Tuo periksen tehdäänpä nyt muutama juttu selväksi

tutkiva-journalisti

On hyvä kirjoitus siitä, mitä bickyt ja muut satuhahmot ovat. Miksiköhän peris nykyään väittää että ne ovat todellisia henkilöitä. Ovat käyneet liian rakkaiksi perikselle, eräänlainen Tukholma-syndrooma

21

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lemfnf

      Periksen mielenterveys oli paremmassa kunnossa vuosi sitten

    • Kurpsukka

      Periksellä oli parempi mielenterveys siihen aikaan.

    • Eikös joku trolli väärentänyt hänen silloisen nimimerkkinsä jotenkin kikkailemalla ison i:n ja pienen ällän kanssa? Ihan hyvä tuo hänen nykyinen nimimerkki, ei pysty luomaan feikkiprofiileja.

      Eikä hänen mielenterveys vaikuta olevan mitenkään huonolla tolalla. Just tänään törmäsinkin häneen kun tankkasin mun GMC Sierra -jyystötruckia ja peris sattui samaan aikaan tankkaamaan hyväkuntoista ruosteeetonta Vitoansa. Siinä vaihdettiin lyhyesti kuulumisia ja tottakai kävimme äijien kesken läpi hänen viikonloppuaan :)

      • Katos vaan, sulla onkin näköjään uusi kuva sun profiilissa. Mahtaa varmasti tollainen GMC Sierra viedä melkoisesti bensaa ja kulutuskin on aivan taatusti ihan eri luokkaa, kun mitä jossain Octaviassa tai Toyota Carinassa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Katos vaan, sulla onkin näköjään uusi kuva sun profiilissa. Mahtaa varmasti tollainen GMC Sierra viedä melkoisesti bensaa ja kulutuskin on aivan taatusti ihan eri luokkaa, kun mitä jossain Octaviassa tai Toyota Carinassa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Joo päätin päivittää kuvan, toi on otettu Indianapolis Motor Speedwaylla viime toukokuussa :)))))))))

        No juu V8-dieselkone hörskyttää tossa konepellin alla ja siinä 10-15 litran tuntumassa se kulutus pyörii. Mutta onneks lompsassa on riittävästi viisikymppisiä ja asemalta saa dieseliä :))))) Terveisiä vaan Bernerille :)))))))))))))))))))))


      • Sorivaan

        Ihan on peris omalla nikilläsi sinun kirjoittama juttu :)

        Helppo todeta kun copypasteeraa nikkisi ja sitten kirjoittaa viereen Totuus2017Official. Ei ole nollia eikä isoa iitä mukana :)


      • Sorivaan
        Sorivaan kirjoitti:

        Ihan on peris omalla nikilläsi sinun kirjoittama juttu :)

        Helppo todeta kun copypasteeraa nikkisi ja sitten kirjoittaa viereen Totuus2017Official. Ei ole nollia eikä isoa iitä mukana :)

        Copypasteerattuna: Totuus2017Official
        Kirjoitettuna: Totuus2017Official

        Täysin identtiset eli ihan omaa tekstiäsi peris:))


      • Markku_Näätä
        paksuniska-make kirjoitti:

        Joo päätin päivittää kuvan, toi on otettu Indianapolis Motor Speedwaylla viime toukokuussa :)))))))))

        No juu V8-dieselkone hörskyttää tossa konepellin alla ja siinä 10-15 litran tuntumassa se kulutus pyörii. Mutta onneks lompsassa on riittävästi viisikymppisiä ja asemalta saa dieseliä :))))) Terveisiä vaan Bernerille :)))))))))))))))))))))

        Peris, etkö muista ettei Indyssä ollut yhtään mielikuvitusystävääsi mukana? Neljänneksi tuli Alex Rossi upealla ajolla 32. ruudusta 💪

        Tästä viralliselle Indy500-sivulle tuloksiin:

        https://www.indianapolismotorspeedway.com/events/indy500/news-multimedia/all?year=2018&month=5&keywords=results



      • jokuvaaann
        DarkFear kirjoitti:

        Jostain kumman syystä tästä Alex Rossista ja hänen neljännestä sijasta on ollut ihmeen paljon puhetta tällä palstalla.

        Johtuu siitä, että peris keksi väittää läskimake-hahmonsa olleen neljäs ko. kisassa.


      • Eipä Peris liity mitenkään mun keväiseen Ameriikan visiittiin :) Tässä kisan OIKEAT tulokset: https://aijaa.com/ICw5gq


      • Ed_Carpenterin_eno
        paksuniska-make kirjoitti:

        Eipä Peris liity mitenkään mun keväiseen Ameriikan visiittiin :) Tässä kisan OIKEAT tulokset: https://aijaa.com/ICw5gq

        Sun aijaa-kuvat on huvittavia peris :D Miksi et koskaan laita nettilinkkiä viralliselle kisasivustolle? ;)


      • tepsifani
        Ed_Carpenterin_eno kirjoitti:

        Sun aijaa-kuvat on huvittavia peris :D Miksi et koskaan laita nettilinkkiä viralliselle kisasivustolle? ;)

        Miksi pitäisi laittaa kun aijaastakin löytyy :) Ottaako sua hc-ätmiä koville periksen nykystatus? ;))


      • Juoppo-Jortikka
        tepsifani kirjoitti:

        Miksi pitäisi laittaa kun aijaastakin löytyy :) Ottaako sua hc-ätmiä koville periksen nykystatus? ;))

        Aijaa-kuva on tekijänsä tekele ;) Oikeilta nettisivuilta löytää sitten OIKEAA tietoa :D Ja varmin ätmiyden merkki on Tepsin kannattaminen:)))))))))))))))))))))))


      • Juoppo-Jortikka kirjoitti:

        Aijaa-kuva on tekijänsä tekele ;) Oikeilta nettisivuilta löytää sitten OIKEAA tietoa :D Ja varmin ätmiyden merkki on Tepsin kannattaminen:)))))))))))))))))))))))

        Eikä se oman kotikylän lätkäjoukkueen kannattaminen vielä kenestäkään mitään ätmiä tee. Olihan Pääskyvuoren Jerelläkin tepsin lippis vai t-paita:))))))))))))))))))))))))))))))))

        Tosin varmaan SUOMI-Make kannattaa kotiseutunsa joukkuetta, eli Pelicansia ja lahtelaisittain sanottuna Pelsua:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Markku_Näätä
        DarkFear kirjoitti:

        Eikä se oman kotikylän lätkäjoukkueen kannattaminen vielä kenestäkään mitään ätmiä tee. Olihan Pääskyvuoren Jerelläkin tepsin lippis vai t-paita:))))))))))))))))))))))))))))))))

        Tosin varmaan SUOMI-Make kannattaa kotiseutunsa joukkuetta, eli Pelicansia ja lahtelaisittain sanottuna Pelsua:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Ei mielikuvitusolennoilla ole mitään suosikkijoukkuita.


      • Markku_Näätä kirjoitti:

        Ei mielikuvitusolennoilla ole mitään suosikkijoukkuita.

        Kellä ihmeen mielikuvitushahmoilla?? Olihan tossa jokin aika sitten kuvakin Pääskyvuoren Jerestä, kun sillä oli päässään tepsin lippis:))))))))))))))))))))))

        Oletin nyt myös sitä, että luultavasti se OIKEA Markku Näätä on joskus käynyt kotiseuduilla ollessa sitä Pelicansin peliä katsomassa:))))))))))))))))))))))))))))) Että kyllä sitä tämän palstan kirjoittajilla voi hyvinkin olla ne omat suosikkijoukkueet, kuskit, bändit yms.


      • Miia_Saukko
        DarkFear kirjoitti:

        Kellä ihmeen mielikuvitushahmoilla?? Olihan tossa jokin aika sitten kuvakin Pääskyvuoren Jerestä, kun sillä oli päässään tepsin lippis:))))))))))))))))))))))

        Oletin nyt myös sitä, että luultavasti se OIKEA Markku Näätä on joskus käynyt kotiseuduilla ollessa sitä Pelicansin peliä katsomassa:))))))))))))))))))))))))))))) Että kyllä sitä tämän palstan kirjoittajilla voi hyvinkin olla ne omat suosikkijoukkueet, kuskit, bändit yms.

        Peris fotoshoppaa innokkaasti, vaikka ei siinä hyvä olekaan:)) Vaikka ”jerelle” tepsin lippiksen:)))


      • 12121212121212
        paksuniska-make kirjoitti:

        Eipä Peris liity mitenkään mun keväiseen Ameriikan visiittiin :) Tässä kisan OIKEAT tulokset: https://aijaa.com/ICw5gq

        Taitaa olla kyse kateudesta kun viralliset tulokset kyseenalaistetaan kerta toisensa jälkeen?

        Tuo nimi. markku_näädän postaama linkki vaikuttaa muuten todella epämääräiseltä. En suosittele klikkaamaan.


      • Miia_Saukko kirjoitti:

        Peris fotoshoppaa innokkaasti, vaikka ei siinä hyvä olekaan:)) Vaikka ”jerelle” tepsin lippiksen:)))

        Eikä siinä mitään ole photoshopattu, sillä eipä se Peris liity mitenkään noihin Pääskyvuoren miehiin ja oon mä sentään ihan itsekin nähnyt Pääskyvuoren Jeren Turun Hansa-keskuksessa ja hänen isänsä Jorman ajelemassa Varissuon suunnilla Toyota Carinallaan:)))))))))))))))))))))))))))))))


      • Ante89
        12121212121212 kirjoitti:

        Taitaa olla kyse kateudesta kun viralliset tulokset kyseenalaistetaan kerta toisensa jälkeen?

        Tuo nimi. markku_näädän postaama linkki vaikuttaa muuten todella epämääräiseltä. En suosittele klikkaamaan.

        Hyvin voi klikata linkkiä. Se menee Indy500-kisan viralliselle kotisivulle, kokeilin juuri.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe