Vapaa kuvaus

Olen tyylikäs ja seksikäs narttu läheltä pääkaupunkia. Elelen symbioosissa ja suhteellisen tasa-arvoisessa suhteessa eräänlaisen isännän kanssa.

Aloituksia

53

Kommenttia

2387

  1. Vasta nyt tulin vilkaisseeksi komentorivillä miltä C:\Windows\Fonts näyttää ja perkeIe. Olen olettanut että varahakemistosta kopioidut fontit kopioituvat entisten päälle, mutta ne tallentuvatkin uusina versioina! Niinpä siellä on Nimi.ttf:n (kuviteltu esimerkki) lisäksi Nimi_1.ttf, Nimi_2.ttf jne.

    Niitä ei saa poistetuksi!!! "Poistaminen" poistaa ne vain kansionäkymästä, tosiasiassa kaikki jää jäljelle! DEL-käsky komentoriviltä ei auta, vanha Norton ei auta. Mitäs vaavelia nyt tehdään?
  2. "Ja esim. karhun tunnettu ahneus metsämarjoja kohtaan on katsottava vähempiarvoiseksi kuin ihmisen samoista marjoista nauttiminen. Vain ihminen osaa todella arvostaa marjojen hienoja aromeja, se lienee selvää."

    Jaakobistisesti sanoen: jos et ole karhu, et voi tietää mitä karhut arvostavat. Jota paitsi ihminen on tunkenut itsensä karhun reviirille, ei toisinpäin.

    "Eläimet taas saalistaisivat loppumatta toisiaan, hyödyn koitumatta kenellekään. Poissa olisi ihmisen karjaeläinten ja kotieläinten pito, poissa olisi niistä saatavat monet hyödylliset raaka-aineet. Ja samoin poissa olisi riistan ja kalan käyttö maistuvien aterioiden valmistamiseksi, kaikki menisi ilman ihmistä alas petojen kidoista."

    Viidakossa kaikki eläimet syövät toisiaan minkä ikinä kerkiävät, niinhän niissä vanhoissa intiaanikirjoissa ja eräfaabeleissa kerrotaan, joita luit ennen kuin isäsi sai sinut siitä kiinni ja antoi sellaisen selkäsaunan että se polttelee vieläkin. Tuo osoittaa ettei sinulla ole harmainta aavistustakaan siitä, miten luonto toimii, ja yhdyn naapurin kissan oletukseen siitä, ettet haluakaan tietää.

    "Kaikki luomakunnassa on luvattu ihmiselle, käytettäväksemme ja vaalittavaksemme. Vain ihminen kykenee hyötymään kasveista ja eläimistä korkea-arvoisella tavalla, niiden antimista nauttien ja niitä aidosti arvostaen."

    Tässä tullaankin jo niin sanotun elämää suuremman kysymyksen eteen. Mitä sitten teette, hurskaat kristityt ja islaminuskoiset kreationistikuluttajat, kun olette riistäneet luonnonvarat loppuun? Rukoiletteko Jumalalta lisää luonnonvaroja? Ette - te huudatte ateistievokkeja apuun.

    Ja silloin minä päästän räkäisen naurun ja sanon että pärjätkää omin nokkinenne ja tehkää kerrankin työtä otsanne hiessä, meiltä atte-evoilta ei tipu pisaraakaan.

    Tavataan heIvetissä.