Samsung galaxy s 2 plus

.samsung.

Ostan tän, ja haluaisin vähän käyttökokemuksia: toimiiko raskaat pelit esim gta3 ja n.o.v.a3, ilman lagimista? Entä kamerat saako laatu kuvia? Miten on smartay ja popupplauyt yms. Toimineet, onko jotain mitä pitäisi tietää?

51

8622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

olen kuullut että nuo pelit toimii ilman hirveää lagia...

• Matiasvainn

Hei! Mulla on tuo kyseinen puhelin ja oon tykänny hirmu paljon siitä! :) Sovellukset pyörii tosi hyvin paitsi että en oo testannu muutaku nuo ilmaiset sovellukset mutta on sielläki jotain raskaita sotapelejä jotka ei mulla oo lagittanu. Kokonaisuudessaan oon tohon puhelimeen tosi tyytyväinen! Miinuksena huono akunkesto ja lataan itse puhelinta joskus jopa kaksi kertaa päivässä koska käytän puhelinta melko paljon.

• .samsung.

Kiitos asiallisesta vastauksesta! Onko ne smart stayt yms. Toimineet hyvin

• asdPPg

tuo on täsmälleen sama rauta kun samsung galaxy s2 paitsi sisäistä muistia vähemmän 8 gigaa kun sgs2 on 16

• SGS2 olisi myöskin hyvä valinta. Noiden päivitystuki loppuu näillä näkyvin samaan versioon eli Android 4.2

• qwertyiopss

s2 on huonompi kuin s2.
        plussassa ei ole gorilla lasia,pieni 4,5g muisti,huonompi grafiikka prossu jne

• .samsung.
        qwertyiopss kirjoitti:

s2 on huonompi kuin s2.
        plussassa ei ole gorilla lasia,pieni 4,5g muisti,huonompi grafiikka prossu jne

Onko noin? noiden uusien ominaisuuksien takia haluan s2 plussan (smart stay yms.) kyllä 8gb mulle riittää! Huomaako s2 ja s2 plussan raudan eron?

• huoppelis

" (smart stay yms.) " nuo on androidin ominaisuuksia , ei missään mielessä puhelimen..jopa s3 markkinoitiin noilla "älykkäillä ominaisuuksilla jotka oli vaan uudemman android version peruja ja täsmälleen samat toiminnot saa sgs 2 kun lataa uudemman androidin

• Matiasvainn

Hirveesti en oo noita kaikkia toimintoja käyttänyt koska sitten jos ostat ton puhelimen ni huomaat kuinka paaaaaaaaaaaaaaaaljon niitä kaikkia älykkäitä toimintoja onkaan. Ite opettelen vasta niitä mutta on osa ainakin toiminu ihan hyvin. :) Tuosta Smart Stay:stä en oo ihan varma. Koitin sitä ni ei sammuttanut näyttöä kun en katsonut siihen. Jos siis se on se, hitto kun niitä on vaan niin paljon että meen ihan sekasi niitten kanssa! :--D

Unohdin mainita että kun sain puhelimen niin huomasin pelejä pelatessani paljon grafiikkaongelmia, jotka häiritsivät mua ihan kamalasti. Onneksi puhelimeen oli asennettavissa uusi päivitys joka korjasi tilanteen. :)

• mstkauppamies

ja tuo kommentti ei muuttanut mitään , osta sgs2 jos jostain saat järkevään hintaan , sgs2 käytettynä on parempi kuin sgs2 plus uutena

• .samsung.

No miksi sitten tuli tuo plus malli jos kerran kaikki samat toiminnot ovat kummassakin? Vain cpu ja grafiikkaprossu on vaihunut

• adadd

jotta saadaan myyntiä ihmiset kun uskovat kuin jumalaan samsungia että "wau nyt tuli uus parempi sgs2"),plus malli on huonompi kuin alkuper sgs2,ei edes gorning gorilla glass näyttöä eli naarmuuntuu taskussa helposti ilman kalvoa

• Mist olet saanu

• adadd
        Mist olet saanu kirjoitti:

käsityksen?ettei olisi gorilla glass näyttöä?jossain mainoksissa sanotaan olevan ja jossain ei,tuo kertoo vain sen ettei asia ole enää uusi! tuollaki varmaan ilmoitettaisiin
        http://blog.androidsuomi.fi/2013/01/samsung-lanseeraa-galaxy-s-ii-plus-alypuhelimen/

sama puhelin ainut ero tuo muisti,2 ei löydy alle 300 plus löytyy.

Luin gsmarenasta

• Mist olet saanu

• .samsung.
    • Matiasvainn

No on mulla se puhelin tippunu jo maahan ja ei oo käyny mitää. Ja joku tuossa mainitsi että näyttö naarmuuntuu helposti taskussa. Naarmuuntuu se kaikissa muissakin, jopa niissä naarmuuntumattomissakin. Käytän itse suojakalvoa ja jos laittaa hyvin ja ilmakuplia ja likaa ei jää suojakalvon alle niin ei huomaa eroa näyttöön ilman kalvoa ja kalvolliseen näyttöön. Samsung Galaxy S2 Plus maksaa saman verran kuin S2, mutta S2 Plussaa on uudistettu, toki muisti on puolitettu, mutta on mulla tosi paljon sovelluksia ja no problem, tilaa on aivan tarpeeksi.

Myönnettäköön, että en itsekkään ymmärrä mitä järkeä tuossa SGS2 oli, mutta todella hyvä puhelin ja ongelmia ei ole, se on se pääasia. Nyt meen sänkyyn suihkun kautta koska meen pelaamaan Where's My Wateria, jonka latasin ilmaiseksi Play-kaupasta. AIVAN HUIPPU PELI!!! :--)

• jaaa

itekin hankin kohta s2plussan, koska s2 ei myyä enää

• nounou1

Itsellä kyseinen puhelin ja täys paska :c Jumii koko ajan, sammuilee ja sun muuta... ei hyvä ei...

• perkele ku vitutttaa

sama tääl puhelin oli n. 3 vikkoo ja vei huoltoon..teki ohjelmistopäivityksen ja vaihto akun ..eikä hävinny viat, mutta kestääpähän akku 2 päivää ku ennen alle päivän:((((((((

• s2+

s2 on parempi prosessori ja on gorilla class koska kaikissa muissakin galaxy sarjalaisissakin on. ei mulla muuta.

• SGs2+

S2 :ssa ei ole gorilla classia mutta NYT SAA S2 :n Gigantista 245€:n hintaan ja S2:sta 340euroon niin ei tulis edes mieleen ostaa S2:sta nykyhinnoissa. No thanks. Säästän mielellään 100euroni.

• valkoinen oltava

No Saunalahdelta ei ainakaan heti saa. Kävin ainakin kolmessa Elisan myymälässä kysymässä, eikä ole. Sitten tilasin Saunalahdelta, on luvattu että postitettaisiin viikolla 28. Miksi ihmeessä ovat loppu? Kävin myös monessa muussa kaupassa kysymässä, ei ole. Ainakaan valkoista. Luulisin, että on niin kova menekki, että pääsivät loppumaan. Eikä puhelin edes tule minulle vaan lapsenlapselle.
        Kyse siis S2 plus.

• LOPt

Anteeksi mutta SII Plussassa on Gorilla-lasi. Omistan itse puhelimen.

• Näätkö sen jostain

siis esim ohjekirjast! kun myyjien teknisii ei ole uskomist,tullu sen vertaa luettu noit virhei! jossain luin toimittajan jutun mis mainittiin nuo huonnonnukset edeltäjäänsä ja yksi oli tuo lasi.

• EnergySnail

Itse omistan S II Plussan ja olen ajatellut vaihtaa normi S II:seen. Syynä siihen se, että S II Plussassa ei ole niin paljon customointimahdollisuuksia. Eroa näillä puhelimilla ei ole paljoa. Plussassa on NFC ja eri merkkiset GPU ja CPU, mutta niillä ei ole oikeastaan yhtään eroa. Plussassa on myös vähemmän muistia (Plus: 8GB,S II: 16GB)...

• s2 tyytyväinen omistaja

Plussassa on gorilla lasi ( kysytty samsungin takuu huoltajalta!) Ja gpu ja cpu saman tasoisia kuin normi s2 , puhelimen sisäistä muistia pienennetty, mutta muistikortti tuki noussut 64 gb

• S2+ harkinnassa

Turhamaista ehkä, mutta onko kyseisessä luurissa hymiöitä? Lähetän paljon viestejä ja hymiöitä kuluu...

• pettynythymiöihin

Ei ole hymiöitä. Itsekin petyin. Kannattaa hankkia jokin toinen puhelin.

• Hymiöitä voi saada Google Playsta: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.plantpurple.emojidom&hl=fi

• Valaera

Mm. Helvetisti myöhässä olen, mutta jos saat s2 halvemmalla kun s2 , niin luultavasti kannattaa se s2 ostaa. Muisti toki on puolitettu, mutta ei se 20e ole liikaa muistikorttiin työntää jos kuitenkin s2 haluaa. Cpu/gpu on vaihdettu päivitettyyn versioon, ja s2 saattaa gpu:n puolesta joitakin pelejä paremmin pyörittää, mutta testien mukaan s2 on näistä syistä parempi akkukesto. Itse en koe siltikään akkukestoa turhan hyväksi, mutta katsellaan sitä kun uusi päivitys napsahtaa luuriin. S2 siis itsellä ollut käytössä n. 4kk, ja emännältä löytyy taskusta orkkis s2. Ja mistään ei ainakaan varmuutta kuulunut itselle tuosta s2 plus gorilla glassista,toiset sanoo että on, toiset sanoo että ei. Nfc s2 löytyy, mutta kuulemma päivitettävissä myös alkuperäiseen versioon. Toisaaltahan taas itselleni on himpun verran miellyttävämpi ulkonäkö tässä s2 tuon s3:sta tutun "juovamaisuuden" takia. eli aika tasaväkisiä luureja ovat, mutta jos joku esim osamaksua suunnittelee, niin s2 ei taida enää löytyä sillä vaihtoehdolla. Yhteenvetona siis molemmat erinomaisia luureja peruskäyttöön, myös s2 pöyrittää pelit mainiosti, muisti riittää ainakin omaan mieleen 16gb gb muistikortin kanssa. Tässäpähän tuo tais jo aika pitkälti tulla mielipide julki.

• Posti pate

Kumman ostaisin iphone 5c:een vai samsung galaxy s2 plussan? Toki hinnoissa on merkittäviä eroja mutta kumpi on ajallisesti järkevämpi vaihtoehto

• Tässätapauksessa Iphone. Mutta tosiaan hintaero on suuri ja tuon hinnalla saisi paremman Android luurin kuin toi S2 plus.

• Jonneluuri

Iphone 5c maksaa 600€

• Jonneluuri kirjoitti:

Iphone 5c maksaa 600€

Näin on.

• Posti pate

Niinpä. Samsung galaxy s2 plussan hinnalla saisi htc desire 500. Kumman te ottaisitte.

• Mikä luuri

Jos hinta olisi 200-350€ minkä ostaisitte siltä väliltä?

• 242343243243

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/4033/dhvvr/Samsung-Galaxy-S-III-4G-Android-alypuhelin-musta sgs3

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/20915/dmrxt/LG-Google-Nexus-4-Android-puhelin-8-GB-musta nexus 4

Itse ostaisin nuista jomman kumman, mielummin galaxy s3. Nuo ovat parhaimmat puhelimet mitä tuolla rahalla saa

Ja sitten on vielä
        valkoinen: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/8632/dgsdh/LG-Optimus-4X-HD-P880-Android-puhelin-valkoinen
        musta:http://www.verkkokauppa.com/fi/product/8617/dgsdg/LG-Optimus-4X-HD-P880-Android-puhelin-musta Melkeinpä samat tehot galaxy s3 kanssa mutta ei vaihdettavaa akkua eikä muistikortti paikkaa, enkä usko että kamera olisi yhtä laadukas kuin galaxy s3:ssa

• asdsadsadsa
        242343243243 kirjoitti:

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/4033/dhvvr/Samsung-Galaxy-S-III-4G-Android-alypuhelin-musta sgs3

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/20915/dmrxt/LG-Google-Nexus-4-Android-puhelin-8-GB-musta nexus 4

Itse ostaisin nuista jomman kumman, mielummin galaxy s3. Nuo ovat parhaimmat puhelimet mitä tuolla rahalla saa

Ja sitten on vielä
        valkoinen: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/8632/dgsdh/LG-Optimus-4X-HD-P880-Android-puhelin-valkoinen
        musta:http://www.verkkokauppa.com/fi/product/8617/dgsdg/LG-Optimus-4X-HD-P880-Android-puhelin-musta Melkeinpä samat tehot galaxy s3 kanssa mutta ei vaihdettavaa akkua eikä muistikortti paikkaa, enkä usko että kamera olisi yhtä laadukas kuin galaxy s3:ssa

Pahoittelen, huomasin just että tuossa LG optimus 4x hd on muistikortti paikka

• Ja LG mallissa voi olla huono päivitystuki. Löyty huonoja kokemuksia LG Optimus 2X Android puhelimesta tuon suhteen.

• Answerrr2

ON Gorilla Glass. Kysyin Samsungilta:

Kysymyksesi
      Hei

Tuotetiedot eivät kerro ja Internetissä on vaihtelevaa tietoa Samsung Galaxy S2 Plus -puhelinmallin näytön lasista.
      Osa lähteistä kertoo, että kyseisessä mallissa ei ole hyödynnetty Gorilla Glass -teknologiaa.
      Osa lähteistä taas kertoo, että kyseisessa mallissa olisi hyödynetty Gorilla Glass -teknologiaa.
      Gorilla Glass tarkoittanee kestävämpää näyttöä.

Samsungin omat sivut eivät kerro tästä tiedosta mitään.

Selkeä ero S2 Plus -mallilla verrattavissa miltein täysin samanlaiseen normaaliin S2 -malliin on, että S2 Plus -mallissa on puolet pienempi sisäinen muistikapasiteetti (8GB).
      Lisäksi tämä Gorilla Glass -näyttö on ollut toinen eroavaisuus, mutta siitä ei ole varmaa tietoa.

Kysynkin nyt, täysin varmaa varmistusta itse valmistajalta, eli teiltä Samsungilta.

Paljon kiitoksia jo etukäteen vastauksesta!

Tukihenkilön vastaus
      Huom! Tämä sähköposti on tullut ulkoisesta vastausjärjestelmästä. Suora vastaus tähän sähköpostiin ei tule läpi asiakaspalveluun. Jos teidän tarvitsee ottaa meihin uudelleen yhteyttä, voitte tehdä sen oheisen linkin kautta:

http://www.samsung.com/fi/info/contactus.html

Hei

Kiitos yhteydenotostanne Samsungin tekniseen tukeen.

Kyseisessä mallissa on Gorilla Glass- lasi.

Toivomme, että tästä on ollut teille apua. Jos teillä tulevaisuudessa ilmaantuu muita kysymyksiä, älkää epäröikö ottaa meihin uudelleen yhteyttä.

Ystävällisin terveisin,

Samsung Nordic Support
      Teknisen tuen aukioloajat: Ma- Pe klo 8:00-19:00, lauantai 10:00 – 15:00

Puh: 030-6227 515
      Lisätietoja tuotteistamme on saatavilla kotisivullamme: www.samsung.fi

• eitoimimillään

Kaikille teille, jotka mietitte tämän Samsung S2 Plussaa hankkimista; ei kannata! Kyseisen puhelimen piirikorteissa on vikaa, mikä aiheuttaa jumittamista, sammuilemista jne. Olen puhelinkorjaus alalla, ja Samsung on kertonut meille ihan suoraan, että ko. mallissa on tyyppivika mille he eivät enää voi mitään. Moni tämän mallinen puhelin toimii ihan moitteetta, mutta valitettavan monessa on tämä tyyppivika. Jos viet puhelimesi huoltoon, ja korjausselosteessa lukee, että ohjelmisto on päivitetty -> voitte saman tien palauttaa puhelimen takaisin, koska vika ei tällä korjaannu. Jos olette kuitenkin saaneet uuden piirikortin, on pieni mahdollisuus, että puhelin alkaisi toimia.

• s2+omistaja

samsung galaxy s2 toimii isot sovellukset ilman lagimista. temple run2 toimii loistavasti,uno toimii,sonic dash toimii yms. hyvä kamera tai siis aivan LOISTAVA!! ja kirkkaat värit,super amoled näyttö (kirkkaat värit ja tarkka näyttö) yms. mahtava puhelin

• USB OTG adapteri

Samsung Galaxy S2 (myös S2 plus) ja uudemmat puhelimet ovat myös siitä erinomaisia vempaimia että ne tukevat USB muistitikkuja, ulkoista kiintolevyä ja monia muitakin USB laitteita. Pystyy siirtelemään tiedostoja helposti, kuunnella musaa ja katsomaan leffoja muistitikulta (mukava muistikapasiteetin lisäys). Tarvitaan vaan USB OTG sovitin johto joita saa halvalla tori.fi ja huuto.netistä.

• huono juttu

Muuten hyvä puhelin, mutta miksi ei tue dead space ja gta san andreas???

• Ne voi vaatia tehokkaamman luurin.

• totajoo...

Joo mulla on kyseine puhelin ja muuten toimii mut lagii aik paljo ja sit ku yritän soitaa ni näyttö sammuu eikä mee enää päälle ja sit jos henkilö jolle soitan ni pitää sammuttaa koko laite ja se on tosi rasittavaa! Ja snapchat ei toili melkee ollenkaa. Lagii jne.

• whatswrong

Mikäköhän puhelimessa on vikana kun se jatkuvasti muuttaa asetuksia itsestään? Puhelin ostettu tänään ja heti kun laitoin päälle niin ongelmat alkoivat. Kieli vaihtuu jatkuvasti englanniksi vaikka laitan sen suomeksi ja näytön aikakatkaisu on ja pysyy 15 sekunnissa vaikka säädän sitä kahteen minuuttiin. Heti kun uudelleen katson niin taas on siinä 15 sekunnissa...
      En myöskään löydä kohtaa josta näytönsäästäjän saisi pois päältä ja näyttöön asennettua lukituksen. Tehdasasetuksiin palauttaminen ei onnistu, löydän sen kohdan mutta sitä ei voi klikata.

Mikä siis tätä puhelinta risoo vai olenko itse ihan pihalla??

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      2995
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1570
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1422
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1322
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      40
      1246
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1186
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1148
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      119
      979
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      902
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      783
    Aihe