Vapaa kuvaus

Mielikuviteltu hahmo. Elä ota vakavasti. :)

Aloituksia

3

Kommenttia

155

1. En.+Kun+exä+oli+nuori,+kun+me+tavattiin,+niin+ei+ollut+sen+kummasempi,+ihan+tavallinen+duunari,+mutta+minä+hommasin+sille+kunnon+työpaikat,+sanoin,+että+hae+tuonne+ja+tuonne.+Ei+se+vätys+ois+itse+mitään+saanut+aikasiksi.+Kaikki+minun+piti+hoitaa.+Ja+ihan+sekin+likaisissa+vaatteissa+kulki+ja+jos+ei+muuta,+niin+sotki+ne+siistitkin.+Ja+sehän+mun+piti+sinne+olohuoneeseen+passittaa+kuorsauksen+takia.+Mutta+olin+silloin+niin+nuori,+etten+tajunnut,+että+millainen+pösilö+siitäkin+tulee.+Menetin+elämästäni+kaksikymmentä+vuotta+sen+rutukullin+takia.
  2. No+minä+en+ymmärrä,+mikä+siinä+marmattamisessa+on+oikein+mitään+hauskaa?+Töissä+kaikki+marmattaa+ja+eivät+edes+tee+mitään.+Aina+mun+pitää+tehdä+kaikki+ja+muut+vaan+juoruilee,+puhuvat+miten+oli+viikonloppuna+taas+kiva+olla+baarissa,+kun+ois+voinut+lähteä+vaikka+minkälaisen+miehen+mukaan...ällöttävää!+Eikö+nykyään+kukaan+muusta+puhu+kuin+orgasmista+ja+seksistä?+Minäkin+kyllästyin+jo+treffisivuilla+olemiseen,+kun+VARATUT+miehet+ottivat+yhteyttä+ja+lähettivät+munistaan+kuvia...siis+hyi+helkatti.+Tuossa+tein+marjapiirakkaa+ja+laitoin+tiskikoneen+päälle+ja+ajattelin,+että+vois+kyllä+kokeilla+jotain+uutta+ja+katsastin+tämän+palstan.+Aika+järkyttävää+tekstiä+naisista+täällä+kyllä,+mutta+kai+täällä+jotain+järkeviäkin+keskusteluja+voi+käydä?+Pitää+tutkia...