Pääpumppu

Mina olen kingi..
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia19 aloitusta · 198 kommenttia
- Viipurinrinkeli on yhdyssana. Missäs pielisentiellä sinä pompit? Jäikö ovi käden väliin?
- Sulkemispäätös on yhdyssana
- Hello!
Kyllä ns. uuden sillan kautta pääsee ja matkaa ei tule paljonkaan pidempi. Reipasta urheiluhenkeä se vaatii - Eipä ole tarvinnut kalenterista seurata juomisiani, otan silloin kun siltä tuntuu.
- Asiatonta höpinää.
Ilmo tehty.
🐃...😲 - Minulla on ollut kaksi audia ja en tietääkseni lukeudu kaahariksi, vaikka viimeisimmässä audissa oli 350 hv. Ostin kyseisen auton maasto-ominaisuuksien takia.
Tällä hetkellä ajelen vilvon maasturilla jonka vaihdan kalliin ylläpidon ( remonttien takia audiin. - Porukkaa istuskeli muotiaitan, koneliike ikosen, e- marketin, osto-ja myyntiliikkeen, säästöpankin ym rakennusten ikkunalaudoilla ja rappusilla sen verran paljon että aina ei sijaa löytynyt. Kekäleestä alaspäin ei ollut porukkaa juuri ollenkaan.
Kulmalla istui porukkaa aamusta iltaan, kaatrassa humppatanssit, simo hurttaan jono joka vkl molempina iltoina ja viikolla ainakin keskiviikkona ravintola täynnö, wonkamiehessä humppatanssit, aigabrihassa myös humpat, moccanannassa keskaria naamaan samoin toribaarissa. - Rasse se jaksaa yrittää.
Ilmo tehty.
🐃...😲 - Ei vedä hernettä nenään, mutta juttu poistuu epäasiallisuuden takia.
Ilmo tehty.
🐃...😲 - Hiljaa, hiljaa, iljan häkki kilahtaa ja kansaneläke hetkessä vilahtaa.
Huh huh! Ai - Taas lieksan palstalle kuulumatonta höpinää.
Ilmo tehty.
🐃...😲 - Eh he hee😭
Ihan mv lehti puti avata tuon takia? Minkäs sille voi jos iljaa ja sua miehet kiinnostaa. Tekikö homon?
🐃...😲 - Asiatonta höplnää.
Ilmo tehty.
🐃...😲 - Hyvää Joulua tämän jutun aloittajalle.
Mene ajoissa nukkumaan ja siunaa itsesi.
🐃...😲 - Menkää mv lehteen kirjoittaman mäitä höpöjuttujanne.
🐃...😲 - Asiatonta höpinää.
Ilmo tehty.
🐃...😲 - Muuntajanmaasto on kontiorannassa, leiriniemen paikkaa en tiedä. Olin länsirannikolla töissä, muuntajanmaaston tiedän ihan muista syistä kun ex töihini liittyvissä asioissa.
Missä on tyrrin ampumarata, lohtaja ja hammassyrjän mäki, ihan vaan vastakysymyksenä. - Elintarvikeomavaraisuus on asia jota moni ei ymmärrä. Mistä ruoka sitten tulee mikäli sattuu joku katastrofi, ydinonnettomuus, kasvi- tai eläintautiepidemia, sota taii jokin muu asia mikä estäisi ulkomailta tuofun ruoan saamisen,? Silloin on hyvä olla omassa maassa tuotantoa että ihmisille ei tule nälkä. Näin ainakin minulle opetettiin silloin kun olin töissä puolustusvoimilla.
- Rasset sen kuin jaksaa jauhaa samasta asiasta joka päivä.
Menkäö töihin.
🐃...😲 - Joutavaa höpinää.
Ilmo tehty.
🐃...😲