jerzunposti

It-tradenomi vuosimallia 2017.
Aloituksia
165
Kommenttia
283
Ensiskootterin hankinnasta?
Eli ajattelin hommata skootterin, jos pääsen vakiokuukausituloiseen työpaikkaan. Omistan B-kortin ja olen ennen 85-vuott096Suositelkaa mulle lajia?
Mitä lajia voisi harraste / kilpailu -mielellä aloittaa vielä kolmekymppisenä kaveriporukassa? Jos lähtisi siitä liikkee295Tradenomi-missit 2017
Luin jälkeenpäin netistä, että uusi Miss Suomi 2017 opiskelee liiketaloutta Helsingissä. En saanut kaivettua mistään läh095Uusi Palindromikone kehitteillä
Avasin yleisölle Beta-vaiheessa olevan Palindromikoneeni. Suora osoite on https://www.tuntikirjuri.net/Palindromikone N092CDON Toimitusaika Turkuun
Tänään tuli postia CDON-comilta, että pakettini on lähtenyt tänään minulle. Se on niin suuri, että ei mahdu postilaatiko292Avasin uuden elokuvateemaan perustuvan blogin!
Aloin lauantain ja sunnuntain välisenä yönä kirjoittamaan uutta blogia elokuvaharrastukseni tiimoilta. Suora osoite on090Verottajalle ilmoitus Yhdysvaltojen ja Saksanl sekä Ruotsin pörsseistä saaduista osinkotuloista
Eli teen satunnaisesti kauppaa Danske Kaupankäyntitililläni olevien varojen puitteissa, kuten olen aiemminkin todennut t083Euroopan keskuspankkiin laskemaan ohjauskorkoa?
Olen aloittamassa uudelleen sairastumiseni jäljiltä IT -tradenomin opinnot tällä kertaa tosissani ja juurillani kotikaup077Mikä lääke käyttöön?
Syön huonoja lääkkeitä parhaillaan. Masentaa joka päivä ja olen vajonnut aika alas, kun mietin kaikkea elämäni varrella373Koirarotu-esittelyjä yms.
Uudistin jokin aika sitten kotisivuni. Kaikki koira-ihmiset ovat tervetulleita lukemaan mm. rotuesittelyjä, joita lisään069Halpa ja hyvä ohjelmointipalvelu
Tarjoan huokean hintaista ohjelmointipalvelua netissä päälle 20 vuotta roikkuneena, ja ohjelmointikokemusta on vuodesta069Patentin hausta?
Kannattaisiko hakea patentti omalla nimellä yksityishenkilönä, vai perustaa yritys, esimerkiksi osakeyhtiö, jonka nimiin168Onko tämä salasana hakkeroitavissa?
Kirjoitin blogiini perjantai-illaksi pähkinän lukijoilleni. Lupaan lähettää postikortin banaanipostissa ensimmäiselle pä067Tuotesijoittelu YLEssä?
En ole ainakaan vielä oikeusoppinut, mutta satuin katsomaan Dokumenttiprojektin Siivouspäivää, ja on aiemminkin asia oll166Temporary Disposable Email -palvelut?
Päivittäkää minut ajantasalle, mihin käytätte näitä tilapäisiä osotteita? Omat tietoturvaniksini spammin estämiseksi on165Rolling stones -paita S-koko?
Pitäisi saada hankituksi pikapuolin tuollainen näyttävä musta Rolling Stones -paita, mielellään huppari. Onko esimerkiks263ATK-aiheisia kirjoja
Pistin Huuto.net-kauppaani myyntiin tasokkaita ja laadukkaita tarpeettomana pitämiäni ATK-aiheisia kirjoja. Tsekatkaa ja063Uusi asiallinen tietokoneblogi
Perustin uuden asiallisen aikaa seuraavan tietokoneblogin. Osoite on http://tietokoneblogi.wordpress.com058XBOX Video -palvelusta?
Onko joku käyttänyt XBOX -Video -palvelua? Minkänopeuksisella nettiyhteydellä kannattaisi toivoa teräväpiirto -kuvaa 102057WIFI-työkaluja Android-laitteelle?
Tietääkö kukaan, onko Google Playssa saatavilla Wi-fi SSID-tunnisteen broadcastauksen esto ohjelmaa Android-laitteille?054