Vapaa kuvaus

It-tradenomi vuosimallia 2017.

Aloituksia

165

Kommenttia

283

  1. Patentin hausta?

    Kannattaisiko hakea patentti omalla nimellä yksityishenkilönä, vai perustaa yritys, esimerkiksi osakeyhtiö, jonka nimiin
    Yrittäjyys
    1
    57
  2. Turun Kauppis, Työinformatiikan FM

    Kenelläkään kokemusta, että kuinka aikaisessa vaiheessa valintatulokset julkaistaan Turun Kauppakoreakoulun Työinformati
    2
    57
  3. P2P-teknologian sovellusmahdollisuuksista

    Hyvä teiniajan ammattimuusikko nykyisin -kaverini, johon olen yhteydessä vieläkin, valmistui tänä keväänä musiikkipedago
    P2P-ohjelmat
    0
    57
  4. Tuotesijoittelu YLEssä?

    En ole ainakaan vielä oikeusoppinut, mutta satuin katsomaan Dokumenttiprojektin Siivouspäivää, ja on aiemminkin asia oll
    Rikokset
    1
    55
  5. Avasin uuden elokuvateemaan perustuvan blogin!

    Aloin lauantain ja sunnuntain välisenä yönä kirjoittamaan uutta blogia elokuvaharrastukseni tiimoilta. Suora osoite on
    Blogit
    0
    54
  6. Mikä lääke käyttöön?

    Syön huonoja lääkkeitä parhaillaan. Masentaa joka päivä ja olen vajonnut aika alas, kun mietin kaikkea elämäni varrella
    Lääkkeet
    3
    53
  7. CDON Toimitusaika Turkuun

    Tänään tuli postia CDON-comilta, että pakettini on lähtenyt tänään minulle. Se on niin suuri, että ei mahdu postilaatiko
    Verkkokaupat
    2
    53
  8. Jalkapalloilun aloittaminen 36

    Eli minulle ehdotettiin jonkin urheilulajin aloittamista näin 36-vuotiaana. Seuraan aktiivisesti jalkapalloa, ja pidän p
    Jalkapallo
    0
    51
  9. Euroopan keskuspankkiin laskemaan ohjauskorkoa?

    Olen aloittamassa uudelleen sairastumiseni jäljiltä IT -tradenomin opinnot tällä kertaa tosissani ja juurillani kotikaup
    Työ ulkomailla
    0
    50
  10. Koirarotu-esittelyjä yms.

    Uudistin jokin aika sitten kotisivuni. Kaikki koira-ihmiset ovat tervetulleita lukemaan mm. rotuesittelyjä, joita lisään
    Mainosta www-sivuja
    0
    48
  11. ATK-aiheisia kirjoja

    Pistin Huuto.net-kauppaani myyntiin tasokkaita ja laadukkaita tarpeettomana pitämiäni ATK-aiheisia kirjoja. Tsekatkaa ja
    Tietokoneet
    0
    46
  12. XBOX Video -palvelusta?

    Onko joku käyttänyt XBOX -Video -palvelua? Minkänopeuksisella nettiyhteydellä kannattaisi toivoa teräväpiirto -kuvaa 102
    Elokuvat
    0
    44
  13. Rolling stones -paita S-koko?

    Pitäisi saada hankituksi pikapuolin tuollainen näyttävä musta Rolling Stones -paita, mielellään huppari. Onko esimerkiks
    Miesten muoti
    2
    43
  14. Onko tämä salasana hakkeroitavissa?

    Kirjoitin blogiini perjantai-illaksi pähkinän lukijoilleni. Lupaan lähettää postikortin banaanipostissa ensimmäiselle pä
    Internet
    0
    43
  15. WIFI-työkaluja Android-laitteelle?

    Tietääkö kukaan, onko Google Playssa saatavilla Wi-fi SSID-tunnisteen broadcastauksen esto ohjelmaa Android-laitteille?
    Ohjelmat ja sovellukset
    0
    43
  16. Temporary Disposable Email -palvelut?

    Päivittäkää minut ajantasalle, mihin käytätte näitä tilapäisiä osotteita? Omat tietoturvaniksini spammin estämiseksi on
    Sähköposti
    1
    42
  17. Videopelit kasvattajana varhaislapsuudessa?

    Olen valmistautumassa kasvatuspsykologian tenttiin, ja kirjassa, joka käsittelee ihmisen psykologista kehitystä, käydään
    Psykologia
    0
    40
  18. Uusi asiallinen tietokoneblogi

    Perustin uuden asiallisen aikaa seuraavan tietokoneblogin. Osoite on http://tietokoneblogi.wordpress.com
    Blogit
    0
    39
  19. Game of Life ja Kenon pelaaminen?

    On jotain vuosi aikaa, kun tutustuin soluautomaatteihin ja Game of Life-peliin. Esimerkiksi Wikipedian suomenkielisessä
    Matematiikka
    3
    36
  20. Halpa ja hyvä ohjelmointipalvelu

    Tarjoan huokean hintaista ohjelmointipalvelua netissä päälle 20 vuotta roikkuneena, ja ohjelmointikokemusta on vuodesta
    Yleistä ohjelmoinnista
    0
    36