osaston hoitajille...kysymys

Kari.K.

Sellaista asiaa kysyisin jos joku vaan osaisi hieman kertoa,mut toki ei joka paikassa ole samoja käytäntöjä,mut kuitenkin että kun itsellä on ollut vaivana kohta jo parisen vuotta virtsankarkailu päivisin/öisin niin olen menossa leikkaukseen sairaalaan,niin tietääköhän ne siel osastolla mun vaipan käytöstä ja ongelmasta jos en itse kerro,jos tietävät niin joudunkohan sairaalassakin käyttämään osastolla vaippoja?koska ilman vaippaa varsinkin yöllä sänky kastuu niin mitähän ne siitä sit olisi mieltä hoitajat siis.

4

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      muuten ei tietenkään kukaan voi tietää.. ellei nää märkää sänkyä. Pakko siis tuoda asia esille, sairaalasta saat vaipat. Ja tiedoksi, että virtsankarkailu yms. inkontinenssit on niiiiin yleisiä juttuja, että niitä ei tarvitse hävetä.

      • Kari.K.

        Eli siis asiani ja tietoniko ei näy heillä sitten missään papereissa vaikka olen k'ynyt tutkimuksissa kyseisessä sairaalassa?
        siinä juuri se onglema omalla kohdalla on että en uskalla sanoa kun hävettää asia hirveesti niin sinne mennes hoitajille sit mitään enkä varsinkaan itse mitään vaippoja laittaa muiden nähden tai muutenkaan mut ei ole kyl kiva jos sämky kastuu sit sen takia kun ei uskalla asiaa esille ottaa


      • älytöntä_trollia_nää
        Kari.K. kirjoitti:

        Eli siis asiani ja tietoniko ei näy heillä sitten missään papereissa vaikka olen k'ynyt tutkimuksissa kyseisessä sairaalassa?
        siinä juuri se onglema omalla kohdalla on että en uskalla sanoa kun hävettää asia hirveesti niin sinne mennes hoitajille sit mitään enkä varsinkaan itse mitään vaippoja laittaa muiden nähden tai muutenkaan mut ei ole kyl kiva jos sämky kastuu sit sen takia kun ei uskalla asiaa esille ottaa

        Jos oot siitä käynyt tutkimuksissa, niin eiköhän se siellä todeta.
        Sulle tehdään myös varmasti myös tulohaastattelu, jossa kysytään "muut sairaudet, lääkitykset tai muuta mahdollista". Jos et kerro, niin ei siinä, mutta voivat ne hoitajat sen tietää silti, mikäli lekuri esim on sen kirjannut.
        Mutta se siis on sulle niitä vaippoja kaapista.. Ei sen kummempaa hoitajille. Lakanan vaihto on paljon isompi ongelma.
        Ja ei vaippoja yleensä laiteta "muiden edessä", vaan ihan vessassa itsekseen?


    • JO JANKUTUS

      Täällä taas tää sama vaippa-hoitsu-hoitsuvaihtaavaippaa- fetisti jaksaa jankata. Sun mielikuvitustas on ruokittu jo aiemmassa ketjussa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9530834
      Palaa sinne siis silloin kun tarvitset taas kiihoketta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      63
      4950
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      53
      3320
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2492
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2036
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      80
      1662
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1247
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1179
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1155
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      88
      1140
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1116
    Aihe