Minun videokameraani? Ei löydy hakemallakaan. Äsken se vielä löysi. Ja mikä siinä on, kun VLC ei pysty näyttämään itse kuvaamaani filmiä kuin pätkittäin? Sama juttu on kyllä windowsin puolella, mutta (yllätys yllätys) mediaplayer toistaa lähes moitteetta. Ainoa, mikä ei siinäkään toimi, on äänet, jotka tulee selvästi ennen aikojaan, mutta se saattaa olla prosessorista kiinni (AMD Athlon || 160u).
Elokuvasoitin ei tainnut olla sen parempi.
Yleensähän se menee niin, että mediaplayer tökkii, mutta nyt se on VLC? Ja molemmilla k-järjestelmillä.
Ubuntu ei tunnista?
6
187
Vastaukset
- Turhaa arvuuttelua
Kerropa nyt ihmeessä, mikä videokamera sinulla on käytössä.
- Panasonic...
Sellainen kännykän kokoinen, malli HM-TA1. Mutta vika olikin itessä, oli unohtunut web-kamera asento päälle. Sitä käytetään vain silloin, kun surffaillaan skypellä.
Mutta tuo toisto-ongelma on. Vlc pikselöittää koko kuvan, joka on vielä power-point tyylinen eli ei saa mitään selvää. Elolkuvasoitin antaa samanlaisen kuvan, mutta ilman pikselöitymistä. MPlayer Media Player (ubuntun sovellusvalikoimasta)
ei antanut sen parempaa tulosta. Muita soittimia minä en löytänyt, paitsi näitä media-soittimia.
Nyt pitäisi saada semmonen soitin, joka toistaa näitä omia tallennuksia. - Lisäksi...
Panasonic... kirjoitti:
Sellainen kännykän kokoinen, malli HM-TA1. Mutta vika olikin itessä, oli unohtunut web-kamera asento päälle. Sitä käytetään vain silloin, kun surffaillaan skypellä.
Mutta tuo toisto-ongelma on. Vlc pikselöittää koko kuvan, joka on vielä power-point tyylinen eli ei saa mitään selvää. Elolkuvasoitin antaa samanlaisen kuvan, mutta ilman pikselöitymistä. MPlayer Media Player (ubuntun sovellusvalikoimasta)
ei antanut sen parempaa tulosta. Muita soittimia minä en löytänyt, paitsi näitä media-soittimia.
Nyt pitäisi saada semmonen soitin, joka toistaa näitä omia tallennuksia.MPlayer Media Player ei näytä edes kuvaa (pysäköintikieltomerkki) vaan pelkän äänen.
- Eikä auttanut...
Lisäksi... kirjoitti:
MPlayer Media Player ei näytä edes kuvaa (pysäköintikieltomerkki) vaan pelkän äänen.
..vaikka latasin uusimman ytimen (2.6.38-020638-generic). Samat viat.
- 2botf
Onko koneesi HD video yhteensopiva?
- Jaa-a, mistä tietää
Johto löytyy, winukalla toimii, tiedä sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544826
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1774328- 1333993
- 673922
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493721Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793538- 1003088
- 542915
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172534