Pääpumppu

Mina olen kingi..
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia19 aloitusta · 198 kommenttia
- Tappio tai ei, mutta tämä juttu löhtee pois!
- Poisyoon.
Ilmo tehty.
🐃...😲 - Ilmo tehty.
🐃...😲 - Taidat olla ihan tolalla asioista aillä rantalan koulussa ei ome mitään ongelmua vaikka ei kaikki ole suomalaisia. Rassellahan ei tunnetusti ole lapsia joten ei se heiltä ole poissa.
🐃...😧 - Ihan vapaasti saavat lähteä minne haluavat joa ulkomaalaiset niin paljon häiritsevät. Tässä taas kerran nähdään mitä sisäsiittoisuus aiheuttaa. Jo tekstistäsi huo.aa ettei muo paikalliset asukit ple koskaa käyneet uimaharjua kauempana eivätkä koskaa tule kääänkään
🐃...😧 - Siinäpähän tutkin joa ei muuta tekemistä ole. Olet vissiin kotoisin vie suusta kun asiat noin paljon kiinnostaa. Oletko kenties puutarhaosastolla pusikosaa lusmuileva kaupungin "työmies" ? Täh?
🐃...😧 - Niinisto on presidentri eika ministeri.
Tarkkuutta trolleihin.
🐃...😧 - Joutavaa hopinaa joka taytyy poistaa
Ilmo tehty.
🐃...😧 - Asiatonta höpinää
Ilmo tehty.
🐃...😄 - Rikkakasvientorjunta-aineet ja glyfosaatti ovat kasvinsuojeluaineita.
Glyfosaatti tappaa melkein kaikki kasvit, muilla kasvinsuojeluaineilla voi valita mitä rikkakasveja torjutaan. Valikoimaa on vaikka kuinka paljon. www.berner.fi ym sivustoilta löydät luettelon aineista ja tiedon mikä aine tehoaa mihinkin.
Useampana vuonna samalla aineena ruiskutettaess rikkakasveihin voi kehittyä resistenssi .
🐃...😧 - Pelloilla käytetään KASVINSUOJELUAINEITA eikä mitään myrkkyjä!
Aoulannassa on ravinteita mm typpeä kalia fosforia ym lannnoitteesta riippuen. - Voihan sitä myös juoda. Etpä sinä voi ostaa sitä kun ostamiseen tarvitaan eräs todistus. Mikäkö todistus? Sen saat ihan itse selvittää.
🐃...😧 - Tietäökö jukerot minne päätyy antibioottimaito ja miksi se päätyy sinne?
🐃...😧 - Ei muuta kuin mastilan ostoon kun se kerran on niin kannattavaa tukien takia.
🐃...😍 - Ai ei ole varmuusvarastoa? Onpas.
🐃...😧 - Glyfosaatti EI ole kasvimyrkky vaan kasvinsuojeluaine. Miksi sitä käytetää leipäviljaan??? Jukero voi ihan itse senkin asian selvittää, jos osaa.
🐃...😧 - Tottakai antibiootit menee maitoon mutta kuluttajalle saakka ei.
Antibioottirehua EI syötetä lahmille. Millekäs niitä sitten syötetään????? Sen saa jukerot selvittää ihan itse.
🐃...😧 - Siinäpä sinulle onkin miettimistä.
🐃...😧 - Kyse on antibioottirehuista.
Turhaan selitän kun et kuitenkaan tajua.🐃...😧 - Jäi mainitsematta se että tanskalaiset siat ei pure toisiltaan häntiä poikki koska ne leikataan pois pikku porsaana. Suomessa on keksittu muut konstit kuin eläinrääkkäys kyseiseen ongelmaan.
Suomalainen leipävilja on maailman puhtainta koska täällä ei saa ruiskuttaa glyfosaattia kasvuston tuleentumiseksi.
Suomessa ei myös saa syöttää eläimille antibioottirehua. Käydessäni Saksassa eräällä maatilalla sain tietää ettei maitoa voi ottaa tilatankista ja juoda. Ai miksikö? Siinäpä vastaanjukertajille miettimistä.
Loppupelissä maajusseja vastaan olevat henkilöt ei tiedä tosiasioista mitään vaan kirjoittavat puutaheinää.
🐃...😧