Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
Ariel-the-Wondergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
324
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
♡❀❀✿♡♫♪♪+Iloista,+aurinkoista+ja+kaikin+puolin+ihanaa+synttäripäivää+sulle+Kittie!!!+Laulaisin+sulle+onnittelulaulun,+mikäli+se+vain+olisi+mahdollista...+♪♪♫♡✿❀❀♡
20.03.2020 08:30
Mun+toiveena+voisi+olla+se,+että+mulle+läheiset+ihmiset+olisivat+terveitä+ja+onnellisia.+Toivoisin+myös+sitä,+että+mun+oma+rakas+kultainen+mies+jaksaisi+rakastaa+mua+ikuisesti+yhtä+paljon+kuin+tällä+hetkellä...+♡♡♡♡♡♡♡♡
29.12.2019 19:25
Luultavasti+kyseessä+on+vanha+brittiläinen+joululaulu+"God+Rest+ye+Merry+Gentleman".+Katso+mun+laittamasta+linkistä,+että+mahtaako+olla+sama...+(◕‿◕✿)
https://youtu.be/nmWdHffqPzY
15.12.2019 11:28
En+usko,+että+on.+Mutta+englanninkielinen+versio+löytyy+nimellä+"The+forest+raised+a+Christmas+tree"...+(◕‿◕✿)
15.12.2019 11:28
Ehdottomasti+yksi+parhaimmista+joulutunnelman+kohottajista+ovat+lapsuuden+ihanat+joululaulut.+Tässä+on+eräs+mun+suosikeista,+jota+mulla+oli+tapana+laulaa+lapsena.+Ja+nykyäänkin+vielä,+jos+joku+keksii+pyytää.+Siinä+siis+kerrotaan,+miten+metsä+kasvatti+joulupuun...+(◕‿◕✿)
https://youtu.be/VAG1UTfDSjY
15.12.2019 10:42
Kunhan+vain+saan+olla+sun+oma,+niin+se+ihan+riittää+mulle+joululahjaksi...+♡♡♡♡(♥‿♥✿)♡♡♡♡
15.12.2019 08:36
Kiitos+onnitteluista,+Tinttu-Liina...+(◕‿◕✿)
Mun+rakas+sattuu+kylläkin+olemaan+tähtien+ja+galaksien+kaikkein+ihanin,+söpöin+ja+täydellisin+mies,+joten+ehkäpä+häntä+on+mahdotonta+muiden+alkaa+matkimaan.+Because+he's+truly+one+of+a+kind...+♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡
30.11.2019 14:40
Arvasit+aivan+oikein+:))+Aina,+kun+mulle+tarjoutuu+tilaisuus+kehua+häntä,+en+todellakaan+jätä+sitä+käyttämättä.+Mulla+on+ehdottomasti+maailman+paras,+ihanin,+söpöin+ja+rakkain+mies,+mitä+vain+voi+ikinä+itselleen+toivoa.+Siis+sellainen,+joka+saa+mun+sydämen+sykkimään+ihan+hulluna+onnesta+ja+rakkaudesta...+♡♡(♥‿♥✿)♡♡
23.11.2019 14:46
Kerronpa+sulle+vastaavasti+jotakin.+Et+sinä,+eikä+kukaan+muukaan+voi+elää+ajatuksissaan+vuosien+päähän.+Kenelläkään+ei+ole+niin+poikkeuksellista+taitoa,+että+pystyisi+näkemään+ennalta+tulevaisuuden+tapahtumat.+Se,+että+olen+mun+rakastettua+nuorempi,+ei+tee+minusta+yhtään+kestävämpää.+Jokaisen+elämä+voi+nimittäin+katketa+koska+tahansa.+
Olen+sanonut+tämän+monesti+aiemminkin,+mutta+tahdon+toistaa+mun+sanat+vielä+kerran.+Löysin+ehkä+kaikkein+mahdottomimmasta+paikasta+itselleni+rakkauden.+Miehen,+joka+on+mun+silmissä+vertaansa+vailla+ja+jolla+on+erityinen+kyky+tehdä+minut+onnelliseksi.+Hän+on+mun+elämän+suuri+rakkaus,+eikä+häntä+voi+kukaan+toinen+ikinä+ylittää.+Mun+viime+vuodet+ovat+olleet+hänen+ansiostaan+toinen+toistaan+ihanampia.+Mun+läheisetkin+ovat+hyväksyneet+hänet+ihan+täysin.
Ethän+siis+manaa+meille+huonoa+onnea...
28.08.2019 14:21
Rakastan+sua,+kulta...+♡♡♡♡(♥‿♥✿)♡♡♡♡
https://youtu.be/yCBH7b6YQbg
24.08.2019 10:05
Kirjoitat+Ilmannimi+todella+viisaita+ja+järkeviä+sanoja.+Jos+löytää+elämäänsä+onnen+ja+rakkauden,+niin+miksi+ne+olisi+heitettävä+pois+muiden+mielipiteiden+takia.+Tutustuin+tämän+palstan+kautta+maailman+ihanimpaan+ja+kultaisimpaan+mieheen,+ja+olen+joka+ikinen+päivä+onnellinen+siitä,+että+juuri+hän+on+mun+oma...+♡♡♡♡
Sun+runo+oli+muuten+todella+kaunis...+♡♡♡♡
21.08.2019 21:31
Mikäli+tarkoitat+lemmenparilla+mua+ja+mun+rakasta+Toljanteria,+niin+en+ikimaailmassa+luopuisi+niin+söpöstä+ja+täydellisen+ihanasta+miehestä.+Enkä+oikein+jaksa+uskoa,+että+hänkään+tahtoisi+luopua+minusta,+koska+rakastan+häntä+mun+sydämen+pohjasta+saakka.+Mukavaa+alkavaa+syksyä+kaikille+ja+keksikää+jo+jotain+muuta,+jooko...+(◕‿◕✿)
20.08.2019 21:21
Mulla+on+oikeasti+maailman+ihanin,+söpöin,+huomaavaisin+ja+täydellisin+mies.+Siis+sellainen,+että+mun+tekisi+mieli+pakahtua+onnesta+ja+rakkaudesta...+♡♡(♥‿♥✿)♡♡
28.05.2019 16:14
Mullakin+on+piilotettuna+mun+sukkisten+kärkiosaan+tosi+iso+kivi.+Eli+jos+mun+kotiin+tunkeudutaan,+mun+tarvitsee+pelkästään+riisua+ne+jalasta+ja+mun+ase+on+heti+valmiina.+Mun+ohjetta+saa+sitten+vapaasti+kopioida.+En+ole+kuin+Ressu,+joka+on+mustasukkainen+kärpäsansastaan...+(◕‿◕✿)
06.04.2019 10:02
Suorapuheisuutta+pidetään+monesti+suuressa+arvossa,+mutta+pahimmillaan+se+saattaa+pilata+välit+lopullisesti...
Tuon+"partahäiskä"-profiilin+takana+on+maailman+ihanin,+huomaavaisin+ja+sydämellisin+mies.+Mies,+jota+rakastan+ja+joka+on+mulle+aivan+kaikki+kaikessa.+Hän+meistä+viimeiseksi+olisi+ansainnut+sen+hirveän+ryöpytyksen,+jonka+kohteeksi+joutui.+Ne+hänen+kanssaan+vietetyt+hyvät+hetket+olisi+kannattanut+muistaa+myös+silloin,+kun+häntä+sanan+säilällä+lyötiin+matalaksi...
Kohdelkaa+läheisiänne+samoin+kuin+toivoisitte+itseänne+kohdeltavan.+Älkää+loukatko+tai+puhuko+pahaa.+Ehkä+nuo+ohjeet+olisi+syytä+pitää+mielessä+meistä+jokaisen.+Ihan+joka+ikinen+päivä...
16.02.2019 16:30
Rakkaus+saa+ainakin+ihan+järjettömän+onnelliseksi...+♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡
10.02.2019 16:37
Siis+paljonko+luterilaisen+rippikoulun+käyminen+maksaa?+Ainakin+mun+osallistuessa+aikoinaan+kristinoppikouluun,+joka+vastaa+ortodoksinuorten+rippikoulua+ja+on+sen+lisäksi+vapaaehtoinen,+seurakunta+kustansi+leirilläolon.+Tuntuu+hassulta,+että+käytännöissä+voi+olla+noin+suuri+ero...
05.02.2019 16:03
Voit+katsoa+ne+allaolevasta+linkistä.+Sieltä+löytyy+myös+kuva...
https://www.google.com/amp/s/pikabu.ru/story/izpod_zavalov_doma_v_magnitogorske_spasli_popugaya_6397838?view=amp
26.01.2019 10:01
Kyllä+meidän+tuttavuus+on+tuulesta+tempaistu,+eli+olet+mulle+täysin+vieras+ihminen.
26.01.2019 10:00
Nyt+on+käynyt+jotenkin+tosi+hassusti.+Jokin+aika+sitten+olit+Ilmannimen+ja+Tinttu-Liinan+kanssa+yhtäaikaa+palstalla.+Kukaan+teistä+ei+vastannut++toiselleen,+vaan+jokainen+kirjoitteli+omiaan+ja+kaipaili+muita.+Sinä+olit+omassa+avauksessasi+ja+Tinttu-Liina+omassaan.+Kieltämättä+tilanne+näytti+omituiselta.+Yritin+olla+diplomaattinen+ja+kommentoin+Ilmannimelle+Magnitogorskin+kissoista.+Mulla+oli+tuolloin+kova+kiire,+enkä+kerennyt+kirjoittaa+enempää...+(◕‿◕✿)
22.01.2019 10:14
10 / 17