Vapaa kuvaus

It-tradenomi vuosimallia 2017.

Aloituksia

165

Kommenttia

283

1. Ensiskootterin hankinnasta?

Eli ajattelin hommata skootterin, jos pääsen vakiokuukausituloiseen työpaikkaan. Omistan B-kortin ja olen ennen 85-vuott
    Moposkootterit
    0
    96
  2. Suositelkaa mulle lajia?

Mitä lajia voisi harraste / kilpailu -mielellä aloittaa vielä kolmekymppisenä kaveriporukassa? Jos lähtisi siitä liikkee
    Yleistä urheilusta
    2
    95
  3. Tradenomi-missit 2017

Luin jälkeenpäin netistä, että uusi Miss Suomi 2017 opiskelee liiketaloutta Helsingissä. En saanut kaivettua mistään läh
    Missit
    0
    95
  4. Uusi Palindromikone kehitteillä

Avasin yleisölle Beta-vaiheessa olevan Palindromikoneeni. Suora osoite on https://www.tuntikirjuri.net/Palindromikone N
    Mainosta www-sivuja
    0
    92
  5. CDON Toimitusaika Turkuun

Tänään tuli postia CDON-comilta, että pakettini on lähtenyt tänään minulle. Se on niin suuri, että ei mahdu postilaatiko
    Verkkokaupat
    2
    92
  6. Avasin uuden elokuvateemaan perustuvan blogin!

Aloin lauantain ja sunnuntain välisenä yönä kirjoittamaan uutta blogia elokuvaharrastukseni tiimoilta. Suora osoite on
    Blogit
    0
    90
  7. Verottajalle ilmoitus Yhdysvaltojen ja Saksanl sekä Ruotsin pörsseistä saaduista osinkotuloista

Eli teen satunnaisesti kauppaa Danske Kaupankäyntitililläni olevien varojen puitteissa, kuten olen aiemminkin todennut t
    Pörssi ja osakkeet
    0
    83
  8. Euroopan keskuspankkiin laskemaan ohjauskorkoa?

Olen aloittamassa uudelleen sairastumiseni jäljiltä IT -tradenomin opinnot tällä kertaa tosissani ja juurillani kotikaup
    Työ ulkomailla
    0
    77
  9. Mikä lääke käyttöön?

Syön huonoja lääkkeitä parhaillaan. Masentaa joka päivä ja olen vajonnut aika alas, kun mietin kaikkea elämäni varrella
    Lääkkeet
    3
    73
  10. Koirarotu-esittelyjä yms.

Uudistin jokin aika sitten kotisivuni. Kaikki koira-ihmiset ovat tervetulleita lukemaan mm. rotuesittelyjä, joita lisään
    Mainosta www-sivuja
    0
    69
  11. Halpa ja hyvä ohjelmointipalvelu

Tarjoan huokean hintaista ohjelmointipalvelua netissä päälle 20 vuotta roikkuneena, ja ohjelmointikokemusta on vuodesta
    Yleistä ohjelmoinnista
    0
    69
  12. Patentin hausta?

Kannattaisiko hakea patentti omalla nimellä yksityishenkilönä, vai perustaa yritys, esimerkiksi osakeyhtiö, jonka nimiin
    Yrittäjyys
    1
    68
  13. Onko tämä salasana hakkeroitavissa?

Kirjoitin blogiini perjantai-illaksi pähkinän lukijoilleni. Lupaan lähettää postikortin banaanipostissa ensimmäiselle pä
    Internet
    0
    67
  14. Tuotesijoittelu YLEssä?

En ole ainakaan vielä oikeusoppinut, mutta satuin katsomaan Dokumenttiprojektin Siivouspäivää, ja on aiemminkin asia oll
    Rikokset
    1
    66
  15. Temporary Disposable Email -palvelut?

Päivittäkää minut ajantasalle, mihin käytätte näitä tilapäisiä osotteita? Omat tietoturvaniksini spammin estämiseksi on
    Sähköposti
    1
    65
  16. Rolling stones -paita S-koko?

Pitäisi saada hankituksi pikapuolin tuollainen näyttävä musta Rolling Stones -paita, mielellään huppari. Onko esimerkiks
    Miesten muoti
    2
    63
  17. ATK-aiheisia kirjoja

Pistin Huuto.net-kauppaani myyntiin tasokkaita ja laadukkaita tarpeettomana pitämiäni ATK-aiheisia kirjoja. Tsekatkaa ja
    Tietokoneet
    0
    63
  18. Uusi asiallinen tietokoneblogi

Perustin uuden asiallisen aikaa seuraavan tietokoneblogin. Osoite on http://tietokoneblogi.wordpress.com
    Blogit
    0
    58
  19. XBOX Video -palvelusta?

Onko joku käyttänyt XBOX -Video -palvelua? Minkänopeuksisella nettiyhteydellä kannattaisi toivoa teräväpiirto -kuvaa 102
    Elokuvat
    0
    57
  20. WIFI-työkaluja Android-laitteelle?

Tietääkö kukaan, onko Google Playssa saatavilla Wi-fi SSID-tunnisteen broadcastauksen esto ohjelmaa Android-laitteille?
    Ohjelmat ja sovellukset
    0
    54