PuhuvaAasi

Jumalalle kaikki on mahdollista.<br />Markus 10:7<br />
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 436 kommenttia
- Mistä se raha tulee?
- Kerro sitten mistä se raha pankkitilillesi tulee.
- Kyllä sinä valehtelet. Tiedät oikein hyvin mistä rahaa pankkitilillesi tulee.
- Miksi valehtelet?
- Kuka laittaa pankkitilillesi rahaa?
- Sinut Repe on jo bannattu 💋💋💋
- Koville se ottaa.....
- Raamattu ei pidä omaisuutta pahana vaan ihmisen suhde siihen voi olla paha jos se on tärkeämpi kuin Jumala.
Raamattu kertoo monesta ihmisestä joita Jumala siumasi myös mammonalla.
Jos olisit niin epäitsekäs mitä esität, myisit laitteesi ja säästäisit sen käyttömaksutkin köyhille.
Mistä saat rahasi? - Ei vaatinut. Eivät apostolit mistään luopuneet kun varansa yhdistivät. Se tapa toimi heille ja heillä oli yhteinen rahastonhoitaja.
Minä en lyö rumpua avustuksistasni.
Mutta kerro sinä miten sinä elät ja esim. kenen koneella nyt kirjoitat. - Olen täysin samaa mieltä kuin Jeesus. Köyhiä on autettava omalla mammomalla.
- Mammona on käyttöä varten ei palvelemista varten.
Ilman mammonaa emme voisi auttaa köyhiä vaan olisimme itse autettavia. - Sellainen mikä ei ala hallita ihmistä vaan minkä ihminen hallitsee.
- Molemmat, muta oikeassa järjestyksessä ja suhteessa.
- Kokeile.
- Korvien väli pitää hoitas kuntoon ja alkaa elää siinä sukupuolessa mikä on. Hormoneilla ei sukupuoli vaihdu vaan niillä tuhotaan olemassa oleva sukupuoli,
- Rekkaa ensin Nikkei ja soita vasta siten suutasi. Vai onko sinutkin bannattu?
- Oikein!
- Aika hyvin, olet poistattanut jo 10 kommenttia itsellesi.
- Miten se liittyy siihen mitä Raamatuille tapahtuu? Sinäkin luet sitä koko ajan kuin piru.
Eikä mainitsemasi tieto edes pidä paikkaansa. Jumalaan voi usko myös eri tavalla kuin evl. kirkko opettaa, - Sinähän sen tiedät.