Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
Ariel-the-Wondergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
324
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onneksi+maailmaan+mahtuu+myös+paljon+hyvyyttä.+Luin+tass.ru+sivuilta,+että+Magnitogorskissa+sortuneen+kerrostalon+raunioista+oli+pelastettu+vielä+koira,+viisi+kissaa+ja+papukaija...+:))
04.01.2019 15:38
On+valtavan+ihanaa+jakaa+hyvää+mieltä,+kun+itse+on+saanut+maailman+parhaan+joululahjan...+♡♡♡♡♡♡
16.12.2018 20:21
Mun+toive+voisi+olla+seuraavanlainen.+Suomessa+on+paljon+köyhissä+olosuhteissa+eläviä+lapsia,+joiden+elämää+meillä+jokaisella+on+mahdollisuus+helpottaa.+Pelastakaa+lapset+-keräykseen+voi+osallistua+ihan+pienelläkin+rahasummalla+esimerkiksi+tekstiviestitse.+Kirjoita+viestikenttään+LAPSELLE+ja+lähetä+se+numeroon+16499+(hinta+10€)+(◕‿◕✿)♡
16.12.2018 12:26
Kyllä+mulla+ihan+ymmärrys+toimii...+(◕‿◕✿)
Sitäpaitsi+maailmasta+tuskin+löytyy+toista+yhtä+täydellisen+ihanaa+miestä,+joka+pystyisi+samalla+tavalla+täyttämään+mun+sydämen+onnella+ja+rakkaudella.+Olen+joka+ikinen+päivä+kiitollinen+siitä,+että+juuri+hän+on+mun+oma...+♡♡♡♡♡♡
Kukaan+ei+voi+tietää+ennakkoon+elinpäiviensä+pituutta,+siksi+ikävuosiin+tuijottaminen+on+loppujen+lopulta+aivan+turhaa...
Pikaista+paranemista,+Tinttu-Liina.+Huomasin+alta,+että+olet+kipeänä...+♡♡♡♡♡♡
10.12.2018 13:10
Itse+asiassa+oikea+mies+kykenee+ihan+mihin+tahansa.+Eli+siis+mun+OMA+rakas...+(♥‿♥✿)♡
04.11.2018 20:55
Kerron+teille+tarinan.+Se+on+kertomus+siitä,+miten+valtava+voima+trollaamisella+ja+pahansuopuudella+voi+loppujen+lopulta+olla.
Aikoinaan+täällä+palstalla+kirjoitteli+mies,+jonka+seurassa+kaikki+viihtyivät.+Hän+oli+huumorintajuinen,+sympaattinen+ja+kaikin+puolin+rakastettava+persoona.+Juuri+sellainen,+jota+monet+sisimmässään+salaa+ihailivat.
Sitten+jokin+rikkoi+kuvion.+Nuorempi+nainen+rakastui+mieheen+ja+jossain+vaiheessa+suhde+tuli+ilmi.+Tästä+alkoi+ilkeily,+vihjailu+ja+nimittely.+Nainen,+joka+oli+häntä+aktiivisesti+pyrkinyt+lähestymään,+nähtiin+hyväksikäytettynä+uhrina+ja+mies+puolestaan+vastenmielisenä+hyväksikäyttäjänä.+Kukaan+ei+vaivautunut+ajattelemaan,+että+kysymyksessä+voisi+olla+maailman+ihanin+asia+eli+rakkaus.+Kenenkään+mieleen+eivät+tulleet+ne+mukavat+hetket,+joita+miehen+ansiosta+oli+vietetty.
Ihmisillä+on+oikeus+tavoitella+onnea,+vaikka+se+ei+välttämättä+noudattaisi+sitä+kaikkein+kaavamaisinta+tapaa.+Koska+hölmöintähän+olisi+kääntää+selkänsä+rakkaudelle+vain+sen+takia,+että+se+sattuu+tulemaan+vastaan+vääränlaisen+ihmisen+muodossa.
09.10.2018 12:41
Nii-in,+kyllä+mua+itseänikin+hieman+arveluttaa.+Todennäköisesti+mun+vaatteet+varastettiin,+eli+joku+on+kerennyt+käyttää+ne+jo+aivan+puhki...+(◕︿◕✿)
08.10.2018 18:46
Saat+ainoastaan+siinä+tapauksessa,+että+olet+oikeasti+mun+ihana+rakas+ja+sun+rekisteröidyssä+profiilissa+on+parrakkaan+miehen+kuva.+Siis+Toljanterin...+(♥‿♥✿)♡
08.10.2018 18:45
Niitä+ei+saa+missään+nimessä+polttaa+tai+hävittää,+jos+ne+löytyvät+vielä+jostakin.+Farkkushortsit+ovat+Citizens+of+Humanityn,+joten+otan+ne+mieluusti+takaisin+ihan+missä+kunnossa+tahansa...
08.10.2018 17:33
Minusta+tuntuu+tosi+pahalta+kuulla,+että+sun+luottamusta+on+käytetty+väärin.+Koska+monesti+sen+kaltaiset+haavat+eivät+koskaan+kunnolla+parane+ja+myös+tulevat+ihmissuhteet+saattavat+kärsiä.+Sulla+on+kuitenkin+todella+hyvä+sydän.+Ja+sulta+on+aina+riittänyt+tukea+ja+ymmärrystä+meille+kaikille.+Se+on+muuten+ihan+uskomattoman+hieno+luonteenpiirre,+kenties+yksi+parhaimmista...+♡♡♡♡♡♡
22.08.2018 17:43
Ehkä+perusvihreät+silmät+korreloivat+paremmin+punasävyisyyden+kanssa.+Mulla+nimittäin+ovat+ne+molemmat+ja+eräällä+mun+tuttavatytöllä+ihan+samalla+tavalla...+:))
22.08.2018 17:41
Mun+silmät+ovat+sitten+sellaiset+havumetsän+vihreät,+eli+niissä+on+paljon+vihreän+eri+sävyjä...+:))
18.08.2018 16:18
Mun+ystävät+ovat+edelleen+mun+elämässä,+eivät+he+ole+minnekään+kadonneet.+Erään+ihmisen+läsnäolo+on+kuitenkin+muuttanut+ihan+kaiken.+Hän+on+oikeasti+parasta,+mitä+mulle+on+koskaan+sattunut.+Ja+aina,+kun+olen+tarvinnut+tukea+tai+kuuntelijaa,+hän+on+ollut+läsnä.+Hän+on+tehnyt+minusta+uudella+tavalla+onnellisen.+Se+mua+ainoastaan+harmittaa,+millainen+kuva+hänestä+on+täällä+viime+aikoina+yritetty+antaa.+Miehestä,+joka+on+äärettömän+rehti,+huolehtiva+ja+hyväsydäminen...+♡♡♡♡♡♡
18.08.2018 16:14
Haha,+joo...
Laitat+tädin+taskut+täyteen+marjoja+ja+puristat...+;))
18.08.2018 10:23
Mmmm,+joo...+
Ei+mua+kiinnosta+pelkkä+kädelle+taputtelu...
18.08.2018 10:21
Sun+kannattaa+hankkia+mehumaija.+Sillä+nimittäin+saa+tehtyä+mehua+ihan+mistä+marjoista+tahansa...+:))
17.08.2018 15:53
Ja+on+edelleen+:))+Butch+on+ollut+kesän+työharjoittelussa+eräässä+vieraassa+maassa+ja+ehkä+ilmaantuu+tännekin+jossain+vaiheessa...
17.08.2018 15:49
Itse+asiassa+syntymäkuukausi+vaikuttaa+kaamosmasennuksen+kehittymiseen.+Eli+tutkimusten+mukaan+sitä+on+keväällä+syntyneillä+kaikkein+eniten.+Mun+kohdalla+se+pitää+kyllä+täysin+paikkaansa.+Olen+syntynyt+ihan+loppuvuodesta,+eikä+mulla+ole+sitä+ikinä+ollut...
17.08.2018 15:48
Artagnan+on+yksi+mun+parhaimpia+ystäviä+ja+hänellä+tulee+olemaan+ikuisesti+erityinen+paikka+mun+sisimmässä.+Mun+sydän+kuuluu+kuitenkin+eräälle+tähtien+ja+galaksien+ihanimmalle+ja+ainutlaatuisimmalle+miehelle.+Hän+on+ainoa,+joka+saa+mun+sydämen+jyskyttämään+hulluna+rakkaudesta.+Ja+toisin+kuin+häntä+on+täällä+toistuvasti+parjattu,+hän+on+suoraselkäinen+herrasmies.+Sellainen,+joka+ei+ikinä+loukkaisi+mua+tai+läheisiään...+♡♡♡♡♡♡
17.08.2018 15:46
Mulla+on+melko+tukala+olo,+koska+en+voi+käyttää+tuuletinta,+sillä+mulla+kuivuu+vedossa+silmät+päähän.+Iltaisin+on+ollut+kyllä+tosi+ihanaa+käydä+uimassa...+:))
01.08.2018 18:10
11 / 17