Vapaa kuvaus

Olen ihmeellinen maapallolla tallustaja, joka yrittää taistella kilojaan vastaan :) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

19

Kommenttia

147

1. Tätä ei ole tapahtunut koko 7kk aikana! Vielä maanantaina paino oli n. 77.25, nyt se on kaksi päivää näyttänyt 78kg! Eli paino on noussut. Ja tiedän, että se ei ole hirveesti noussut, mutta on kumminki..Muuten en ottaisi paniikkia, mutta kun tarkoitus oli pääsiäiseen mennessä saada pois 15-16kg...Ei se taida nyt sitten onnistua.

Johtuukohan toi painonnousu siitä, että en oo nyt tasan viikkoon käyny lenkillä, ja siitä että mulla on nyt tää flunssa?!

Mä oikeesti tahon ainakin sen 15kg olevan pois pääsiäisenä...kiire vaan tulee...
  2. kuten jo aikaisemmin mainitsin niin kaikki jutut oli samallalailla, eli myös liikunta. En sit tiedä mistä se lisäys tuli, mutta ei sille enää mitään voi. Ollutta ja mennyttä.
  3. Ei tarvitse masentua! :) Eli niinkuin jo aikaisemmin sanoin painoni putoaa nykyään n. 500g/2vko (eli todella hitaasti) ja niinhän se on tehnyt nytkin. Eli paino on nyt n. 79,5! HEI mä en oo enää kasilla alkava!!! 11,5 kiloa on takanapäin ja tasan samanverran edessäpäin!

Ajattelin tänään rekisteröityä tonne kalorilaskurin sivuille, jospa sitten paino voisi pudota enemmänkin kuin vain sen 250g/vko!!!

Toki myönnän että herkuttelenkin, mutta onneksi paino putoaa silti, kun en anna itseni herkutella liikaa. Syön esim. yleensä yhden suklaapatukan viikossa ja miehen karkeista voin pihistää aina muutaman.

Nyt en pysty edes kuvittelemaan että söisin kokonaisen karkkipussin..tai suklaapatukkapäivänä jotain muutakin hyvää kuin sen suklaapatukan. Uusin herkutteluni on valion kevyt mansikkakeitto ja siihen muroja. Onneksi murot ovat juuri nyt loppu, koska voisin syödä tota yhdistelmää vaikka kuinka paljon!

Uskon, että tämä minun keinoni herkuttelun ym. suhteen on hyvä..ainakin minulle, koska uskon, että tämä elämäntapa remontti voi olla pysyvääkin tällä tavalla. Sitten kun olen tavoitepainoni saavuttanut, niin en usko että palaan vanhaan vaan pysyn tässä kerran viikossa herkuttelussa. Ainakin toivon niin.. :) (toivottavasti osasin selittää ton siten kun ajattelen...)

Olen nyt muutaman päivän ollut iloisemmalla mielellä. Vaaka ei näytä hirmuista laihtumista, mutta mielestäni olen taas "pikkustunut". En uskalla vielä pariin viikkoon käyttää mittanauhaa, koska haluan, että seuraavaksi kun mittaan niin se antaa minulle pienempiä tuloksia.. :) Mutta silti olen mielestäni pikkustunut.

Tavoitteenihan oli 68kg ja mielellään heinäkuun alkuun mennessä. Mutta nyt olen tyytyväinen jos heinäkuun alussa painan esim. 72kg. Jos ton verran painan niin enköhän jo sitten uskalla laittaa bikinit päälle..?! :) Toki pyrin vieläkin tohon 68kg, mutta tällä hetkellä on sellainen olo, että ei se nyt sitten maailmaa kaada jos se onkin vasta esim. syyskuussa saavutettu.

Hyvää alkanutta viikkoa jälleen kaikille!! ;)