:

        No ei minullekaan tullut. Tähän mennessä olen aina itse vastaavat hommat hoitanut. Vuokralainen oli sitä mieltä, että (ilmeisesti koska olen nainen) ammattimies kannattaa laittaa asia hoitamaan. Kuulemma kaikki olivat hänelle sitä suositelleet. Itse tarjouduin, että voisin ikkunan itse tiivistää mutta ei kelvannut. Tekisi mieli laskuttaa vuokralaiselta moinen summa. Kun ei omat rahat ole kysymyksessä, antaa mennä vaan, maksoi mitä maksoi. Vuokralainen ilmoitti minulle, että hän tuntee pari kaveria, jotka tekevät homman nopeasti ja edullisesti. Siinä sitten sain 350 euron ikkunantiivistyslaskun yhdestä ainoasta ikkunasta.

        Saat verotuksessa vähennyksiin. eli eipä ole sulle loppujen lopuks maksanut mitään.


      • niin tai näin.
        idiootit toimii näin kirjoitti:

        KAIKESSA, rakentamisesta elektroniikkahuoltoon, parturista kassinkantajaan PITÄÄ AINA KYSYÄ HINTA JA TYÖARVIO! Hölmö on se joka antaa avoimen laskutusluvan.

        Valtio toki näyttää mallia terveysarkistonsa kanssa, puolen miljardin euron käytön jälkeen ollaan kahvit juotu ja seuraavat neljä vuotta (Suunnitelmissa että valmistuu 2015) painetaankin ylitöitä avoimella laskutuksella jotta joskus saatais valmista.

        Minä nimenomaan en antanut vuokralaiselle edes avointa laskutuslupaa. Sovin hänen kanssaan, että hänen kaverinsa tulee tekemään ikkunan tiivistämisen nopeasti ja edullisesti. Siinä jäi nyt valitettavasti käsitys, että joku tulee ystävää auttaakseen laittamaan tiivistettä ja pyytää pienen vaivanpalkkion. Missään vaiheessa en antanut vuokralaiselle lupaa hankkia remonttifirmaa. Totta kai jos olisin tiennyt tästä remonttifirmavaihtoehdosta, olisin pyytänyt vuokralaista hankkimaan tarjoukset eri firmoilta ja valinnut joko niistä tai tehnyt itse. En minä nyt sentään niin tyhmä ole. Tilanne on se, että remonttifirma saa ihan rauhassa laskuttaa tilaajaa eli vuokralaistani, minä en ole tehnyt minkäänlaista sopimusta remonttifirman kanssa eikä kolmatta osapuolta voi sitoa tällä tavalla sopimukseen tahtomattaan. Sama kuin lähettäisin tiivistyslaskun Tarja Haloselle tuonne kauppatorin suuntaan.


      • ...
        vuokranantaja myös kirjoitti:

        Saat verotuksessa vähennyksiin. eli eipä ole sulle loppujen lopuks maksanut mitään.

        Ei maksa edelleenkään mitään kun vuokralainen saa itse hoitaa tekemänsä sopimusvelvoitteet. Ilmoitin firmalle, että laskuttakaa tilaajaa :D.


      • Vältä PetriTek:iä
        ... kirjoitti:

        Ei maksa edelleenkään mitään kun vuokralainen saa itse hoitaa tekemänsä sopimusvelvoitteet. Ilmoitin firmalle, että laskuttakaa tilaajaa :D.

        PetriTek on kokonaisuudessaan ammattitaidoton yritys. PetriTekin omistaja ja TJ on joku elektroniikka asentaja ja lähes kaikki sen työntekijät on virolaisia, kouluttamattomia "rakennusmiehiä".

        PetriTek toimi myös meillä urakoitsijana ja TJ:n kanssa asiointi on lähinnä Ju**lau*a, pe*k**e tyylisen sisällön kuuntelemista. Me jouduimme purkamaan urakan kesken ja käteen jäi mittavat vahingot, sekä huono lopputulos.

        Suosittelen miettimään muita vaihtoehtoja.


      • Punkeroine
        Vältä PetriTek:iä kirjoitti:

        PetriTek on kokonaisuudessaan ammattitaidoton yritys. PetriTekin omistaja ja TJ on joku elektroniikka asentaja ja lähes kaikki sen työntekijät on virolaisia, kouluttamattomia "rakennusmiehiä".

        PetriTek toimi myös meillä urakoitsijana ja TJ:n kanssa asiointi on lähinnä Ju**lau*a, pe*k**e tyylisen sisällön kuuntelemista. Me jouduimme purkamaan urakan kesken ja käteen jäi mittavat vahingot, sekä huono lopputulos.

        Suosittelen miettimään muita vaihtoehtoja.

        tämän firman toiminnalta. Täysin samanlaisia kokemuksia niin henkilö- kuin yritystoimintatasolla. Hirveää uhoamista omista ja firman erinomaisuuksista mutta kun lopputulokset täysin susia, niin kun hiukankaan kyseenalaistaa, alkaa tappelu, huuto ja kiroilu... Sisitymätöntä ja epäammattimaista toimintaa. Mitenkähän tuo veropuolikaan hoidettu.... tilinpäätöksiä ei ainakaan Petritek Oy:n osalta löydy koko toiminnan ajalta. Ihmettelen miten saanut Ralan hyväksynnän...


    • Kannattaa varoa

      Meillä myös on äärimmäisen huono kokemus PetriTekistä. Firma laskutti olemattomista työtunneista, jolloin miehet eivät todistettavasti olleet työmaalla käyneetkään. Työmiehet olivat virolaisia, eivätkä vaikuttaneet ammattitaitoisilta. Heidän kanssaan ei myöskään keskustelu sujunut. Kun huomautimme virheellisestä ja mielestämme liian suuresta laskusta firman omistajalle, tuli hermostunutta huutoa, kiroilua ja epäasiallista uhoamista. Jäi vahvasti sellainen tunne, että sillä firmalla ei ole puhtaat paperit.

    • Mikämikä

      Missäs tällainen huijarifirma oikein toimii?

      • fyi mitä muistoja

        Stadinkattomies on sen nykyinen nimi. (kokemukset ovat samoja)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe