Onko kukaan kokeillut tätä?

jatta aurinkoinen

Tarttuipa silmiini vaan tuolta http://keskustelu.suomi24.fi/node/9126736 tällainen linkki http://94feaeqh2q7t3p1cgixryji45s.hop.clickbank.net/?tid=E ja mietiskelin että onko kukaan ostanut ko. tuotetta. Keskusteluun kirjoittanut henkilö oli kuulemma tiputtanut 20 kiloa viidessä kuukaudessa. Liityin tuolla linkissä olevaan sähköpostiryhmään ja sain sieltä ilmaisen nettikirjan jonka lukaisin läpi. Ne ajatukset on aika vakuuttavia, mutta haluaisin tiedustella onko täällä joku kokeillut. Meinasin vaan että uskaltaisiko ostaa sen stopeatstop kirjan?

9

1049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OmShantiShivaShakti
    • Anni :-)

      Ostin kirjan vuosi sitten ja voin sanoa että helpoin tapa saavuttaa suuri kalorivaje ilman kalorinlaskemisia. Kirjan tekijä on ollut pitkään töissä lisäravinnebisneksessä ja kertoo aika mullistavia totuuksia koko proteiinishowsta mikä nykyään vallitsee. Hurahdin aikanani joogaan ja joogaopettajamme suositteli tutustumaan tämän Brad Pilonin kirjaan. Kirjaudu Brad Pilonin sähköpostilistalle ja lue hänen kirjoituksiaan, niin pääset jyvälle mistä on kyse.

      Anni :-)

      • freddy

        tuota suomennettu ikinä. ei ainakaan helmet.fi sivulta löytynyt?


      • jatta aurinkoinen

        ja ostin kirjan :-). Kerron mielipiteeni heti kun olen lukenut. Alan ahmimaan kirjaa heti kohta.


      • jatta aurinkoinen

        Ymmärsinkö oikein että teet sen kalorivajeen 1-2 viikossa aloittamalla tuon fasting:in esim. kello 17.00 ja lopetat seuraavana päivänä klo 17. Muuten kyllä tuon Brad Pilonin ajatukset ovat todella mielenkiintoisia varsinkin noiden proteiinien suhteen.


      • Anni =)
        jatta aurinkoinen kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein että teet sen kalorivajeen 1-2 viikossa aloittamalla tuon fasting:in esim. kello 17.00 ja lopetat seuraavana päivänä klo 17. Muuten kyllä tuon Brad Pilonin ajatukset ovat todella mielenkiintoisia varsinkin noiden proteiinien suhteen.

        Juuri noin se menee. Idea on siinä ettei tarvitse muuttaa välttämättä ruokailutottumuksia vaan luot kalorivajeen fastauksella 1-2 kertaa viikossa. Siihen tottuu todella nopeasti ja siitä saa helposti luotua elämäntavan. Itse olen fastannut jo parivuotta ja sopii omaan elämäntyyliini täydellisesti. Ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa jos repsahtaa roskaruokaan ja herkkuihin silloin tällöin. Sen lisäksi kun käyn fastaus päivinä kuntosalilla niin energiatasoni on huomattavasti korkeampi kuin normaali päivinä. Niin ja Freddy tuota Brad Pilonin kirjaa ei löydy suomennettuna eikä kovakantisena, ainoastaan e-kirjana. Fastauksesta (fasting) löytyy kyllä jotain suomennettujakin teoksia.

        Anni


      • alc´holister
        Anni =) kirjoitti:

        Juuri noin se menee. Idea on siinä ettei tarvitse muuttaa välttämättä ruokailutottumuksia vaan luot kalorivajeen fastauksella 1-2 kertaa viikossa. Siihen tottuu todella nopeasti ja siitä saa helposti luotua elämäntavan. Itse olen fastannut jo parivuotta ja sopii omaan elämäntyyliini täydellisesti. Ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa jos repsahtaa roskaruokaan ja herkkuihin silloin tällöin. Sen lisäksi kun käyn fastaus päivinä kuntosalilla niin energiatasoni on huomattavasti korkeampi kuin normaali päivinä. Niin ja Freddy tuota Brad Pilonin kirjaa ei löydy suomennettuna eikä kovakantisena, ainoastaan e-kirjana. Fastauksesta (fasting) löytyy kyllä jotain suomennettujakin teoksia.

        Anni

        = paasto am i right or what?


      • Kielitaidoton
        alc´holister kirjoitti:

        = paasto am i right or what?

        lyhyesti jujun SUOMEKSI?


      • kielitaidollinen
        Kielitaidoton kirjoitti:

        lyhyesti jujun SUOMEKSI?

        juju on siinä, että olet 1-2 kertaa viikossa syömättä siten että aloitat esim klo 17 ja lopetat seuraavana päivänä kello 17. totaali aika on siis 24 tuntia, mutta yö välissä eli paastoa joudut sietämään periaatteessa vain sen ajan kun heräät ja lopetat klo 17. se mikä on tuon brad pilonin johtoajatus on se ettet katso kalorivajetta päivän sykleissä vaan viikon sykleissä eli jos päivän kalorintarpeesi on 2000 kcal, niin viikossa se tarkoittaa 14000 kcal ja kahdella em. paastopäivällä pystyt luomaan 4000 kcal vajeen eli. n. 550 kcal vajeen / päivä. sen lisäksi sinun ei tarvitse laskea kaloreita ja olla niin turhan tarkka siitä mitä muina päivinä syöt koska voit saada sen vajeen tehtyä em. tavalla. sen lisäksi nuo minipaastot kasvattavat tietoisuuttasi mikä on nälän tunnetta ja mikä on mielitekoa. asiahan ei ole mikään uusi vaan sitä on tehty tietyissä kansoissa enemmän tai vähemmän juuri tuolla tavalla jo vuosisatoja mm. suomessa arvo ylppö oli henkilö joka noudatti omassa ruokavaliossaan nk. niukkuuden mentelmää ja arvioi sen olleen yksi pitkän ikänsä salaisuuksista. siinäpä tuo pähkinänkuoressa.

        brad pilon tuo nuo ajatukset hyvin jäsenneltyinä ja perusteltuina sen lisäksi hän antaa myös vinkkejä treenaamiseen. hän on kova kritisoimaan nykyistä käsitystä proteiinin tarpeesta ja tuo esille myös omat kokemuksensa ja tietonsa tuolta proteiinipulveriteollisuudesta missä hän on työskennellyt tutkimuspuolella vuosia. hänellä on kasvava yleisö ja kannattajakunta yhdysvalloissa ja kanadassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe