Vapaa kuvaus

It-tradenomi vuosimallia 2017.

Aloituksia

165

Kommenttia

283

  1. Hyvä fantasiapelifoorumi netissä? MTG-aloitus?

    Olen aloittelemassa fantasia-peliharrastusta, joten missä arvon ihmiset kirjoitatte netissä muualla, kuin Pelit-lehden t
    Roolipelit
    0
    83
  2. BIOS - salasanoista

    Kenen kannettavien valmistajalla mielestänne on tehokkain ja turvallisin BIOS - suojaus? Olen koonnut koneita komponen
    Tietoturva
    6
    82
  3. Miten Suomi24-treffeillä tutustuu aidosti?

    Minulla on ollut kuvallinen profiili monta vuotta Suomi24-treffit palastalla, ja olen lähestynyt kaikkia kaupunkini nais
    Tapasimme Suomi24:ssä
    0
    82
  4. WPA2

    Omistan 3g -reitittimen, ja olen satunnaisesti käyttänyt Nintendo 3ds -laitetta verkossa kyseisen reitittimen läpi WPA2
    Salaus
    0
    79
  5. Kuka oli Hanoi Rocksin lakimies?

    Hanoi Rocks on ehkä kautta aikain menestynein suomalainen Rock -bändi. Sitä ennen ei ollut, kuin vastaavia yrityksiä, (T
    Gootti
    1
    79
  6. Tradenomi-missit 2017

    Luin jälkeenpäin netistä, että uusi Miss Suomi 2017 opiskelee liiketaloutta Helsingissä. En saanut kaivettua mistään läh
    Missit
    0
    79
  7. Bio/Elintarvike inssiAMK-Turku kysymys laskimesta

    Eli kertokaa joku, ketkä olette mahdollisesti jo valmistuneet Turun AMK:sta Bio-ja elintarviketeknologiasta, tarvitaanko
    Opiskelu
    1
    78
  8. Miten Suomi24-treffeillä tutustuu aidosti?

    Minulla on ollut kuvallinen profiili monta vuotta Suomi24-treffit palastalla, ja olen lähestynyt kaikkia kaupunkini nais
    Tapasimme Suomi24:ssä
    0
    77
  9. Pelikaveria Rayman Legends?

    En tunne ketään, ketä pelaisi Rayman Legendsiä. Haluaisin tutustua yli 18 -vuotiaaseen, ketä pelaa Rayman Legendsiä, ja
    Pelikonsolit
    0
    76
  10. Mihin 34-vuotias hiljattain valmistunut tradenomi?

    Valmistuin 34-vuotiaana IT-tradenomiksi, eikä minulla ole mitään työkokemusta IT-alalta, En ole ollut yhdessäkään IT-fir
    Työ ja opiskelu
    0
    76
  11. Kannattako ostaa .fi -osoite yksityshenkilönä / suositelkaa

    Minulla olisi idea kotisivulle. Voisin harrastusmielellä yksityishenkilönä harkita pyörittäväni sivua ilman mainoksia. K
    0
    74
  12. Blu -ray -kotivideoni kaksipuoliselle DVD:lle?

    Olen tehnyt teräväpiirto -kotivideon, jonka koko Blu -ray -formaatissa on yli 10 gigatavua. Olen harkinnut hankkivani el
    DVD
    1
    72
  13. Oppiikko Undulaatti puhumaan?

    Olen harkinnut tuossa tuollaisen Undulaatin hankkimista häkkilinnuksi yksiööni, jotta voisi seurata sen elämää ajan kulu
    Linnut
    2
    71
  14. 11.2 -äänijärjestelmän käytännön hyöty?

    Maksimi, mitä viritinvahvistimet näyttää tukevan, on 11.2 -järjestelmä äänen osalta. En löytänyt Googlella listaa esimer
    Kotiteatterit
    0
    70
  15. Dishonored vai Crysis 3?

    Dishonoredista on julkaistu Game of the year -edition. Lisäksi Crysis kolmosen saa aika edullisesti tällä hetkellä kaupa
    Pelikonsolit
    1
    70
  16. Ensiskootterin hankinnasta?

    Eli ajattelin hommata skootterin, jos pääsen vakiokuukausituloiseen työpaikkaan. Omistan B-kortin ja olen ennen 85-vuott
    Moposkootterit
    0
    70
  17. ServerSocket -luokan .accept -metodista

    Javan APIssa kerrotaan, että ServerSocketin .accpet metodi sallii yhteyden, mutta onko se sama asia, kuin se, että se sa
    Java-ohjelmointi
    1
    69
  18. Suositelkaa mulle lajia?

    Mitä lajia voisi harraste / kilpailu -mielellä aloittaa vielä kolmekymppisenä kaveriporukassa? Jos lähtisi siitä liikkee
    Yleistä urheilusta
    2
    68
  19. Vasemmistolainen kesäjuoma

    Valmistin mustikkajuomaa tällä reseptillä vasemmistoliiton miehiä, kun olen. Ei menneet marjat hukkaan. https://goo.gl/
    Juomat
    0
    63
  20. Uusi Palindromi-kone kehitteillä

    Jos jotakuta kirjailijaa kiinnostaa sanapelit, voinette tutustua kehittämääni Palindromikoneeseeni? Tietokantaan voi ku
    Kirjallisuus
    0
    62