jerzunposti

It-tradenomi vuosimallia 2017.
Aloituksia
165
Kommenttia
283
Uusi elokuvablogi avattu!
Perustin edellisyönä uuden elokuvablogin. Blogi löytyy osoitteesta https://laitakaupunginvalotjerenelokuvablogi.wordpres0123Hyvä fantasiapelifoorumi netissä? MTG-aloitus?
Olen aloittelemassa fantasia-peliharrastusta, joten missä arvon ihmiset kirjoitatte netissä muualla, kuin Pelit-lehden t0123Muutkin urkkii, kuin NSA?
Olen tässä pidemmän aikaa pohtinut verkkotekniikkaa harrastavien kuuntelevan verkkoliikennettä. Olenkin ideoimassa omaa5122WPA2
Omistan 3g -reitittimen, ja olen satunnaisesti käyttänyt Nintendo 3ds -laitetta verkossa kyseisen reitittimen läpi WPA20116Laajensin aihevalikoimaani
Laajensin tänään tultuani Tekniikan ja Liikenteen valtakunnallisesta valintakokeesta Laitakaupungin valot -elokuvablogia0116Mihin oikeuden tutkimuksen alahaaraan immateriaalioikeudet kuulu
Perehdyin tänä iltana lähinnä Wikipediaa lueskellen oikeus -käsitteeseen ja oikeustieteeseen ja sen eri ala -haaroihin.0115ServerSocket -luokan .accept -metodista
Javan APIssa kerrotaan, että ServerSocketin .accpet metodi sallii yhteyden, mutta onko se sama asia, kuin se, että se sa1112Miten Suomi24-treffeillä tutustuu aidosti?
Minulla on ollut kuvallinen profiili monta vuotta Suomi24-treffit palastalla, ja olen lähestynyt kaikkia kaupunkini nais0112Kannattako ostaa .fi -osoite yksityshenkilönä / suositelkaa
Minulla olisi idea kotisivulle. Voisin harrastusmielellä yksityishenkilönä harkita pyörittäväni sivua ilman mainoksia. K0110Vasemmistolainen kesäjuoma
Valmistin mustikkajuomaa tällä reseptillä vasemmistoliiton miehiä, kun olen. Ei menneet marjat hukkaan. https://goo.gl/0110Jalkapalloilun aloittaminen 36
Eli minulle ehdotettiin jonkin urheilulajin aloittamista näin 36-vuotiaana. Seuraan aktiivisesti jalkapalloa, ja pidän p0108P2P-teknologian sovellusmahdollisuuksista
Hyvä teiniajan ammattimuusikko nykyisin -kaverini, johon olen yhteydessä vieläkin, valmistui tänä keväänä musiikkipedago0106Pelikaveria Rayman Legends?
En tunne ketään, ketä pelaisi Rayman Legendsiä. Haluaisin tutustua yli 18 -vuotiaaseen, ketä pelaa Rayman Legendsiä, ja0105Miten Suomi24-treffeillä tutustuu aidosti?
Minulla on ollut kuvallinen profiili monta vuotta Suomi24-treffit palastalla, ja olen lähestynyt kaikkia kaupunkini nais0105Mihin 34-vuotias hiljattain valmistunut tradenomi?
Valmistuin 34-vuotiaana IT-tradenomiksi, eikä minulla ole mitään työkokemusta IT-alalta, En ole ollut yhdessäkään IT-fir0105Dishonored vai Crysis 3?
Dishonoredista on julkaistu Game of the year -edition. Lisäksi Crysis kolmosen saa aika edullisesti tällä hetkellä kaupa1104Uusi Palindromi-kone kehitteillä
Jos jotakuta kirjailijaa kiinnostaa sanapelit, voinette tutustua kehittämääni Palindromikoneeseeni? Tietokantaan voi ku0103MiettikääsOnecoinistit tätä ja lukekaa artikkelini
Luin Bitcoinista hyvää kirjaa yliopioston e-kirjastossa, kun ei muutakaan tekemistä ole, ja kirjoitin artikkelin nk. 51%1102Aurinkosähköteknologiaa sentti osakkeelta
Nyt saisi aurinkosähköteknologiaa sentti per osake :) Vuoden ylin ollut kolmessa sentissä, joten jotain mahiksia kolmink110011.2 -äänijärjestelmän käytännön hyöty?
Maksimi, mitä viritinvahvistimet näyttää tukevan, on 11.2 -järjestelmä äänen osalta. En löytänyt Googlella listaa esimer098