salmiakkisaluki

Olen tyylikäs ja seksikäs narttu läheltä pääkaupunkia. Elelen symbioosissa ja suhteellisen tasa-arvoisessa suhteessa eräänlaisen isännän kanssa.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia53 aloitusta · 2387 kommenttia
- Tähänkin aloitukseen sopii tunnettu suomenkielinen pangrammi:
Törkylempijävongahdus. - Salukina olen vinttikoiruuden syvimmästä olemuksesta jyrkästi eri mieltä. Pikemminkin tuo monipäinen eliö vaikuttaa testosteronin ylituotannosta kärsivältä chihuahualta - ylikehittynyt ego ja ylikehittynyt sanonko mikä. Harmi ettei hän keskity jälkimmäiseen ja pysyttele omissa oloissaan selaillen samanlaisia sivuja kuin muut kaltaisensa humputtajat. Vai eiköhän vaivaistalossa pääse sillä tavalla omiin oloihinsa?
- "Onko sinulla dementia, vai miksi otat uudellee esiin ketut ja mammutit, vaikka molempien kohdalla sait jo aiemmin perusteellisesti turpiisi."
Lyhytmuistinen kreationisti olettaa automaattisesti, että muidenkin muisti on lyhyt.
Johtuuko hukkumiskuolemien lisääntyminen kesäisin jäätelönsyönnin lisääntymisestä vai toimiiko syy-seuraus-suhde toisin päin? Mitä tahansa kahta asiaa voi verrata ja löytää mieleisensä korrelaation, kun sopivasti sovittelee. - Ilma ei ole harmaata vaan sinistä. Pilvisen taivaan harmaus johtuu vedestä.
- Ja sienieläimet puolestaan ovat ihmisen läheisiä sukulaisia, koska niillä on mm. ulkoinen hedelmöitys kuten ihmiselläkin - vai miten sen yhden homeensyömän lahopään aivoitukset nyt menivätkään? Sinulla on vielä tekemistä, jos aiot panna paremmaksi.
- Tällä viikolla lääkitys kuitenkin tuntuu olevan kohdallaan, kun ei kuulu tavanomaista höpötystä homoista.
- Miksi Jumala teki ihmisen mädäksi ja pahaksi sekä Jumalan kieltäjäksi? Onko se "hyvän ja rakastavan" Jumalankin perusluonto, jos hän teki ihmisen omaksi kuvakseen?
Onneksi me koirat tiedämme, että maailman synnytti alkususi Sen-Sen. - Tutkit Raamattua ja todellisuutta ja vertaat niitä toisiinsa. Jos todellisuus näyttää olevan ristiriidassa Raamatun kanssa, tiedät että sinun on mentävä kouluun oppiaksesi lisää. Näin hehkutti Mark5 tässä taannoin, muttei maininnut millaiseen kouluun - normaalit kouluthan opettavat pelkästään ateistis-evolutionistista tiedettä ja sitähän Mark5 ei hyväksy (vaikka käyttääkin sen saavutuksia sumeilematta hyväkseen).
Jos todellisuus ja Raamattu ovat ristiriidassa, todellisuudessa on virhe. Niin helppoa se on kun sen osaa. - Tokko tuo haluaakaan muuta kuin ärsyttää.
- Tokihan me kaikki tiedämme ja uskomme että Olli S on ainoa joka ymmärtää Raamatun oikein. Sitähän hän peräänkuuluttaa, eikö?
Synteesi ei vain edelleenkään toimi. - Havaitaan ettei Mark5 edelleenkään tuomitse homojen murhaajia.
- Olet väärässä kuten aina, mutta sinultahan ei enää muuta voi odottaakaan kuin tuollaisia hätähuutoja.
Minä olen saanut käsitykseni oikeasta ja väärästä vanhemmiltani ja koko siltä yhteiskunnalta, jossa olen syntynyt ja kasvanut. Samalla tavalla sinäkin olet saanut ensimmäiset oppisi, ellet sitten ole syntynyt valmiiksi raamatunlukutaitoisena.
Ateismia ei voi kumota ja sinäkin olet ateisti kaikkien paitsi yhden jumalan suhteen. - "Elämme viimeisiä aikoja."
Sitäkö sinä haluat? Joko on arkkityömaa perustettu? - Olet väärässä kuten aina. Mene hoitoon - nettiriippuvuutesi alkaa olla huolestuttavaa.
- Sinä et voi tietää Jumalan tahtoa. Jumalan tahdon tietää vain Jumala itse.
Minä elän rauhassa, mutta kuinka on sinun laitasi? - Abortin salliminen ja varsinkin ehkäisyn helppo saatavuus vähentävät aborttien määrää. Ilmeisesti poliitikko S ei tätä tosiasiaa tunne.
- Juurikin näin. Mark5 on valitettavasti jo niin syvällä harhamaailmassaan, ettei hänelle vastaamisesta ole mitään hyötyä. Olisi kyllä kiinnostavaa tietää, eikö hän enää ymmärrä sitäkään, että Jumalan ja elottomien aineiden välissä on ympäröivä yhteiskunta - jolta hänkin on ensimmäiset moraalioppinsa saanut elleivät hänen vanhempansa ole pitäneet häntä tynnyrissä.
- Onnellisinta olisi kuolla vanhuudenheikkouteen nukkuessaan elettyään pitkän ja merkityksellisen elämän.
- "Ilman Jumalaa kaikki saavat tehdä, mitä vain haluavat."
Niinhän sinä varmasti haluaisit, mutta olet taas kerran väärässä. - "Meidän tulee elää Jumalan tahdon mukaan - -"
Miksi elät vastoin Jumalan tahtoa?