Kretujen valheelisuus

totuus on tie

ja vääristely huipussaan. Ei ne pelkää enää edes omaa jumalaansa.

16

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DeniaI

      Käyhän aloittaja vuokraamassa taas Tuhkimo-satu leffa. Siinä kerrotaan evoluutioteoriasta tavalla jota ei voi kuin ihailla miten tarkka ja uskottava se on.

      • totuus on tie

        En vuokraile satuleffoja. Pysyttelen realismissa.


      • DeniaI
        totuus on tie kirjoitti:

        En vuokraile satuleffoja. Pysyttelen realismissa.

        Sehän on evokkien realismia yliluonnollisine taikoineen.


      • tieteenharrastaja
        DeniaI kirjoitti:

        Sehän on evokkien realismia yliluonnollisine taikoineen.

        Nehän ovat ihan selvästi luomistaikoja. Kertapamauksella vain; ei mitään evoluutiota ja vuosimiljoonia.


      • Väärä Råger Mer on näköjään vaihtanut nikkirosvousyritystensä kohdetta.

        Mkä sinua hävettää? Miksi et rekisteröi omaa nimimerkkiä ja käytä sitä?


      • totuus on tie
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Nehän ovat ihan selvästi luomistaikoja. Kertapamauksella vain; ei mitään evoluutiota ja vuosimiljoonia.

        Realismi ei ole taikuutta. Tiede on nähtyä ja havaittua ja kokeilla todisteltua. Usko on eri asia. Sekään ei pääosin ole taikuutta. Niinkuin ei kreationismikään. Kreationismi on tosiasioiden sivuuttamista.

        Realismi on todellisuudentajua. Totuutta tai ainakin siihen pyrkimistä.


      • älä itke luuseri
        kekek-kekek kirjoitti:

        Väärä Råger Mer on näköjään vaihtanut nikkirosvousyritystensä kohdetta.

        Mkä sinua hävettää? Miksi et rekisteröi omaa nimimerkkiä ja käytä sitä?

        Mitähän jos te ateistit näyttäisitte ensin mallia ja olitte rehellisiä ja lopettaisitte ne nikkivarkaudet.


      • totuus on tie
        älä itke luuseri kirjoitti:

        Mitähän jos te ateistit näyttäisitte ensin mallia ja olitte rehellisiä ja lopettaisitte ne nikkivarkaudet.

        Uskovienhan se pitäisi edes joskus tehdä. Mutta kun ei koskaan.


      • jussinpoika
        totuus on tie kirjoitti:

        Uskovienhan se pitäisi edes joskus tehdä. Mutta kun ei koskaan.

        Tosiaan, milloin "uskovat" ovat täällä myöntäneet mitään erehdyksiään vaikka ovatkin melkein joka asiassa jo keskenäänkin täysin eri mieltä. Se jo yksistään todistaa fundamentalistisen uskon tyhjyyden.


      • idiootti...
        DeniaI kirjoitti:

        Sehän on evokkien realismia yliluonnollisine taikoineen.

        Olet siis sama puupää joka harrasti rekattujen nikkien omimista ateismi-palstalla. Denialhan on toinen ateismi-palstan sefu.

        Trolli-vajakki on keksinyt eli googlettanut kuinka sen voi merkistökikalla tehdä.

        Idiootti joka tapauksessa.


      • älä itke luuseri kirjoitti:

        Mitähän jos te ateistit näyttäisitte ensin mallia ja olitte rehellisiä ja lopettaisitte ne nikkivarkaudet.

        En ole koskaan nikkiryöväystä harrastanut, niin ei voi sellaista lopettaa, mitä ei ole aloittanutkaan.

        Mutta kerropa mikä sinua hävettää itsessäsi ja ajatuksissasi, koskapa et uskalla kirjoittaa rekisteröityneellä nimimerkillä?


      • Råger Mer
        kekek-kekek kirjoitti:

        En ole koskaan nikkiryöväystä harrastanut, niin ei voi sellaista lopettaa, mitä ei ole aloittanutkaan.

        Mutta kerropa mikä sinua hävettää itsessäsi ja ajatuksissasi, koskapa et uskalla kirjoittaa rekisteröityneellä nimimerkillä?

        S24:n ennakkosensuuri estää minua rekisteröimästä nimimerkkiäni.


      • Idiootti...
        Råger Mer kirjoitti:

        S24:n ennakkosensuuri estää minua rekisteröimästä nimimerkkiäni.

        Ei vaan rajoittavatekniikka joka estää tuon Denial nimimerkkiäkin käyttävän nikkivarss-vajakin sentään rekisteröimästä tuota nikkiä itselleen.


      • DeniaI
        Idiootti... kirjoitti:

        Ei vaan rajoittavatekniikka joka estää tuon Denial nimimerkkiäkin käyttävän nikkivarss-vajakin sentään rekisteröimästä tuota nikkiä itselleen.

        Tämä nimimerkki on vapaa eikä ole varastettu, joten turhaan valitatte siitä.


    • Saattaisi keskimääräiseltä kretulta päästä vetelät housuihin, jos Jumala jonain päivänä ottaisi ja ilmestyisi.

      • totuus on tie

        Aivan varmasti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe