Paljonko peris hävisit Jaguaarin myynnissä

Nussfero

Paljo peris palo rahaa jaguaari harha retkessä?

33

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En yhtään. Ostin sen liikkeestä juuri katsastettuna (edellisen omistajan toimesta) ja ajattelin pitää sitä jonkinlaisena kakkos- / kesäautona.

      Huomasin että se kulutti toista takarengasta epätasaisesti, joten vein sen toiselle katsastusasemalle katsastusta vastaavaan tarkastukseen ja ajattelin että siellä katotaan onko taka-akselistossa jotain minkä vuoksi camber- tai aurauskulma on pielessä. Auto käytiin läpi kuten normaalissa katsastuksessa ja vikalista oli yllättävän pitkä, kun edellisen katsastuksen jälkeen autolla oli ajettu vain noin 1000km. Taka-akselistossa vikaa, päästöarvot vinksallaan jne.

      Esitin paperin myyjäliikkeen myyntipäällikölle ja tapasimme myös auton hyväksyneen katsastuskonttorin pomon. Auto kävi tarkemmissa tutkimuksissa Jaguareihin erikoistuneessa korjaamossa ja kustannusarvio korjauksista oli 2700€, kun mä maksoin autosta kolme tonnia. Britanniasta olisi pitänyt tilata taka-akseliston osia 1200 eurolla ja toinen katalysaattori jonka hinta olisi ollut 1500e. Myyjäliikkeellä on tällasissa tilanteissa virhevastuu ja päädyimme kaupan purkuun. Ajoin lavuaarin takaisin liikkeeseen ja tilille tupsahti kolme tonnia.

      Mun kannalta asia päättyi hyvin, mutta harmi myyjäliikkeen kannalta. Enkä lähde arvuuttelemaan montako votkapulloa oli vaihtanut omistajaa kun auton edellinen yksityinen omistaja katsasti auton. Ja olettaisin että myyjäliike ja katsastuskonttori ovat selvittäneet asiaa vielä keskenään, mutta siitä en tiedä sen tarkemmin.

      • Tarkennus: Noiden osien hinnat sisälsivät myös asennustyön hinnan.


      • periksen_äiti

        Todellisuudessa meni koko säästöpossullinen ruplia. Poika ei muuta valuuttaa hyväksy :(


      • EdesUnissa
        peris234 kirjoitti:

        Tarkennus: Noiden osien hinnat sisälsivät myös asennustyön hinnan.

        Kerroitko lopulta psykiatrillesi luomastasi rinnakkaistodellisuudesta, jossa elävät Näädän perhe, bicky jne? Olisi kyllä kannattanut.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Kerroitko lopulta psykiatrillesi luomastasi rinnakkaistodellisuudesta, jossa elävät Näädän perhe, bicky jne? Olisi kyllä kannattanut.

        Eikö tän ketjun aihe pitänyt olla mun entinen Jaguar?

        Mut eipä Bicky Royal mies, Timpan perhe yms. elä missään rinnakkaistodellisuudessa vaan ihan Turussa. Monesti olen nähnyt heitä milloin missäkin ja jopa käynyt Penetratros MC:n kerhotalolla tutustumassa. Tosin Liljalaakson Timpan kanssa en ole paljoakaan jutellut kun ei ole juurikaan mitään yhteistä hänen kanssaan, mutta hänet voi hyvinkin bongata huomenna näihin aikoihin tai vähän aikaisemmin esim. Myllyn Prismasta :)


      • peris234 kirjoitti:

        Eikö tän ketjun aihe pitänyt olla mun entinen Jaguar?

        Mut eipä Bicky Royal mies, Timpan perhe yms. elä missään rinnakkaistodellisuudessa vaan ihan Turussa. Monesti olen nähnyt heitä milloin missäkin ja jopa käynyt Penetratros MC:n kerhotalolla tutustumassa. Tosin Liljalaakson Timpan kanssa en ole paljoakaan jutellut kun ei ole juurikaan mitään yhteistä hänen kanssaan, mutta hänet voi hyvinkin bongata huomenna näihin aikoihin tai vähän aikaisemmin esim. Myllyn Prismasta :)

        Niin tässähän piti olla keskustelunaiheena se sun Jaguar, eikä Bicky Royal-mies tai Timpan perhe. Mutta aina vaan jostain syystä ne palstalaiset vetävät nämä henkilöt mukaan keskusteluun, jos susta tai sun autoista on puhe.

        Olenhan mäkin nähnyt usein Bicky Royal-miehen ja Penetrators MC:n miehiä Varissuolla, sekä Timpan perheineen Prismassa ostoksilla. Komeasti se Bickyn jyystö-Truck kyllä vaan keulii, kun mitä näin kerrankin sen lähtevän Satakunnantiellä liikennevaloista keulien:)))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • EdesUnissa
        peris234 kirjoitti:

        Eikö tän ketjun aihe pitänyt olla mun entinen Jaguar?

        Mut eipä Bicky Royal mies, Timpan perhe yms. elä missään rinnakkaistodellisuudessa vaan ihan Turussa. Monesti olen nähnyt heitä milloin missäkin ja jopa käynyt Penetratros MC:n kerhotalolla tutustumassa. Tosin Liljalaakson Timpan kanssa en ole paljoakaan jutellut kun ei ole juurikaan mitään yhteistä hänen kanssaan, mutta hänet voi hyvinkin bongata huomenna näihin aikoihin tai vähän aikaisemmin esim. Myllyn Prismasta :)

        Niin kun kerrot tuossa T2015-psykoosiviestissä tuosta puntaroinnistasi mitä psykiatri sanoisi, jos tietäisi, että olet kehittänyt kokonaisen rinnakkaistodellisuuden, jossa elävät Näädän perhe, bicky ja kumppanit :)


      • Moonis
        DarkFear kirjoitti:

        Niin tässähän piti olla keskustelunaiheena se sun Jaguar, eikä Bicky Royal-mies tai Timpan perhe. Mutta aina vaan jostain syystä ne palstalaiset vetävät nämä henkilöt mukaan keskusteluun, jos susta tai sun autoista on puhe.

        Olenhan mäkin nähnyt usein Bicky Royal-miehen ja Penetrators MC:n miehiä Varissuolla, sekä Timpan perheineen Prismassa ostoksilla. Komeasti se Bickyn jyystö-Truck kyllä vaan keulii, kun mitä näin kerrankin sen lähtevän Satakunnantiellä liikennevaloista keulien:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Taitaa olla sullakin kohonnut psykoosiriski kun väität nähneesi kaikenlaista, mikä on vain periksen mielikuvituksen tuotetta. Kannattaa lukea toi T2015 psykoosiriski kirjoitus. Teet karhunpalveluksen periksen mielenterveydelle komppaamalla ei-todellisia juttuja :/
        Se kun on aito periksen kirjoittama viesti. Jos nikissä olisi nollan tilalla iso o, se näyttäisi ihan eriltä eli tältä Totuus2O15 eli ei ole väärennetty vaan aito nikki.


      • havaitsija
        DarkFear kirjoitti:

        Niin tässähän piti olla keskustelunaiheena se sun Jaguar, eikä Bicky Royal-mies tai Timpan perhe. Mutta aina vaan jostain syystä ne palstalaiset vetävät nämä henkilöt mukaan keskusteluun, jos susta tai sun autoista on puhe.

        Olenhan mäkin nähnyt usein Bicky Royal-miehen ja Penetrators MC:n miehiä Varissuolla, sekä Timpan perheineen Prismassa ostoksilla. Komeasti se Bickyn jyystö-Truck kyllä vaan keulii, kun mitä näin kerrankin sen lähtevän Satakunnantiellä liikennevaloista keulien:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Mäkin sitä kun olen sut useasti nähnyt Turussa kävelemässä yhdessä sen Yussufin kanssa, kalju komeasti auringossa kiiltäen. Marssitte kuin Pride-paraatissa ainakin!


    • aisurimies-

      Autojen ostaminen o vihulaista hommaa ja sitten niiden korjaaminen. Korjaamot huijaa oikein urakalla ainakin naisia. Muijani auto hajos ja korjaamo sano kustannukseksi 3800 euroa. Epäilin heti kusetusta ja pyysin enoani katsomaan autoa koska tietää niistä jotain 35 vuoden kokemuksella. Enoni sano että 270 euroa menee korjaukseen töineen kaikkineen ja veimme auton sitten toiseen kojaamoon joka veloitti 300 euroa. Kävin kyllä siellä ekalla korjaamolla kertomassa mielipiteeni siitä miten ne kusettaa ihmisiä ja tein myös poliisille ilmoituksen.

    • Jyystötruvk

      Mitä lääkkeitä käytät?
      Puhut erikoisia asioita.

      • Pregabalin Stada (alunperin Lyrica) 150mg 4 kapselia päivässä
        Rivatril 0,5mg 1-4 tablettia päivässä. Käytännössä syön neljä per päivä.
        Temesta 1mg 1 tabletti päivässä tarvittaessa. Käytän säästeliäästi, harvaa herkkua.
        Atarax 25mg 1-4 tablettia unilääkkeenä. Monesti pärjään ilmankin, tai yhdellä.

        Parisen vuotta sitten söin myös Ketipinor neuroleptiä, mutta se lopetettiin kun mun psykoottiset oireet paranivat ja lääke nosti P-ALAT maksa-arvoa. Myönnetään toki että tuli sitä oluttakin nautittua samanaikaisesti.


      • jessica_näätä
        peris234 kirjoitti:

        Pregabalin Stada (alunperin Lyrica) 150mg 4 kapselia päivässä
        Rivatril 0,5mg 1-4 tablettia päivässä. Käytännössä syön neljä per päivä.
        Temesta 1mg 1 tabletti päivässä tarvittaessa. Käytän säästeliäästi, harvaa herkkua.
        Atarax 25mg 1-4 tablettia unilääkkeenä. Monesti pärjään ilmankin, tai yhdellä.

        Parisen vuotta sitten söin myös Ketipinor neuroleptiä, mutta se lopetettiin kun mun psykoottiset oireet paranivat ja lääke nosti P-ALAT maksa-arvoa. Myönnetään toki että tuli sitä oluttakin nautittua samanaikaisesti.

        Eutanasian paikka:))))))))))))))))))))))))!!


    • Turr5tg

      Pitäs viettää ulkoilmarlämää ja tehdä töitä

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe