Tarttuipa silmiini vaan tuolta http://keskustelu.suomi24.fi/node/9126736 tällainen linkki http://94feaeqh2q7t3p1cgixryji45s.hop.clickbank.net/?tid=E ja mietiskelin että onko kukaan ostanut ko. tuotetta. Keskusteluun kirjoittanut henkilö oli kuulemma tiputtanut 20 kiloa viidessä kuukaudessa. Liityin tuolla linkissä olevaan sähköpostiryhmään ja sain sieltä ilmaisen nettikirjan jonka lukaisin läpi. Ne ajatukset on aika vakuuttavia, mutta haluaisin tiedustella onko täällä joku kokeillut. Meinasin vaan että uskaltaisiko ostaa sen stopeatstop kirjan?
Onko kukaan kokeillut tätä?
9
1049
Vastaukset
- OmShantiShivaShakti
Stop Eat Stop löytyy "esikatselua" varten osoitteesta:
http://isohunt.com/torrents/?ihq=eat stop eat pdf - Anni :-)
Ostin kirjan vuosi sitten ja voin sanoa että helpoin tapa saavuttaa suuri kalorivaje ilman kalorinlaskemisia. Kirjan tekijä on ollut pitkään töissä lisäravinnebisneksessä ja kertoo aika mullistavia totuuksia koko proteiinishowsta mikä nykyään vallitsee. Hurahdin aikanani joogaan ja joogaopettajamme suositteli tutustumaan tämän Brad Pilonin kirjaan. Kirjaudu Brad Pilonin sähköpostilistalle ja lue hänen kirjoituksiaan, niin pääset jyvälle mistä on kyse.
Anni :-)- freddy
tuota suomennettu ikinä. ei ainakaan helmet.fi sivulta löytynyt?
- jatta aurinkoinen
ja ostin kirjan :-). Kerron mielipiteeni heti kun olen lukenut. Alan ahmimaan kirjaa heti kohta.
- jatta aurinkoinen
Ymmärsinkö oikein että teet sen kalorivajeen 1-2 viikossa aloittamalla tuon fasting:in esim. kello 17.00 ja lopetat seuraavana päivänä klo 17. Muuten kyllä tuon Brad Pilonin ajatukset ovat todella mielenkiintoisia varsinkin noiden proteiinien suhteen.
- Anni =)
jatta aurinkoinen kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein että teet sen kalorivajeen 1-2 viikossa aloittamalla tuon fasting:in esim. kello 17.00 ja lopetat seuraavana päivänä klo 17. Muuten kyllä tuon Brad Pilonin ajatukset ovat todella mielenkiintoisia varsinkin noiden proteiinien suhteen.
Juuri noin se menee. Idea on siinä ettei tarvitse muuttaa välttämättä ruokailutottumuksia vaan luot kalorivajeen fastauksella 1-2 kertaa viikossa. Siihen tottuu todella nopeasti ja siitä saa helposti luotua elämäntavan. Itse olen fastannut jo parivuotta ja sopii omaan elämäntyyliini täydellisesti. Ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa jos repsahtaa roskaruokaan ja herkkuihin silloin tällöin. Sen lisäksi kun käyn fastaus päivinä kuntosalilla niin energiatasoni on huomattavasti korkeampi kuin normaali päivinä. Niin ja Freddy tuota Brad Pilonin kirjaa ei löydy suomennettuna eikä kovakantisena, ainoastaan e-kirjana. Fastauksesta (fasting) löytyy kyllä jotain suomennettujakin teoksia.
Anni - alc´holister
Anni =) kirjoitti:
Juuri noin se menee. Idea on siinä ettei tarvitse muuttaa välttämättä ruokailutottumuksia vaan luot kalorivajeen fastauksella 1-2 kertaa viikossa. Siihen tottuu todella nopeasti ja siitä saa helposti luotua elämäntavan. Itse olen fastannut jo parivuotta ja sopii omaan elämäntyyliini täydellisesti. Ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa jos repsahtaa roskaruokaan ja herkkuihin silloin tällöin. Sen lisäksi kun käyn fastaus päivinä kuntosalilla niin energiatasoni on huomattavasti korkeampi kuin normaali päivinä. Niin ja Freddy tuota Brad Pilonin kirjaa ei löydy suomennettuna eikä kovakantisena, ainoastaan e-kirjana. Fastauksesta (fasting) löytyy kyllä jotain suomennettujakin teoksia.
Anni= paasto am i right or what?
- Kielitaidoton
alc´holister kirjoitti:
= paasto am i right or what?
lyhyesti jujun SUOMEKSI?
- kielitaidollinen
Kielitaidoton kirjoitti:
lyhyesti jujun SUOMEKSI?
juju on siinä, että olet 1-2 kertaa viikossa syömättä siten että aloitat esim klo 17 ja lopetat seuraavana päivänä kello 17. totaali aika on siis 24 tuntia, mutta yö välissä eli paastoa joudut sietämään periaatteessa vain sen ajan kun heräät ja lopetat klo 17. se mikä on tuon brad pilonin johtoajatus on se ettet katso kalorivajetta päivän sykleissä vaan viikon sykleissä eli jos päivän kalorintarpeesi on 2000 kcal, niin viikossa se tarkoittaa 14000 kcal ja kahdella em. paastopäivällä pystyt luomaan 4000 kcal vajeen eli. n. 550 kcal vajeen / päivä. sen lisäksi sinun ei tarvitse laskea kaloreita ja olla niin turhan tarkka siitä mitä muina päivinä syöt koska voit saada sen vajeen tehtyä em. tavalla. sen lisäksi nuo minipaastot kasvattavat tietoisuuttasi mikä on nälän tunnetta ja mikä on mielitekoa. asiahan ei ole mikään uusi vaan sitä on tehty tietyissä kansoissa enemmän tai vähemmän juuri tuolla tavalla jo vuosisatoja mm. suomessa arvo ylppö oli henkilö joka noudatti omassa ruokavaliossaan nk. niukkuuden mentelmää ja arvioi sen olleen yksi pitkän ikänsä salaisuuksista. siinäpä tuo pähkinänkuoressa.
brad pilon tuo nuo ajatukset hyvin jäsenneltyinä ja perusteltuina sen lisäksi hän antaa myös vinkkejä treenaamiseen. hän on kova kritisoimaan nykyistä käsitystä proteiinin tarpeesta ja tuo esille myös omat kokemuksensa ja tietonsa tuolta proteiinipulveriteollisuudesta missä hän on työskennellyt tutkimuspuolella vuosia. hänellä on kasvava yleisö ja kannattajakunta yhdysvalloissa ja kanadassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423