PUOLEN VUODEN SESSIO

Innemon

Huomenta kaikille!
Millä mielellä olette?!?
Mitä tuloksia olette saaneet aikaan?!?
Painoin taas tänään 83.4 kg, sama kuin eilen...Kyllä tavoitteena olisi päästä tuonne alle kahdeksan kympin....
Olen syönyt nyt mielestäni järkevämmin; ja makean himoa ei ole ollut!!!
Tsemppiä kaikille!

14

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Claudia

Kun ryhdyin laihduttamaan, niin merkitsin itselleni välietappeja, jolla voisin kontrolloida paremmin laihdutustani. Noh, nyt torstaina olisi ensimmäinen tällainen etappi, kolme kiloa pitäisi olla lähtenyt pois... En kyllä millään usko, että tuohon yllän, johtuen pitkään kestäneestä syöpöttelyvimmastani. Ajattelin kuitenkin rohkaista mieleni ja mennä tuomiolle silloin painonvartijoiden ryhmään...

Nyt kyllä viime päivät ovat menneet tosi hyvin. Viime perjantaina oli isot juhlat, joissa oli syötävää ja juotavaa niin paljon kuin napa kesti, mutta sain pysyttyä suunnilleen pisteissäni. Nyt olen sen jälkeen korjaillut ylimenneitä pisteitä ja olo on ollut kaikiin puolin hyvä. Liikuntaa vielä kun saisin lisättyä entisestään, niin ei voisi paremmin mennä!

Kuinka paljon te muut liikutte yleisesti ottaen? Minulle kertyy hyötyyliikuntaa paljon, sillä menen joka paikkaan kävellen tai pyörällä (esim. eilen tuli pyöräiltyä tällä tavoin tunti). Kerran viikossa käyn liikuntakurssilla, jossa saa juosta hiki päässä ja kerran viikossa käyn ohjatulla kuntosalikurssilla (joka on tosi raskasta!!) Lisäksi käyn silloin tällöin kävely/hölkkälenkillä ja teen pilates-videota. Nämä ovat kyllä meinanneet unohtua kokonaan tässä viime aikoina. Pääpainoni liikunnassa on tosiaan hyötyliikkumisessa, mikä on teidän muiden panos siihen?

Aurinkoisin terveisin: Claudia

• Yritystä edelleen. Olen repsuillut enemmän ja vähemmän sen jälkeen kun pudotin sen ekan kymppini. Eli käytännössä kuukauden olen tässä antanut mennä tuntemusten mukaan. Mulla on tasaisin väliajoin nälkä ja vatsa täyttyy nopeasti, ja syykin siihen on olemassa... Ja se syy varmistuu huomenna. =)

Liikuntaa harrastelen, nyt viime aikoina lähinnä kävelyä paikasta toiseen. Odottelen kuntosalilippuja ja mies ilmoittikin niiden tulleen tänään. Eli tällä viikolla pääsen taas salille ja punnitsemaan itseni! En ole oikein muilla vaakoilla uskaltanut itseäni mittailla, kun olen tottunut sillä uimahallin vaakalla sen tekemään. Saa nähdä onko se nyt kalibroitu, kun sehän oli viimeksi kadoksissa kun hallilla kävin. Nyt se näyttää tietysti jotain 5kg enemmän kuin mihin jäin... No mutta, otetaan vastaan se mikä tulee ja toimitaan sen mukaan sitten. Lauantaina kävelin ihan kunnollisen hikilenkin rattaita työntäen! Ilma ei ollut paras mahdollinen, mutta olen iloinen, että tein lenkin silti. Liikunnasta tulee aina niin hyvä olo rehkimisen jälkeen!

Lämpimämpiä kevätilmoja odotellen ja tsempityksin, Helmi

• Taas pudotusta :) 13,5kg on nyt yhteensä lähtenyt! Eli paino tänä aamuna 77,5kg. Ei siis vissiin haitannut, etten viime viikolla kerinnyt kuin kolmena päivänä lenkille. Ilmeisesti tuli sen verran paljon tehtyä noit töitä, että ne kulutti :) Saas nähdä millanen viikko tästä tulee. Mutta siis iloisin mielin täälä ollaan :)

• Jiiikooo

No, sen jälkeen kun oltiin silloin edellis viikonloppuna siellä ulkomaailmassa, niin sain viidessä päivässä ne reissun 1,5kg poies. Nyt olenkin sitten jumittanut siinä, koska en ole töiltäni ehtinyt liikkumaan, ja syöminenkin on ollut mitä sattuu/milloin sattuu.

Tänään oli sitten vapaapäivä, ja laitoin taas itseni remonttiin. Tein elämäni treenin salilla ja kirjauduin kalorilaskuri-sivuille. Totesin myös sen, että koska olen jo laihtunut 6kg, päivittäinen energiantarpeeni on pienentynyt paljon - joten minun pitää syödä vähemmän. Tästä taas eteenpäin uusilla eväillä!

Minä käyn noin 3-4 kertaa viikossa salilla, siellä yritän tasapainoisesti treenata lihaksia ja kasvattaa kuntoa ja polttaa rasvaa. Jokseenkin olen onnistunut tähän mennessä noilla kaikilla osa-alueilla. Sen lisäksi kävelen lähes päivittäin, yleensä tosin vain lyhyehköt työmatkat, mutta on siinäkin jotain. Kunhan tiet sulaa, niin lisään radikaalisti enemmän juoksua.

Tsemppiä vaan kaikille - projekti jatkuu!

• No niin, eli tästä eteenpäin minä en enää LAIHDUTA, vaan pidän yllä terveyttä liikunnalla ja terveellisellä ruualla! Labran raskaustesti näytti plussaa eli meille syntyy toinen lapsi marraskuussa! =) Tosi iloinen ja onnellinen olen tästä asiasta! On niin hyvä olokin raskaana ollessa. Viikkoja on tällä hetkellä 5 2. Väsyttää vaan aika kovasti, suolakurkkuja ja jäätelöä on tehnyt mieli. Voi että minusta on kivaa saada taas pieni vauva!

• Innemon

Lämpöiset onnittelut täältä jostakin!!!!

Laihdutusprojektisi tosiaan jäänee toissijaiseksi.... :-)

Onnitteluni!!!!!

Vauvat on ihania.

• Onneksi olkoon! Aivan ihanaa!

Toivottavasti et silti unohda meitä kokonaan, voithan käydä kertomassa kuulumisia muuten vaan..koska tiedän, että minä pyörin täälä ainakin vielä 9kg verran, eli luultavasti vielä heinäkuussakin.. :) Toivotaan, että tämä meidän ryhmä ei nyt hajoa, koska olet ollut meidän kaikkien tsemppari.. :)

• Jiiikooo

Joo suuret onnittelut myös täältä! Mahtava juttu, ja nyt voi välillä toteuttaakin mielitekoja.. :)

Me täällä jatketaan, tuu moikkaan joskus!

• Tiuhti

Tosi isot onnittelut. Nauti täysin siemauksin raskausajasta. Mä haikeana muistelen sitä aikaa, mutta lapsia en nyt lisää kaipaa, ainakaan vielä. Poika on kohta 6v. ja tyttö tayttää lauantaina 3v. Kotona on nyt säpinää ihan riittävästi.

Onnea vielä kerran!

• Kirsikk.a kirjoitti:

Onneksi olkoon! Aivan ihanaa!

Toivottavasti et silti unohda meitä kokonaan, voithan käydä kertomassa kuulumisia muuten vaan..koska tiedän, että minä pyörin täälä ainakin vielä 9kg verran, eli luultavasti vielä heinäkuussakin.. :) Toivotaan, että tämä meidän ryhmä ei nyt hajoa, koska olet ollut meidän kaikkien tsemppari.. :)

Voi, kiva kuulla että olen ollut tsemppinä! Kyllä mä jatkan liikuntaakin ihan kykyjeni ja vointieni mukaan, sen minkä jaksan. Viimeksi tein sen virheen, että lopetin liikunnan melkeinpä kokonaan, kävin vain koiran kanssa pikku pissityksillä. Ostin autonkin, ettei tarvinnut liikkua! Hullua. Nyt koitan syödä mahdollisimman terveellisesti ja syön sitten jotain herkkua kun sitä tekee oikein pahasti mieli. Ihanaa on kyllä odottaa, en voi muuta sanoa... Ajattelin mä tänne kurkkia välillä, on tämä mut koukuttanut jo niin kovasti! =)

• Claudia

Paljon onnea raskauden johdosta! Mä olen omat "vauvatarpeeni" saanut hoitaa ihanan kummipoikani kanssa, et ei oo vielä pahempaa kuumetta iskenyt. Silti tuollaiset uutiset ovat aina yhtä mukavia!

Mulla on tänään Paikkareiden punnitus, aion uskalatutua paikalle. :) Saas nähdä, miten sen kolmen kilon etapin kanssa käy... Viimeisin viikko on mennyt tosi hyvin ja on ollut kepeä olo, mutta koska paino kohosi sitä ennen, niin en kyllä usko ihmeitä tapahtuneen. Kunhan ei vaan plussaa näyttäisi!

• Jiiikooo

Vihdoin on paino taas laskussa oikein hyvinkin, tuo kalorilaskuri on tehnyt kyllä jo reilussa kolmessa päivässä täysin tehtävänsä. Vihdoin saa helposti laskettua protskut, hiilarit ja rasvat oikeeseen suhteeseen, näkee kuinka paljon kuituja on tullut vedettyä ja ennenkaikkea sen kalorimäärän. Se on kyllä antanut motivaatiota ja energiaa, eikä enää voi huijata itseään millään. :)

Tommonen reilut 1600kcal on nyt päivän energian tarve, ja se on aika hyvin onnistunutkin. Olo on hirmu energinen ja tehokas, ja tällä viikolla treenauskin on maistunut ihan uskomattoman hyvälle. Toisin sanoen, tällä viikolla olen tehnyt kaksi elämäni parasta treeniä, ja salitulokset senkun paranee. WIHIII! :D

• Mulla on tällä hetkellä aivan kauhee mässäyshimo! Tällästä ei oo ollut sitten koko 7kk aikana! Pelkään, että repsahdan entiseen! Melkein 14kg on poissa, mutta nopeesti ne takas tulee jos alan mässään entiseen tahtiin.

Hampurilaisia yms ei tee mieli..Ei oikeestaan pahinta pahettani sipsejäkään, mutta karkkia! Sitä tekee tällä hetkellä mieli ihan järjettömästi. Apua! Ajattelin, että auttaisko jos huomenna vähän herkuttelisin ja sitten taas sunnuntaina palaisin tiukkaan linjaan. Tää on hirveetä...en kyl anna itelleni lupaa alottaa mässäystä.

• jättilimppu

Olen tässä pysytellyt vähän syrjässä. On ollut ongelmaa parisuhteessa, mennyt sukset ristiin ja sitten vielä hammasta purren kun on pitänyt laihduttaa niin m-a-s-e-n-t-i aika pirusti!

Olipas muuten kiva lukea vauvauutisia, onnea paljon! Pieniin vauvoihin ja odottaviin äiteihin törmään töissä. Mietin, että joskus vielä minäkin olen tuossa...:) Ja tsemppaan silläkin itseäni laihduttamaan.

Mutta kaikki tässä elämässä mikä ei tapa, niin vahvistaa. Painoa on lähtenyt 7,5 kiloa. Paljon toki pudotettavaa edessä. Kevättä kaikille! Jättilimpukka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      356
      2561
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      436
      2509
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      113
      1412
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1144
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      75
      932
    6. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      841
    7. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      833
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      815
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      118
      770
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      739
    Aihe