Vapaa kuvaus

It-tradenomi vuosimallia 2017.

Aloituksia

165

Kommenttia

283

  1. Hetkinen,+eihän+C:ssä+struct+voi+sisältää+funktioita,+ainoastaan+attribuutteja?
  2. M-Kar,+totta!+Riippuu+siitä,+mitä+on+tarkoitus+ohjelmoida.++Javakin+esimerkiksi+on+korkeamman+tason+olio-kieli,+ja+jos+on+tarkoitus+kehittää+käyttöjärjestelmää+tai+firmistä,+voi+olla+aika+haasteellista,+jossain+määrin+jopa+mahdotonta+ruveta+vääntäämään+Javaa.+Vaikka+on+Javallakin+ohjelmoitu+käyttöjärjestelmiä+ainakin+harrastemielellä+ainakin+ennen+JavaOS:ää.++C+kiinnostaa+itseäni+siitä+syystä,+että+se+on+matalamman+tason+kieli,+ja+pääsee+lähemmäs+rautaa,+jos+on+taitoa.+Luin+jostain+lähteestä,+että+C-kieli,+kun+Bellin+puhelinyhtiön+laboratoriossa+se+kehitettiin+1970+-luvulla,+tarkoituksena+oli+kehittää+kieli,+jolla+voi+ohjelmoida+käyttöjärjestelmän,+ja+UNIX+on+ohjelmoitu+kokonaan+C:llä.+Sitten+taas+Linuskin+koodasi+varmaan+Linuxin,+joka+on+hiton+hyvä+UNIX-klooni,+enkä+puhu+ainoastaan+Kali+Linuxista,+jota+käytetään+Penetraatio-testauksessa+käyttiksenä+teollisuudessa,++puhtaasti+C:llä+1980-luvulla,+kun+se+julkaistiin+1990.+Valvoin+koko+viime+yön+Lubuntu-läppärini+äärellä+käytännön+treenin+parissa,+kun+teorian+otin+illalla+haltuun,+ni+totesin,+että+Linux+on+kuin+tehty+C-kehittäjälle.+Windows-ohjelmoinnin+voi+melkein+unohtaa+tai+Winkkarin+voi+periaatteessa+unohtaa+kokonaan,+Mikkiksellä+on+kaikki+niin+suljettua+ollut+aina,+vaikka+nyt+nekin+on+uutisoineet,+että+muuttuu+avoimempaan+suuntaan,+mutta+tiedä+siitä+sitten.Ja+itse+olen+avoimen+yhteiskunnan+ja+avoimen+lähdekoodin+ja+vapauden+punavihreä+kannattaja+ja+haluan+edistää+toiminnallani+näiden+asioiden+kehitttymistä+ja+ihmisten+käsitysten+muuttamista+kohti+avoimempaa+ja+vapaampaa+yhteiskuntaa.+punavihreästi.++Suljettu+lähdekoodi+on+jäänne+muinaisajoista.+Jos+joku+täälä+Suoli24-palstalla+lukee+Ubuntu+Suomi+-keskustelualuetta,+olen+siellä+puhunut+MAC-spoofering+-ohjelmiston+valmistamisesta+konekielellä,+kun+monet+nykyiset+WLAN-reitittimet+alustaa+MAC-osoitteen+heti+koneen+virran+päällesyötön+jälkeen,+ja+C+voisi+olla+kieli,+jahka+edistyn+sinä,+jolla+pystyn+valmistamaan+ohjelman,+joka+sekoittaa+WLan+-reitittimen+MAC-osoitteen+jo+ennen+käyttöjärjestelmän+lataamisen+alkuunlähtöä.+Tommosesta+BIOS-vaiheen+WLan-reitittimen+MAC-spoofering+-ohjelmistosta+saisi+hyvän+korkeamman+korkeakoulututkinnon+opinnäytetyötutkielman+yliopistossa,+jos+haluaa+tehdä+sen+tietojenkäsittelyssä.Itse+hain+viime+haussa+kaksi+vuotta+kestävään+Työinformatiikan+maisteri-linjalle+Turun+Kauppikseen+IT-tradenomitutkinnollani,+koska+haluan+vähemmän+lopulta+teknologiaa,+ja+kokonaisvaltaisempaa+käsitystä+tietojärjestelmien+kehittämisestä+ihmisläheisestä+lähestymistavasta+katsoen.+Työinformatiikka+lukeutuu+Turku+School+of+Economicsissa+nimenomaan+Tietojärjestelmätieteiden+hallintoalaan.+Vielä+täytyy+jännittää+tuloksia+noin+2+viikkoa.
  3. Mun+mielestä+sieltä+tulee+enemminkin+Postin+säästösyistä+tekstiviesti+matkapuhelimeen,+ainakin+aina+ennen+tullut,+kun+olen+tilannut+Ruotsista+muualta,+kuin+CDON+-comista.