Rakennus I. Vanhonen
– laadukasta asumista
Kotitalousvähennys on uudistunut. Ota täysi hyöty irti ja anna
ammattilaisten huolehtia remontistasi. Juuri nyt nyt on hyvä aika
satsata remontoimiseen ja rakentamiseen! Ota rohkeasti yhteyttä!
Kartoitamme veloituksetta tarpeenne ja laskemme tarjouksen työn toteutuksesta.
Rakennus I. Vanhonen on vuonna 2007 perustettu yritys, joka tarjoaa
laadukkaita rakennus- ja remonttialan palveluita yksityisille ja yrityksille
pääasiassa Etelä-Suomen alueella, mutta myös kansainvälisesti.
VastuuvakuutustodistusKauttamme myös putki- ja sähkötyöt. Kokeneet ja ammattitaitoiset työntekijämme huolehtivat, että työt hoituvat niin kuin pitääkin.
Hoidamme suuret ja pienet remontit nopeasti ja ammattitaidolla. Erityisen tärkeää työssämme on turvallisuus, työn laatu, luotettavuus ja asiakastyytyväisyys.
NYT MYÖS LUMENPUDOTUKSET 24H SOITA ROHKEASTI JA PYYDÄ TARJOUS!
Rakennus I. Vanhonen
Y-tunnus: 2159295-7
Puh. 0409636692
[email protected]
RAKENNUSPALVELUJA AMMATTITAIDOLLA
RakennusVanhonen
1
311
Vastaukset
"rakennuspalvelut suomi24" hakusanalla tämä sivu tuli kolmen ensimmäisen sivun joukossa esille. Tero Kortelainen Rodok Oy :ssä tekee
1. Julkisivut 2. tasoitukset 3. sisustustyöt
Miksi en kirjoittaisi siitä tähän? Onhan Tero minulle hyvä ystävä.
Lisäksi Tero on maksanut minulle hyvän summan http://rodok.fi/ -sivujen rakentamisesta.
Rodok Oy tekee rakennusalan töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883274Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3242865Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911566Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421304Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621272Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924