Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paksuniska-make
profiilit
paksuniska-make
paksuniska-make
Vapaa kuvaus
Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi
Aloituksia
24
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ylempänä+on+ilmeisesti+käyty+tasokasta+ja+asiallista+keskustelua,+kun+on+niin+monta+viestiä+poistettu.+Niinhän+se+tällä+palstalla+yleensä+menee.+🙄
19.08.2018 19:20
Joo+ilman+muuta+mä+laitoin+sähköpostia+McLarenin+suuntaan+ja+he+toki+ovat+varsin+tietoisia+siitä+että+ajoin+toukokuussa+Indy500+kilpailussa+neljänneksi+ja+kesällä+Le+Mans+kisassa+Penetratorsin+autokunta+oli+kolmas+heti+ylivoimaisten+hybridi-Toyotajen+jälkeen+:))))))))))))
14.08.2018 23:27
Periksellä+on+vissiin+joku+ysärimersu,+mutta+eipä+se+liity+muhun+tai+tähän+viestiketjuun+mitenkään.+Yllättävän+hyväkoppainen+se+on+joka+tapauksessa,+monesti+olen+nähnyt+ihan+loppuruostuneita+paskoja+jotka+on+samaa+ikäluokkaa.+
Itse+asiassa+Bickyllä+taitaa+olla+samanlainen+C180+hänen+kotopuolessa+Brysselin+autotallissa+:))))))))))))))))))))))))+Mutta+siellä+ei+teitä+suolata+talvisin+samalla+tavalla+kuin+täällä
11.08.2018 00:08
Ei+mun+käsittääkseni+Periksellä+ole+mitään+mielikuvituskavereita.+Suurin+osa+hänen+kavereista+on+käsittääkseni+ihan+tavallisia+70-00+luvulla+syntyneitä+normaaleja+ihmisiä+siinä+missä+minäkin.+Toki+musta+ja+muista+1%+tyypeistä+hän+ei+erityisemmin+huutele+kuten+piireissä+ei+yleensä+kuulukaan+:)
11.08.2018 00:03
Hyvin+mä+mahdun+mun+GMC+Sierra+jyystö-truckin+kuskin+paikalle+ja+mahduin+myös+Indycar-autoon+toukokuussa.+Toki+pudotin+painoa+silloin+parhaani+mukaan,+mutta+telemetrian+mukaan+annoin+likipitäen+puolisen+sekkaa+tasoitusta+tiimikavereihin+nähden+ja+se+on+paljon+se.+Paljon+jossiteltavaa.
10.08.2018 23:58
Enpä+ole+itse+ollut+vastaavassa+pattitilanteessa,+mut+sinuna+kannatta+jatkaa+samaa+rataa.+Peliä+ei+ole+missään+nimessä+menetetty.+Mut+ei+kannata+enää+pommittaa+niillä+viesteillä+sen+enempää.+
Pyri+mieluummin+luomaan+vaikutus+nimenomaan+itsevarmana+ja+hauskana+miehenä+ihan+kasvotusten.+Siinä+sä+olet+tavallaan+oikeassa,+että+eipä+sulla+ole+pahemmin+mitään+hävittävää.+Kunhan+näyttäydyt+toistuvasti+hänen+työpäivissään,+lastaat+sun+paketit+itsevarmana+pöydälle+ja+heität+just+tollasta+läppää+niin+tiedä+vaikka+hän+poistaisi+sut+estolistalta+ja+poikaystävä+huokaisee+että+oivoi,+voi...+👍
06.08.2018 22:33
Mielenkiintoinen+ketju.
Mitä+DarkFearin+tukkaan+tulee,+niin+hän+muistuttaa+aika+paljon+Andrea+Pirloa+sekä+Fernando+Alonsoa.+Mähän+tässä+siitä+hiustenlähdöstä+kärsin,+mutta+ajoin+ihan+rehellisen+jyystärikarju-kaljun+:)
Mutta+tuohon+kysymykseen+että+miten+kalua+bodataan,+niin+laitan+linkin+Bicky+Royal+miehen+elämänkerta+e-kirjaan,+jossa+sivutaan+hänen+penislihasreenejä:+https://www.scribd.com/document/354169448/bickyroyal
Huom!+Linkki+saattaa+sisältää+lapsilta+kiellettyä+materiaalia.
04.08.2018 22:20
Hyvä+että+mun+eksistentialismiin+saatiin+vahvistus+oikein+toisen+Indycar-kuskin+taholta+:)))))))))))
Sä+olit+tosiaan+varsin+hyvä+tyyppi,+vaikka+me+ajettiinkin+eri+tiimeissä+ja+radalla+käytiin+tiukkaa+vääntöä.+
Ensi+keväänä+sitten+taas+uudestaan+:)
04.08.2018 22:08
Nyt+on+kyllä+sellasta+bullshittiä+että+oksat+pois.
Ensinnäkään+peris+ole+Penetratorsin+jäsen,+eikä+ole+koskaan+edes+pyrkinyt+jäseneksi,+mutta+tämän+palstan+kautta+me+ollaan+tultu+tutuiksi+ja+näin+ollen+vaihdetaan+kuulumisia+jos+satutaan+näkemään+jossain+ja+toisinaan+hörpätään+kahvit+porukalla.
Eikä+mulla+tai+Bickyllä+ole+mitään+syytä+nauraa+hänelle,+sillä+periksen+huono+tuuri+naisasioissa+ei+ole+millään+tavalla+multa+tai+Bickyltä+pois.+Oikeastaan+päinvastoin.+
Tarkemmin+kun+ajattelee+niin+ihan+käsittämättömän+huonoa+tuuria+hänellä+on+ollut.+Luulisi+että+edes+joskus+tärppäisi++sillä+onhan+hänellä+kuitenkin+lompsa+kunnossa,+Mersu+pihassa,+tälleen+heteromiehen+näkökulmasta+ihan+ok+ulkonäkö+jne.
01.08.2018 23:43
Oon+melkeinpä+imarreltu+että+ihan+meikäläisestä+tehdään+viestiketju.
-Joo,+oon+lusinut+kerran+tai+pari
-Olen+Penetrators+MC:n+jäsen+ja+saavutin+täysjäsenyyden+verrattaen+nopeasti+kun+oli+salipiireissä+paljon+tuttuja+ja+kontakteja
-Joo+en+ole+koskaan+innostunut+Chryslereistä+tms.+Aiemmin+suosin+USA:n+Fordeja+mutta+nykyisin+ajan+GMC+Sierralla
-Kyllä,+mulla+on+yritys+T:mi+Maken+Poraus+ja+Kairaus
-Joo,+en+varsinaisesti+ole+Tatuoitukaluinen+Penetraattori,+mutta+tosiaan+yhen+yyhoo-mamman+pojan+nimi+on+tatuoituna+mun+alapäähän
-Jep,+250K€+osui+viime+vuonna.+Aika+huikeeta+hei!
-Tiedän+että+olen+Suomen+menestynein+Indycar-kuski,+mutta+ensi+vuonna+tavoitteena+on+ehdottomasti+voitto.+Pyrin+pudottamaan+vähän+painoa+siihen+mennessä.+Tiimikaverini+Ed+Carpenter+ja+Danica+Patrick+olivat+minimipainon+tuntumassa,+mutta+mä+reilusti+sen+yli+ja+silti+ajoin+yllättävän+hyvin.
-Kyllä,+Penetratorsin+autokunta+osallistui+myös+Le+Mans+kisaan,+jossa+kaiken+huomion+vei+Alonso,+mutta+ikään+kuin+varkain+meidän+musta+penis-Chevy+hivuttautui+kolmanneksi.+
Kuten+lähes+aina,+Penetraattoreista+ajatellaan+virallisissa+piireissä+vain+negatiivista+ja+näin+ollen+mulla+ei+ole+esittää+paljoakaan+videomateriaalia.+Toki+jos+laittaa+Youtubeen+hakusanaksi+Make+Porari,+niin+sieltä+voi+katsoa+mun+testiä+kypäräkamerasta+yms.
30.07.2018 23:21
Kyllä+Penetrators+on+ihan+oikea+moottoripyöräkerho,+jolla+on+oma+chapterinsa+myös+Detroitissa.+Tosiaan+siellä+on+yks+lähiöbaari+nimetty+Penetratorsin+mukaan,+kun+paikan+omistaja+kuuluu+Penetratorsin+sisäpiiriin+ja+moni+kerholainen+on+paikan+vakiasiakas.
Toukokuussa+kun+kävin+USA:ssa+kisoissa+niin++käytiin+samalla+reissulla+Detroitissa+moikkaamassa+paikallisia+kavereita.+Earl,+Dale,+Darrell,+Billy+Bob,+Robbie+ja+Ronnie+olivat+oikein+ilahtuneita+kun+Suomen+väki+teki+yllätysvisiitin+:)))))))))))))+He+kaikki+ovat+muuten+lastensa+OIKEITA+faijoja+ja+ajavat+komioilla+jyystö-truckeilla+:)))))
30.07.2018 19:08
Miten+peris234+muka+tähän+aloitukseen+liittyy+mitenkään?
Eikä+hänellä+mun+tietääkseni+ole+mitään+mielikuvitusystäviä,+ihan+selväjärkinen+ja+mukava+tyyppi+se+on.+
Mutta+oivoi+vaan+Timppaa+:)))))))))+Taitaa+ne+saantiperjantait+olla+sun+vaimolle+enemmänkin+velvollisuus+kuin+minkäänlaista+intohimoa+:)))))))))))))
24.07.2018 21:10
Niinpä,+kannattaa+mieluummin+luottaa+viralliseen+eli+OIKEAAN+tuloslistaan.
Aika-ajotulokset:+https://aijaa.com/tgxazW
Pressikuva+meikäläisestä+heti+aika-ajon+jälkeen+kun+olin+itsekin+yllättynyt+omasta+vauhdistani:+https://aijaa.com/pXskPt
Kisan+tulokset:+https://aijaa.com/ICw5gq
21.07.2018 18:09
Niin+mähän+se+olin+neljäs+Indy500-kisassa.+Vähän+harmittaa+etten+päässyt+palkintosijoille+juomaan+skumppapullollista+kerralla,+mutta+ihan+tyytyväinen+mä+tuohon+nelossijaankin+olen+kun+otetaan+huomioon+se+että+olin+ensikertalainen+kisassa.+
Jep+muistan+hyvin+kun+viime+kesänä+saavuin+samaan+pizzeriaan+jossa+peris234+ja+hänen+äitinsä+olivat+syömässä.+Mukavaa+väkeä+kyllä+:)
13.07.2018 22:06
Jep+kumma+juttu+miten+sut+vedetään+aina+näihin+väittelyihin+mukaan.+
Se+oli+loppujen+lopuksi+hyvinkin+yksinkertainen+juttu.+Penetrators+maksoi+tietyn+summan+mun+ajopaikasta,+tiimin+virallinen+nimi+oli+mun+tapauksessa+sanahirviö+Ed+Carpenter+Racing+In+Association+With+Penetrators+MC+Finland,+maksoin+palkintorahoista+mun+ajopaikan+hinnan+takaisin+kerholle+ja+pidin+loput+itse.
12.07.2018 21:04
Jännä+juttu+miten+jostain+Alexander+Rossista+tuli+yhtäkkiä+tällainen+palstameemien+aihe,+vaikka+minähän+se+olin+neljäs+kisassa.+Toki+Rossi+voitti+kisan+pari+vuotta+sitten.+Hieno+suoritus,+se+ei+ole+mitenkään+häneltä+pois.
Tässä+viralliset+eli+OIKEAT+aika-ajotulokset,+kisan+tulokset+sekä+eräs+pressikuva+meikäläisestä+kun+yllätyin+itsekin+miten+hyvin+ajoin+aika-ajoissa.
https://aijaa.com/tgxazW
https://aijaa.com/pXskPt
https://aijaa.com/ICw5gq
Eipä+mulla+ole+esittää+muita+faktoja,+mutta+voin+sanoa+että+oli+mielenkiintoinen+kokemus+ja+voi+olla+että+ensi+toukokuussa+yritetään+uudestaan+ja+tavoitellaan+sitä+kirkkainta+palkintoa.
12.07.2018 20:46
Ei+se+Bicky+junnu+ole+ihan+vielä+18,+mutta+ilmeisesti+OIKEAN+faijansa+kanssa+ovat+päätyneet+valintaan+Chrysler+300C.+Tässä+heinäkuun+aikana+tämä+sälli+saanee+kortin+ja+lähiviikkoina+poika+ja+hänen+OIKEA+faijansa+käyvät+autokaupoilla+:))))))))))))+
Niin+olishan+se+kyllä+aika+noloa+jos+itse+tatuoitukaluisen+penetraattorin+poika+ajaisi+jollain+Fiestalla+ja+miettisi+CO2-päästöjä+autonvalinnassa+:)))))))))
Jep+mähän+alunperin+remontoin+Penetrators+MC:n+kerhotilat+ja+kun+tuli+ohimennen+puheeksi+että+mulla+on+kontakteja+roinaamispiireissä+niin+sen+myötä+etenin+aika+nopeasti+kerhon+jäseneksi.+Ei+tästä+sen+enempää+:)))))
03.07.2018 23:17
Jopas+musta+nyt+huhutaan.+Sanotaan+näin+että+tämä+yllättävänkin+hyvin+sujunut+Indy500+visiitti+sekä+Penetrators+Teamin+3.+sija+Le+Mans+24h+kisassa+on+kyllä+poikinut+tarjouksia+suunnasta+jos+toisesta.+Tällä+hetkellä+mulla+ei+ole+ensi+vuodeksi+muuta+työsopimusta+kuin+hommia+Penetratorsilla+sekä+remppahommia+T:mi+Höyläys+ja+Kairaus+Marco+Porari:lla.+Niin+ja+ajopaikka+Indyssä+samalla+kaavalla+kuin+tänä+vuonna+elikkä+Ed+Carpenter+Racing+In+Associate+With+Penetrators+MC+Finland+-tiimissä.+Lyhyesti+sanottuna+ajan+mattamustaa+penis-Chevyä+:)))))))))
03.07.2018 22:18
No+juu+kylläpä+oli+harhaanjohtava+otsikko.+
Ja+muutenkin+outoa+että+tollasia+linkkejä+saa+postata+palstalle,+mutta+kun+viime+viikolla+mä+linkitin+virallisia+kuvia+ja+videoita+Le+Mansista+ja+Penetrators+Teamin+Chevrolet+Penis-Proto+LMP1+kilpurista+niin+ne+poistettiin+suorastaan+minuuttiaikataululla.
22.06.2018 09:23
Eiku+noi+olikin+mun+aika-ajo+kierrokselta.+
Sillä+välin+Bicky+oli+varmaan+tekemässä+penislihasreenejä+:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
15.06.2018 22:56
11 / 17