P234: Tästä päivästä 6.10.2018 eteenpäin

MULLA EI ENÄÄ OLE POIKUUS HOUSUISSA! 🍾🤘😎

Eli kävin tänään treffeillä 23-vuotiaan naisen kanssa, joka on asunut Suomessa niin vähän aikaa että puhuimme englantia ja olemme kirjoitelleet englanniksi. Uskonnokseen hän itse määriteli "liberal muslim"

Kävimme ensin kahvilla, sitten puistossa kävelyllä ja kun olimme mun autolla, kysyin heitänkö hänet kotiin vai meneekö hän bussilla? Nainen sanoi että jos siitä ei ole vaivaa, niin voisin heittää hänet kotiin, sillä lauantaina busseja menee harvemmin kuin arkena. No, hieman ennen määränpäätä kysyin että haluaako hän esitellä kotinsa vai jatkanko mä matkaa kotiin. Hän sanoi että voin tulla hänen luo vaikkapa teelle, sillä ulkona oli yllättävän kylmä kun kävelimme puistossa.

No, joimme sitten teetä ja istuimme hänen sängyllä, sillä hänellä ei ollut sohvaa tai tuoleja varsin pienessä soluasunnossa. Siitä eteenpäin asiat sitten vain "tapahtuivat" ja syleily eteni halimiseen, halit pusuihin ja sitten tositoimiin.

Mun osaltani homma oli välillä aikamoista säätämistä ja jossain vaiheessa hän sanoikin että vaikutan kokemattomalta. Nauroin itsekin välillä asialle ja keksin valkoisen valheen ja sanoin että viime kerrasta on vähän aikaa kun seurustelin viimeksi pari vuotta sitten. Ja vetosin pituuseroon jne. Eli en sanonut että seurustelin viimeksi keväällä 2012 ja tää on mun eka kerta 😅 Häntä ei tuntunut haittaavan mun säheltäminen ja kysymykset tyyliin "is it in?" yms. vaan hän sanoi että kerta kerralta kun tuntee toisen paremmin niin hommat sujuu luontevammin.

Sovimme että tutustutaan ja katsotaan millainen suhde meidän välille kehittyy. Lähdin hänen luota noin tunti sitten, sillä illalla hänellä on joku opiskelijatapahtuma tms.

Mutta joo. Nyt on sitten tämäkin koettu. Sen ei ollut tarkoitus tapahtua aiempien tyttöystävien kanssa, ei tatuoitujen siiderivalaiden kanssa jotka ovat tyrkyttäneet itseään, musta ei tarkoitettu neitsytsetää, enkä toisaalta yhtään tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Että semmosta 😊

161

2001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaämmä

      Pitäisköhän uskoa... eihän ätmeille ikinä mitään vaan "tapahdu".

      Mutta jos "se vaan tapahtui", niin onneksi olkoon. ;)

      • Kiitos :)

        Mutta muistahan vanhan palstaviisauden. Jos henkilö pääsee sänkyyn niin hän ei ole koskaan ollutkaan ATM sillä ATM=ATM=ATM


      • Mietin.vaan
        peris234 kirjoitti:

        Kiitos :)

        Mutta muistahan vanhan palstaviisauden. Jos henkilö pääsee sänkyyn niin hän ei ole koskaan ollutkaan ATM sillä ATM=ATM=ATM

        Oliko kommentti ironinen, vai oletko nyt sitä mieltä ettet ole koskaan ollutkaan ATM?


    • lempeä_herätys

      Hienoa! Onnittelut!

      Mutta kerro nyt vähäsen, millaista se oli. Oliko erilaista kuin oletit?

    • Voin kertoa myöhemmin enemmän ja varmaan siihen mennessä on tullut enemmän kommenttejakin.

      Nyt olen menossa saunaan. Tytön luona peseydyin aika pikaisesti, sillä kotiin tullessa en halunnut että mun tukka on märkä jne. jne.

      • kumipäälle

        Toivottavasti muistit käyttää kumia. Tyttö voi olla aikamoinen jakari, kun sinullekin antaa eli tautiriski on.


      • kumipäälle kirjoitti:

        Toivottavasti muistit käyttää kumia. Tyttö voi olla aikamoinen jakari, kun sinullekin antaa eli tautiriski on.

        Kyllä, kuten alempana kerroinkin niin kumi oli käytössä :)


      • Niih

        "kotiin tullessa en halunnut että mun tukka on märkä jne. jne."

        Olisko äiti esittänyt kiusallisia kysymyksiä?


      • Niih kirjoitti:

        "kotiin tullessa en halunnut että mun tukka on märkä jne. jne."

        Olisko äiti esittänyt kiusallisia kysymyksiä?

        Senpä takia juuri. Sanoin äidille alunperin että olen miespuolisen kaverini kanssa, mutta illalla kerroin että tapasin netin kautta tutun naisen toki sen enempää yksityiskohtiin menemättä.


    • Naine123

      Jee, ihan mahtavaa!! 😁😁 onnittelut! <3

    • Onnittelut. Lähden tässä itsekin nyt iskemään nuoria naisia, kokeilen vaihteeksi tuota samaa metodia, että antaa vaan asiooiden tapahtua. Tehdään oikeita asioita, viedään peliväline viivan yli, heitetään rojut maskiin ja pidetään pää kylmänä.🍀

      • Juurikin näin. Itse ajattelin näin että jos alan lähentelemään tyttöä siinä sängyllä, niin mitäpä mulla on hävittävää. Hän olisi voinut antaa avokämmentä naamalle ja mä olisin poistunut paikalta vähin äänin. Mutta hän selvästikin piti musta siinä tilanteessa ja noin muutenkin, sillä erotuin ilmeisesti positiivisella tavalla hänen opiskelututtavista jne. Tein monia päätöksiä ja ehdotuksia että missä tapaamme, missä käymme jne. Eli olin mies kuten heidän kulttuurissa kuuluukin olla. Toisaalta kun kerroin että asun äitini kanssa samassa taloudessa ja autan häntä tietyissä käytännön jutuissa, hän laittoi kätensä mun polvelle ja sanoi että mä olen hyvä ihminen. Tämä siis tapahtui kahvilassa.


      • Ex---PUA
        peris234 kirjoitti:

        Juurikin näin. Itse ajattelin näin että jos alan lähentelemään tyttöä siinä sängyllä, niin mitäpä mulla on hävittävää. Hän olisi voinut antaa avokämmentä naamalle ja mä olisin poistunut paikalta vähin äänin. Mutta hän selvästikin piti musta siinä tilanteessa ja noin muutenkin, sillä erotuin ilmeisesti positiivisella tavalla hänen opiskelututtavista jne. Tein monia päätöksiä ja ehdotuksia että missä tapaamme, missä käymme jne. Eli olin mies kuten heidän kulttuurissa kuuluukin olla. Toisaalta kun kerroin että asun äitini kanssa samassa taloudessa ja autan häntä tietyissä käytännön jutuissa, hän laittoi kätensä mun polvelle ja sanoi että mä olen hyvä ihminen. Tämä siis tapahtui kahvilassa.

        Noniin, kylläpäs osui hyvin sopiva nainen kun arvostaa sun perheolosuhteitakin.

        Mistäs päin maailmaa tämä nainen on? Lähi-idästä? Sieltä ei ehkä liberaaleja? Pakistanista? Onko täällä opiskelujen takia vai pakolaisena tullut?


      • Ex---PUA kirjoitti:

        Noniin, kylläpäs osui hyvin sopiva nainen kun arvostaa sun perheolosuhteitakin.

        Mistäs päin maailmaa tämä nainen on? Lähi-idästä? Sieltä ei ehkä liberaaleja? Pakistanista? Onko täällä opiskelujen takia vai pakolaisena tullut?

        En avaudu sen enempää tytöstä ihan hänen oman ja myös mun yksityisyyden turvaamiseksi.

        Mutta häntä lainatakseni "liberal muslim" ja tosiaan tummempipiirteinen kuin minä.


      • Mietin.vaan
        Ex---PUA kirjoitti:

        Noniin, kylläpäs osui hyvin sopiva nainen kun arvostaa sun perheolosuhteitakin.

        Mistäs päin maailmaa tämä nainen on? Lähi-idästä? Sieltä ei ehkä liberaaleja? Pakistanista? Onko täällä opiskelujen takia vai pakolaisena tullut?

        Totta kai lähi-idässä on liberaaleja muslimeita. Valtaosa kurdeistakin on melko vapaamielisiä, ja maallistuneita löytyy esim. Turkista, Syyriasta, Libanonista ja ehkä jopa Jordaniastakin. Vapaamielisempiä yksilöitä löytyy esim. Iranista ja Irakista ja monesta muustakin maasta.


      • pitkätukka-68
        Mietin.vaan kirjoitti:

        Totta kai lähi-idässä on liberaaleja muslimeita. Valtaosa kurdeistakin on melko vapaamielisiä, ja maallistuneita löytyy esim. Turkista, Syyriasta, Libanonista ja ehkä jopa Jordaniastakin. Vapaamielisempiä yksilöitä löytyy esim. Iranista ja Irakista ja monesta muustakin maasta.

        Juuri nämä vapaamielisemmäthän mieluummin muuttavat sieltä pois.


    • kurppa-onnittelee

      Mahtava juttu!ja hyvä, että luovuit neitsyysvaatimuksista ja liiallisen nuorista tytöistä. Toivottavasti käytit kondomia tai oliko tytöllä ehkäisyä? Sua ei arvatenkaan haittaa se, että hän on mahdollisesti saanut tummempaa melaa, kun on itsekin tumma? Noin elämä etenee, kun ei etsi jotain mahdotonta, vaan tarttuu hetkeen, Carpe diem ;)

      • Jep tyttö oli ostanut kondomeja ja sitä käytimme. Ja hyvä niin :)

        Joo tiedän että hän ei ollut neitsyt. Mutta tiedättehän mun mielipiteen suomalaisten naisten ulkomaalaismieskokemuksista tai -suhteista. Nyt voin itse sanoa että 100% mun kumppaneista on ollut tummempia tyttöjä. 😎 Eikä siinä, kuulostaa ehkä vähän esineellistävältä, mutta hän oli/on ihmisenä aivan ihana.


      • pitkätukka-68
        peris234 kirjoitti:

        Jep tyttö oli ostanut kondomeja ja sitä käytimme. Ja hyvä niin :)

        Joo tiedän että hän ei ollut neitsyt. Mutta tiedättehän mun mielipiteen suomalaisten naisten ulkomaalaismieskokemuksista tai -suhteista. Nyt voin itse sanoa että 100% mun kumppaneista on ollut tummempia tyttöjä. 😎 Eikä siinä, kuulostaa ehkä vähän esineellistävältä, mutta hän oli/on ihmisenä aivan ihana.

        Oho, sithän sä olet tuolla saralla mua kokeneempi 🙄.

        Tai oli mulla joskus 90-luvulla yhdenillanjuttu turkkilaisen tytön kanssa.


    • Kaikysyäsaa

      Paljonko maksoi? Onnea nyt kuitenkin, dark fearilla on kuitenkin yhä poikuus tallella.

      • 3,20€ kun tarjosin pullakahvit ABC:llä ja kuittasin S-bonukset :)))))))

        Kiitos onnitteluista, mutta käsittääkseni DarkFearilla on ollut naisia heti parikymppisenä.


      • peris234 kirjoitti:

        3,20€ kun tarjosin pullakahvit ABC:llä ja kuittasin S-bonukset :)))))))

        Kiitos onnitteluista, mutta käsittääkseni DarkFearilla on ollut naisia heti parikymppisenä.

        Niin onhan mulla ollut naisia heti parikymppisestä lähtien, vaikka tosin niistä suhteista ei mitään pitkiä tullutkaan.

        Mutta hyvä kun kävitte ABC:llä, niin sait kuitattua ne S-Bonukset:)))))))))))))))))))))))))))))))))))) Timppakin kehuisi tätä sun päivää nyt oikein onnistuneeksi:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kävin itse tänään Prismassa ostoksilla ja harmikseni huomasin, että mun S-korttini oli mennyt poikki, niin ajattelin siinä mielessäni että "oi voi voi sentään":)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Onneksi kuitenkin sain S-bonukset tulemaan, kun myyjä näppäili korttini numeron kassajärjestelmään.


      • ihanaaaa
        peris234 kirjoitti:

        3,20€ kun tarjosin pullakahvit ABC:llä ja kuittasin S-bonukset :)))))))

        Kiitos onnitteluista, mutta käsittääkseni DarkFearilla on ollut naisia heti parikymppisenä.

        Pullakahvit ABC:llä! Kyllä nyt on suomiromantiikkaa parhaimmillaan.


    • skdajl

      Olihan nainen arvoisesi, eli kaunis ja hoikka? Jokainen mies ansaitsee päästä pökkimään sellaista.

      • Kaunis ja normaalipainoinen kyllä. Neitsyydestä joustin hieman.


      • pidävarasi
        peris234 kirjoitti:

        Kaunis ja normaalipainoinen kyllä. Neitsyydestä joustin hieman.

        Oliko kurdi? Itsekin olen pannut kurdinaista. Heissä on juuri noita liberaalejamuslimeita. Toisaalta sukulaiset eivät aina hyväksy kurdinaisen vapaamielistä elämää. Rakastelemani kurdi pelkäsi kovasti, että joku sukulaismies tulee Suomeen kunniamurhaamaan hänet.


      • 7654
        pidävarasi kirjoitti:

        Oliko kurdi? Itsekin olen pannut kurdinaista. Heissä on juuri noita liberaalejamuslimeita. Toisaalta sukulaiset eivät aina hyväksy kurdinaisen vapaamielistä elämää. Rakastelemani kurdi pelkäsi kovasti, että joku sukulaismies tulee Suomeen kunniamurhaamaan hänet.

        Niin, ja ne sukulaismiehet voivat ottaa sen tytön nussijankin hengiltä.


    • Elluhalloyb

      Hauska tarina.. vaihtelua bickyihin.

    • Lyyrikko

      Onnea poikuuden menetyksestä!

    • Hieno homma peris! Tiesin että se on vain ajan kysymys koska sä saat naista 😊

      • gallery

        Minkäs ikäisenä paksuniska-make sai ekan kerran?


      • jännäjönni

        Turkulainenhan sä peris oot :D


    • crux

      Kerrassaan mainiota. Tuskin on totta, mutta jos on, ehkä satuilu bickyllä, timpalla jne. voi nyt jäädä vähemmälle.

      • Mainiota kyllä, kiitos siitä, mutta eipä Bicky tai Timppa liity tähän mitenkään. Bicky pyörittää omaa rinkiään ja Timbellä on saantiperjantai silloin tällöin :))))))))))))))))))))))


      • Lemfnffoe
        peris234 kirjoitti:

        Mainiota kyllä, kiitos siitä, mutta eipä Bicky tai Timppa liity tähän mitenkään. Bicky pyörittää omaa rinkiään ja Timbellä on saantiperjantai silloin tällöin :))))))))))))))))))))))

        Liittyy ne sikäli, että ovat mielikuvitusystäviäsi kuten olet itsekin useasti palstalla kertonut.


    • En yleensä näihin kommentoi, mutta jos kerrankin palstalla on näin harvinaislaatuinen(!) tapahtuma päässyt käymään, niin onhan se pakko onnitella!

      (naurunkikatusta)

      • Kiitän 😊

        Kaikenmoisia stooreja sitä on tullut väsättyä esim. suomityttö24v nimimerkillä mutta tämä kaikki on ihan totta :)


      • peris234 kirjoitti:

        Kiitän 😊

        Kaikenmoisia stooreja sitä on tullut väsättyä esim. suomityttö24v nimimerkillä mutta tämä kaikki on ihan totta :)

        Kyllä sinä nyt aikalailla aidolta kuulostat. Tuoltahan mies kuulostaa kun...

        kÖh, no niin.

        Upeaa, mahtavaa,

        (aplodit)

        Eiku seuraavaa aitaa kohden ja siitä yli, hop :D


      • rakentaja-rane
        peris234 kirjoitti:

        Kiitän 😊

        Kaikenmoisia stooreja sitä on tullut väsättyä esim. suomityttö24v nimimerkillä mutta tämä kaikki on ihan totta :)

        Aiwan, Suomityttö, Suomi-make, liljalaakson timppa ja ketä kaikkia sulla satuhahmolaarissa onkaan.


      • rakentaja-rane kirjoitti:

        Aiwan, Suomityttö, Suomi-make, liljalaakson timppa ja ketä kaikkia sulla satuhahmolaarissa onkaan.

        Eikä täällä mitään satuhahmoja ole, sillä kaikki kirjautuneena tänne kirjoittavat ovat ihan todellisia henkilöitä, joita Peris on ihan itse nähnyt Turussa ja mäkin oon heitä nähnyt siellä asuessani.

        Jos asuisit Turussa, niin voisit hyvinkin nähdä Bicky Royal-miehen ja muita Penetrators MC:n miehiä Varissuolla, kuten varmaan näkisit usein myös Timpan perheineen Länsikeskuksen Prismassa ostoksilla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Eikä sekään olisi mikään yllätys, jos näkisit Pääskyvuoren Jeren ajelemassa isänsä vanhalla Toyota Carinalla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Jahas pojat, se olisi nyt teidän hyvä hetki loikata pois minun postilaatikostani. TAAS.
        Vaihdatte hieman paikkaa, kiitos.


      • Neitsytkalju-jutut loppuu 23.30. Piste. Siihen mennessä stop. Minä en näitä lue.


      • Taidat itse aivan selvästi homo olla, kun sua kerran noin kovasti kiinnostavat ne toisten miesten penikset.

        Eipä se ole normaalia ja heteromaist tollainen kiinnostus miesten peniksiä kohtaan, paitsi tietenkin teillä homoilla se onkin ihan normaaalia.


      • DarkFear kirjoitti:

        Taidat itse aivan selvästi homo olla, kun sua kerran noin kovasti kiinnostavat ne toisten miesten penikset.

        Eipä se ole normaalia ja heteromaist tollainen kiinnostus miesten peniksiä kohtaan, paitsi tietenkin teillä homoilla se onkin ihan normaaalia.

        Minuutti aikaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minuutti aikaa.

        Loppu.


      • Otasharkintaan
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Loppu.

        Sähän voisitkin avustaa tota Darkkista pääsemään eroon poikuudestaan;))))))))
        Mutta sen verran sua kyllä täytyy varoittaa, että vuosikymmenten Finakuuri on syövyttänyt hänen peniksestään verisuonettoman nahkariekaleen.
        Että töitä sä joudut kyllä tekemään:))))))))


      • Otasharkintaan kirjoitti:

        Sähän voisitkin avustaa tota Darkkista pääsemään eroon poikuudestaan;))))))))
        Mutta sen verran sua kyllä täytyy varoittaa, että vuosikymmenten Finakuuri on syövyttänyt hänen peniksestään verisuonettoman nahkariekaleen.
        Että töitä sä joudut kyllä tekemään:))))))))

        Sä sitä taidatkin ihan selvästi homo olla, kun sua noin kovasti ne toisten miesten penikset kiinnostavat.

        Oletko sä oikein itse perehtynyt niihin fina-tabletteja syövien miesten peniksiin, kun sulla sitä tuntuu olevan tietoa heidän peniksistä oikein verisuonia myöten.

        Tule vaan rohkeasti sieltä kaapista ulos, sillä ei sitä kannata turhaan itseään heteroksi väittää moisten penis-tarinoiden jälkeen. Tai ainakaan se sun "heterous" ei kyllä vaikuta kovinkaan uskottavalta tollaisten puheiden jälkeen.


    • hienoa.hienoa

      Pian menette naimisiin ja pääset siittämään pikku-periksiä

      • niin.varmaan

        Ne ei sitten näytäkään suomalaisilta ja joutuvat koulukiusatuiksi.


    • persianbeauty

      No JOS.. oli totta, niin akka siis oli muslimi ?? Oliko se lähi-idästä päin ja vielä hyvännäköinen? Kateekshan tuossa käy.

      • Joo kuten hän itse kuvaili, niin liberaali muslimi ja Lähi-Idästä kotoisin. Ja tosiaan ihan katseenkestävä mimmi :)

        Hyvää kannatti odottaa. Parempi nyt hänen kanssaan kuin ei milloinkaan taikka väkisin jonkun Janica Näädän näköisen yh-mamman kanssa.

        Jos käy kateeksi niin koita ajatella asiaa niin, että mikään ei ole mahdotonta :) Jopa palstan Peris, kaikkien pilkkaama muka psykoottinen hc-ätmi, on päässyt neitsyydestään ihan vain siten etten leimannut itseäni miksikään incel-mieheksi ja näin ollen tänään oli mulla saantilauantai :)))))


      • Markku_Näätä
        peris234 kirjoitti:

        Joo kuten hän itse kuvaili, niin liberaali muslimi ja Lähi-Idästä kotoisin. Ja tosiaan ihan katseenkestävä mimmi :)

        Hyvää kannatti odottaa. Parempi nyt hänen kanssaan kuin ei milloinkaan taikka väkisin jonkun Janica Näädän näköisen yh-mamman kanssa.

        Jos käy kateeksi niin koita ajatella asiaa niin, että mikään ei ole mahdotonta :) Jopa palstan Peris, kaikkien pilkkaama muka psykoottinen hc-ätmi, on päässyt neitsyydestään ihan vain siten etten leimannut itseäni miksikään incel-mieheksi ja näin ollen tänään oli mulla saantilauantai :)))))

        Nostetaanpa viestisi Janicasta etusivulle niin muutkin voivat lukea miten kehittelet noita trollihahmojasi.


      • Markku_Näätä kirjoitti:

        Nostetaanpa viestisi Janicasta etusivulle niin muutkin voivat lukea miten kehittelet noita trollihahmojasi.

        Eipä mulla ole muita trollihahmoja kuin silloin tällöin tämä suomityttö24v.


      • Kaisanoasaa
        peris234 kirjoitti:

        Joo kuten hän itse kuvaili, niin liberaali muslimi ja Lähi-Idästä kotoisin. Ja tosiaan ihan katseenkestävä mimmi :)

        Hyvää kannatti odottaa. Parempi nyt hänen kanssaan kuin ei milloinkaan taikka väkisin jonkun Janica Näädän näköisen yh-mamman kanssa.

        Jos käy kateeksi niin koita ajatella asiaa niin, että mikään ei ole mahdotonta :) Jopa palstan Peris, kaikkien pilkkaama muka psykoottinen hc-ätmi, on päässyt neitsyydestään ihan vain siten etten leimannut itseäni miksikään incel-mieheksi ja näin ollen tänään oli mulla saantilauantai :)))))

        Kyllä! Kuka tahansa voi saada kun joustaa ehdottomista periaatteistaan. Onnittelut!


    • .. Onks Totta Ja.. Vai Heitäks sä Vain Legendaa?.. ;P

    • Pillujen--asiantuntija

      Voipi olla tottakin tää juttu koska ne pakolaiset ei ole niin nirsoja kuten suomi akat.

      • Kiltti-ja-Kunnollinen

        Todiste, että ätmikin voi saada pillua?


      • mklbgflrt
        Kiltti-ja-Kunnollinen kirjoitti:

        Todiste, että ätmikin voi saada pillua?

        Ei voi, kuten periskin tuossa alussa sanoi:

        "Jos henkilö pääsee sänkyyn niin hän ei ole koskaan ollutkaan ATM sillä ATM=ATM=ATM"

        Peris ei siis ole koskaan ollutkaan ATM.


    • Sam-84

      Onnea vaan. Itse olen kohta 35 vuotias mies jolle ei ole koskaan käynyt flaksi.

    • FictionStrangerThanLife

      Nyt meni yli.

      Kiitos ja hyvästi!

    • Aihe on näköjään herättänyt keskustelua paljonkin, mutta kuten sanottu niin mä kirjoitan aina tositapahtumia tällä nimimerkillä. Ainahan sitä voi halutessaan trollata vaikkapa suomityttö24v nickikllä :)))

      Varmasti ns. ätmiyhteisössä tämä herättää närää. Mutta samalla tämä on hyvä esimerkki kenelle tahansa, että mikään ei ole mahdotonta. Kunhan irtautuu siitä ihmeen hc-ätmi ja incel itsesyyttely kierteestä niin kaikki on mahdollista :)

      • HahmoteIma

        Voisitkin trollata vaan suomityttö-nikillä ja haudata rekatut trollisi bickyn, maken, timpan ja muut. Pillua saaneella miehellä ei pidä olla mielikuvitusystäviä palstaa suttaamassa.


      • Kaikysyäsaa

        Miten irtauduit tuosta incel-ajattelusta? Mikä sut sysäsi uudelle tielle?


      • Kaikysyäsaa kirjoitti:

        Miten irtauduit tuosta incel-ajattelusta? Mikä sut sysäsi uudelle tielle?

        Kannattaisi myös teidän ätmien irtautua siitä typerästä incel-ajattelusta ja luopua siitä omasta ätmi-statuksestaan.


    • 12121212121212

      Onnittelut perikselle!

      Tiesin että sinulla on vahvuuksia kuten hyvä ulkonäkö, asema nuorena yrittäjänä ja tunnetut ystävät (huomasin että tässä ketjussa Indianapolis-kilpailussa neljänneksin sijoittunut Marco Porari aka paksuniska-make kävi onnittelemassa). Mutta onnistuit klaaraamaan tilanteen sujuvasti kokemattomuudesta huolimatta.

      Huomattavaa on myös ikä ja tilanne. Tuossa ei ollut kyse halusta löytää elättäjä perhehaaveiden toteuttajaksi, vaan puhdas halu saada seksiä juuri sinulta, ja vieläpä ensitapaamisella.

      Onnittelut vielä kerran. Et ole missään tapauksessa ATM. Tulevaisuus näyttää valoisalta.

      • Kiitos! Juurikin näin 😊 Hän näki mut pitkänä komeana suomalaismiehenä, arvosti mun yrittäjyyttä jne. Tosin hän ei varmaankaan tiennyt että Porari on mun kavereita, eikä varmasti edes seuraa Pohjois-Amerikan autourheilua. Ei tullut otettua puheeksi.

        Mutta nimenomaan tuo ikä, elämäntilanne ja tilanne eilen ovat huomionarvoisia seikkoja. Varmasti monelta mun ikäiseltä yh:lta saisi yhtä helposti mutta siinä saattaisi olla tiettyjä taka-ajatuksia.


      • peris234 kirjoitti:

        Kiitos! Juurikin näin 😊 Hän näki mut pitkänä komeana suomalaismiehenä, arvosti mun yrittäjyyttä jne. Tosin hän ei varmaankaan tiennyt että Porari on mun kavereita, eikä varmasti edes seuraa Pohjois-Amerikan autourheilua. Ei tullut otettua puheeksi.

        Mutta nimenomaan tuo ikä, elämäntilanne ja tilanne eilen ovat huomionarvoisia seikkoja. Varmasti monelta mun ikäiseltä yh:lta saisi yhtä helposti mutta siinä saattaisi olla tiettyjä taka-ajatuksia.

        No Suomessa mä olen pelkkä nobody mitä tulee siihen mun Indy500-kisaan. Tunnetumpi mä olen JyystaXin kuskina varsinkin Vakkella. Silloin toukokuussa media vouhkasi vain Monacon formulakisasta eikä mun ameriikanvisiitistä pahemmin kirjoiteltu. Joten ei mikään ihme jos hän ei tiennyt kuka mä olen. Ensi toukokuussa tavoitteena on ehdottomasti voitto kun vihreä lippu heilahtaa ja musta penis-Chevy ampaisee liikkeelle :)))))))))))))))))))


    • Emme_usko

      Tätä minä en kyllä niele. Muka muslimi, ei ei...
      Olisit edes uskottavamman kumppanin keksinyt. Kuten joku 150kg laardivalas:)))))))))))

      • En mäkään eilen aamupäivällä tähän aikaan olisi uskonut mitä tulee tapahtumaan.

        Metkaa kuinka aiemmin mä olin palstan "arvostetuimpia" naistenvihaajia ja hc-ätmejä, mutta vähitellen kun aloin ajattelemaan ihan muita juttuja ja kanavoin energiaani muuhun kuin vihaan, mua alettiin syrjimään ja solvaamaan palstalla. Mutta eilisen jälkeen voin todeta että se parhaiten nauraa joka viimeisenä nauraa.

        Niin ja tarkoitus olisi nähdä hänet uudestaan jo tänään. En aseta varsinaisia odotuksia tai tavoitteita, mutta ylipäätään se on jo hyvä juttu että en ollut aamulla estolistalla 😂


      • Odkdnddkf
        peris234 kirjoitti:

        En mäkään eilen aamupäivällä tähän aikaan olisi uskonut mitä tulee tapahtumaan.

        Metkaa kuinka aiemmin mä olin palstan "arvostetuimpia" naistenvihaajia ja hc-ätmejä, mutta vähitellen kun aloin ajattelemaan ihan muita juttuja ja kanavoin energiaani muuhun kuin vihaan, mua alettiin syrjimään ja solvaamaan palstalla. Mutta eilisen jälkeen voin todeta että se parhaiten nauraa joka viimeisenä nauraa.

        Niin ja tarkoitus olisi nähdä hänet uudestaan jo tänään. En aseta varsinaisia odotuksia tai tavoitteita, mutta ylipäätään se on jo hyvä juttu että en ollut aamulla estolistalla 😂

        Kanavoit energiasi kelpo mt-potilaan tavoin fiktiohahmoringin pyörittämiseen. Mahtavaa hei....


      • NainenRuudunTakaa
        peris234 kirjoitti:

        En mäkään eilen aamupäivällä tähän aikaan olisi uskonut mitä tulee tapahtumaan.

        Metkaa kuinka aiemmin mä olin palstan "arvostetuimpia" naistenvihaajia ja hc-ätmejä, mutta vähitellen kun aloin ajattelemaan ihan muita juttuja ja kanavoin energiaani muuhun kuin vihaan, mua alettiin syrjimään ja solvaamaan palstalla. Mutta eilisen jälkeen voin todeta että se parhaiten nauraa joka viimeisenä nauraa.

        Niin ja tarkoitus olisi nähdä hänet uudestaan jo tänään. En aseta varsinaisia odotuksia tai tavoitteita, mutta ylipäätään se on jo hyvä juttu että en ollut aamulla estolistalla 😂

        No tää selittää miksi sun vanhoja ketjuja on pyöritelty palstalla. Onnea uuden elämänvaiheen ja ätmiydestä irtautumisen johdosta.


      • hyväperis
        Odkdnddkf kirjoitti:

        Kanavoit energiasi kelpo mt-potilaan tavoin fiktiohahmoringin pyörittämiseen. Mahtavaa hei....

        Ehkä ne fiktiohahmot oli just se juttu millä sai etäisyyttä siihen ätmimaailmaan. Että sikäli kannattavaa toimintaa.


    • neitsytmies

      No joo... Mutta olisithan sä saanut jo aikapäiviä sitten, kuten olet ennenkin maininnut. Olen mäkin joskus saanut seksitarjouksia naisilta, mutta koska mulla ei ole ikinä stondannut esim. siitä, jos olen naisen kanssa suudellut, niin en ole sitten lähtenyt edes yrittämään, koska ei mulla tod.näk. edes seisoisi, jos joskus sänkyyn asti pääsisin. Mulla on muutenkin aika alhainen libido, ajoittaisia erektio-ongelmia ja siihen päälle vielä erittäin todennäköiset suorituspaineet, niin eihän siitä todennäköisesti tulisi mitään.

      En ole siis koskaan seurustellut, mutta baareissa olen toisinaan saanut naisilta seksitarjouksia.

      • Niih

        Niin et sä et oo ätmi vaan impotentti?
        Onko se nyt sen parempi?
        Entä jos olet molempia?


      • neitsytmies
        Niih kirjoitti:

        Niin et sä et oo ätmi vaan impotentti?
        Onko se nyt sen parempi?
        Entä jos olet molempia?

        Mitään elimellistä vikaa erektioon liittyen ei pitäisi olla, kun kävin elimeni tarkistuttamassa muutama vuosi sitten ultraäänessä. Myös hormoniarvojen pitäisi olla kunnossa. Saan myös osan ajasta erittäin kovia erektioita ja erektiokulma on hyvä, joten en mä siinä mielessä ainakaan täysimpotentti ole.

        Ätmi olen kyllä, ei sitä jokunen seksitarjous vielä poissulje.


    • psychic_

      Älä viitti valehdella.
      Se "23-vuotias nainen" oli 48v iso lihava ja karvainen motaristiäijä jolle menetit persneitsyytes (ellet ollu menettänyt sitä jo aikaisemmin, paljon mahdollista sekin).

    • Valkoritari

      Onnea! Poikuus menetetään vain kerran elämässä ja siksi sen menettämisestä saa vähän meteliä pitääkin ;)

    • Varissuolla

      Dark on sitten palstan ainoa poikuus tallella mies. Darkilla ikää jo 40 vuotta mutta onneksi darkin parhaat nuoruusvuodet on vasta edessä .

      • Huomaa kyllä hyvin sen, ettet sä tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään. Mä kun oon vasta 28-vuotias ja mulla kyllä on ollut paljon naisia ihan heti parikymppisestä lähtien, mutta sä sitä itse varmaan oletkin joku poikuus tallella oleva luuserimies.

        Mutta se tosin on kyllä ihan totta, että ne parhaat nuoruusvuodet ovat edessä sitten yli neljäkymppisenä.


      • tietäjän
        DarkFear kirjoitti:

        Huomaa kyllä hyvin sen, ettet sä tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään. Mä kun oon vasta 28-vuotias ja mulla kyllä on ollut paljon naisia ihan heti parikymppisestä lähtien, mutta sä sitä itse varmaan oletkin joku poikuus tallella oleva luuserimies.

        Mutta se tosin on kyllä ihan totta, että ne parhaat nuoruusvuodet ovat edessä sitten yli neljäkymppisenä.

        Sinua ei naiset katso paitsi inhoten. Et ole saanut naista etkä saa.


      • Varissuolla
        DarkFear kirjoitti:

        Huomaa kyllä hyvin sen, ettet sä tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään. Mä kun oon vasta 28-vuotias ja mulla kyllä on ollut paljon naisia ihan heti parikymppisestä lähtien, mutta sä sitä itse varmaan oletkin joku poikuus tallella oleva luuserimies.

        Mutta se tosin on kyllä ihan totta, että ne parhaat nuoruusvuodet ovat edessä sitten yli neljäkymppisenä.

        Minulla on kuule lapsiakin mutta sinulla ei ole naista ollut


      • Varissuolla kirjoitti:

        Minulla on kuule lapsiakin mutta sinulla ei ole naista ollut

        Jaa, no mikäs siinä sitten. Ethän sä edes mua mitenkään tunne, etkä näin ollen tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään. Mä kyllä tiedä sen itse kaikista parhaiten, että onko mulla ollut naisia vaiko ei ja niitähän on mulla ollut paljonkin elämäni aikana.

        Sä muka kuvittelet olevasi itse ihan kun joku mun lähipiiriini kuuluva henkilö, vaikka sä et ole mua koskaan edes ikinä missään tavannut. Helppohan se onkin aina kaikenlaisia perättömiä väitteitä toisesta henkilöstä väittää, varsinkaan kun ei ole itsellään edes mitään todisteita noille omille valheilleen.


      • Nainen30vee
        DarkFear kirjoitti:

        Jaa, no mikäs siinä sitten. Ethän sä edes mua mitenkään tunne, etkä näin ollen tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään. Mä kyllä tiedä sen itse kaikista parhaiten, että onko mulla ollut naisia vaiko ei ja niitähän on mulla ollut paljonkin elämäni aikana.

        Sä muka kuvittelet olevasi itse ihan kun joku mun lähipiiriini kuuluva henkilö, vaikka sä et ole mua koskaan edes ikinä missään tavannut. Helppohan se onkin aina kaikenlaisia perättömiä väitteitä toisesta henkilöstä väittää, varsinkaan kun ei ole itsellään edes mitään todisteita noille omille valheilleen.

        Häivy paska. Häivy iäksi!!


    • höpöjuttuja

      En usko.

    • Näimme tänään uudestaan ja tälläkin kertaa olimme sängyssä. Eli eipä jäänyt yhteen kertaan. Tänään hommat sujuikin jo hieman paremmin ja suurimmilta 🙈🙈🙈-hetkiltä vältyttiin.

      Ensin teimme tai lähinnä mä tein ruokaa, sitten söimme, sen jälkeen joimme teetä ja juttelimme niitä näitä. Yhtäkkiä tyttö ehdotti että katsotaanko pornoa hänen koneeltaan. Olin vähän että wtf että eikö se ole lähinnä sinkkumiesten harrastus 😂 Noh katsoimme joitain pätkiä läppäriltä ja makoilimme hänen sängyllä vierekkäin. Mutta ilmeisesti hänen tarkoitus oli "opastaa" mua ja ihan hyviä pointteja hänellä olikin. Eli kyseessä ei siis ollut mitään videoita missä esiintyy 4 mustaa miestä ja yksi Janica Näädän näköinen blondi.

      Meillä oli jälleen oikein mukavaa eikä yksinomaan sängyssä. Hän piti tekemästäni ruuasta ja halusi parhaansa mukaan auttaa valmistuksessa, mutta naureskelin että mä olen keittiössä melkoinen jääräpää joten sovitaanko että hän tiskaa astiat. Tosimiehen toimintaa keittiössä! 😎

      Sovimme että näemme taas joku päivä tulevalla viikolla :)

      • bickyä.parempi

        Tarinana hyvä :)


      • KurppaN

        Janicahan on oma mielikuvitushahmosi, evoluutioversio Suomitytöstä :)


      • kalumatti
        bickyä.parempi kirjoitti:

        Tarinana hyvä :)

        Jonas on vireessä ;)


      • Ei hullummin peris 👍Oot yhen viikonlopun aikana kokenut enemmän kuin melkein 27 vuodessa yhteensä!

        Toi oli muuten hyvä että pistit mimmin tiskaamaan ja teit ruuan niinku parhaaksi katsoit!


    • eisitäkoskaantiedä

      No ehkäpä kun tarpeeksi kauan fantasioit niin tarinat muuttuvat todeksi.

    • dara

      Työvoimavirkailija määräsi karenssin uhalla työttömän syömään omaa ripulipaskaansa. Sattui niin hauskasti, että työtön pummi tukehtui omaan ripulipaskaansa. Työvoimavirkailija kuvasi työttömän loisen kuolinkamppailun videolle. Työvoimavirkailijat saivat todella mahtavat naurut TYP:n taukohuoneessa, kun katsoivat työttömän pummin tukehtumiskuoleman videolta.

    • Ai saakeli että mun elämä menee tunteisiin monella hc-ätmillä :))))))))))))))))

      P***myrsky alkoi siitä kun mä aloin vähitellen irroittautumaan koko hc-ätmi ja incel-mies ideologiasta, sitten mun autonvaihto oli kova pala monelle ja nyt kun olen löytänyt naisseuraa niin se vasta onkin isku vyön alle.

      Näinpä lanseeraan uuden termin: Ätmikateus

      • HahmoteIma

        Älä imartele itseäsi. Paskamyrsky tulee ainoastaan siitä, että trollaat palstaa make, timppa ym feikkiprofiileilla ja intät maanisesti, että ne ovat oikeita ihmisiä. Olet kuin pikkulapsi aikuisten palstalla.


    • Tämän ketjun sisällössä on useita seikkoja jotka herättävät epäilystä vilpittömyyden suhteen.
      - Bickyroyalit sekä paksuniskamaket ovat ottaneet osaa onnentoivotuksiin
      - Positiivisia peukkuja on annettu erittäin paljon läpi ketjun suhteessa normaalitasoon
      - Aloittaja on henkilö, jolta voi odottaa aivan minkälaista tuubaa tahansa milloin tahansa
      - Aloittajalla on käytössään useita tilejä, joilla on ollut mahdollista peukuttaa oikein urakalla

      Mitäs muuta vielä?

      • -Mitä ihmeellistä siinä on jos mun kaverit Bicky ja Make ovat myötäiloisia mun puolesta?

        -Varmasti moni tasokas kirjoittaja on peukuttanut mun viestejä. Esim. DarkFear, Bicky, Make, Jorma, Jere jne.

        -Mulla on toki nuo vanhat Totuus2016 yms. tilit mutta en ole käyttänyt niitä peukuttamiseen. Tällä hetkellä käytössä on ainoastaan tämä profiili ja joskus jos huvittaa trollata niin ainahan sitä voi anonyyminä suomityttö24v:nä kirjoitella aivan minkälaista tuubaa milloin tahansa :)


      • peris234 kirjoitti:

        -Mitä ihmeellistä siinä on jos mun kaverit Bicky ja Make ovat myötäiloisia mun puolesta?

        -Varmasti moni tasokas kirjoittaja on peukuttanut mun viestejä. Esim. DarkFear, Bicky, Make, Jorma, Jere jne.

        -Mulla on toki nuo vanhat Totuus2016 yms. tilit mutta en ole käyttänyt niitä peukuttamiseen. Tällä hetkellä käytössä on ainoastaan tämä profiili ja joskus jos huvittaa trollata niin ainahan sitä voi anonyyminä suomityttö24v:nä kirjoitella aivan minkälaista tuubaa milloin tahansa :)

        No pointti on se, että olet menettänyt kaiken uskottavuutesi jatkoa ajatellen. Sun juttuja on aivan mahdotonta ottaa tosissaan, siitäkin huolimatta että sisältö olisi uskottavaa.


      • peris234 kirjoitti:

        -Mitä ihmeellistä siinä on jos mun kaverit Bicky ja Make ovat myötäiloisia mun puolesta?

        -Varmasti moni tasokas kirjoittaja on peukuttanut mun viestejä. Esim. DarkFear, Bicky, Make, Jorma, Jere jne.

        -Mulla on toki nuo vanhat Totuus2016 yms. tilit mutta en ole käyttänyt niitä peukuttamiseen. Tällä hetkellä käytössä on ainoastaan tämä profiili ja joskus jos huvittaa trollata niin ainahan sitä voi anonyyminä suomityttö24v:nä kirjoitella aivan minkälaista tuubaa milloin tahansa :)

        No mä myönnän sun kirjoituksillesi plussan laittaneen, kuten varmaan on laittaneet myös mm. Bicky, Make, SUOMI-Make, Pääskyvuoren Jorma, Jere ym. asialliset ja hyvätasoiset kirjoittajat.

        Mutta ainahan ne ätmit ovat kateellisia kaikille niille, joilla menee elämässä paremmin kun heillä itsellään. Heidän mieleen kun ovatkin aina just kaikkein eniten ne kirjoittajat, jotka vaan valittavat sitä omaa naisettomuutta ja jankkaavat sitä, ettei töitä kannata elämässä tehdä, jos siitä ei ole naista tai mieluiten neitsyt-naista palkintona.


      • RUK98
        MJTMH kirjoitti:

        No pointti on se, että olet menettänyt kaiken uskottavuutesi jatkoa ajatellen. Sun juttuja on aivan mahdotonta ottaa tosissaan, siitäkin huolimatta että sisältö olisi uskottavaa.

        Juuri niin. Miksi esim tämä poikuudenmenettämisjuttu olisi totta kun peris päivittäin valehtelee liljalaakson satuhahmoistaan... ilmeisesti peris haluaa Putinin veroiseksi valehtelijaksi.


      • Kuuladfnkalloon
        DarkFear kirjoitti:

        No mä myönnän sun kirjoituksillesi plussan laittaneen, kuten varmaan on laittaneet myös mm. Bicky, Make, SUOMI-Make, Pääskyvuoren Jorma, Jere ym. asialliset ja hyvätasoiset kirjoittajat.

        Mutta ainahan ne ätmit ovat kateellisia kaikille niille, joilla menee elämässä paremmin kun heillä itsellään. Heidän mieleen kun ovatkin aina just kaikkein eniten ne kirjoittajat, jotka vaan valittavat sitä omaa naisettomuutta ja jankkaavat sitä, ettei töitä kannata elämässä tehdä, jos siitä ei ole naista tai mieluiten neitsyt-naista palkintona.

        Ja tämä idioottimainen df trollihahmo ilmestyy hetkessä aina komppaamaan typeriä satujasi peris. Jälleen uskottavuus lisää pakkaselle.


      • hyvät.naurut
        Kuuladfnkalloon kirjoitti:

        Ja tämä idioottimainen df trollihahmo ilmestyy hetkessä aina komppaamaan typeriä satujasi peris. Jälleen uskottavuus lisää pakkaselle.

        Teitä tosikkoja viedään kuin litran mittaa. Te olette ihan vauhkona ;)))


    • Osasin jotenkin odottaa että tästä keskustelusta tulee melkoinen sekametelisoppa. Onneksi kuitenkin itse tiedän kaikkein parhaiten miten viikonloppuni sujui. Sain naista eilen ja tänään, ja kolmisen tuntia sitten pussasin kyseistä tyttöä mun 11v VANHASSA Viton reuhkassa (näinhän se oli?)

      Oikeastaan ihan sama moniko palstalainen uskoo mun kirjoituksia. Vaikka kuinka moni kieltäisi koko asian, mä olen joka tapauksessa ollut eilen ja tänään sängyssä naisen kanssa enkä näin ollen saavuttanut neitsytsedän tai welhon arvonimeä.

      • Mira_Varissuolta

        Ei voi uskoa kun joka päivä valehtelet muutenkin, että fiktio-bicky ja kumppanit ovat todellisia:)))))))))))))))))


      • hyvät.naurut
        Mira_Varissuolta kirjoitti:

        Ei voi uskoa kun joka päivä valehtelet muutenkin, että fiktio-bicky ja kumppanit ovat todellisia:)))))))))))))))))

        Se on lähinnä sinun ongelmasi jos et usko ;) Se on voi voi ;)


    • prostituoituako

      No rahasta se olis sanonut sua vaikka rehtoriksi. Roolileikkinä liberaali muslimi oli varmaan erikoisin. mitä Nigeriakais huoralta oli pyydetty siihen mennessä. Yleensä joutuvat teeskentelemään kristittyä.

    • Oivoi, voi... Minä en ole koskaan saanut Janicalta kahtena päivänä peräkkäin vaikka olemme naimisissa

      • Vakken_Chapter

        Hyvä peris, uusi tyttöystäväsi Lyrica Näätä varmaan antaa kolmenakin päivänä peräkkäin:))))


      • No oivoi vaan Timppa-rukkaa! Mä sain Janskulta monesti kolme kertaa päivässä! Kjäh häh hää!

        Mut hei tärkeintähän on sisäinen kauneus ja henkinen yhteys vai mitä? :DDD


    • hahhahhaa

      Epäilijät muuten taitaa olla 99% naisia eikä ätmejä.

      Palstakurpat ne huutelee puskista.

      • Hyvin mahdollista. Ottaahan se varmasti koville kun se lyhyt kukoistuskausi alkaa olla ohi ja vatsamakkaroitakin on alkanut kertymään. Samanaikaisesti samanikäinen mies se vain komistuu ja vaurastuu ja herättää kiinnostusta nuoremmissa naisissa jopa yli kulttuurirajojen.


      • hahhahhaa
        peris234 kirjoitti:

        Hyvin mahdollista. Ottaahan se varmasti koville kun se lyhyt kukoistuskausi alkaa olla ohi ja vatsamakkaroitakin on alkanut kertymään. Samanaikaisesti samanikäinen mies se vain komistuu ja vaurastuu ja herättää kiinnostusta nuoremmissa naisissa jopa yli kulttuurirajojen.

        Noinhan se on.

        Ja pahinta on jos se komistuva mies on entinen (korostan entinen) ATM.

        Se kun romuttaa sen naisten ajatushäkkyrän että on normaaleja miehiä ja epänormaaleja miehiä joiden ei kuulukaan saada. Nyt se entinen ätmi onkin normaali mies joka on vain nostanut tasoaan ja seksinhakutaitojaan.


      • eikun-päinvastoin

        Lähes kaikki positiiviset kommentit näyttää tulleen juuri naisilta. Poislukien Maket, jormat , Bickyt jne. Ätmeille tämä näyttää olevan surun päivä.


      • kurppa-onnittelee
        eikun-päinvastoin kirjoitti:

        Lähes kaikki positiiviset kommentit näyttää tulleen juuri naisilta. Poislukien Maket, jormat , Bickyt jne. Ätmeille tämä näyttää olevan surun päivä.

        Näin minäkin huomasin, olinhan itsekin ensimmäisten onnittelijoiden joukossa :) Olen joskus antanut puskista myös hänelle neuvoja noista asioiden etenemisestä ja miten kannattaa tarttua hetkeen. Minusta myös ulkomaalainen nainen on juuri sopiva Perikselle, jolla on ollut jännittämistä ja sanojen hakemista sosiaalisessa tilanteissa. Englanniksi ei tarvita samanlaista sujuvaa small talkia, vaan asiat etenevät myös elekielellä mukavasti.


    • Hyvä juttu peris toi on merkittävä juttu minkä muistaa varmasti loppu elämänsä ajan

      Mä pääsin ekan kerran puuhiin kun olin 19 ikäinen siinä 80 luvun alku puolella. Kävin ruis rokissa ja olin liikkeellä isä ukon Hiasella. Tapasin vestareilla kivan likan joka oli samaa ikä luokkaa mun kanssa ja me tultiin hyvin juttuun. Sitten asiat johti toiseen ja Hiasen tavaratilalle oli sinä yönä todellista hyötykäyttöä :-)

      • Kaisanoasaa

        tavara tilalle kirjoitetaan erikseen


      • Oikeesti faija en haluu hei tietää enempää 🙈🙈🙈

        Onhan noita tyttöystäväehdokkaita ollut mut monesti ne ovat nauraneet mun vanhaa E-mallin Carinaa tai sitä että vapaa-aikana tykkään pelailla Call of dutya.

        No ehkä tilanne muuttuu kun koulut on käyty ja pääsen luultavasti duuniin iskän tuttavan omistamaan maan siirto virmaan


      • pääskyvuoren_jere kirjoitti:

        Oikeesti faija en haluu hei tietää enempää 🙈🙈🙈

        Onhan noita tyttöystäväehdokkaita ollut mut monesti ne ovat nauraneet mun vanhaa E-mallin Carinaa tai sitä että vapaa-aikana tykkään pelailla Call of dutya.

        No ehkä tilanne muuttuu kun koulut on käyty ja pääsen luultavasti duuniin iskän tuttavan omistamaan maan siirto virmaan

        Sun OIKEA faijahan onkin ollut nuorena oikein kovakin naistenmies, kun on silloin 80-luvulla vienyt naisia Ruisrockissa Toyota Hiacen tavaratilaan:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Sun pitää vaan sanoa niille naisille siitä, että miten se sun Toyota Carina kestää isältä pojalle ja miten siihen Toyota-laatuun voi luottaa vaikka sillä olisi ajettu yli 500tkm:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Tuskin mitkään pikkubemarit ja Ford Escortit ovat noin kestäviä ja luotettavia, kun mitä se sun Toyota Carina on kaikki nämä vuodet sulle ja sun isällesi ollut:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • mazy

      Mjaa, että nyt se on se tytön housuissa sitten. Sticky...

    • Viime lauantaina ja sunnuntaina olin tosiaan treffeillä, sain molemmilla kerroilla, ja nyt perjantaina sitä ollaankin jo sukset ristissä. Ja hienosti kaikki pyörii jälleen sosiaalisen median ympärillä. Eipä ollut isovanhemmilla näitäkään ongelmia.

      Sunnuntaina kyseisen tytön luona puhuimme jatkosta. Hän halusi tutustua muhun tositarkoituksella ja mä häneen. Niinpä hän päätti laittaa tinder-profiilinsa tauolle tms. ja näin sen omin silmin. Oma puhelimeni oli jäänyt autoon ja piilotin profiilini myöhemmin sunnuntai-iltana. Kun olimme toistemme osumia, pääsimme silti näkemään toistemme profiilit. Kirjoittelimme pitkin viikkoa FB:n messengerin kautta niitä näitä, pääosin mun aloitteesta.

      Itse en enää käytä Instagramia, mutta muistelin eilen että tytön Tinder-profiilissa oli linkki hänen IG-profiiliin. Ajattelin uteliaisuuttani käydä katsomassa onko hän lisännyt sinne uusia kuvia, mutta huomasin että hän oli muokannut Tinder-profiiliaan ja ajattelin että siihen on tottakai jokin syy. Pidin outona miksi hän muokkaisi profiiliaan, jos se on piilotettuna ja näkyy ainoastaan osumille. Niinpä loin Tinderiin feikkiprofiilin ja rämpytin punaista rastia niin kauan kunnes tytön profiili tuli vastaan - julkisena.

      Otin asian aamulla puheeksi ja kyllä oli muijalla meriselityksiä kerrassaan. Ensin hän oli muka pettynyt kun oli "sattumoisin" juuri eilen illalla huomannut että en ollutkaan poistanut profiiliani vaan hänen tapaansa piilottanut sen. Hän vetosi siihen että olin ilmeisesti käyttänyt termiä delete sunnuntaina. Sitten hän epäili että mä olisin löytänyt uuden tytön kun en eilen illalla laittanut viestiä. Joten näin ollen hän otti oikeuden laittaa profiilinsa julkiseksi "eilen illalla".

      Tosiasiahan on se, että hän halusi pitää takaportin auki siltä varalta jos vastaan tulisi vielä vähän komeampi, jännempi, paremmin kouluttautunut jne. tapaus. Tiedä vaikka olisi aktivoinut profiilinsa sunnuntaina ennen kun mä olin ehtinyt piilottamaan omaani. Näin kärjistetysti.

      Taitaa jälleen olla kuiva kausi mulla edessä, mutta olen sikäli tyytyväinen että mua ei jätetty, petetty tai mitään vaan olin skarppina jo tässä vaiheessa. En halua olla mikään varavaihtoehto tai formulatermein "siipimies" johon tyydytään parempaa odotellessa, joten mun osalta homma oli tässä. Eikä sekään oikeastaan nostanut hänen pisteitään, kuinka helposti pääsin sänkyyn hänen kanssaan. Oikeastaan tunnen olevani vain yksi jos nyt en ihan jännämies, mutta säätö hänen tähänastisessa elämässään Suomessa. Ja jos hän löytää mieluisan poikaystävän, niin ei muuta kuin onnea näin etukäteen :)))) Tähän loppuun vielä sellanen Bicky Royal tyylinen nauru: Kjäh häh hää!

      • No johan nyt. Nopeesti on muidu oppinut maan tavoille.

        On se kumma kun tytöt luulee että kakun voi saman aikaisesti syödä ja säästää


      • Äläs nyt Peris vielä lannistu noin varhaisessa vaiheessa. Ei kannata heti ajatella tollaisia vaihtoehtoja, että hän olisi sua hylkäämässä tai etsimässä jotain "parempaa" miestä sun tilallesi.


      • pääskyvuoren_jere kirjoitti:

        No johan nyt. Nopeesti on muidu oppinut maan tavoille.

        On se kumma kun tytöt luulee että kakun voi saman aikaisesti syödä ja säästää

        Sun faijalla tuskin on vastaavia ongelmia, sillä hänellä tuskin on profiileita missään facebookissa ja instagrammeissa:)))))))))))))))))))))))))))))

        Varmaan sun isäsi etsii sitä naisseuraa mieluummin sieltä Uittamon lavatansseista ja Varissuon paikallisesta:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Näin muuten tänään kaupungilla eräällä parikymppisellä nuorella pojalla samanlaisen Toyota Carinan, kun mitä sulla on. Näkyy ne jotkut nuoret miehet ymmärtävän myös sen hyvän Toyota-laadun päälle:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Eikös se niin mennyt, että "Toyota voit luottaa":))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Äläs nyt Peris vielä lannistu noin varhaisessa vaiheessa. Ei kannata heti ajatella tollaisia vaihtoehtoja, että hän olisi sua hylkäämässä tai etsimässä jotain "parempaa" miestä sun tilallesi.

        En mä olekaan lannistunut, mutta olen realisti.

        Sunnuntaina makoilimme hänen sängyllä ja näin omin silmin että hän piilotti Tinder-profiilinsa, mutta eilen illalla näin sen jälleen aktiivisena tänään kuulin hänen epämääräiset selitykset asiasta niin eipä tässä tarvitse olla mikään ruudinkeksijä.

        Hän piti mua ehkäpä noin kasin miehenä, mutta halusi silti pitää ovet avoinna josko tapaisi ysin tai jopa kympin miehen.

        Kuten sanottu niin en aio olla mikään väliaikaisvaihtoehto tai siipimies.


      • hmmmmmmmmmmmm

        Ehkä se nainen antoi sulle pillua vaan sen takia, että olit valehdellut olevasi menestynyt yrittäjä, ja kun totuus sitten paljastui, niin kiinnostus sitten loppui siihen, ettei nainen kokenutkaan sun olevan hänelle riittävän hyvää elättäjämatskua, vaan lähinnä jotain auervaara-ainesta.

        Noilla köyhien kolmannen maailman maiden naisilla kun tuntuu olevan kova tarve päästä siitä köyhyydestä pois korkeamman elintason pariin, niin sitä pillua sitten jaetaan epätoivoisesti ties kenelle potentiaaliselle aviomieskandidaatille. Mieti, kuinka monta läskimahaisen, varakkaan, keski-ikäisen miehen karvainen perse on tuonkin aasialaisnaisen päällä tehnyt nousevaa ja laskevaa liikettä?

        Käytitkö muuten kortonkia seksin aikana, kun eihän sitä tiedä, mitä tauteja tuollainen mahdollinen "maailmanpyörä" on voinut seksuaalihistoriansa aikana hankkia?

        Mutta noin muuten on ihan hyvä vaihtoehto ATM:lle suunnata katse mieluummin aasialaisiin naisiin kuin suomiämmiin. Eikös se tällä palstalla aikoinaan kirjoitellut Teemukin löytänyt lopulta jonkun itseään nuoremman vietnamilaisen naisen, jonka kanssa vakiintui? Eli kyllä se aika vielä sullekin koittaa.


      • peris234 kirjoitti:

        En mä olekaan lannistunut, mutta olen realisti.

        Sunnuntaina makoilimme hänen sängyllä ja näin omin silmin että hän piilotti Tinder-profiilinsa, mutta eilen illalla näin sen jälleen aktiivisena tänään kuulin hänen epämääräiset selitykset asiasta niin eipä tässä tarvitse olla mikään ruudinkeksijä.

        Hän piti mua ehkäpä noin kasin miehenä, mutta halusi silti pitää ovet avoinna josko tapaisi ysin tai jopa kympin miehen.

        Kuten sanottu niin en aio olla mikään väliaikaisvaihtoehto tai siipimies.

        No jos kysytään asiaa toisinpäin, niin tyytyisitkö sä itse ns. kasin naiseen, vai odottaisitko vielä paremman naisen löytymistä??

        Entä kerroitko sä tolle naiselle miten paljon sun elämästäsi, työstäsi, tuloistasi yms.?


      • hmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Ehkä se nainen antoi sulle pillua vaan sen takia, että olit valehdellut olevasi menestynyt yrittäjä, ja kun totuus sitten paljastui, niin kiinnostus sitten loppui siihen, ettei nainen kokenutkaan sun olevan hänelle riittävän hyvää elättäjämatskua, vaan lähinnä jotain auervaara-ainesta.

        Noilla köyhien kolmannen maailman maiden naisilla kun tuntuu olevan kova tarve päästä siitä köyhyydestä pois korkeamman elintason pariin, niin sitä pillua sitten jaetaan epätoivoisesti ties kenelle potentiaaliselle aviomieskandidaatille. Mieti, kuinka monta läskimahaisen, varakkaan, keski-ikäisen miehen karvainen perse on tuonkin aasialaisnaisen päällä tehnyt nousevaa ja laskevaa liikettä?

        Käytitkö muuten kortonkia seksin aikana, kun eihän sitä tiedä, mitä tauteja tuollainen mahdollinen "maailmanpyörä" on voinut seksuaalihistoriansa aikana hankkia?

        Mutta noin muuten on ihan hyvä vaihtoehto ATM:lle suunnata katse mieluummin aasialaisiin naisiin kuin suomiämmiin. Eikös se tällä palstalla aikoinaan kirjoitellut Teemukin löytänyt lopulta jonkun itseään nuoremman vietnamilaisen naisen, jonka kanssa vakiintui? Eli kyllä se aika vielä sullekin koittaa.

        Hyvin mahdollista. Tosin en valehdellut hänelle mistään, mutta ehkä rivien välistä hän huomasi että mä en ole elättäjäainesta vaan hieman terveellä tavalla itsekäs ja sellanen oman elämänsä Nuuskamuikkunen.

        Kortsua käytimme molemmilla kerroilla, joten eipä tässä ole erityisemmin pelkoa taudeista taikka pikku-periksestä.


      • DarkFear kirjoitti:

        No jos kysytään asiaa toisinpäin, niin tyytyisitkö sä itse ns. kasin naiseen, vai odottaisitko vielä paremman naisen löytymistä??

        Entä kerroitko sä tolle naiselle miten paljon sun elämästäsi, työstäsi, tuloistasi yms.?

        Jos kasin nainen osoittaisi sitoutumisen merkkejä ja olisi rehellinen niin tyytyisin tasoiseeni.

        Mutta kun ongelmana on tässä tapauksessa pienoinen luottamuspula, niin joko homma on mun osalta tässä taikka sitten pitää jotain ihmeitä tapahtua. Nytkin se nainen selittää kaikenlaista ja pyysi tulemaan bussilla hänen luokseen kun kerroin että olen hieman humalassa.

        Saisin ehkä helppoa pussya mitä nyt kännissä ja Lyrican vaikutuksen alaisena pystyisin jortenkuten työstämään, mutta eipä se muuttaisi juuri mitään.


      • hmmmmmmmmmmmm
        peris234 kirjoitti:

        Hyvin mahdollista. Tosin en valehdellut hänelle mistään, mutta ehkä rivien välistä hän huomasi että mä en ole elättäjäainesta vaan hieman terveellä tavalla itsekäs ja sellanen oman elämänsä Nuuskamuikkunen.

        Kortsua käytimme molemmilla kerroilla, joten eipä tässä ole erityisemmin pelkoa taudeista taikka pikku-periksestä.

        Niin, uskon kyllä, ettet valehdellut, mutta voihan se olla, että nainen on saanut susta etukäteen väärän käsityksen, ja kuvitellut, että sä olisit todellista rikkaampi ja että sulla olis edellytykset kustantaa hänelle hienot ja kalliit merkkivaatteet, korut, ulkomaanmatkat, luksusristeilyt, ravintolaillalliset, kylpylälomat, limusiiniajelut, baari-illat jne. jne.

        Vähän veikkasin, että ton naisen kulttuurissa naiset pariutuu miesten kanssa enemmän sen rahan ja varallisuuden perusteella, kun taas suomalaiset samanikäiset naiset ehkä hakee useammin jotain sellaista seksuaalista värinää aiheuttavaa jännämiestä, joka saa palstan tunnetun sanonnan mukaan "kiimavitun kostumaan" ja jonka kanssa "juosta juoksujaan" ja jonka kanssa "asiat vaan tapahtuvat".


      • hmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Niin, uskon kyllä, ettet valehdellut, mutta voihan se olla, että nainen on saanut susta etukäteen väärän käsityksen, ja kuvitellut, että sä olisit todellista rikkaampi ja että sulla olis edellytykset kustantaa hänelle hienot ja kalliit merkkivaatteet, korut, ulkomaanmatkat, luksusristeilyt, ravintolaillalliset, kylpylälomat, limusiiniajelut, baari-illat jne. jne.

        Vähän veikkasin, että ton naisen kulttuurissa naiset pariutuu miesten kanssa enemmän sen rahan ja varallisuuden perusteella, kun taas suomalaiset samanikäiset naiset ehkä hakee useammin jotain sellaista seksuaalista värinää aiheuttavaa jännämiestä, joka saa palstan tunnetun sanonnan mukaan "kiimavitun kostumaan" ja jonka kanssa "juosta juoksujaan" ja jonka kanssa "asiat vaan tapahtuvat".

        Oletko itse kenties ätmi?? Ajattelin vaan sitä, kun tolla tavalla syyllistät naisia ja muutenkin sun tekstisi on niin tyypillistä ätmien naisvihamielistä propagandaa.


      • hmmmmmmmmmmmm
        DarkFear kirjoitti:

        Oletko itse kenties ätmi?? Ajattelin vaan sitä, kun tolla tavalla syyllistät naisia ja muutenkin sun tekstisi on niin tyypillistä ätmien naisvihamielistä propagandaa.

        Kirjoitin ton naisvihamielisen osion lähinnä kieli poskella samoilla sanakäänteillä, joilla tällä palstalla on asiasta puhuttu jo vuosikaudet. Eli motiivini ei ollut tässä nyt erityisemmin syyllistää ketään tai levittää mitään propagandaa.


      • Kurppa27
        peris234 kirjoitti:

        Jos kasin nainen osoittaisi sitoutumisen merkkejä ja olisi rehellinen niin tyytyisin tasoiseeni.

        Mutta kun ongelmana on tässä tapauksessa pienoinen luottamuspula, niin joko homma on mun osalta tässä taikka sitten pitää jotain ihmeitä tapahtua. Nytkin se nainen selittää kaikenlaista ja pyysi tulemaan bussilla hänen luokseen kun kerroin että olen hieman humalassa.

        Saisin ehkä helppoa pussya mitä nyt kännissä ja Lyrican vaikutuksen alaisena pystyisin jortenkuten työstämään, mutta eipä se muuttaisi juuri mitään.

        Varmaan hän on saanut selville lukuisat mielisairautesi ja lapsellisen tavan kirjoitella palstalle fiktiohahmojen profiileilla. Kuka nyt sellaisen tyypin haluaisi.


      • Kurppa27 kirjoitti:

        Varmaan hän on saanut selville lukuisat mielisairautesi ja lapsellisen tavan kirjoitella palstalle fiktiohahmojen profiileilla. Kuka nyt sellaisen tyypin haluaisi.

        Tuskin nainen seuraa tätä palstaa, jos hän ei edes osaa suomea. Eikä Periksellä edes ole mitään tollaisia tapoja, sillä hänelllä ei ole aikaa tai edes intoa ylläpitää tällä palstalla mitään ihmeen trollihahmoja. Vain oikeat ja todelliset henkilöt kirjoittavat tänne palstalle.


      • hmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Niin, uskon kyllä, ettet valehdellut, mutta voihan se olla, että nainen on saanut susta etukäteen väärän käsityksen, ja kuvitellut, että sä olisit todellista rikkaampi ja että sulla olis edellytykset kustantaa hänelle hienot ja kalliit merkkivaatteet, korut, ulkomaanmatkat, luksusristeilyt, ravintolaillalliset, kylpylälomat, limusiiniajelut, baari-illat jne. jne.

        Vähän veikkasin, että ton naisen kulttuurissa naiset pariutuu miesten kanssa enemmän sen rahan ja varallisuuden perusteella, kun taas suomalaiset samanikäiset naiset ehkä hakee useammin jotain sellaista seksuaalista värinää aiheuttavaa jännämiestä, joka saa palstan tunnetun sanonnan mukaan "kiimavitun kostumaan" ja jonka kanssa "juosta juoksujaan" ja jonka kanssa "asiat vaan tapahtuvat".

        Ihan hyviä pointteja. Voi olla tosiaan kyse kulttuurierosta ja siitä minkälaisen mielikuvan loin hänelle etukäteen kertoessani elämästäni. Lauseen "I work in my own business, I'm an entrepreneur" voi varmaan käsittää aika monella tavalla.

        Periaatteessa mulla on asiat taloudellisesti kunnossa, mutta eipä mulla ole intressejä kustantaa mitään luksuselämää kenellekään. Tyttö oli kotimaassaan käynyt jotain yksityistä koulua, sillä hänen vanhemmat ovat kumpikin hyvässä ammatissa. Ja nyt hän itse muutti Suomeen yliopisto-opiskelujen vuoksi. Joten ehkä siinä oli pieni ristiriita että mies lampsii ABC:lle pullakahville pukeutuneena HM:n mustaan huppariin ja on liikkeellä Vitolla. Tai seuraavana päivänä laittaa ruokaa ja hätistää naisen pois tieltä häiritsemästä. Ehkä hänen kulttuurissaan varallisuutta tuodaan enemmän julki ja naisella on kunnia-asia hääriä keittiössä ja tehdä miehelle ruokaa.

        Sinänsä täysin turhaa jossittelua, mutta onhan sitä kiva rationalisoida asioita.


    • mies_86__

      Onneksi olkoon peris :) täällä näköjään asiat on rullanneet eteenpäin sillä aikaa kun olen pitänyt palstalta taukoa. Tai mitä nyt toisinaan nopeasti käyn vilkaisemassa...

      Mitäs tuo welho muuten meinaa?

      • hmmmmmmmmmmm

        Lautakulttuurissa welholla tarkoitetaan 30-vuotiasta tai vanhempaa miestä, joka ei ole ollut yhdynnässä naisen kanssa. Eli käytännössä synonyymi tämän palstan neitsytsetä-termille.


      • Kiitti! Mähän nyt olen sellanen mies kenen kanssa asiat "vain tapahtuu".😎 Tosin eipä tästä tullut mitään vuosisadan rakkaustarinaa, mutta ajatuksen tasolla ihan tärkeä kokemus ja osoitus siitä että mikään ei ole mahdotonta.


    • Runkersson

      Uskotteko te tosiaan tämän käsittämättömän paskan mitä tässä ketjussa suolletaan. Toivottavasti ette!

      • Peris_ei_oo_pannu

        No ei tietenkään. Neitsythän se Peris edelleen on.


    • Otasiitselvää

      Mitä ihmettä mä just luin 😄 herranjestas.
      Piti olla 49v onkin 15v 🤔

    • Tänään on vähän niinkuin mun toinen syntymäpäivä 🍾✨😊

      Vuosi sitten karistin poikuuden housuista ja sen jälkeen olen pannut entistä tyttöystävääni kesällä ehkä arviolta 20 kertaa ja sen jälkeen kahdesti erään satunnaisen säädön kanssa.

      Elämä on mukavaa kun ei jumiudu siihen incel-kuplaan, itsesääliin, naisvihaan jne.

      • Anonyymi

        Elämäsi yksi merkittävimpiä tapahtumia ja sitäkin käsittelevä viestiketju on pitänyt töhriä noilla typerillä "Jorma, Make, Jere" hahmoilla.


      • Anonyymi

        Miksi meni poikki tyttöystävän kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi meni poikki tyttöystävän kanssa?

        Mä pistin poikki. Oli niin rajallisesti aikaa nähdä, ja se oli aina hänen tai oikeastaan hänen lapsen ehdoilla.

        Lisäksi mä olin kovin stressaantunut kun mielessä pyöri liikaa menneisyyden mörköjä. Se oli mulle ihan uutta että nainen ei pilkkaa tai solvaa mua mistään ja ajattelin koko ajan että mikähän tarkoitusperä hänellä on esittää ystävällistä. Mutta se kaikki oli lähinnä mun korvien välissä, kyseinen nainen oli oikeasti hyväkäytöksinen ja ystävällinen.

        Ero tapahtui ihan sovinnossa ja olemme vieläkin välillä jutelleet jotain. Tosin tämä nainen on löytänyt jo uuden miesystävän. Ei muuta kun onnea vaan hänelle lapsiperhearkeen ja siinäpä nuolee mun jämiä. Kjäh häh hää 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämäsi yksi merkittävimpiä tapahtumia ja sitäkin käsittelevä viestiketju on pitänyt töhriä noilla typerillä "Jorma, Make, Jere" hahmoilla.

        Kyllä poikuuden menettäminen tai oikeastaan siitä eroon pääseminen on miehen elämän merkittävämpiä juttuja, mutta en tajua miksi käytit noita lainausmerkkejä ja puhut jostain hahmoista. Pääskyvuoren Jorma ja Jere, Paksuniska-Make yms. turkulaiset jotka ovat tähän ketjuun kommentoineet ovat ihan oikeita henkilöitä siinä missä minäkin.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Kyllä poikuuden menettäminen tai oikeastaan siitä eroon pääseminen on miehen elämän merkittävämpiä juttuja, mutta en tajua miksi käytit noita lainausmerkkejä ja puhut jostain hahmoista. Pääskyvuoren Jorma ja Jere, Paksuniska-Make yms. turkulaiset jotka ovat tähän ketjuun kommentoineet ovat ihan oikeita henkilöitä siinä missä minäkin.

        Miksi Poliisi aina valehtelee oikeudenkäynnissä todistajana ollessaan itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäsi yksi merkittävimpiä tapahtumia ja sitäkin käsittelevä viestiketju on pitänyt töhriä noilla typerillä "Jorma, Make, Jere" hahmoilla.

        Ei periksellä ole todellisia ystäviä, joten mielikuvitusystävien pitää riittää.

        t. Arja Paattisilta


      • Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, että puhu vaan itsestäsi vitun ruma sasikaljuinen persupaskajuntti saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, että puhu vaan itsestäsi vitun ruma sasikaljuinen persupaskajuntti saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, että puhu vaan itsestäsi vitun ruma sasikaljuinen persupaskajuntti saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, että puhu vaan itsestäsi vitun ruma sasikaljuinen persupaskajuntti saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Muistelkaamme tätä

      • Anonyymi

        Miksi muistelisimme Anan valheita?


    • Anonyymi

      Asia on loppuun käsitelty.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe