Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
steelmaker
profiilit
steelmaker
steelmaker
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
15
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9427735
nyt vaalien alla hyvä keskustelunaihe
28.10.2010 22:51
Hinta muotoutuu sen mukaan millainen vyö tulee kokonaisuudessaan olemaan. Vyö tehdään sen mukaan minkä tasoinen siitä halutaan. Käyttömukavuuden lisäytyessä lukitusvarmuus vähenee ja päinvastoin.
Halukkaat miesten siveysvyön ostajat mailatkoon osoitteeseen
[email protected]
ja suunnitellaan sopiva kahlintalaite, valmistan muitakin kahleita kuten esim. orjan kypärähäkkiä, kokovartalokahleita orjalle jne...
17.01.2010 20:08
Tuolla näyttäis olevan tommosella putkella otettu kuva kuusta...
http://irc-galleria.net/user/bee%E4x/picture/110596315
23.10.2009 01:52
tuossapa jonkinlainen pläjäys videoita kyseisen artistin esityksistä
http://www.youtube.com/profile?user=johihesu&view=videos
24.06.2009 16:21
Niin selvää että kaikestahan halutaan nykyisin rahastaa ja siitähän tässäkin on kyse että otetaan käyttäjäkunnalta rahat pois houkuttelemalla ottamaan "edullinen" lisäpalvelu jolla saa ne samat asiat takaisin käyttöönsä jotka ennen oli ihan ilmaisia ja johon käyttäjät on totutettu jo valmiiksi esim. uudessa olis vain 1 kuva ilmaiseksi ja useammasta joutuu maksamaan...
03.12.2008 23:22
Törkeää kun yritetään väkisin saada palvelu ns. hienommaksi ja lisäillään uusia toimintoja ku edellisetkään ei pelitä ja nyt ku esim. videohässäkkä on tulollaan niin sähköpostit ei ole enää käytössä suurimmalla osalla ajasta kun sinne yrittää.
Määrä ku ei korvaa laatua, saisivat tehdä edes yhden palvelun kunnolla ja sitte vasta lisätä uusia juttuja ku entiset pelittää
22.05.2008 12:18
piti vain itse säätää sitä juttua ettei nuotit tullu peilikuvana rataan nähden
26.11.2007 23:56
Herra jestas, vielä kehut sillä että aiheutat tietoisesti riskitilanteita liikenteessä seisahtumalla kolmion takaa tulevaa väistäessäsi, totta hitossa sulla on edes niskatuki säädetty oikein - onhan ??
14.02.2007 00:57
Että on opittu kylvämään sitä pahuksen suolaa lisää lisää ja lisää, siitä pahuksen paskasta ei ole kuin haittaa - sekin sonta jossain kohtaa jäätyy ja taas kolisee...
14.02.2007 00:52
Miten me saataisiin tuolle seiseille hommattua vaikkapa edes mopon kuljettamiseen oikeuttava ajokortti. Kerätäänkö kolehti ja tollaset lässytykset vois vähentyä. Tietysti ymmärrän paremmin jos toi jeejee tarkotti tuolla ketjun aloitusviestillään sitä rattiin nukahtanutta bussikuskia joka suorastaan tappoi itsensä ja matkustajansa ajaessaan suoraan päin estettä.
Tosin omaiset vois olla aika tuohtuneita jos menet ehdottelemaan vainajalle hamekankaita...
10.05.2006 01:14
Joka tapauksessahan se kuuluu nykyisen median ja lööppi-aikakauden suuntauksen mukaisesti hehkuttaa "...rekka tappoi, rekka murjoi..." vaikka koko ajoneuvolla ei olis mitään syytä tai osaa koko onnettomuuteen vaan on itse uhri ja toisekseen kuinka monta prosenttia näistä "rekkaonnettomuuksista" on niitä joissa on oikea rekka osallisena !! Ei pitäisi uutisoida eikä pitää meteliä ellei ymmärrä edes termejä joita käyttää, rekka ei ole yhtään sama asia kuin täysperävaunuyhdistelmä...
10.05.2006 01:11
Ja sehän on selkeä tilanne, eilen ajoin kyseisen onnettomuuspaikan ohitse tarkastellen kriittisesti mm. sitä kuinka pitkältä matkalta on ollut mahdollista havaita tapahtuma nimenomaan bussin ohjaamosta. Kun itsekin ajan työkseni bussia on ilkeää väittää, mutta kyllä tuollaisessa tilanteessa kun vastaantulija vielä valomerkein varoittaa tilanteesta tulee pystyä reagoimaan jo paljon ennemmin ja jokainen järkevä itsesuojeluvaiston omaava HEREILLÄ oleva ihminen yrittää väistää sen sijaan että ajaa suoraan päin poikittain olevaa yhdistelmän varsinaista perävaunua - ei siis rekkaa kuten niin jumalattoman asiantunteva media ja viisauden auringot suomalaiset teinit asian ilmaisee...
10.05.2006 00:57
Täällähän ei henkilöautoilijat ole niitä jotka "asiantuntemustaan" jakavat, täällä on äänessä ne joilla ei ole kokemusta liikenteestä laisinkaan, ei ole ajokorttia, ei käytännössä kokemusta muusta kuin polkupyörästä apupyörillä. Tietoa on vain sen verran mitä on sattunut median värittämästä informaatiosta valikoivan kuulonsa ansiosta huomioimaan.
10.05.2006 00:50
Ajattele nyt järkevästi, oletko sä niin typerä itse että jos näet vastaan tulevan täysperävaunun olevan poikittain tiellä niin sä vain ajat 100 lasissa kohti kopiksi etkä edes yritä väistää ???
Mä väitän että bussikuski nukkui ratissa tai oli ainakin niin väsyneenä että ei tajunnut reagoida kuin ihan viime tipassa kun oli myöhäistä.
Itse sekä yhdistelmää että myös bussia työkseni ajavana voin sanoa että oma valinta olis ehdottomasti ohjata bussi hankeen jos vastaantulija vielä yrittää varoittaa asiasta, en mä tahalleni halua tappaa itseäni ja matkustajia vain sen takia että mä saisin ajaa omaa kaistaa kuten sä asian ilmaiset.
10.05.2006 00:45
Erittäin paljon kiitoksia, olis varmaan mennyt tovin aikaa hoksatessa että tuostahan se korjaantuu, nyt vinkki tuli todella nopeasti ja siitä vielä kerran kiitokset
07.02.2006 19:18
1 / 1