P234: Mun toistuva kompastuskiveni

nimittäin ihastuminen tuntemattomiin asiakaspalvelutyössä oleviin naisiin.

Pidempään palstaa seuranneet varmasti muistavat mun yksipuolisen ihastumisen pankkivirkailijaan, söpön joululahjan ja tylyt pakit vuodenvaihteessa 2016-2017.

Tän vuoden kuluessa ihastuin jälleen asiakaspalvelutyössä olevaan nuoreen naiseen, joskaan hänen toimenkuvansa ei ole niin henkilökohtainen kuin pankkiasioissa. Olemme heittäneet jotain smalltalkia silloin tällöin ja myöhään torstai-iltana lähetin hänelle viestin jossa kerroin ajatuksistani, eli että mielestäni hän on nätti ja mukava ja haluaisin tutustua paremmin molempien työasioiden ulkopuolella. Heitin mukaan myös ripauksen huumoria ja sanoin, että en viitsinyt säätää mitään hänen työpaikalla jotta en saa osakseni mitään "metoo-kohua".

Eilen aamulla hän oli vastannut näin: "Olipas kiva viesti 🙈. Mut oon varattu."

Vastasin tähän että asia ok, mutta kysyin että onko tuossa lauseessa havaittavissa hieman sarkasmia. Tähän hän vastasi että ei ole, vaan kertoi olevansa iloisesti yllättynyt ja sanoi että kokee olevansa onnistunut asiakaspalvelutyössä ja että viestini piristi häntä. Hän myös sanoi että "tollanen rohkeus laittaa viestiä on ihailtavaa.😅"

Eilen illalla näihin aikoihin kysyin ihan yleisesti ottaen hänen viikonloppu- ja kesälomasuunnitelmia. Sain tällaisen vastauksen: "Tota niih. Mä oon edelleen varattu ni ei voida jatkaa jutustelua 😬 suuttuisin miehellenikin jos hän jatkais, ni emmä voi itsekään niin tehdä"

Vastasin hänelle jotenkin näin että nyt mun ei tarvitse enää jossitella kun esitin asiani ja sain vastauksen siihen. Loppuun sanoin että jätän sut nyt rauhaan, mutta mulle voi toki laittaa viestiä aina halutessaan.

----

Mulla on ollut ennenkin ongelmia erottaa ystävällinen asiakaspalvelijan hymy ja katse siitä että pitää toisesta. Mutta jotenkin toi hänen viimeinen viestinsä nimenomaan aiheutti jossittelua pääni sisällä. Hän ei suoraan sanonut että ei ole kiinnostunut, vaan piti kirjoittelua vääränä tekona.

En aio olla epätoivoinen enkä näin ollen aio laittaa enempää viestiä. Pallo on ikään kuin heitetty hänelle. Jos sain pakit niin ne menee mappiin Ö eivätkä tosiaan ole ekat.

Ja pidetäänkö hei Bickyt, Maket, Rossit yms. pois aiheesta, ellei heillä itsellä ole jotain sanottavaa asiaan liittyen :)

71

1801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hjikcc

Sä vaan kuvittelet että ne naiset ovat mukavia ja kunnollisia kun et tunne niitä. Oikeesti ne on monen miehen nussimia kuten muutkin ämmät.

• Eikai ihastuminen mikään ongelma ole? Sehän on oikeastaan ihan hyvä piirre miehessä kunhan muistaa että toimii herrasmiesmäisesti.

Minun eka ihastumiseni asiakaspalvelutyössä toimineeseen neitoon on jäänyt ikuisesti mieleeni. Kun kävelin sisään ravintolan baariin, vastassani oli valehtelematta ihanin olento jonka olen koskaan nähnyt, ja me vain tuijotimme toisiamme silmiin helvetin kauan. Nykyisellä elämänkokemuksellani sanoisin että se oli rakkautta ensi silmäyksellä, ja vaikka siitä kohtaamisesta syntyikin kesäromanssi, niin ei minusta ollut tuolloin vakavasti otettavaksi seurustelukumppaniksi.

• "ei minusta ollut tuolloin vakavasti otettavaksi seurustelukumppaniksi."

Nykyisin sinusta ei ole vakavasti otettavaksi missään asiassa.

• Ei se ihastuminen olekaan mikään ongelma minulle, mutta todennäköisesti sain jälleen yhdet pakit pitkän listan perälle.

Suuri osa kyseisen yrityksen työntekijöistä hoitaa asiat liukuhihnatyönä ja that's it. Mutta mielestäni tämän kyseisen naisen hymy ja kehonkieli on ollut jotenkin erilaista. Tai sitten se on vain ihastuneen miehen mielikuvissa.

Oikeastaan hänen kesäloma osuu tän hässäkän suhteen hyvään ajankohtaan. Ehkä pöly on laskeutunut seuraavan kerran kun tapaamme :)

• peris234 kirjoitti:

Ei se ihastuminen olekaan mikään ongelma minulle, mutta todennäköisesti sain jälleen yhdet pakit pitkän listan perälle.

Suuri osa kyseisen yrityksen työntekijöistä hoitaa asiat liukuhihnatyönä ja that's it. Mutta mielestäni tämän kyseisen naisen hymy ja kehonkieli on ollut jotenkin erilaista. Tai sitten se on vain ihastuneen miehen mielikuvissa.

Oikeastaan hänen kesäloma osuu tän hässäkän suhteen hyvään ajankohtaan. Ehkä pöly on laskeutunut seuraavan kerran kun tapaamme :)

Naiset ovat tottuneeet lähestymisiin, ei se heitä hetkauta.

Ahdistelu on sitten oma lukunsa.

• NainenRuudunTakaa
        Ananias kirjoitti:

Naiset ovat tottuneeet lähestymisiin, ei se heitä hetkauta.

Ahdistelu on sitten oma lukunsa.

Naiset on myös oppineet, että kun monet miehet ei usko että ei nainen ei ole kiinnostunut, niin kannattaa sanoa joku muu syy, joista paras on että on varattu eli toisen miehen "omaisuutta", koska aggressiivisimmat miehet (ja kenestäkään ei voi etukäteen tietää) kunnioittaa sitä parhaiten.

Epäsuoraa kieltäytymistä pidetään myös kohteliaampana kuin suoraa "ei kiinnosta", koska näin ei muka toinen saa yhtä kovia pakkeja, jolloin ei satu yhtä paljon. Tai ainakaan tule mitään paskaa niskaan siltä mieheltä takaisin.

Eli ei se ole kiinnostunut, mutta ehkä aidoisti iloinen sun reilusta viestistä.

• Pollen_taikaa

Et Pertti sitten päässyt panemaan silloin, eikä vieläkään, yli 40 vuotta myöhemmin, tilanne ole miksikään muuttunut, taikuus on yhä pollella.

• Pollen_taikaa kirjoitti:

Et Pertti sitten päässyt panemaan silloin, eikä vieläkään, yli 40 vuotta myöhemmin, tilanne ole miksikään muuttunut, taikuus on yhä pollella.

Osaatko mitään muuta kuin kirjoittaa säälittävää palstafiktiota?

• Ehkä sulla on Peris vaan ollut huono säkä, jos oot ihastunut varattuihin naisiin. Tosin sille ei voi mitään, jos sä tulet niiden varattujen naisten kanssa paremmin juttuun, sillä joidenkin kanssa vaan tulee juttuun paremmin kun toisten kanssa, riippuen heidän parisuhdetaustasta.

• Voi olla juu. Ja ehkä se menee niin että parhaat poimitaan päältä :)

Se on muuten jännää että esim. Tinderissä jotkut kertovat itsestään hyvinkin tarkasti, kuvat on otettu viimeisen päälle, mutta silti jää jotenkin etäinen vaikutelma. Oikeassa elämässä ihmisestä saa paremman käsityksen ja mahdollisesti ihastuu tähän.

Mut ei tämä mikään maailmanloppu ole. Jos tämä nainen on onnellinen parisuhteessaan niin mä olen onnellinen hänen puolestaan. Ja jos hän päättää laittaa viestiä mulle niin se kaikki on vain kotiinpäin :) 👍

• klöpo
        peris234 kirjoitti:

Voi olla juu. Ja ehkä se menee niin että parhaat poimitaan päältä :)

Se on muuten jännää että esim. Tinderissä jotkut kertovat itsestään hyvinkin tarkasti, kuvat on otettu viimeisen päälle, mutta silti jää jotenkin etäinen vaikutelma. Oikeassa elämässä ihmisestä saa paremman käsityksen ja mahdollisesti ihastuu tähän.

Mut ei tämä mikään maailmanloppu ole. Jos tämä nainen on onnellinen parisuhteessaan niin mä olen onnellinen hänen puolestaan. Ja jos hän päättää laittaa viestiä mulle niin se kaikki on vain kotiinpäin :) 👍

Älä nyt jää odottelemaan ja toivomaan turhia, se nainen ei kiinnostunut susta.
        Pahin virhe olis että laittaisit viestiä naiselle edelleen, sitten naiseltakin palais jo proput.

• Vanharumaätmi

Samaa vikaa minullakin oli kauan, kun en osaa noita sosiaalisia suhteita ja pelejä. Onneksi en ole joutunut itseäni nolaamaan kun en ole uskaltanut yrittää mitään. Sen olen vain ajanmittaan huomannut ja todeksi todennut, että sellainen käytös kuuluu hyvään asiakaspalveluun, koska sillä saa todennäköisesti kasvatettua liikevaihtoa tai siitä on muuta hyötyä. En väitä, etteikö vilpittömiäkin olisi, mutta ei vain ole sattunut kohdalle. Tai sitten en ole osannut tarttua tilaisuuteen (Erja noin vuonna 2000). Nyt jo uskon, ettei muunlaista mielenkiintoa minuun itseeni kenelläkään ole.

• Kurppa27

Jos käyttäisit vähemmän aikaa bicky- jne satuiluihin, olisi sinulla enemmän aikaa harrastaa naismarkkinoiden kartoitusta.

• Mihin ihmeen Bicky-satuiluihin?? Eihän Periksellä ole mitään tekemistä noiden Bickyn ja muiden tällä palstalla kirjoittelevien tuttujensa kanssa, vaikka hän joskus saattaakin niitä juttuja itse kommentoida.

• DarkFear kirjoitti:

Mihin ihmeen Bicky-satuiluihin?? Eihän Periksellä ole mitään tekemistä noiden Bickyn ja muiden tällä palstalla kirjoittelevien tuttujensa kanssa, vaikka hän joskus saattaakin niitä juttuja itse kommentoida.

Niin eipä peris234 liity muhun tai Penetratorsiin muuten kuin että hän on pari kertaa käynyt kerhotalolla kahvilla ja yleensä vaihdetaan kuulumiset jos törmätään sattumalta esim. Motonetissä tai uimahallin saunassa.

Mitä hänen toistuvaan epäonneen tulee, niin kyllä mäkin periksen tilanteessa antaisin pölyn laskeutua ja tunteiden tasoittua. Jos liikaa pommittaa viesteillä niin siinä antaa äkkiä sellasen mielikuvan itsestään että olisi joku hc-atm. Ilmeisesti tää mimmi ei kuitenkaan estänyt sua? Se on jo hyvä merkki se!

Tosin mä nyt en välttämättä ole oikea ihminen antamaan vinkkejä, sillä viime vuonna pääsin puikottamaan Prisman yhteydessä olevan S-pankin työntekijää kun sanoin että "pano kiitos" ja löin talletettavat rahat tiskiin. Kjäh häh hää!

• satuilu.ätmiyttää
        bicky_royal kirjoitti:

Niin eipä peris234 liity muhun tai Penetratorsiin muuten kuin että hän on pari kertaa käynyt kerhotalolla kahvilla ja yleensä vaihdetaan kuulumiset jos törmätään sattumalta esim. Motonetissä tai uimahallin saunassa.

Mitä hänen toistuvaan epäonneen tulee, niin kyllä mäkin periksen tilanteessa antaisin pölyn laskeutua ja tunteiden tasoittua. Jos liikaa pommittaa viesteillä niin siinä antaa äkkiä sellasen mielikuvan itsestään että olisi joku hc-atm. Ilmeisesti tää mimmi ei kuitenkaan estänyt sua? Se on jo hyvä merkki se!

Tosin mä nyt en välttämättä ole oikea ihminen antamaan vinkkejä, sillä viime vuonna pääsin puikottamaan Prisman yhteydessä olevan S-pankin työntekijää kun sanoin että "pano kiitos" ja löin talletettavat rahat tiskiin. Kjäh häh hää!

Tuskimpa se nainen edes oli varattu. Sinust... öh periksestä huokui vain hc-ätmiys niin kauas että nainen hädissään keksi koko varattu -jutun.

• Kurpsukka
        DarkFear kirjoitti:

Mihin ihmeen Bicky-satuiluihin?? Eihän Periksellä ole mitään tekemistä noiden Bickyn ja muiden tällä palstalla kirjoittelevien tuttujensa kanssa, vaikka hän joskus saattaakin niitä juttuja itse kommentoida.

Bicky-satuilut saattavat hämärtää periksen todellisuuden tajua oikeiden ihmisten parissa. Kannattaisi siis periksen heti laittaa kiinni kaikki feikkiprofiilinsa, tuosta bicky-hahmosta aloittaen.

• Kurpsukka kirjoitti:

Bicky-satuilut saattavat hämärtää periksen todellisuuden tajua oikeiden ihmisten parissa. Kannattaisi siis periksen heti laittaa kiinni kaikki feikkiprofiilinsa, tuosta bicky-hahmosta aloittaen.

Ei tässä mikään Periksen todellisuuden tajua mihinkään hämärrä, kun ei koko Bicky Royal-mies edes liity Perikseen yhtään mitenkään.

Eikä Bicky Royalin kannata mitään profiilia tältä palstalta sulkea, sillä Bicky on kuitenkin yksi palstan tasokkaimmista ja parhaista kirjoittajista. Onhan se hyvä juttu, että tällä palstalla on mukana myös oikein moottoripyöräkerhon Presidentti. Näin saadaan myös hieman erilaista näkökulmaa asioihin, kun tällä on muitakin, kun vain tavallisia työläisiä.

Sitä kun ei ihan joka kirjoittajalla olekaan keulivaa Chevy Silveradoa ja tatuoitua penistä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• DarkFear kirjoitti:

Ei tässä mikään Periksen todellisuuden tajua mihinkään hämärrä, kun ei koko Bicky Royal-mies edes liity Perikseen yhtään mitenkään.

Eikä Bicky Royalin kannata mitään profiilia tältä palstalta sulkea, sillä Bicky on kuitenkin yksi palstan tasokkaimmista ja parhaista kirjoittajista. Onhan se hyvä juttu, että tällä palstalla on mukana myös oikein moottoripyöräkerhon Presidentti. Näin saadaan myös hieman erilaista näkökulmaa asioihin, kun tällä on muitakin, kun vain tavallisia työläisiä.

Sitä kun ei ihan joka kirjoittajalla olekaan keulivaa Chevy Silveradoa ja tatuoitua penistä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Oon samaa mieltä että Bicky ja muut Penetrators MC:n miehet ovat palstan tasokkaimpia kirjoittajia ja tuovat hyviä näkökulmia keskusteluihin, sillä heillä on ehkä vähän erilainen käsitys sinkkuudesta kuin näillä palstan perus hc-atm trolleilla jotka jauhavat niitä iänikuisia atm, ytm ja jännämiesjuttuja :))))

Niin Bicky Royal mies olikin tänään muuten Orikedon Shellillä syömässä, tajusin asian heti parkkipaikalla kun näin hänen Silveradon jonka takalasissa oli tämä tuttu logo :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Minä ja kaverini istuttiin hänen kanssa samaan pöytään ja vaihdettiin siinä kuulumisia. Itse söin S-koon kanakorin, kaverini M-koon kanakorin ja Bicky puolestaan söi BBQ-pekonihampurilaisaterian. Että kyllä me siinä mielessä liitytään jollain tavalla toisiimme, mutta Bicky oli näköjään kirjoittanut palstalle aamupäivällä ja mä ennätin palstalle ekaa kertaa tänään vasta tässä illalla :))))))

• peris234 kirjoitti:

Oon samaa mieltä että Bicky ja muut Penetrators MC:n miehet ovat palstan tasokkaimpia kirjoittajia ja tuovat hyviä näkökulmia keskusteluihin, sillä heillä on ehkä vähän erilainen käsitys sinkkuudesta kuin näillä palstan perus hc-atm trolleilla jotka jauhavat niitä iänikuisia atm, ytm ja jännämiesjuttuja :))))

Niin Bicky Royal mies olikin tänään muuten Orikedon Shellillä syömässä, tajusin asian heti parkkipaikalla kun näin hänen Silveradon jonka takalasissa oli tämä tuttu logo :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Minä ja kaverini istuttiin hänen kanssa samaan pöytään ja vaihdettiin siinä kuulumisia. Itse söin S-koon kanakorin, kaverini M-koon kanakorin ja Bicky puolestaan söi BBQ-pekonihampurilaisaterian. Että kyllä me siinä mielessä liitytään jollain tavalla toisiimme, mutta Bicky oli näköjään kirjoittanut palstalle aamupäivällä ja mä ennätin palstalle ekaa kertaa tänään vasta tässä illalla :))))))

Ai sä näit tänään Bicky Royal-miehen vai ja jälleen Orikedon Shellillä:))))))))))) Eikös siellä näkynyt silloin kerran useampikiakin niitä Penetrators MC:n miehiä??

Niin tosta Penis-logosta aina tunnistaakin hyvin just ne Penetrators MC:n miesten autot, jos niitä sattuu jossain näkemään. Heti tietää auton kuuluvan sen kerhon tyypeille, kun Tatuoitu Kalu-logo siinä komeilee:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Mäkin näin silloin muutama viikko sitten erään jyystärikarjun Lahden Ahtialan S-Marketissa, niin oli hyvä kun tunnisti hänet heti nahkaliivissä olevan Penis-logon nähtyään Penetrators MC:n Lahden Chapter-osaton mieheksi:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• DarkFear kirjoitti:

Ai sä näit tänään Bicky Royal-miehen vai ja jälleen Orikedon Shellillä:))))))))))) Eikös siellä näkynyt silloin kerran useampikiakin niitä Penetrators MC:n miehiä??

Niin tosta Penis-logosta aina tunnistaakin hyvin just ne Penetrators MC:n miesten autot, jos niitä sattuu jossain näkemään. Heti tietää auton kuuluvan sen kerhon tyypeille, kun Tatuoitu Kalu-logo siinä komeilee:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Mäkin näin silloin muutama viikko sitten erään jyystärikarjun Lahden Ahtialan S-Marketissa, niin oli hyvä kun tunnisti hänet heti nahkaliivissä olevan Penis-logon nähtyään Penetrators MC:n Lahden Chapter-osaton mieheksi:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jep olen ennenkin nähnyt siellä Penetrators MC:n miehiä, tällä kertaa Bicky tosin oli yksin ruokailemassa. Ja tuskinpa kukaan ajatteli hänestä mitään negatiivista kun hetken kuluttua näkivät että kaksi miestä istui samaan pöytään. Ainahan se paremman vaikutelman antaa itse kustakin kun ollaan porukalla esim. just syömässä :))))))))))))))))))))

• peris234 kirjoitti:

Jep olen ennenkin nähnyt siellä Penetrators MC:n miehiä, tällä kertaa Bicky tosin oli yksin ruokailemassa. Ja tuskinpa kukaan ajatteli hänestä mitään negatiivista kun hetken kuluttua näkivät että kaksi miestä istui samaan pöytään. Ainahan se paremman vaikutelman antaa itse kustakin kun ollaan porukalla esim. just syömässä :))))))))))))))))))))

Joo niin muistelinkin, että se Orikedon Shell taitaa olla Penetrators MC:n miesten kantapaikka, kun siellä tuntuu usein niitä liivijengiläisiä näkyvän:)))))))))))))))))))))))))))

Tämä S-Marketissa näkemäni jyystärikarju se sijaan näkyi olevan yksin liikkeellä, mutta ehkä siitä ei muut ihmiset kuitenkaan mitään negatiivista ajatelleet, jos sitä on neljäkymppinen nuori mies ollut vaan yksin lähikaupassa käymässä:)))))))))))))))))))))))))

Timpan varmaan näkeekin Turussa useimmiten joko Länsikeskuksen tai Myllyn Prismassa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• DarkFear kirjoitti:

Joo niin muistelinkin, että se Orikedon Shell taitaa olla Penetrators MC:n miesten kantapaikka, kun siellä tuntuu usein niitä liivijengiläisiä näkyvän:)))))))))))))))))))))))))))

Tämä S-Marketissa näkemäni jyystärikarju se sijaan näkyi olevan yksin liikkeellä, mutta ehkä siitä ei muut ihmiset kuitenkaan mitään negatiivista ajatelleet, jos sitä on neljäkymppinen nuori mies ollut vaan yksin lähikaupassa käymässä:)))))))))))))))))))))))))

Timpan varmaan näkeekin Turussa useimmiten joko Länsikeskuksen tai Myllyn Prismassa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Niin eihän tämä ollut eka kerta kun näin Bickyn tai muita penetraattoreja kyseisessä paikassa :))) Kaipa sinne on hyvät kulkuyhteydet Varissuolta, Raisiosta, Turun keskustasta, Liedosta yms. lähialueilta missä kerhon jäseniä asustelee.

Joo Liljalaakson Timppa on kenties helpoin bongata perjantaisin noin klo 17 joko Länkkärin tai Myllyn Prismassa :))))))))))))))))))))))))))))))))))) Autoista parkkipaikalla ei kannata tehdä oikein mitään johtopäätöksiä, sillä niitä grafiitinharmaita farmari-Octavioita on myös monella muulla :)

• peris234 kirjoitti:

Tuli mieleen näitä M-futiksia katsoessa, että Bicky Royal-mies olisikin varmasti maalivahtina ollessa erinomainen Penis-torjuja:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Siinä kun rankkaria ampuessa Bicky jännittäisi ison ja lihaksikkaan peniksensä pallon eteen, niin siihen se vaan kovakin veto pysähtyisi isoon ja kovaan penikseen:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Tosin ei vaan sääntöjen mukaan saisi varmaan pelata ilman housuja:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• peris234 kirjoitti:

Niin eihän tämä ollut eka kerta kun näin Bickyn tai muita penetraattoreja kyseisessä paikassa :))) Kaipa sinne on hyvät kulkuyhteydet Varissuolta, Raisiosta, Turun keskustasta, Liedosta yms. lähialueilta missä kerhon jäseniä asustelee.

Joo Liljalaakson Timppa on kenties helpoin bongata perjantaisin noin klo 17 joko Länkkärin tai Myllyn Prismassa :))))))))))))))))))))))))))))))))))) Autoista parkkipaikalla ei kannata tehdä oikein mitään johtopäätöksiä, sillä niitä grafiitinharmaita farmari-Octavioita on myös monella muulla :)

Joo näin joskus myös Raisiossa niitä Penetrators MC:n miehiä, että varmaan niitä asuu myös sitten sielläkin:)))))))))))))))))))))))))))))

Niin auton perusteella ei välttämättä kannata tehdä niitä johtopäätöksiä, sillä varmasti niitä graffitinharmaita farmarimallisia Octavioita näkee jokaisen Prisman parkissa ympäri Suomea:))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Hyvä kun saatiin tähän ihan kerhon ison pomon vahvistus siitä, että se teidän kerhon toiminta on ihan entisellään ja miten Bicky Royal jatkaa sen Presidenttinä ihan entiseen malliin.

Sitä mäkin arvelin, että varmasti se Tatuoitu Kalu-logo on teidän kerholla voimassa edelleenkin:)))))))))))))))) Onhan se teidän kerhon kaikkein tärkein tunnusmerkki:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Mira_Varissuolta
        DarkFear kirjoitti:

Hyvä kun saatiin tähän ihan kerhon ison pomon vahvistus siitä, että se teidän kerhon toiminta on ihan entisellään ja miten Bicky Royal jatkaa sen Presidenttinä ihan entiseen malliin.

Sitä mäkin arvelin, että varmasti se Tatuoitu Kalu-logo on teidän kerholla voimassa edelleenkin:)))))))))))))))) Onhan se teidän kerhon kaikkein tärkein tunnusmerkki:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Huima belgi tuo black.gay.jake kun kirjoittaa suomea kuin äidinkieleltään suomenkielinen peris:)))))))))))))))))))))))))))

• Mohammed_Liljalaakso
        Mira_Varissuolta kirjoitti:

Huima belgi tuo black.gay.jake kun kirjoittaa suomea kuin äidinkieleltään suomenkielinen peris:)))))))))))))))))))))))))))

Joo darkkis voi lähettää ”jakelle” samanlaisen periksen tietokoneella kyhäämän ystäväpäiväkortin leikkipostimerkillä ihan suomeksi kuin ”lähetti” pönötraattoreillekin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Mira_Varissuolta kirjoitti:

Vaikka se Jake olisikin ihan syntyperäinen belgialainen, niin mistäs sen tietää vaikka hänen isänsä tai äitinsä olisikin kotoisin vaikka Suomesta ja Varissuolta:))))))))))))))))))))))))

Ei mikään ihme, vaikka Jaken OIKEA isä olisi puuhaillut suomessa aikonaan jotain ja joutunut sitten lähtemään maanpakoon joko poliisia tai muita rikollistyyppejä. Sitten kun on päätynyt Belgiaan ja tavannut siellä jonkun belgialaisen naisen ja hänen päällä on sitten karvainen perse vaan noussut ja laskenut ja pikku-Jake onkin saanut siinä alkunsa joskus 1960-70 luvun tietämissä:)))))))))))))))))))))))))))))))))

Sitten tosta pojasta onkin myöhemmin tullut erään moottoripyöräkerhon Belgian Chapterin Presidentti. Ehkä tämäkin mysteeri selviää vielä joskus Black-Jaken omaelämänkertakirjassa.

• Mohammed_Liljalaakso kirjoitti:

Joo darkkis voi lähettää ”jakelle” samanlaisen periksen tietokoneella kyhäämän ystäväpäiväkortin leikkipostimerkillä ihan suomeksi kuin ”lähetti” pönötraattoreillekin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

Voisihan sitä joskus laitaa myös hieman tota ulkomaan postia menemään:)))))))))))))))))))))

Pitäisi vaan eka kysyä Bickyltä se heidän Belgian Chapter-osaston osoite. Mieluiten ehkä sähköpostilla, kun ei viitsisi välttämättä sitä täällä kaikkien nähden levitellä.

• En ihan tajua näitä lannistavia kommentteja. Minusta vaikutti siltä, että nainen oli varmaankin vähän ihastunut sinuun, mutta antoi pakit kuitenkin, koska on varattu. Onhan hän saattanut tietysti joskus aikaisemmin ihastua työssään, ja ehkä oppinut siitä jotain? Mutta sulla ei ole mitään nolosteltavaa, toimit ihan fiksusti ja annoit hyvän kuvan itsestäsi. Kannattaa kuitenkin pitää lupaus, eikä enää laittaa viestiä, sitten nainen voi jo ärsyyntyä, koska hänelle itseellenkin tilanne on hieman tukala. Sulle pahimmassa tapauksessa hän kertoo miehelleen, että joku "ahdistelee" viestein.

Ei kannata lannistua pakeista, niitä tulee kaikille. Selvästi olet kuitenkin tehnyt myönteisen vaikutuksen naiseen ja herättänyt jotain tunteitakin :)

• hmmmmmmmmm

Aika paljon vaan on näitä miehiä, jotka tulkitsevat asiakaspalvelutyössä olevien naisten käytöksen väärin, ja olettavat näiden olevan kiinnostuneita usein noloinkin seurauksin. Tässä suhteessahan aloittaja ei ole mitenkään uniikki ilmiö, vaan samanlaisia miehiä tuntuu olevan aika paljon.

Kerran luin jonkun n.25v vähän nörtin oloisen miehen vuodatusta siitä, kun oli mennyt selvittämään jonkun kolmen paikallisessa SubWay-ravintolassa työskentelevän naisen henkilöllisyydet, ja käynyt sitten tykkäämässä vuorollaan jokaisen heistä kuvia Instagrammissa. Jokainen näistä naisista sitten esti tämän miehen, ja mies jäi ihan tosissaan ihmettelemään, että painostaako Subway työntekijöitään eristämään itsensä asiakkaistaan.

Onkohan ap muuten sama hemmo?

• hmmmmmmmmm kirjoitti:

Aika paljon vaan on näitä miehiä, jotka tulkitsevat asiakaspalvelutyössä olevien naisten käytöksen väärin, ja olettavat näiden olevan kiinnostuneita usein noloinkin seurauksin. Tässä suhteessahan aloittaja ei ole mitenkään uniikki ilmiö, vaan samanlaisia miehiä tuntuu olevan aika paljon.

Kerran luin jonkun n.25v vähän nörtin oloisen miehen vuodatusta siitä, kun oli mennyt selvittämään jonkun kolmen paikallisessa SubWay-ravintolassa työskentelevän naisen henkilöllisyydet, ja käynyt sitten tykkäämässä vuorollaan jokaisen heistä kuvia Instagrammissa. Jokainen näistä naisista sitten esti tämän miehen, ja mies jäi ihan tosissaan ihmettelemään, että painostaako Subway työntekijöitään eristämään itsensä asiakkaistaan.

Minusta instagram-kuvien tykkääminen ei vaikuta kovin vaaralliselta. Ehkä mä elän sitten jossain muinaisuudessa, mutta musta tuo olisi ollut itselle parikymppisenä ihan normaalia naisten ja miesten välistä käyttäytymistä, ihastuksen osoitusta eikä stalkkaamista. Jos internet ja some olis silloin siis ollut käytössä. En ihan tajua, miksi tuollaisen takia joku pitäisi estää. Jokaisellahan meistä on "faninsa" tosielämässä. Ei se nyt niin vakavaa ole, jossei ala viestein pommittaa loputtomiin tai muuten häiriköidä. Ja tässäkin ap.n tapauksessa, jos lopettaa viestittelyn, kun lupaa, niin en usko, että siitä mitään ihmeellistä mielipahaa kellekään seuraa.

Nuorilla naisilla on tapana "demonisoida" joskus porukalla joku ikäisensä. Noikin varmaan päättivät yhdessä, että "hyii, inhottava stalkkeri, estetään se porukalla". ehkä oikeasti aluksi imarteli "stalkkaus", mutta sitten alkoi ottaa päähän kun "stalkkasi" kaveriakin.

• hmmmmmmmmm kirjoitti:

Mä en itse ole ollut kovinkaan paljon asiakaspalvelussa töissä, mutta yksi mun kaveri oli nuorempana vuosia. Kyllä hänelle silloin muodostui ne "lempiasiakkaat", jotkut nuoret miehet, jotka olivat selvästi ihastuneita ja hänkin oli joskus ihastunut tiettyihin. Niistä mulle joskus raportoi. Mitä oli sanottu ja mitä katseita oli vaihdettu. Aina ei ollut molemminpuolista toki ihastumiset. Muistaakseni kaverini tuolloin oli varattu ja niin olivat joskus ihastuneetkin. Ihastuksen tunteita ei aina voi estää. Mutta tekoja voi.

• Niin kyllä mä uskoisin että mun viesti jotain tunteita herätti, sillä alkuun hän oli tosi ystävällinen, sanoi jopa että tollanen rohkeus lähestyä on ihailtavaa ja hänen osaltaan viimeisin viesti oli just tuo että me ei voida jatkaa jutustelua koska hän on varattu. Hän ei sanonut eikä vihjaillut että pitäisi mua jotenkin vastenmielisenä. Saati heittänyt mua estolistalle. Ja kuten sanottu, en aio laittaa hänen suuntaan viestiä mutta sanoin hänelle että mulle saa toki aina halutessaan laittaa viestiä. Eli pallo on nyt heitetty tälle naiselle. En aio valvoa öitäni asian takia ja ennen kaikkea olen nyt paljon viisaampi, olettaen että nainen on puhunut totta parisuhdetilanteestaan. Aika näyttää miten asiat etenee, ja kun tapaamme oikeassa elämässä hänen kesälomansa jälkeen, en aio pyydellä anteeksi, pyytää kahville enkä mitään. Yritän olla se sama peris234 jolle tämä nainen on hymyillyt niin mukavasti ja jutellut small talkia silloin tällöin.

Mäkin olen lukenut tuosta Subway-jutusta, mutta en liity siihen keissiin mitenkään. Mutta olen kyllä kokenut saman kohtalon kun keväällä 2017 tykkäsin sen pankin työntekijän parista kuvasta Instassa ja päädyin estolistalle. Toki pankkialalla saattaa olla tiukemmat säännöt asiakkaiden suhteen kuin perus kaupanmyyjillä.

• NainenRuudunTakaa
        peris234 kirjoitti:

Niin kyllä mä uskoisin että mun viesti jotain tunteita herätti, sillä alkuun hän oli tosi ystävällinen, sanoi jopa että tollanen rohkeus lähestyä on ihailtavaa ja hänen osaltaan viimeisin viesti oli just tuo että me ei voida jatkaa jutustelua koska hän on varattu. Hän ei sanonut eikä vihjaillut että pitäisi mua jotenkin vastenmielisenä. Saati heittänyt mua estolistalle. Ja kuten sanottu, en aio laittaa hänen suuntaan viestiä mutta sanoin hänelle että mulle saa toki aina halutessaan laittaa viestiä. Eli pallo on nyt heitetty tälle naiselle. En aio valvoa öitäni asian takia ja ennen kaikkea olen nyt paljon viisaampi, olettaen että nainen on puhunut totta parisuhdetilanteestaan. Aika näyttää miten asiat etenee, ja kun tapaamme oikeassa elämässä hänen kesälomansa jälkeen, en aio pyydellä anteeksi, pyytää kahville enkä mitään. Yritän olla se sama peris234 jolle tämä nainen on hymyillyt niin mukavasti ja jutellut small talkia silloin tällöin.

Mäkin olen lukenut tuosta Subway-jutusta, mutta en liity siihen keissiin mitenkään. Mutta olen kyllä kokenut saman kohtalon kun keväällä 2017 tykkäsin sen pankin työntekijän parista kuvasta Instassa ja päädyin estolistalle. Toki pankkialalla saattaa olla tiukemmat säännöt asiakkaiden suhteen kuin perus kaupanmyyjillä.

Ei oo tiukemmat säännöt, vaan ihan naisen omaa päätäntävaltaa. Instakuvista tykkääminen on vähän dorkaa flirttiä, jos ei ole valmiiksi jotain muuta kuin työyhteyttä siihen tyyppiin.

Tuo suorasanainen kysely oli sikäli parempi, että siihen voi vastatakin suoraan. Instatykkäyksiin ei samalla tavalla voi.

Yleensäkin flirtti ja tutustuminen on sitä parempaa, mitä kaksipuolisemmin siihen on mahdollisuus ja antaa toiselle sen vuoron sitten myös.

• NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Ei oo tiukemmat säännöt, vaan ihan naisen omaa päätäntävaltaa. Instakuvista tykkääminen on vähän dorkaa flirttiä, jos ei ole valmiiksi jotain muuta kuin työyhteyttä siihen tyyppiin.

Tuo suorasanainen kysely oli sikäli parempi, että siihen voi vastatakin suoraan. Instatykkäyksiin ei samalla tavalla voi.

Yleensäkin flirtti ja tutustuminen on sitä parempaa, mitä kaksipuolisemmin siihen on mahdollisuus ja antaa toiselle sen vuoron sitten myös.

Jep voi olla, tosin ennen näitä Instagram-tykkäyksiä annoin kyseiselle naiselle joululahjaksi pienen lahjakassin joka oli täytetty suklaalla ja pohjalla oli iso sydän-tarra. Oikeastaan ihan mahdoton sanoa oliko kyseessä hätävalheena keksitty mielikuvituspoikaystävä vaiko oikea henkikö. Olen parhaani mukaan pyrkinyt päästä yli tästä.

• mies_86__

Itsekin syksyllä ihastuin kurssikaveriini yliopistolla. Tyttö laittoi minulle kaveripyyntöä pari viikkoa sen jälkeen kun oltiin tavattu kasvotusten. Kyseli usein joitain opintoihin liittyviä juttuja. Tultiin hyvin juttuun ja läppäkin lensi. Kaunis, fiksu, huumorintajuinen ja kohteliaskin. Koko paketti kunnossa siis.

Vasta keväällä kun hänen profiilinsa tuli vastaan Tinderissä niin jaksoin uskoa hänen olevan sinkku. Aikaisemmin olin nähnyt hänestä kuvia yhdessä jonkun toisen äijän kanssa enkä sen takia viitsinyt lähestyä vaikka mieli kovasti olisi tehnytkin. Vaihdettiin facessa kuulumiset ja lopulta pari päivää myöhemmin ehdotin hänelle kahvittelua kanssani ja sanoin että olisi kiva nähdä pitkästä aikaa. Ainakin kolme viikkoa odotin häneltä vastausta. Mitään ei kuulunut. Lopulta yksi yö päätin poistaa hänet kontakteistani. En halunnut enää ajatella häntä. Minkäänlaisesta katkeruudesta ei ollut missään vaiheessa ollut kyse, mutta tunsin että minun oli ikään kuin pakko päästä hänestä ylitse.

Nimim. yksinkertainen blondi huomautti oikein kun totesi että toki esim periksen tapauksessakin ihastus olisi voinut olla molemminpuolistakin, mistäpä sen tietää. Itseäni harmittaa ajatella että kaikki se aika jonka olin syksystä asti käyttänyt oman ihastukseni ajatteluun muussa mielessä kuin pelkästään kavereina oli ilmeisesti suoraan viemäristä alas. Kokemusta rikkaampi kuitenkin. En koskaan tarkoittanut loukata häntä.

• naisenvinkit

Ihastumiset on ihastumisia, ne tapahtuu muun elämän ohessa. Samalla kun käyt treffeillä voit pitää ihastumisia yllä, mutta ei niitä kannata ottaa vakavasti, ennen kuin oikeasti jotain tapahtuu (vähintään suutelemista) Siihen asti se on sellaista kepeää leikkiä. Ihastumisia kuuluu olla useita kerrallaan. Joku voi natsata jossain vaiheessa, kun molemmat ovat sinkkuja tai sitten tuleekin musta hevonen ns. puskista.

• Jep nämä on joskus monimutkaisia ja raastavia juttuja.

Mikään ei varsinaisesti viittaa siihen että tämä nainen olisi sinkku, joskaan ei myöskään siihen että hän olisi varattu. Mun pitää vain luottaa hänen sanaan. Kyseisen naisen fb-profiili on suorastaan minimalistinen tai sitten julkaisut näkyy vain kavereille. Hänellä on siellä näkyvillä tasan yksi kuva, muistaakseni pari-kolme vuotta vanha, eikä mitään mainintaa että onko suhteessa vai ei. Olettaisin että jos hän olisi sinkku ja Tinderissä, hän olisi tullut aikojen saatossa vastaan, sillä hän asuu noin 5km säteellä musta.

Päättyi tämä hässäkkä sitten tähän tai joskus myöhemmin, niin ainakaan tässä vaiheessa en ole menettänyt kasvojani millään tavalla. Esitin asiani, sain siihen vastauksen ja naureskelen että toivottavasti olen aiheuttanut edes hieman päänsärkyä saantiperjantaina 😂

• mies_86__

Jep. Tuosta viimeisestä kommentista tuli mieleen, että nyt tiedän miltä Timpasta tuntui kun hän värisevällä äänensävyllä aikanaan lavatansseissa pyysi Janicaa kanssaan tanssimaan :))))))))))))) sen verran kauan mulla kuitenkin meni lähettää se kahvitteluviesti. Enpä itsekään tällä kertaa joutunut menettämään kasvojani.

• mies_86__ kirjoitti:

Jep. Tuosta viimeisestä kommentista tuli mieleen, että nyt tiedän miltä Timpasta tuntui kun hän värisevällä äänensävyllä aikanaan lavatansseissa pyysi Janicaa kanssaan tanssimaan :))))))))))))) sen verran kauan mulla kuitenkin meni lähettää se kahvitteluviesti. Enpä itsekään tällä kertaa joutunut menettämään kasvojani.

Niin oliko se Timppa joka pyysi aikoinaan Janicaa lavatansseissa tanssimaan??

Bicky Royal-miehellä tuskin on ääni yhtään värissyt silloin, kun hän tutustui Janicaan ekan kerran Varissuon paikallisessa:))))))))))))))))))))))))))))))))

• Jep tuskinpa Timppa on kovin rehvakkaasti tehnyt ensituttavuutta Janskuun :))))))))))) Sen sijaan Bicky Royal miehellä oli heti alussa pelimiehen elkeet ja komia liivi yllään. Ei varmaan mistään Dressmannista tai Prismasta ostettu :))))))))))))) https://aijaa.com/ZjCwVI

Itse olen jotain noiden kahden ääripään välistä. Ei mua jännitä jutella naisille enkä ääneni värise epävarmasti, vaan juttelen ihan suoraan joko small talkia tai esitän asiani jos on jotain varsinaista asiaa. Tätä suorapuheisuuttahan tämä nainen kertoikin ihailevansa. Tosin se tapahtui viestien välityksellä, mutta enemmän me tosielämässä ollaan oltu kanssakäymisissä.

• Nella16v

Grrrr mikä itsevarma penetraattori tuossa kuvassa ;)

• Tuhoon tuomittua.
      Ei kannata yrittääkään.

Nainen on katala lurjus, selkärangaton jännäjenna, oikea ongelmasäkki. Kauhea noita-akka!
      Ei ihastumisia, ei mitään. Pysy kaukana niin selviät vähemmällä.

Miksi sinä menet edes yrittämään? Se kannattaa tiedostaa heti alkuunsa ettei mistään tule kuitenkaan mitään.

Älä koske, älä puhu, älä kommunikoi, katso muualle ja kiireesti karkuun.

• Normimies38

Asiakaspalvelija tyttöset/naiset on kauniita. Oon monesti ollut töissä kioskeissa, kahvilassa, festareilla oon ollut myymässä alkoholia. Monta kertaa oon iskenyt sitten sen työkaveri tyttösen, kannattaa siis hakeutua töihin paikkoihin missä nuoret tytöt myy vaikka kahvia.

• Älä luo turhia toiveita aloittajaparalle. Kioskeissa ei mahdu suhdetta rakentamaan kun hyvä, että sopii keittimeen suodattimen laittamaan.

Mies ja nainen eivät voi olla samassa kojussa.
        Mies saa olla omassa trailerissaan.

• flowersreally

Fiksu tyyppi antaa pakit tavalla joka jättää kaikille hyvän mielen.

• 76o7ietike7ke7keke7k

Käytännössä kaikki, hyvät, asiakaspalvelijat ovat hymyileviä ja antavat positiivisia fiboja mutta se kuuluu heidän hommaansa eikä tarkoita yhtään mitään. Toki sitä voi kepillä koputella jäätä mutta ei pidä alkaa stalkkaamaan tai lässyttämään.

• Totta. Itsekin työskentelen asiakaspalvelutyössä ja hymyilen asiakkaille, ja pyrin puhelimessa hymyilemään myös äänensävyllä. Moni asiakas on paikan päältä lähtiessään kätellyt ja kiitellyt palvelusta, se tuntuu tottakai aina kivalta.

Mutta kun mun asiakaskunnasta ehkä noin 95% on miehiä niin tilanne on siinä mielessä eri.

Tai no itse asiassa kerran eräs naispuolinen asiakas laittoi jälkikäteen viestiä että mä olen fiksuin ja mukavin alan mies kenen kanssa hän on asioinut. Kiittelin korrektisti ja uskoisin että hänelle jäi positiivinen mielikuva musta ja mun firmasta. Ehkä palstalla mä olen vähän naistenvihaaja, mutta työssäni pyrin olemaan aliarvioimatta naispuolisia asiakkaita.

• peris234 kirjoitti:

Totta. Itsekin työskentelen asiakaspalvelutyössä ja hymyilen asiakkaille, ja pyrin puhelimessa hymyilemään myös äänensävyllä. Moni asiakas on paikan päältä lähtiessään kätellyt ja kiitellyt palvelusta, se tuntuu tottakai aina kivalta.

Mutta kun mun asiakaskunnasta ehkä noin 95% on miehiä niin tilanne on siinä mielessä eri.

Tai no itse asiassa kerran eräs naispuolinen asiakas laittoi jälkikäteen viestiä että mä olen fiksuin ja mukavin alan mies kenen kanssa hän on asioinut. Kiittelin korrektisti ja uskoisin että hänelle jäi positiivinen mielikuva musta ja mun firmasta. Ehkä palstalla mä olen vähän naistenvihaaja, mutta työssäni pyrin olemaan aliarvioimatta naispuolisia asiakkaita.

Asiakaspalvelutyö onkin hyvä homma, sillä työskentelen myös itse sellaisessa, vaikka melko varmasti työskentelenkin eri alalla kun mitä sä. Mutta en todellakaan vaihtaisi omaa työtäni johonkin ätmien varastotyöhön, jossa olisi huono palkka ja liikaa persujuntteja töissä.

Sulla kuitenkin on jo pelkästään sen oman firman myötä korkeampi status, kun jollain hanttihommia tekevillä ätmeillä ja sitä varallisuuttakin paljon enemmän. Eikä asiakaspalvelutyössä edes pärjää, jos ei omaa jonkinlaisia sosiaalisia taitoja.

• DarkFear kirjoitti:

Asiakaspalvelutyö onkin hyvä homma, sillä työskentelen myös itse sellaisessa, vaikka melko varmasti työskentelenkin eri alalla kun mitä sä. Mutta en todellakaan vaihtaisi omaa työtäni johonkin ätmien varastotyöhön, jossa olisi huono palkka ja liikaa persujuntteja töissä.

Sulla kuitenkin on jo pelkästään sen oman firman myötä korkeampi status, kun jollain hanttihommia tekevillä ätmeillä ja sitä varallisuuttakin paljon enemmän. Eikä asiakaspalvelutyössä edes pärjää, jos ei omaa jonkinlaisia sosiaalisia taitoja.

Jep varmasti viestiketjun aiheena oleva nainen näkee mut tasokkaampana miehenä kuin esim. miespuoliset työkaverinsa. Hän on tietoinen siitä että mulla on oma yritys, sillä hän työskentelee usein Postin palvelupisteessä jonne vien verkkokaupan kautta myytyjä paketteja ja toisinaan kinuan banaanilaatikkoja kyseisestä kaupasta.

Niin eihän niitä asiakaspalveluhommia voisi tehdä eikä ainakaan pärjäisi siinä jos olisi aivan toivoton assburger-tapaus vailla sosiaalisia taitoja.

Mut vuonna 2011 mäkin olin kyllä varastohommissa ja pidin kyllä työnkuvastani. Niin ja Pääskyvuoren Jormahan tekee sellasia hommia edelleen, mutta ei hän käsittääkseni ole mikään ätmi vaan lastensa OIKEA faija :))))))))))))))) Ehkä vähän persujuntti kylläkin :)

• peris234 kirjoitti:

Jep varmasti viestiketjun aiheena oleva nainen näkee mut tasokkaampana miehenä kuin esim. miespuoliset työkaverinsa. Hän on tietoinen siitä että mulla on oma yritys, sillä hän työskentelee usein Postin palvelupisteessä jonne vien verkkokaupan kautta myytyjä paketteja ja toisinaan kinuan banaanilaatikkoja kyseisestä kaupasta.

Niin eihän niitä asiakaspalveluhommia voisi tehdä eikä ainakaan pärjäisi siinä jos olisi aivan toivoton assburger-tapaus vailla sosiaalisia taitoja.

Mut vuonna 2011 mäkin olin kyllä varastohommissa ja pidin kyllä työnkuvastani. Niin ja Pääskyvuoren Jormahan tekee sellasia hommia edelleen, mutta ei hän käsittääkseni ole mikään ätmi vaan lastensa OIKEA faija :))))))))))))))) Ehkä vähän persujuntti kylläkin :)

Niin Pääskyvuoren Jormahan on kuitenkin lastensa OIKEA isä, niin ei mikään ätmi ole koskaan ollutkaan:))))))))))))))))))))))))

Ja eikös SUOMI-Make ollut aikoinaan tullissa töissä, kun tutustui silloin Varissuon paikallisessa Bicky Royal-mieheen:)))))))))))))))))))))))))))

• hyvinmeneenyt

Olet ilmeisesti myös Tinderissä? Olet alkanut selvästi avautua ja päässyt tutustumaan ja small talkkaamaan naisten kanssa, hienoa. Et ole mikään umpi-ätmi ollenkaan. Uskoisin, että sinusta ei päälle näy kokemattomuutesi. Unohda se naisviha ja tällä palstalla liika kirjoittelu ja jatka samalla linjalla. Kyllä se parisuhde siellä vielä siintää.. Se että käytät jotain lääkitystä on nykypäivänä ihan peruskauraa, niin käyttää suuri osa nuorista naisistakin. Elämä on sikäli mennyt vähän toisenlaiseksi. Unohda teinineitsyet ja katsasta niitä kilttejä, nättejä tavallisia nuoria naisia.

• Olen kyllä ja osumia on yli 60. Ainakin kahdelle varsin kiinnostuneelle naiselle annoin pakit rumien tatuointien takia. Pitäähän sitä kehdata esitellä muija äidille ja kavereille. Noin muuten sitä kautta en ole päässyt tutustumaan naisiin. Aika lyhyiksi keskustelut ovat yleensä jääneet.

Pätee niin naisiin kuin miehiin, aina yhden klikkauksen takana on tai saattaa olla hieman parempi vaihtoehto.

Viimeisin pusu on edelleen vuodelta 2012. Räikkösellä ja Alonsolla viimeisin osakilpailuvoitto vuonna 2013. Kukahan meistä kolmesta rikkoo kirouksen ekana? 😂

Niin eipä ne teininaiset automaattisesti ole sen parempi vaihtoehto. Viimeisen vuoden aikana olen tutustunut 2004 syntyneeseen tyttöön, jolle on tehty abortti ja hän viettää kesän psykiatrisessa sairaalassa. Ei toki pidä yleistää että kaikilla menisi yhtä huonosti. Vaikka kyseinen tyttö on varsinainen badass, niin hän on pohjimmiltaan tosi mukava ja kiltti. Meidän välillä on tietynlainen luottamus, mikä on hänen elämässä ja kaveripiirissä harvinaista.

Oikeastaan aloituksen aihe käsittelee nimenomaisesti mun ihastusta kilttiin, nättiin, tavalliseen nuoreen naiseen. Ei ainakaan tähän mennessä ole mitään tuhkimotarinaa kerrottavana, mutta pidän silmät auki ja tsekkaan puhelimen silloin tällöin :)

• 647k35k63j3535j5j35

Että jossain lataamossa oleva käy mutta ei jos on kuvia, kumpaakohan se äippä ja kaverit kuiteskin enemmän katsoisivat vinoon. Ja muutenkin jonkun laitosteinin yrittäminen on aika alhaista.

• deafeadgdg
        647k35k63j3535j5j35 kirjoitti:

Että jossain lataamossa oleva käy mutta ei jos on kuvia, kumpaakohan se äippä ja kaverit kuiteskin enemmän katsoisivat vinoon. Ja muutenkin jonkun laitosteinin yrittäminen on aika alhaista.

Minusta on alhaista haukkua jotakuta "lataamossa olevaksi laitosteiniksi". Tuli paska olo sun kommentin takia, ei periksen. Peris tuskin käyttää hyväkseen tyttöä, jos ovat kavereita, ja luottamusta löytyy. Ehkä hän ymmärtää toista ihmistä, jolla on myös psyykeongelmia.

• NainenRuudunTakaa
        peris234 kirjoitti:

Olen kyllä ja osumia on yli 60. Ainakin kahdelle varsin kiinnostuneelle naiselle annoin pakit rumien tatuointien takia. Pitäähän sitä kehdata esitellä muija äidille ja kavereille. Noin muuten sitä kautta en ole päässyt tutustumaan naisiin. Aika lyhyiksi keskustelut ovat yleensä jääneet.

Pätee niin naisiin kuin miehiin, aina yhden klikkauksen takana on tai saattaa olla hieman parempi vaihtoehto.

Viimeisin pusu on edelleen vuodelta 2012. Räikkösellä ja Alonsolla viimeisin osakilpailuvoitto vuonna 2013. Kukahan meistä kolmesta rikkoo kirouksen ekana? 😂

Niin eipä ne teininaiset automaattisesti ole sen parempi vaihtoehto. Viimeisen vuoden aikana olen tutustunut 2004 syntyneeseen tyttöön, jolle on tehty abortti ja hän viettää kesän psykiatrisessa sairaalassa. Ei toki pidä yleistää että kaikilla menisi yhtä huonosti. Vaikka kyseinen tyttö on varsinainen badass, niin hän on pohjimmiltaan tosi mukava ja kiltti. Meidän välillä on tietynlainen luottamus, mikä on hänen elämässä ja kaveripiirissä harvinaista.

Oikeastaan aloituksen aihe käsittelee nimenomaisesti mun ihastusta kilttiin, nättiin, tavalliseen nuoreen naiseen. Ei ainakaan tähän mennessä ole mitään tuhkimotarinaa kerrottavana, mutta pidän silmät auki ja tsekkaan puhelimen silloin tällöin :)

"Pitäähän sitä kehdata esitellä muija äidille ja kavereille."

Itsellesi sä oot elämänkumppania hakemassa, et sun äidille tai kavereille.

• 647k35k63j3535j5j35
        deafeadgdg kirjoitti:

Minusta on alhaista haukkua jotakuta "lataamossa olevaksi laitosteiniksi". Tuli paska olo sun kommentin takia, ei periksen. Peris tuskin käyttää hyväkseen tyttöä, jos ovat kavereita, ja luottamusta löytyy. Ehkä hän ymmärtää toista ihmistä, jolla on myös psyykeongelmia.

No voi kyynel nyt sentään, lataamo on lataamo ja teini on teini ei siinä mitään sen kummempaa ole. Kuinkakohan sopivaa nyt muutenkaan on yrittää kaveerata jonkun 14-15 kesäisen kanssa, jollain karkumatkalla sattuu "kaverinsa" oven taakse niin siinähän se soppa on valmis.

• tuostasnois
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

"Pitäähän sitä kehdata esitellä muija äidille ja kavereille."

Itsellesi sä oot elämänkumppania hakemassa, et sun äidille tai kavereille.

Eiköhän se ole niin, ettei peris itsekään välitä tatuoiduista naisista. Eivät kaikki tosiaan pidä esim. siilitukkaisista naisista, pakkoko sitä silloin on sellaisen kanssa treffejä sopia.

• spekulointia
        647k35k63j3535j5j35 kirjoitti:

No voi kyynel nyt sentään, lataamo on lataamo ja teini on teini ei siinä mitään sen kummempaa ole. Kuinkakohan sopivaa nyt muutenkaan on yrittää kaveerata jonkun 14-15 kesäisen kanssa, jollain karkumatkalla sattuu "kaverinsa" oven taakse niin siinähän se soppa on valmis.

Meinaatko että peris menettäisi neitsyytensä laitosteinille? Toisinpäin ei ainakaan voisi käydä, kun aborttikin on jo ollut. Jotenkin epäilen, että peris ei neitsyydestä pääsisi tän teinin kanssa.

• 647k35k63j3535j5j35
        spekulointia kirjoitti:

Meinaatko että peris menettäisi neitsyytensä laitosteinille? Toisinpäin ei ainakaan voisi käydä, kun aborttikin on jo ollut. Jotenkin epäilen, että peris ei neitsyydestä pääsisi tän teinin kanssa.

Moni karkulainen voi antaa pillua pelkästään yöpaikan tai sapuskan takia, sitten aamulla lähtee rahat ja myyntikelpoiset roinat, voipa vielä tulla uhkailuakin ja kiristystä perässä. Kyllä monet oppivat temput jo nuorena.

• Käytin kyseistä tyttöä vain esimerkkinä. Ei me olla tavattu enkä usko että mun poikuus lähtee hänen kanssaan. Ihmisellä on kavereita, nettikavereita ja jollain hc-ätmeillä jopa mielikuvituskavereita.

• Kurppaska
        peris234 kirjoitti:

Käytin kyseistä tyttöä vain esimerkkinä. Ei me olla tavattu enkä usko että mun poikuus lähtee hänen kanssaan. Ihmisellä on kavereita, nettikavereita ja jollain hc-ätmeillä jopa mielikuvituskavereita.

Hyvä, että tunnustat olevasi hc-ätmi. Poikuus tallella, asut äidin kanssa, liuta mielikuvituskavereita. Ehta hc-ätmi.

• ätmyrä
        peris234 kirjoitti:

Olen kyllä ja osumia on yli 60. Ainakin kahdelle varsin kiinnostuneelle naiselle annoin pakit rumien tatuointien takia. Pitäähän sitä kehdata esitellä muija äidille ja kavereille. Noin muuten sitä kautta en ole päässyt tutustumaan naisiin. Aika lyhyiksi keskustelut ovat yleensä jääneet.

Missä ajassa sä muuten sait noi yli 60 mätsiä? Itse olin reilu 3 vuotta sitten 1,5 kk Tinderissä ja sain ainoastaan 30 mätsiä. Hyväksyin kaikki vastaan tulevat profiilit selviä feikkejä lukuunottamatta.

• ffdfdfsssssssssssss
        peris234 kirjoitti:

Käytin kyseistä tyttöä vain esimerkkinä. Ei me olla tavattu enkä usko että mun poikuus lähtee hänen kanssaan. Ihmisellä on kavereita, nettikavereita ja jollain hc-ätmeillä jopa mielikuvituskavereita.

Jos on mistään isommilta kyliltä, että tinderistä jopa löytyy porukkaa, niin eihän siellä kirjoitella kauheasti vaan vaikka viikonloppuna pilkun aikoihin jotain laittelee ja lähtee panemaan. Tai tuollai olen kuullut.

• rossiFTW2253

Maailmanluokan tähti Alexander Rossi joka ajoi toukokuussa neljänneksi Indianapolis 500 kisassa, on pannut tätä sun ihastusta

• paina_päälle

Ei mistään "varauksista" oikea panomies piittaa mitään. Nyt vaan painostat sitä ankarasti ja sitten painat vielä ankarammin. Teet jostain onnettomasta hönöstä aisurin, mikäs sen parempaa.

• Ei viime, mutta toissa perjantaina hieman kännissä laitoin tälle naiselle vielä viestiä jotenkin että eihän se mikään maailmanloppu olisi vaihtaa kuulumisia. Kerroin samalla että otin parin viikon kesäloman itse asiassa ekaa kertaa sitten kesän 2009 ja sanoin säästä jotain ympäripyöreää että kyllä täällä tarkenee jne.

Hän ei vastannut mitään, eikä Whatsapissa näy että milloin hän on ollut viimeksi aktiivinen, eli todennäköisesti hän esti mut.

Viime viikolla kun kumpikin oli taas työssään ja hän oli tiskin takana, sanoin naureskellen että "moi, ihan työasioilla tässä ollaan liikkeellä" enkä sen enempää. Nainen oli vähän vaivautuneen oloinen, mutta kaikki hoitui ihan asiallisesti.

Tänään lähetin postin kautta tavaraa, jonka olin pakannut banaanilaatikkoon ja kyseinen mimmi oli postin palvelupisteessä vastaanottamassa sen. Sanoin hänelle hymyillen että " Moi, asiakas saa näköjään banaaneja" vaikka lähetyksen sisältö oli muovia ja toki kumpikin sen tiesi. Mielestäni hänen kädet hieman tärisi, hän käytti näppäimistöä kummankin käden etusormella, ei kymmensormijärjestelmällä, ja antoi kuitin aika rivakasti. En tiedä tajusiko hän mun veitsenterävän ironian, sillä toi että saa banaanit niin tarkoittaa somessa ja tällaisilla palstoilla juurikin estämistä tai porttikieltoa.

Selvästi hermostuneen oloinen hän oli molemmilla kerroilla, mutta ei mitenkään epäkohtelias tai kurttuotsainen. Mä taas menin kummallakin kerralla sillä asenteella että eipä tässä ole mitään hävittävää.

Aika näyttää tapahtuuko mitään. Mutta kuten olen ennenkin sanonut, se on aina parempi olla ärsyttävä niljake kuin hajuton, mauton ja väritön ATM-olmi. Jos hän pohjimmiltaan pitää musta niin se on varsin nice, jos hän pitää mua ärsyttävänä niin siinäpä joutuu kohtaamaan mut viikottain, mutta mieluummin nämä vaihtoehdot kuin se että olisin täysi nobody.

• Enpä ole itse ollut vastaavassa pattitilanteessa, mut sinuna kannatta jatkaa samaa rataa. Peliä ei ole missään nimessä menetetty. Mut ei kannata enää pommittaa niillä viesteillä sen enempää.

Pyri mieluummin luomaan vaikutus nimenomaan itsevarmana ja hauskana miehenä ihan kasvotusten. Siinä sä olet tavallaan oikeassa, että eipä sulla ole pahemmin mitään hävittävää. Kunhan näyttäydyt toistuvasti hänen työpäivissään, lastaat sun paketit itsevarmana pöydälle ja heität just tollasta läppää niin tiedä vaikka hän poistaisi sut estolistalta ja poikaystävä huokaisee että oivoi, voi... 👍

• rtyerwfmu6657kw

Jos whatsappissa ei toisen kuvaa enää näy, jos sellainen on ollut, niin vissiin on blockit saanut. Toki sen voi halutessaan tarkistaa toisella laitteella.

Mutta naisilla on kyllä epämiellyttävä ja kumma tapa "suojella itseään" blokkailemalla, jollei toista vain nappaa niin ei muuta kuin estot päälle mitään sen kummemmin miettimättä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7639
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1893
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1870
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      769
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      32
      764
    Aihe