kirsikk.a

kirsikk.a profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Olen ihmeellinen maapallolla tallustaja, joka yrittää taistella kilojaan vastaan :) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 23v sitten
19 aloitusta · 147 kommenttia
Kiirettä pukkaa taas. Mutta huomisen jälkeen se on ohi, siis nämä yli 10 tuntiset työpäivät. Toisaalta harmi, mutta toisaalta ihan kiva, että kerkee olemaan kotonakin ja käymään lenkillä. Ja tosiaan sijaisuuksia kun vaan teen niin eihän sitä tiä jos ens viikolla ei ole ollenkaa töitä.. :/

Mun tavallinen päivä on about tällänen:
aamupala: teetä, ruispuikula + aamupalajuustoa, kinkkua ja kurkkua
päivällinen: joko edellämainittu leipä +lisukkeet tai tonnikalasalaatti
välipala: omena
lounas: tavallista kotiruokaa, esim. tänään makaronilaatikkoa + salaattia
iltapala: näkkäri/"aamupala"/mansikkakeittoa +muroja (riippuu siis paljonko kaloreita jäljellä)

Ja siis toi on tavallinen sillon kun olen töissä. Jos olen kotona niin lounas& välipala ovat sama asia...sillon yleensä omena+ jugurttia tms..riippuu päivästä.

Mutta tossa mun ns. normi päivä..en tiedä onko siitä apua...Hope so.
Ei tarvitse masentua! :) Eli niinkuin jo aikaisemmin sanoin painoni putoaa nykyään n. 500g/2vko (eli todella hitaasti) ja niinhän se on tehnyt nytkin. Eli paino on nyt n. 79,5! HEI mä en oo enää kasilla alkava!!! 11,5 kiloa on takanapäin ja tasan samanverran edessäpäin!

Ajattelin tänään rekisteröityä tonne kalorilaskurin sivuille, jospa sitten paino voisi pudota enemmänkin kuin vain sen 250g/vko!!!

Toki myönnän että herkuttelenkin, mutta onneksi paino putoaa silti, kun en anna itseni herkutella liikaa. Syön esim. yleensä yhden suklaapatukan viikossa ja miehen karkeista voin pihistää aina muutaman.

Nyt en pysty edes kuvittelemaan että söisin kokonaisen karkkipussin..tai suklaapatukkapäivänä jotain muutakin hyvää kuin sen suklaapatukan. Uusin herkutteluni on valion kevyt mansikkakeitto ja siihen muroja. Onneksi murot ovat juuri nyt loppu, koska voisin syödä tota yhdistelmää vaikka kuinka paljon!

Uskon, että tämä minun keinoni herkuttelun ym. suhteen on hyvä..ainakin minulle, koska uskon, että tämä elämäntapa remontti voi olla pysyvääkin tällä tavalla. Sitten kun olen tavoitepainoni saavuttanut, niin en usko että palaan vanhaan vaan pysyn tässä kerran viikossa herkuttelussa. Ainakin toivon niin.. :) (toivottavasti osasin selittää ton siten kun ajattelen...)

Olen nyt muutaman päivän ollut iloisemmalla mielellä. Vaaka ei näytä hirmuista laihtumista, mutta mielestäni olen taas "pikkustunut". En uskalla vielä pariin viikkoon käyttää mittanauhaa, koska haluan, että seuraavaksi kun mittaan niin se antaa minulle pienempiä tuloksia.. :) Mutta silti olen mielestäni pikkustunut.

Tavoitteenihan oli 68kg ja mielellään heinäkuun alkuun mennessä. Mutta nyt olen tyytyväinen jos heinäkuun alussa painan esim. 72kg. Jos ton verran painan niin enköhän jo sitten uskalla laittaa bikinit päälle..?! :) Toki pyrin vieläkin tohon 68kg, mutta tällä hetkellä on sellainen olo, että ei se nyt sitten maailmaa kaada jos se onkin vasta esim. syyskuussa saavutettu.

Hyvää alkanutta viikkoa jälleen kaikille!! ;)