Plantagen myymälä

surkeita taimia

Ostaako joku Plantageesta taimia ?
En ole nähnyt missään niin huonoja ja kalliita taimia kuin siellä.
Kuivia käppyröitä ja pirun kalliita, en kyllä mene enään siihen puljuun.

Onkohan vesilasku maksamatta, kun kukaan ei ollut edes kastellut ?!

9

1347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopun alkua??

      Ihan saman huomasin tänä vuonna.Olen hakenut joka kevät taimet sieltä,mutta nyt oli tosi surkeita kaikki.ja kallista.En tiedä mitä on tapahtunut.Aikaisemmin menin Hong Kongin ohi pitäen sitä "roinaputiikkina",mutta sieltä sain erittäin hyviä taimia ja hyvään hintaan.Sama kävi plantagenin osalta mielessä:onko vesi kortilla?

    • konkkaanko ?

      Joo, jokapaikassa on PALJON parempia ja halvempia kukkia kuin plantassa, ei kukaan järkevä ihminen sieltä osta ja todella kalliita.
      Mainostettiin marketoita ja menin katsomaan ,ne oli kuivia käppyröitä,en olisi huolinut ilmankaan.

    • hupia kaupassa

      Plantagenin asiantuntemuksesta saa hyvän kuvan kun silmäilee niitä hintakylttejä kaupassa: "viherkasvi 5e"

      Viherkasvi :-) Toisaalta mitäpä sitä muuta voisi laittaa kun ne ei tunnista yhtään lajia.

      • asiakas aina oikeass

        juu ja henkilö kuntaa ei ole paitsi kassalla !
        tosisurkeaa palvelua


    • ----------

      näillä keleillä kasvit kuivaa nopeasti, henkilökunnalla on kiire asiakkaiden ja toimistotöiden kanssa. puutarhakaupoissa on ryysis aurinkoisina päivinä, sadepäivinä hyvin hiljaista. kastelut on tärkeä asia, mutta se unohtuu. jyväskylän plantagenissa työharjoittelijana ollessani huomasin tämän asian, ja parhaani mukaan yritin kastella, asiakaspalvelun ohessa. kiirettä piti.

    • ei ollut kiirettä

      Eipä näkynyt plantassa yhtään myyjää, vaikka oli aurinkoinen päivä. Ei myöskään myyjiä ollut auttamassa asiakkaita, sekä kastelua.

      Siellä EI ollut myöskään mitään ryysistä, meitä tais olla neljä ihmistä. Noita kasveja ei oltu kasteltu viikkoon, oli sen näköisiä.
      Ei ihme että mainostavat kovasti lehdissä,ei kukaan noin kalliita ja kuivia osta, taitaa mennä aika kehnosti.

    • Kukkaloistoa

      Käsittääkseni Plantagen on itsepalvelumyymälä. Saa rauhassa katsella, ei myyjä roiku niskassa. Aina olen tarvittaessa apua saanut...

    • sade tuli apuun

      Kasteleeko asiakas ohikulkiessaan kuivuneet kasvit?On todella itsepalvelua on .

    • hihiii, just niin

      Hih, siellä varmaan pitää asiakkaan viedä vesi mukana, että voi kastella ja sitten odottaa tuleeko kasveihin vielä eloa ..hihihh.

      Pitääköhän siellä huutaa "missä on myyjä, tarvitaan apua" , onkohan siellä puhelinpalvelu sisälle ?!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe