Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paksuniska-make
paksuniska-make
paksuniska-make
Vapaa kuvaus
Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi
Aloituksia
24
Kommenttia
348
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eipä+Peris+liity+mitenkään+mun+keväiseen+Ameriikan+visiittiin+:)+Tässä+kisan+OIKEAT+tulokset:+https://aijaa.com/ICw5gq
08.10.2018 23:06
Joo+päätin+päivittää+kuvan,+toi+on+otettu+Indianapolis+Motor+Speedwaylla+viime+toukokuussa+:)))))))))
No+juu+V8-dieselkone+hörskyttää++tossa+konepellin+alla+ja+siinä+10-15+litran+tuntumassa+se+kulutus+pyörii.+Mutta+onneks+lompsassa+on+riittävästi+viisikymppisiä+ja+asemalta+saa+dieseliä+:)))))+Terveisiä+vaan+Bernerille+:)))))))))))))))))))))
08.10.2018 21:42
Eikös+joku+trolli+väärentänyt+hänen+silloisen+nimimerkkinsä+jotenkin+kikkailemalla+ison+i:n+ja+pienen+ällän+kanssa?+Ihan+hyvä+tuo+hänen+nykyinen+nimimerkki,+ei+pysty+luomaan+feikkiprofiileja.+
Eikä+hänen+mielenterveys+vaikuta+olevan+mitenkään+huonolla+tolalla.+Just+tänään+törmäsinkin+häneen+kun+tankkasin+mun+GMC+Sierra+-jyystötruckia+ja+peris+sattui+samaan+aikaan+tankkaamaan+hyväkuntoista+ruosteeetonta+Vitoansa.+Siinä+vaihdettiin+lyhyesti+kuulumisia+ja+tottakai+kävimme+äijien+kesken+läpi+hänen+viikonloppuaan+:)
08.10.2018 20:09
No+Suomessa+mä+olen+pelkkä+nobody+mitä+tulee+siihen+mun+Indy500-kisaan.+Tunnetumpi+mä+olen+JyystaXin+kuskina+varsinkin+Vakkella.+Silloin+toukokuussa+media+vouhkasi+vain+Monacon+formulakisasta+eikä+mun+ameriikanvisiitistä+pahemmin+kirjoiteltu.+Joten+ei+mikään+ihme+jos+hän+ei+tiennyt+kuka+mä+olen.+Ensi+toukokuussa+tavoitteena+on+ehdottomasti+voitto+kun+vihreä+lippu+heilahtaa+ja+musta+penis-Chevy+ampaisee+liikkeelle+:)))))))))))))))))))
07.10.2018 21:56
Ei+hullummin+peris+👍Oot+yhen+viikonlopun+aikana+kokenut+enemmän+kuin+melkein+27+vuodessa+yhteensä!
Toi+oli+muuten+hyvä+että+pistit+mimmin+tiskaamaan+ja+teit+ruuan+niinku+parhaaksi+katsoit!
07.10.2018 21:52
Hieno+homma+peris!+Tiesin+että+se+on+vain+ajan+kysymys+koska+sä+saat+naista+😊
06.10.2018 22:03
Tää+on+kyllä+yhtä+bullshittiä+koko+ketju.+Paljon+oiottavaa...+
En+mä+ainakaan+viime+syksynä+kuullut+mitään+tällaisesta+tapahtumasta.+Jos+tällanen+olis+järjestetty+niin+kaipa+siitä+oltaisiin+mainostettu+Vakkella+tai+ainakin+jotain+tornihuhuja+olis+liikkunut.
Eikä+mun+tietääkseni+peris+liity+tähän+aiheeseen+mitenkään+eikä+11+vuotta+vanhaa+autoa+saa+museorekisteriin.+Se+vaatii+sen+että+ajoneuvo+on+30+vuotta+vanha.
Ja+miksi+toi+mun+osallistuminen+Indy500-kisaan+on+merkitty+lainausmerkeillä?+Ajoin+viime+toukokuussa+kyseisessä+kisassa+numerolla+69+ja+autossani+oli+tottakai+tunnettu+tatuoitu+kalu+-logo+:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))+Vähän+jäi+kaivelemaan+että+olisko+sitä+pystynyt+parempaan+kuin+neljänneksi,+jos+olisin+hiukan+hoikempi+:/
02.10.2018 09:01
No+johan+on+taas+kun+epäillään+kaverini+Bickyn+ja+Periksen+suuntautumista.
Voin+sanoa+että+Bicky+on+tunnettu+tatuoitukaluinen+penetraattori+eritoten+Varissuolla+ns.+tyttöjen+illoissa+:)))))+Ja+Perishän+on+seurustellut+useamman+tytön+kanssa+niin+eipä+häntä+kannata+nimitellä+miksikään+homopersehuorahinttariksi,+hän+on+enemmänkin+nuori+dynaaminen+sinkkumies+joka+on+tällä+hetkellä+sinkkuna+ja+haku+päällä.
13.09.2018 22:53
Munkin+mutsilla+oli+joskus+90-luvulla+Carina+ja+sillä+se+päästeli+menemään+prismaperjantait+ja+heitti+mut+nyrkkeilyreeneihin+yms.+ilman+mitään+ihmeempiä+härdellejä.+Aika+hajuttomia,+mauttomia+ja+värittömiä+vehkeitä+mut+hvetin+kestäviä!+Toisin+kuin+vaikkapa+uudehkot+VAG-konsernin+tuotteet+jotka+ovat+ainoastaan+hajuttomia,+mauttomia+ja+värittömiä.
05.09.2018 22:47
Joo+mullahan+on+firma+T:mi+Maken+kairaus+ja+höyläys.
Kuten+sanoin,+niin+olen+toisinaan+jeesannut+peristä+remppahommissa+:)+Mut+pidetäänkö+noi+pimeät+keikat+palstan+ulkopuolella+🙈+Ilman+kuittia+peris234:n+äiti+ei+olisi+saanut+kotitalousvähennyksiä+:)
30.08.2018 22:59
Jep+sama+Porari+:)))
Ensikertalaisena+neljänneksi+ei+ole+ollenkaan+huono+suoritus,+mut+silloin+laskettiin+että+mulla+olis+ollut+mahikset+parempaankin+jos+olisin+ollut+hieman+kevyempi.+Mut+eipä+siinä,+ensi+keväänä+taas+uusi+yritys+ja+dieetti+päälle+jo+hyvissä+ajoin+:)
30.08.2018 22:46
Joo+kaikilla+meillä+on+vaikeita+aikoja+joskus,+ei+siinä+mitään.+Olen+mäkin+ollut+vähän+hajalla+kun+tuli+vedettyä+vauhtia+ja+yöunet+jäi+vähille.+
Mut+tosiaan+kyllä+vanhassa+talossa+tulee+aina+kaikenlaista+remppaa+vastaan+eikä+toi+ole+mitenkään+ennenkuulumatonta+että+se+räystäslauta+silloin+petti.+Ties+kuinka+monet+lumikuormat+ja+myrskyt+se+on+joutunut+kestämään.
Mutta+hyvin+me+saatiin+se+uusi+pätkä+asennettua,+ainahan+se+on+helpompaa+kun+on+neljä+kättä+tekemässä+töitä+👍
30.08.2018 22:18
Mistä+peris+muka+on+valehdellut?+Ihan+asiaa+hän+kirjoittaa+tuossa+viestissään,+mutta+ilmeisesti+jotkut+vastaukset+ovat+olleet+liian+asiallisia+ja+tasokkaita+tän+palstan+mittapuulla.
Naisvihaa+täällä+saa+levittää+niin+paljon+kuin+lystää,+muita+kirjoittajia+saa+haukkua+maan+rakoon,+mutta+menepä+mainitsemaan+jotain+vapaa-ajan+harrastuksista+esim.+kilpa-autoilusta+tai+ammatista+kuten+Bickyn+taksifirmasta+niin+se+ei+tietenkään+ole+soveliasta.+Hoh+hoijaa.
19.08.2018 19:32
Ylempänä+on+ilmeisesti+käyty+tasokasta+ja+asiallista+keskustelua,+kun+on+niin+monta+viestiä+poistettu.+Niinhän+se+tällä+palstalla+yleensä+menee.+🙄
19.08.2018 19:20
Joo+ilman+muuta+mä+laitoin+sähköpostia+McLarenin+suuntaan+ja+he+toki+ovat+varsin+tietoisia+siitä+että+ajoin+toukokuussa+Indy500+kilpailussa+neljänneksi+ja+kesällä+Le+Mans+kisassa+Penetratorsin+autokunta+oli+kolmas+heti+ylivoimaisten+hybridi-Toyotajen+jälkeen+:))))))))))))
14.08.2018 23:27
Periksellä+on+vissiin+joku+ysärimersu,+mutta+eipä+se+liity+muhun+tai+tähän+viestiketjuun+mitenkään.+Yllättävän+hyväkoppainen+se+on+joka+tapauksessa,+monesti+olen+nähnyt+ihan+loppuruostuneita+paskoja+jotka+on+samaa+ikäluokkaa.+
Itse+asiassa+Bickyllä+taitaa+olla+samanlainen+C180+hänen+kotopuolessa+Brysselin+autotallissa+:))))))))))))))))))))))))+Mutta+siellä+ei+teitä+suolata+talvisin+samalla+tavalla+kuin+täällä
11.08.2018 00:08
Ei+mun+käsittääkseni+Periksellä+ole+mitään+mielikuvituskavereita.+Suurin+osa+hänen+kavereista+on+käsittääkseni+ihan+tavallisia+70-00+luvulla+syntyneitä+normaaleja+ihmisiä+siinä+missä+minäkin.+Toki+musta+ja+muista+1%+tyypeistä+hän+ei+erityisemmin+huutele+kuten+piireissä+ei+yleensä+kuulukaan+:)
11.08.2018 00:03
Hyvin+mä+mahdun+mun+GMC+Sierra+jyystö-truckin+kuskin+paikalle+ja+mahduin+myös+Indycar-autoon+toukokuussa.+Toki+pudotin+painoa+silloin+parhaani+mukaan,+mutta+telemetrian+mukaan+annoin+likipitäen+puolisen+sekkaa+tasoitusta+tiimikavereihin+nähden+ja+se+on+paljon+se.+Paljon+jossiteltavaa.
10.08.2018 23:58
Enpä+ole+itse+ollut+vastaavassa+pattitilanteessa,+mut+sinuna+kannatta+jatkaa+samaa+rataa.+Peliä+ei+ole+missään+nimessä+menetetty.+Mut+ei+kannata+enää+pommittaa+niillä+viesteillä+sen+enempää.+
Pyri+mieluummin+luomaan+vaikutus+nimenomaan+itsevarmana+ja+hauskana+miehenä+ihan+kasvotusten.+Siinä+sä+olet+tavallaan+oikeassa,+että+eipä+sulla+ole+pahemmin+mitään+hävittävää.+Kunhan+näyttäydyt+toistuvasti+hänen+työpäivissään,+lastaat+sun+paketit+itsevarmana+pöydälle+ja+heität+just+tollasta+läppää+niin+tiedä+vaikka+hän+poistaisi+sut+estolistalta+ja+poikaystävä+huokaisee+että+oivoi,+voi...+👍
06.08.2018 22:33
Mielenkiintoinen+ketju.
Mitä+DarkFearin+tukkaan+tulee,+niin+hän+muistuttaa+aika+paljon+Andrea+Pirloa+sekä+Fernando+Alonsoa.+Mähän+tässä+siitä+hiustenlähdöstä+kärsin,+mutta+ajoin+ihan+rehellisen+jyystärikarju-kaljun+:)
Mutta+tuohon+kysymykseen+että+miten+kalua+bodataan,+niin+laitan+linkin+Bicky+Royal+miehen+elämänkerta+e-kirjaan,+jossa+sivutaan+hänen+penislihasreenejä:+https://www.scribd.com/document/354169448/bickyroyal
Huom!+Linkki+saattaa+sisältää+lapsilta+kiellettyä+materiaalia.
04.08.2018 22:20
11 / 18